Brede opleiding waarbij je kennis maakt met veel verschillende methodieken en oefeningen. Ervaring op mag doen met koppels die langskomen tijdens trainingsdagen. Trainers met veel kennis en ervaring hebben. Locatie goed bereikbaar, vlak bij station
  • Gevolgde training Relatiecoach

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De opleiding is veel minder breed dan ik verwachtte. Het coachen komt zeer weinig aan bod, de lessen zijn erg gericht op het aanleveren van oefeningen zoals je die in een sportschool/bij een personal trainer zou doen. De locatie was niet echt geschikt voor het ontvangen van/lesgeven aan een grote groep.
  • Gevolgde training Beweegcoach

Een mooie, inspirerende, professionele opleiding met zeer kundige en ervaren trainers/coaches. Doordat er lesdagen zijn, krijg je veel praktijkvoorbeelden en oefen je diverse interventies op je groepsgenoten. Door de een veilige en prettig sfeer krijg je alle ruimte om je coachvaardigheden te ontwikkelen.
  • Gevolgde training Seniorencoach

Inhoudelijk was de cursus goed, de trainers waren prima, ik heb veel geleerd, de cursusjaren waren zeer intensief, de leerstof kwam niet altijd overeen met de uitleg van de trainers.
  • Gevolgde training Kindercoach

Deze opleiding helpt je naast de benodigende vakkennis ook veel persoonlijke ontwikkeling die je weer heel goed toe kunt passen in je coaching zoals alle trajecten in onze groep hebben bewezen! Sta open en ontvang want pas dan kun je pas echt gaan uitdelen!
  • Gevolgde training Kindercoach - Puur Kindercoach

Fijne opleiding met veel diepgang en ruimte om zelf te ontdekken wie je bent en hoe je jezelf als instrument kunt inzetten als coach. Fijne, creatieve docent met veel humor. Veel leren door te doen. Deze opleiding smaakt naar meer. Goed bereikbare locatie.
  • Gevolgde training Mental Coach

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Veel methodieken maar weinig diepgang. Dure opleiding en dan zelf je lunch regelen. Omschrijving en inhoud van de cursus op de site mag wat uitgebreider. De docenten zijn betrokken en altijd per mail te benaderen,
  • Gevolgde training Kindercoach

Een opleiding van een half jaar boordevol praktijkervaring, oefeningen, samenwerking, theorie, kennis, methodes en een intensief persoonlijk proces, gegeven door een ervaren, enthousiaste en inspirerende docente...ik ben er erg blij mee!
  • Gevolgde training Jongerencoach

De manier van les heb ik als zeer prettig ervaren. Mooie aansluiting voor mensen met HSP. De inhoud was zeer boeiend en leerzaam. Niet alleen voor kinderen maar ook voor jezelf. Zeer professionele hoofddocente met bezieling voor het vak. De locatie was sfeervol met mooi gedempt licht en had meer dan genoeg ruimte, zowel binnen als buiten. Alleen het geluid van het verkeer was voor mij hinderlijk. Een mooie natuurlijke omgeving, waar ruimte voor jezelf is.
  • Gevolgde training Kindercoach

Wauw wat is deze opleiding waardevol voor mij geweest! Ik ben gegroeid als mens en zo veel dingen bijgeleerd als coach. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik heb nog zitten twijfelen om een goedkopere mental coach thuisstudie te doen, maar wat ben ik blij dat ik toch de investering heb gedaan voor een klassikale opleiding. De theorie was interessant, maar de opdrachten, oefeningen en connectie in de lessen zijn voor mij het meest waardevol geweest. Ik zou dit dan ook aan iedereen aanraden die graag aan zichzelf werkt, groeit en een goede (mental) coach wil worden. Sonnevelt bedankt!
  • Gevolgde training Mental Coach

Brigitte Wendelgelst over de opleiding Trainer Hormoonfactor: Ik heb ontzettend veel geleerd. Je krijgt schatten aan informatie en documentatie en hebt direct veel in handen om toe te passen. De lessen waren uiterst boeiend en werden gegeven door stuk voor stuk zeer gedreven mensen. Inspirerend mag deze opleiding dan ook zeker worden genoemd. De lessen zijn actief, je sukkelt echt niet in slaap. Zou ook niet handig zijn, want je moet je aandacht er echt bijhouden wil je alle kennis absorberen. Super tevreden over deze opleiding, en wat mij betreft ook lifechanging!
  • Gevolgde training Trainer Hormoonfactor

Hele inspirerende opleiding. Boeiende lesstof en een verrijking voor je eigen gezondheid én die van anderen. Goede trainers met heel veel vakkennis en bevlogenheid. Een echte aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in voeding, stress en bewegen.
  • Gevolgde training Trainer hormoonfactor

Ik heb deze opleiding gedaan als verdieping op mijn eerdere opleiding tot integraal leefstijlcoach. Een echte aanrader, enthousiaste docent(en), prima locatie en waardevolle lessen. Ik wist niet dat hormonen zoveel invloed hadden op onze vitaliteit!
  • Gevolgde training Trainer Hormoonfactor

Wat een super goede opleiding. Alle specialisten komen aan bod. Van voeding, tot darmen, van training tot psychologie! Zwaar, maar het is het zo waard. Ik gebruik alles in de praktijk. Ralph is echt een goede teacher, maar ook de anderen zijn echt goede vakspecialisten, Astrid, Ronald, Wendy etc. Bedankt. Beste keuze die ik heb gemaakt.
  • Gevolgde training Hormoonfactor

Voor mij was dit een hele waardevolle opleiding met een goede balans tussen theorie en praktijk. Inspirerende, ervaren en professionele docenten. Wel onderschat dat een groot deel van de opleiding over je eigen proces gaat.
  • Gevolgde training Stresscounselor

In de groep werd alles een aanleiding tot een coachsituatie. Dit maakte het counselen en coachen telkens weer praktisch en gaf veel inzicht in de werking en hantering van stress.
  • Gevolgde training Stresscounselor

Een mooie praktijkgerichte opleiding voor iedereen die meer over (natuur)voeding en de effecten hiervan op ons lichamelijke, geestelijke en energetische welzijn wil weten. Er wordt o.a. gekookt, gewerkt aan persoonlijke presentatie en geoefend met het geven van advies. Hierdoor kan je de lesstof direct in de praktijk toepassen. De leraren zijn erg professioneel en gepassioneerd. Een erg fijne leeromgeving dus.
  • Gevolgde training Natuurvoedingsadviseur

Een inspirerende opleiding waarvan ik veel heb geleerd. Daarnaast veel inzichten gekregen in mijn patronen en overtuigingen. Veel coachvaardigheden geleerd en eigen gemaakt. Praktisch toepasbare werkvormen geleerd. Een goed en deskundig team van docenten. Dankbaar dat dit op mijn pad is gekomen. Je bent nooit te oud om te leren, je hele leven is een leerproces. Dank je wel voor alle inzichten. Yvonne
  • Gevolgde training Stresscounselor

Afwisseling theorie en praktijk, goed in balans, docenten zeer vakkundig. Trainers die ook een stapje extra voor je willen doen. Inspirerende kookworkshop. Pittig! Er wordt voldoende ruimte gegeven om in je eigen tempo te werken naar koken met natuurvoeding
  • Gevolgde training Natuurvoedingsadviseur

Erg leerzame en inspirerende masterclass! Een zeer helder verhaal over hoe stress ontstaat en hoe je stress kunt voorkomen. Wetenschap en praktische handvatten gebundeld in 1 verhaal. En Albert Sonnevelt is een zeer ervaren spreker waar je de hele dag geboeid naar kunt luisteren. Een aanrader!
  • Gevolgde training Stress de baas

Een super leuke, leerzame training! Het raakt je diep van binnen. Het is een reis met pieken en dalen waarin je vooral jezelf goed leert kennen! De groep is wel iets te groot, 20 mensen. Maar de trainster is top!
  • Gevolgde training Stresscounselor

De opleiding natuurvoedingsadviseur was voor mij persoonlijk een hele goede keuze. De opleiding biedt een mooie verdieping op verschillende facetten van voeding en het belang hiervan voor ons lichaam en gezondheid. Er wordt op diverse wijze aandacht besteed aan het leerproces door te doen, ervaren, beleven, toepassen en kennis delen. Kundige docenten en de persoonlijke sfeer maken het tot een hele fijne leerervaring. Ik kan de opleiding van harte aanbevelen.
  • Gevolgde training Natuurvoedingsadviseur

Heel veel geleerd in een jaar tijd. Dat was best intensief, maar ook heel fijn om snel zoveel kennis op te doen. Deze opleiding heeft mij persoonlijk veel gebracht en de kennis is goed toe te passen voor mij als yogadocent gericht op vitaliteit.
  • Gevolgde training Natuurvoedingsadviseur

Mooie praktische opleiding waarbij je vanaf dag een oefent in de praktijk en vertrouwt raakt met de stof. Daarnaast leer je jezelf en je eigen gedragspatronen goed kennen. Een ervaren docent die tijdens de les veel tools last zien.
  • Gevolgde training Basis Coach

Deze opleiding is op HBO niveau.Een verrassende opleiding die mij veel over mij zelf heeft geleerd waardoor ik straks in de praktijk beter mijn cliënten kan begeleiden. Ik volg de opleiding in Woerden en mijn lerares Is Wilka Zelders. zijn is de auteur van het boek Energetische Basiskennis. Het is een reis langs alle chakra's. Door middel van meditaties energiewerk en coachings- gesprekken.
  • Gevolgde training Energetisch Therapeut - Voorjaar 2019, Jaar 2

Over Sonnevelt Opleidingen