Enorm veel geleerd tijdens meerdere cursussen.

SMI weet in korte tijd veel kennis te delen. De cursussen die ik mocht doen waren allen inhoudelijk zeer informatief en praktisch. Prettige begeleiding door SMI en de docenten.

Leerzame opleiding

Ik heb de opleiding Lean voor management assistenten gevolgd. Een zeer leerzame opleiding en een heel gedreven docent. Door veel praktijkvoorbeelden en oefeningen gingen de lesdagen snel en begrijpelijk om. Erg leuke en leerzame opleiding die ik iedere ondersteuner in deze tijd aanbeveel.

Zeer praktijkgericht en leuk afwisselend programma

De trainingen van SMI zijn heel praktijkgericht, met een afwisselend programma met handige en bruikbare tips. Ook is het prettig dat er ruimte is om met de andere deelnemers te overleggen en van hen te leren.

Zoals ik gewend ben van SMI, alle trainingen helpen om jezelf verder te ontwikkelen!

Dit jaar weer meerdere trainingen en webinars van SMI gevolgd. Tuurlijk zit er wel eens iets tussen wat je al weet. Maar vaak leer je weer iets nieuws, worden tools met voorbeelden uitgelegd, wisselen de aanwezigen vaak handige tips met elkaar uit en ... besef je dat herhaling van iets dat je eigenlijk al wist, helemaal zo gek nog niet is ;).

Interactief, inhoudelijk, overzichtelijk en leerzaam.

Ik heb het afgelopen jaar twee 5daagse opleidingen van SMI gevolgd. De opleidingen die ik heb gevolgd waren interactief, inhoudelijk, overzichtelijk, leerzaam en ook nog, niet onbelangrijk, erg gezellig! Omdat mijn eerste opleiding tijdens de eerste corona lockdown was, was het online lesgeven soms nog zoeken. Dit ging steeds beter en bij mijn tweede opleiding ging dit erg goed. Vooral de tweede opleiding waarin de groep wat kleiner was (4-5 personen) was erg fijn. We leerden veel van de trainer en ook van elkaar.

Je positie innemen zoals het moet!

Loop je vast in je functie? Ligt er teveel op je bordje? ben je vaak het overzicht kwijt? Deze cursus leert je hoe dit anders kan, niet alleen praktisch maar ook in persoonlijke ontwikkeling en zelfinzicht.

Meerwaarde

Fijn om met een groep vakgenoten deze webinars te volgen. De kennis die ik opgedaan heb, heeft echt meerwaarde gehad!

Secretary Management Institute sluit perfect aan bij de praktijk

Ik heb de cursus Tech Savvy Assistent gedaan. Een uitstekende cursus om als management assistente goed voorbereid te zijn op de toekomst.

Veelzijdige opleidingen voor professials

Ik heb diverse opleidingen gevolgd waaronder teamleider secretariaat, de Secretary Management Master en psychologie voor de management assistent. Ook de congressen en powerclasses zijn altijd interessant en daar krijg je energie van. Een topopleidingsinstituut met die trainingen en opleidingen die je als ondersteuner naar een hoger niveau tillen. Ik kan het iedereen aanraden die vooruit wil en zich wil ontwikkelen. Het was voor mij elke rit naar Utrecht meer dan waard.

Heel veel geleerd, fijne mix tussen theorie en oefenen/praktijk.

De theorie werd op een fijne manier verduidelijkt door de praktijkervaringen van docent. Deze vormden een waardevolle aanvulling op het zeer complete boek.

Het was een nuttige en leerzame cursus!

Ik notuleer al een aantal jaren en dacht dit wel goed te doen, aangezien ik ook weinig tot geen commentaar krijg op mijn notulen. Echter, het bleek dat ik toch nog een hoop te leren had/heb! Zoveel tips en trucs gekregen tijdens deze 2 dagen, dat ik moet prioriteren om ze allemaal te kunnen oefenen en op te pakken. Ik vind de fysieke lessen ook heel fijn. Zeker in deze Coronatijden is het fijn om ook even een andere omgeving te zien en van je thuiswerkplek weg te zijn. De docent weet heel veel en geeft goede, bruikbare tips. Dank voor alle goede zorgen ook tijdens de dagen bij La Vie.

Zinvolle training, leer hoe je effectiever kan communiceren

Door de uitgebreide kennis van de docent en haar brede achtergrond leer laat zij je zien/ervaren welke manier effectiever kan zijn. Mede door de diversietijd van de medestudenten echt waardevol en een succes.

Verwachting overtroffen

Het mooie aan de opleiding vond ik de variatie aan secretaresse collega's die de opleiding volgden. Veel ervaringen zijn uitgewisseld. Hier leer je namelijk ook van. Daarnaast het aanpassen van het programma aan onze situaties. De rode draad bleef uiteraard gehandhaafd.

Top, veel aan gehad leuke groep

De opleiding was goed geregeld en het waren dagen waar ik met plezier naar uitkeek. Leuke mensen ontmoet, nieuwe dingen geleerd en inzichten gekregen. Prettige lerares en goede locatie.

Inspirerende en motiverende trainingen!

De laatste jaren heb ik twee trainingen/opleidingen gevolgd bij Secretary Management Institute. Zowel de 5-daagse training EA/PA als de jaaropleiding Management Assistant Master hebben mij behoorlijk uit m'n comfort zone gehaald, over grenzen getrokken en mij meer bewust gemaakt van eigen kwaliteiten. Vooral de jaaropleiding verliep niet zonder tegenslag maar heeft me uiteindelijk veel gebracht. Ook het contact met andere studenten en het uitwisselen van ervaringen heb ik als heel bijzonder ervaren.

Fantastisch

Mijn ervaring met SMI is geweldig. Leuk opleving met ervaren, enthousiaste, gepassioneerde docenten. Die weten waar ze voor staan. Blijft altijd een uitdaging om iedereen in een groep te motiveren om mee te doen of om enthousiast te maken. De docenten nemen de tijd om alles uit te leggen of je daar bij te helpen. Zeker aan te bevelen. Top.

Inspirerende lessen met goede praktijkvoorbeelden!

Docent wist alles goed af te stemmen op de groep en deze te stimuleren om voorafgaand aan de lessen de stof goed door te nemen. In het begin vond ik het boek wat moeilijk leesbaar omdat het op HBO-niveau geschreven is (ben zelf MBO+), maar gaandeweg werd dat makkelijker.

Een interessante en enerverende cursus

Ik vond het een leuke, interessante cursus. Het werd op een leuke, gezellig en duidelijke manier verteld en uitgelegd. Heel veel informatie over toekomst en wat je kunt verwachten met de huidige ontwikkelingen. Omdat het heel veel informatie was, heb ik niet alles kunnen onthouden maar zeker van geleerd! Een wake-up call.

Een paar dagen training, vol informatie.

Ik vind het erg fijn dat je met een paar dagen training zoveel informatie krijgt. Uiteindelijk moet je alles toch zelf in praktijk brengen. SMI heeft interessante, toekomstgerichte trainingen met kundige en leuke trainers.

Het was een prima cursus

Mijn review is kort en krachtig. Dit was ook de insteek van de cursus: kort en krachtig schrijven. Er stonden veel onderwerpen op het programma. Alles werd duidelijk besproken. Het was een goede tip om je aan te melden bij beter spellen. nl. In een paar minuutjes tijd komen er veel taalweetjes voorbij.

Duidelijke, uiteengezette cursus

Veel bruikbare informatie, goede cursusleider die alle leerstof erg leuk overbrengt waardoor je je aandacht er goed bij kunt houden.

erg inspirend!

Ik vond dit een zeer afwisselende, inspirerende, goed opgezette, uitdagende training met fijne trainers.

Leerzaam!

Een intensieve - en zeer leerzame training met zowel praktijkvoorbeelden als theorie met de mogelijkheid IPMA-PMO examen te doen.

Is een hele fijne en leerzame dag geweest

Heel veel aan gehad en pas het in mijn dagelijks werk toe.

Goede cursus en veel geleerd in korte tijd

De cursus was heel praktijk gericht. Er werd heel goed ingegaan op de diverse situaties die werden aangedragen door de groep, wat heel fijn was en daardoor veel specifieke raakvlakken had. Zo werd soms ook een goede oplossing aangedragen voor een probleem. Ik heb veel aan de cursus gehad, 2 dagen was ook prima.