Volledig en mega interessant!

De lesdagen van de opleiding hormoonfactor trainer zijn vrij lang en door de vele informatie die je ontvangt vrij vermoeiend maar ik heb geen enkele dag géén zin gehad om naar de les te gaan. Dit is puur omdat alle informatie zo bizar interessant is en de docenten stuk voor stuk enthousiaste en gepassioneerde vakmensen zijn, wat heel erg aanstekelijk werkt! Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik de opleiding heb gevolgd. Ik heb met alles wat ik geleerd heb mijn eigen (laatste) hormonale klachten onder de loep genomen en ben de afgelopen flink vooruit gegaan op gezondheidsgebied, daarnaast heb ik mijn eigen praktijk al opgezet en aan de slag gegaan als hormoonfactor trainer en vind het fantastisch! Al met al, deze opleiding heeft mij ontzettend veel gebracht.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Een pittige opleiding met veel lesstof, diversiteit en leuke docenten. Ik heb enorm veel geleerd en genoten van de lesdagen. Dus inhoud en niveau en trainer zijn excellent. Ook de gastdocenten waren professioneel.

• Gevolgde opleiding: Trainer Hormoonfactor

Vanuit persoonlijke interesse en als ervaringsdeskundige als het gaat om hormonen was deze opleiding een soort logisch gevolg. Ik was er aan toe op uitgebreide informatie te krijgen en te leren hoe het menselijk lichaam functioneert als t gaat om de combinatie van voeding en sport en hormonen. Vanaf lesdag 1 heb ik werkelijk alle informatie opgezogen, zo ontzettend interessant. Veel aha en oh momenten ervaren. Ik was voordat ik begon al overtuigd dat ik hiermee actief iets wilde gaan doen, tijdens de opleiding kreeg ik steeds meer de overtuiging om hier, na t behalen van t diploma uiteraard, als coach te gaan starten. Nu 2 maanden verder na t behaalde examen mijn eigen praktijk aan t opstarten. Geen moment spijt gehad. Alles was goed geregeld en leuke nieuwe mensen ontmoet. Dat de opleiding afgerond was voelde als een gemis omdat de lesdagen zeer waardevol voelden.

Goede ervaring

Deze opleiding voelde als thuiskomen! De docenten zijn stuk voor stuk erg inspirerend en de medestudenten waren net zo met voeding bezig als ik! De inhoud van de opleiding is erg interessant. Je leert je gezondheid te ondersteunen met voeding; hoe werken de spijsvertering en stofwisseling, wat hebben deze processen nodig en hoe heeft dit zijn invloed op je gezondheid. Aanrader!

• Gevolgde opleiding: Natuurvoedingsadviseur

Professioneel, persoonlijk, geweldig!

De docent is heel erg gepassioneerd en kan haar vakkennis uitstekend overbrengen. Haar grote praktijkervaring deelt ze en dat is inspirerend en enorm leerzaam. Je kunt echt jezelf zijn, er is een veilige sfeer in de groep. Ik heb enorm veel kennis opgedaan en kan de opleiding echt aanraden! Eigenlijk zou iedereen deze opleiding moeten volgen om de basis te leggen voor een goede gezondheid!

• Gevolgde opleiding: Natuurvoedingsadviseur

Hele fijne opleiding met kundige docenten en duidelijk opleidingsmateriaal. Je leert praktische coachingsvaardigheden maar ook heel veel over jezelf. Deze inzichten zijn voor mij erg waardevol gebleken. Iedere les was interessant. ik ben blij dat ik voor deze opleiding heb gekozen en kan het zeker aanbevelen!

• Gevolgde training Stress en Burn-out Coach

Prima opleiding met veel praktijkgerichte,ook klassikale opdrachten.Trainer Marion Lutke is motivator en vol van kennis, inspiratie en ervaring.Afstand Limburg - Zaltbommel is lang,maar nu is Eindhoven ook een locatie.Top.Veel geleerd en genoeg bagage meegekregen voor starten eigen praktijk als seniorencoach.

• Gevolgde training Seniorencoach

Elke les was een waardevol cadeau. Zoveel inzichten, zoveel bewustwording, zoveel zelfreflectie. Een opleiding van nog geen jaar, waar wat heb ik ontzettend veel geleerd! Over mezelf, de theorie rondom stress en burn-out en de praktijk, coachingvaardigheden ontwikkelen. Deze opleiding vraagt best wat van je. Een boeiende, inspirerende, soms confronterende en emotionele reis. Ik kan deze opleiding iedereen aanbevelen!

• Gevolgde training Stress en Burn-out Coach

Zeer inspirerende opleiding met een uitstekende ervaringsdeskundige docent. Veel interactie tussen de deelnemers en de basis voor een nieuwe wending in mijn carrière. De opleiding was een goede mix tussen theorie en praktijk, maar zou wat mij betreft nog wel wat meer wetenschappelijke diepgang mogen hebben.

• Gevolgde training Vitaliteitsadviseur

Top: de inhoud van de training, de structuur en opzet, de trainsters Carola is erg inspirerend, mooie afwisseling theorie en praktijk/doen, locatie Den Bosch is super. Leuk om met de producten aan de gang te gaan. Tips: Locatie Den Haag vervangen door andere locatie meer passend bij de opleiding natuurvoeding. Meer informatie hoe je de gesprekken voert en echt advies geeft,

• Gevolgde training Natuurvoedingsadviseur

De opleiding seniorencoach was een hernieuwde kennismaking met mezelf in een veilige lesomgeving. Er was plaats voor humor, naast serieuze gesprekken en leerzame dagen. De docenten creëerden een prettige en warme leeromgeving, waarin eigen verantwoordelijkheid voor de cursist duidelijk aan de orde was. Heerlijk! Het is een Hbo-opleiding en soms twijfelde ik wel of dit niveau tijdens de opleiding gehandhaafd werd.

• Gevolgde training Seniorencoach

De opleiding heb ik als erg prettig en praktisch ervaren. Dit is een mooie kick-off om echt aan de slag te gaan in de praktijk. Tijdens mijn werk heb ik het geluk gehad dat ik het direct in de praktijk kon brengen daardoor heb ik mogen ervaren hoe het is. Ik zou dan ook zeker adviseren om de opleiding direct in de praktijk te brengen.

• Gevolgde training Vitaliteitsadviseur

Een rijk jaar, waarin het ineens heel normaal. is om sensitief te zijn en waarin alle studenten stap voor stap thuis komen bij zichzelf. alle menselijke onderwerpen komen aan bod en er is plezier, herkenning, soms verdriet en vele aha-momenten. Een fantastische basis om anderen te kunnen gaan begeleiden op diezelfde weg naar thuis komen bij zichzelf. De therapeut die zelf heeft ervaren waar een cliënt doorheen kan gaan, begeleidt vanuit vertrouwen. Wat een prachtige kans is deze opleiding.

• Gevolgde training Energetisch Therapeut - Jaar 1

Ik heb genoten van deze opleiding. De veilige sfeer en de deskundigheid van de docenten geeft een fijn leerklimaat. Het werken met de karakter structuren heb ik als heel zinvol ervaren en het weekend samen met de groep was heerlijk.

• Gevolgde training Levenscoach - Jaar 1

De docenten zijn kundig, geduldig, liefdevol en inspirerend. Ze hebben veel kennis van de materie en respect voor elke student. Ik heb ervan genoten en vind deze opleiding zowel op persoonlijk als op professioneel gebied, echt een aanrader. Dank je wel!

• Gevolgde training Energetisch Therapeut - Jaar 2

Docentes Ria en Ans met de ondersteuning van Margit, hebben het tweede jaar van de opleiding tot een groot feest gemaakt. Ze hebben een veilige omgeving gecreëerd waarin alles kon en mocht zijn. Naast dat dit afsluitende jaar voornamelijk gericht was op het therapeutschap, heeft het een enorme positieve bijdrage gehad in mijn persoonlijke ontwikkeling.

• Gevolgde training Energetisch Therapeut - Jaar 2

Al 10 jaar geef ik de opleiding Energetisch therapeut voor Sonnevelt. ik doe dat vanuit mijn hart met veel liefde en plezier. de dragende kracht hieronder is Sonnevelt Opleidingen. zonder hun steun en vertrouwen zou het niet hetzelfde kunnen zijn!

• Gevolgde training Energetisch Therapeut - Jaar 1

Het meest krachtige aan de opleiding vond ik de oefeningen die we zelf deden. Want door het zelf ervaren en het daardoor leren herkennen van wat ik doe, kan ik anderen beter coachen. De locatie vond ik het minst inspirerend maar er was genoeg ruimte om te werken. Verder vond ik de vertrouwelijke sfeer in de groep, die Mette wist te creëren erg prettig. Hierdoor ontstond er voor velen de ruimte om kwetsbaar te durven zijn en echt te onderzoeken wat er aan pijnpunten naar boven kwam. Het was een leerzame opleiding die ik voor geen goud had willen missen. Dank je Mette!

• Gevolgde training Mental Coach

Jeanny bracht de runningtherapie in een mix van theorie en ervaringsleer. Dit leverde zowel voor jezelf als voor je potentiele cliënten mooie inzichten! Dus zeker een aanrader voor iedereen die zichzelf of andere wil ontwikkelen!

• Gevolgde training Running therapie

Net zoals mijn eerste jaar, heb ik ook het tweede jaar van de levenscoach opleiding bij Sonnevelt met veel groeiplezier beleeft. De deskundigheid wordt gedeeld in een veilige setting en er is veel ruimte voor vragen/eigen input, zonder oog op de koers van de opleiding te verliezen. Ondanks/dankzij het een emotioneel pittig jaar voor me was met allerlei processen, kijk ik met warme gevoelens terug op de opleiding en is m'n groei zowel op persoonlijk als op professioneel vlak enorm voelbaar én zichtbaar ook voor mijn omgeving. Dus dankjewel Sonnevelt!

• Gevolgde training Levenscoach - Jaar 2

Professioneel,zeer vriendelijk en faciliterend klimaat, zeer goede vakkennis, veel oefeningen om het eigen te maken, vakbekwame docenten,inspirerend voor de toekomst, goede bereikbaarheid. Dit is mijn 2e opleiding bij Sonnevelt en de 3e staat gepland. Een prachtige investering in jezelf en om anderen te helpen, al dan niet beroepsmatig!

• Gevolgde training Stress en Burn-out Coach

Wat een geweldige opleiding. Iedere lesdag was een feestje. Ik heb ontzettend veel geleerd, de theorie wordt heel duidelijk uitgelegd en aangevuld met veel praktijk voorbeelden. En alle methodieken oefen je met elkaar, zeer praktisch dus. Warm aanbevolen.

• Gevolgde training Kindercoach - Puur Kindercoach

Praktijkgerichte opleiding, sluit aan bij de actualiteiten op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid en Vitaliteit binnen bedrijven. Docent neemt haar ruime ervaring mee in de les en is zeer inspirerend

voldoende, een redelijke ervaring

gaf positieve energie, veel nieuwe dingen geleerd,(eigen)inzichten opgedaan, veel handige tools gekregen die ik direct kan toepassen in mijn gesprekken en mijn leven. Wel veel onduidelijkheid omtrent bijvoorbeeld het inleveren van opdrachten en het examen. Dit is wellicht ook te wijten aan het gegeven dat de opleiding voor het eerst werd gegeven. Verder fijne locatie ( Utrecht-Papendorp), fijne verbonden groep en betrokken trainer.

• Gevolgde training Gelukscoach

Goed: kwaliteit lesstof, docente, organisatie en leslocatie. Te verbeteren: Wachttijd op diploma. Tip : Duidelijk omschreven feedback en/of leerpunten niet alleen mondeling maar ook schriftelijk geven na het praktijk examen.

• Gevolgde training Basis Coach

Over Sonnevelt Opleidingen B.V.

Sonnevelt biedt opleidingen aan op het gebied van vitaliteit en gezond leven. Ons verhaal begint met Albert Sonnevelt die in 1995 Sonnevelt Cursussen & Consulten opricht. Door onderwijs over natuurvoeding, stresscounseling en ademhaling inspireert hij vanaf dat moment honderden studenten met een andere benadering van gezondheidsproblemen. In 2008 wordt Karin Leijten aangesteld als directeur van Sonnevelt. Met de visie van Albert en het ondernemerschap van Karin groeit Sonnevelt vanaf dat moment snel. Sonnevelt onderscheidt zich met opleidingen die inspireren, raken en verrijken. Onze persoonlijke aanpak met klassikaal onderwijs zorgt voor opleidingen die wat extra’s geven.