Perfecte ondersteuning en goede opleidingen

Vanuit Marjan Muller een uitstekend advies gekregen welke opleiding het beste bij mij past. Er is een perfecte ondersteuning vanuit de adviseurs en studiebegeleiders. Snelle reactie op vragen als je die hebt. De opleidingen zijn een aanwinst in mijn werk, niet alleen ik profiteer daarvan maar ook al mijn collega's.

Een prachtige investering in mijzelf

Ik heb tijdens deze opleiding veel over de organisatie, maar ook over mezelf geleerd. De samenwerking met de mede cursisten was erg fijn en constructief en er was voldoende tijd om onderling ieders casussen te bespreken in een veilige omgeving. Het schrijven van de business case was een intensief, maar zeer waardevol traject.

De opleidingen zijn heel actueel en interessant, ongeacht je vooropleiding en ervaring

Het aanbod is breed, divers, en er is altijd iets dat geschikt is voor jouw branche, interesse, leeftijd en ervaring.

Veel geleerd

Ik heb de training "Kort en krachtig schrijven" gevolgd. Deze werd gegeven door Ellis Buis, een zeer kundige trainer die ontzettend veel informatie verschafte. Ook de oefeningen waren duidelijk en goed te doen. Ik heb geleerd hoe ik korte en krachtige mails, memo's en notulen kan maken waar in één oogopslag te zien is waar het over gaat.

Een training waar je vol nieuwe energie en inspiratie vandaan komt!

De training Future Work Skills van SMI kan ik van harte aanbevelen. Het is heel inspirerend en motiverend om met een groep vakgenoten van gedachten te wisselen, tips te krijgen en te geven. De docenten geven veel praktische informatie en dagen je uit om je grenzen op te zoeken en nieuwe wegen in te slaan. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen. Het heeft mijn zelfvertrouwen een boost gegeven en mijn blik op mijn werkveld verruimd.

Interessante cursus!

Mooie cursus, ik heb veel geleerd van deze cursus. We hadden een leraar met ervaring op het gebied van Projectmanagement, zo kon deze docent goed onderwijzen met sprekende voorbeelden. De groep was precies groot genoeg.

Leerzame dag gehad en veel leuke vakgenoten ontmoet.

Ik heb samen met mijn collega’s een leuke, leerzame dag gehad. De workshops waren qua inhoud goed, en de trainers brachten de workshops nog tot een hoger level. Kortom samen met vakgenoten uit heel Nederland een superleuke leerzame dag gehad. De lunch was ook erg goed verzorgd.

Perfect voor de Assistant die zich graag verder ontwikkelt!

Secretary Management Institute sluit perfect aan op mijn ervaring en behoefte aan persoonlijke ontwikkeling. Het contact is laagdrempelig, het aanbod aan opleidingen groot. Het volgen van één van de meerdaagse opleidingen levert naast heel leerzame lessen ook een fijn netwerk op.

Professioneel en betrokken

Ruim aanbod aan opleidingen, cursussen en workshops. Betrokken medewerkers die ècht met je mee willen en kunnen denken. Prima service!

Een veelzijdige cursus die goed aansluit op de huidige tijd.

In een relatief korte tijd heel veel geleerd over onderwerpen die te maken hebben met het vak managementassistente. Van persoonlijke ontwikkeling tot digitale skils. De persoonlijke uitleg van de docenten gaf deze cursus net wat extra’s. Veel geleerd. Kijk nog vaak even terug in het cursusboek.

Stimulerend, motiverend en zeer de moeite waard!

In februari/maart 2022 heb ik de opleiding tech-savvy assistant gevolgd. Hier heb ik een breed beeld gekregen van de mogelijke systemen/apps die op de markt zijn en die het werk van de assistants kunnen verlichten en ondersteunen. De interactie met de deelnemers over welke apps zij gebruiken was een leuke bonus, zelfs via het scherm (Corona tijd) levert dit voordeel op. Op 10 november 2022 heb ik deelgenomen aan de assistant powerclass. De sprekers waren stimulerend, motiverend en zelfs ontroerend. Ik ben met hernieuwde energie naar huis gegaan. Wat de dag extra leuk maakte, was dat ik in het panel van ervaren assistants heb gezeten voor het onderdeel 'ask me anything'. Natuurlijk is het een groot compliment dat ik daarvoor gevraagd ben, maar het was ook oprecht heel leuk om mijn ervaring te kunnen delen met de collega's in de zaal. Super dat er interactie ontstond en ik vragen kreeg die ertoe doen! Overigens vind ik dit soort congressen voor assistants (ik heb aan meerdere mogen deelnemen) altijd de moeite waard. Knap hoe SMI steeds weer interessante sprekers weet te contracteren. Last but not least, de docenten van SMI (ik heb meerdere opleidingen gevolgd) zijn zonder uitzondering zeer kundig en weten de materie met flair over te brengen.

Heel leerzame training gehad met fijne docenten en medecursisten

Ik heb de training Future Work Skills gevolgd. Erg leerzaam en goed om te kijken wat je eigenlijk doet en hoe het anders/makkelijker kan.

Goed opleidingsinstituut met kundige docenten

Ik heb de cursus 'Notuleren en verslaglegging op strategisch niveau' gevolgd. Dit was mijn eerste kennismaking met SMI. Ik heb het als zeer positief ervaren, mede door de fijne docente en de uitstekende cursuslocatie. Goed contact met docente en medecursisten, ook voor en na de cursus. Een inhoudelijk sterke cursus waar je echt wat aan hebt. Een aanrader!

Klasse

Ik vond de docent heel toegankelijk en haar uitleg was erg duidelijk. De tijd vloog echt om, mede ook omdat wij een zeer leuke groep hadden. Je voelde je meteen op je gemak. De docent haalde het beste van jou naar boven. De oefeningen en van wat ik heb geleerd vanuit de opleiding pas ik nog steeds toe in het dagelijkse leven.

Geen spijt! Je word je veel bewuster van jezelf

Geen spijt gehad dat ik deze cursus gevolgd heb. Je wordt bewuster van je eigen rol, functie, invloed. Het zijn echt 2 goede docenten waar ik me erg veilig bij voelde.

Vond het secretaresse congres weer geweldig

Aankomend jaar weer naar het secretaresse congres, zo leuk en informatief.

Een opleiding van SMI: doen!

Het Secretary Management Institute biedt interessante opleidingen aan voor secretaresses werkzaam in alle bedrijfstakken. Altijd professionele docenten, met veel praktijkervaring, zodat je daar als secretaresse ook weer veel van "meeneemt". Aangezien het nu de tijd is om je écht continu te blijven ontwikkelen, beveel ik SMI ten zeerste aan. Blijven leren en ontwikkelen is in het secretaressevak een vereiste vandaag de dag. Daarom zijn de opleidingen nuttig maar vooral ook voor je persoonlijke ontwikkeling leuk om te doen.

Een opleiding volgen bij Secretary management institute is een unieke ervaring

Een opleiding volgen bij Secretary management institute is altijd een unieke ervaring, waarbij het contact met de mentoren en medecursisten als zeer prettig wordt ervaren. Je krijgt altijd een goede en professionele indruk van de training en je kunt het geleerde altijd in praktijk brengen op elke werkplek. Een opleiding van Secretary management institute is nooit saai!

leerzaam en leuk!

Iedere keer een ander onderwerp, en overal pik je wel wat uit waar je wat aan hebt!

Future Skills voor de Managementassistent

De lessen gegeven door Mirjam, Sicco en Luc zijn direct toepasbaar in de praktijk en hebben mij een goede indruk gegeven van wat ik wil en nog belangrijker, waar ik naartoe wil.

Elke keer weer kadootje voor jezelf.

Ik ben van het Secretary Management Institute. Samen met vakgenoten werken aan jezelf onder begeleiding van professionele trainers. Jezelf ontwikkelen met andere secretaresse en trainers die echt weten waar ze het over hebben, verdubbelthet effect! Elke keer ervaar ik een training van SMI weer als een kadootje voor mijzelf.

Leerzaam, goede cursus

Ik vond de cursus over het algemeen fijn om te volgen. Dag 4 vond ik persoonlijk iets minder, omdat ik dit al een keer gedaan had. Deze dag moesten we aan de hand van een vragenlijst ontdekken 'welke kleur je bent'. Dag 5 vond ik de leukste dag. Deze had voor mij langer mogen duren dan 1.5 uur.

Goede ervaringen

Ik heb meerdere trainingen gedaan bij Secretary Management Institute en ik heb er veel aan gehad, ook nog na de training kun je online verder gaan of als naslagwerk gebruiken. Het is altijd goed georganiseerd. Fijne locatie, dichtbij station Utrecht CS.

Leerzame en praktijkgerichte opleiding

SMI is een goed opleidingsinstituut om je kennis te vergroten/bij te spijkeren en je persoonlijk verder te ontwikkelen. Bij het eerste gesprek met de opleidingsadviseur krijg je al advies op maat welke opleiding evt. beter bij jou en je functie past. De docent heeft veel kennis van zaken en geeft een goede afwisseling in theorie en praktijk. De lessen waren, ondanks dat het online was, leerzaam, inhoudelijk, duidelijk en interactief. Gelukkig dat de laatste lesdag op locatie was, kon je eindelijk de docent en je medestudenten ontmoeten. Min volgende opleiding ga ik zeker weer bij SMI volgen!

Aan de slag blijven met je vak!

Het is heerlijk om aan de slag te zijn met je vak, hoe wordt je na jaren van ervaring nog beter of kun je het werk nog slimmer en efficiënter doen. Iedere keer weer helpen de trainingen van SMI mij een stapje verder ook na al die jaren werkervaring.