Cadeautje voor jezelf

Ik heb een 2-daagse Engels training gevolgd om mijn niveau beter te krijgen. 4 privé lessen per dag van twee fantastische trainers, en goede oefeningen om het geleerde te trainen. Koffie, drankjes, lunch en diner is inbegrepen en heel luxe en netjes verzorgd. De grote mooie tuin biedt rust om zelf even te leren, maar ook om contact te leggen met anderen in jouw taal.

Refreshing!

The environment is clean, calm and professional for weekend Dutch training. The whole experience was quite interactive to practice my Dutch!

• Would you recommend us? Yes

THE WORST COMPANY EVER

I AM NOT A DUTCH SPEAKING PERSON, IF YOU SEE THIS REVIEW DO NOT GO THERE. YEAH EVERYTHING IS FINE WHEN YOU PAY BUT WHEN YOU WANT YOUR MONEY BACK NO ONE IS HERE TO ANSWER. THEY WILL GLADLY DO A MEETING WITH YOU AND BE ALL NICE AND EVERYTHING PROMISE YOU THE BEST LEARNING EVER. THE TEACHER ARE OK DONT GET ME WRONG BUT PERSON IN CHARGE ARE NOT. I NEVER SEE SUCH UNPROFESSIONAL PERSON IN MY LIFE. I THINK THEY BOUGHT SOME REVIEW IN GOOGLE OR OTHER.

Geweldige ervaring, erg leerzame mini-vakantie!

Ik heb een 5-daagse Engels training gevolgd met daarbij overnachtingen in Gastenverblijf Eikenheuvel, omdat ik graag mijn Engels wilde verbeteren. Alles van begin tot eind was tot in de puntjes verzorgd. De docenten waren super en deden er alles aan om je optimaal onder te laten dompelen in de taal en speelde in op hetgeen wat ik wilde verbeteren. Kamers waren precies goed en elke dag ontving je schone handdoeken en werd je bed opgemaakt. Daarnaast was de restaurantservice en het eten ook top. In alles wordt je ontzorgd, dus voelt zeker als een mini-vakantie. Kortom, het was een top ervaring en zeker een aanrader!!

Een absoluut geweldige ervaring!

Wat leer je ongelofelijk veel in 5 dagen! Super docenten, die met veel passie en geduld mij verder hebben ingewijd in de geheimen van de prachtige Italiaanse taal. De manier van lesgeven, de fijne leer- en slaapomgeving, de verzorging van de maaltijden, kortom alles bij elkaar heeft deze week voor mij tot een groot succes gemaakt!

Alles is zeer goed geregeld

Vanaf het ontvangst tot aan het vertrek is alles perfect geregeld, de lessen, de overnachtingen, het restaurant, de tussendoor versnaperingen etc

"The experience of a lifetime"

Overall the environment is one that nurtures learning and development. Highly professional people(staff, teachers etc). Well structured and customized learning path. Motivated students. Motivating vibe all around you. Support with everything you might need. Gourmet food/ haute cuisine. Lekker borrel at the end :)

Great experience and exactly what I was looking for: online, bespoke and th right teacher!

Great experience and exactly what I was looking for: online available, bespoke and the right teacher! Within one day we found the right program and rhythm to help me achieve my goal within 2 weeks (one hour a day)

Alles is even fantastisch

De cursus klopt, het eten is fantastisch en de kamers precies goed. Er wordt zó goed voor je gezorgd dat je het gevoel van vakantie ervaart

Zeer professioneel en hoge kwaliteit

Zeer goede taalles gehad die op mijn persoon en arbeidsactiviteiten toegespitst was.

Geweldige ervaring

Alles is perfect georganiseerd zodat je je voor 100% kan focussen op het leren van de taal.

Kwaliteit en zeer prettige leeromgeving

Een week alleen engels schrijven en spreken volledig intern betekent grote sprongen vooruit in gebruik van de taal.

Topklasse! Hier wordt vakwerk geleverd.

• Faciliteiten (locatie en catering)

De cursus is zeer intensief. Je bent echt ondergedompeld in een andere wereld. Alles verliep zoals het moest. De organisatie was perfect en de betrokkenheid en deskundigheid van de docenten bij mijn praktijk was zeer groot.

Alleen maar positief

• Faciliteiten (locatie en catering)

Gepassioneerde trainers, die met hun hart de studenten stimuleren zich te verbeteren. - Gepersonaliseerd programma - Volledige focus op taaltraining

• Faciliteiten (locatie en catering)

Een zeer kundig opleidingscentrum. Het enige waar je op hoeft te focussen is de opleiding. De rest wordt voor je geregeld en/of verzorgd.

• Faciliteiten (locatie en catering)

Een zeer positieve ervaring, die ik zeker recommandeer aan anderen

• Faciliteiten (locatie en catering)

Geweldige ervaring in een geweldige accommodatie. Trainers waren stuk voor stuk erg aardig en professioneel. Van "angst" voor Engels naar comfortabel praten in 1 week! Geen spijt van gehad.

• Faciliteiten (locatie en catering)

Een geweldige ervaring. Uitstekende docenten die je motiveren en stimuleren. De faciliteiten en de catering zijn van topklasse. Je moet keihard werken, hoewel je absoluut niks 'moet', maar het geeft enorm veel voldoening dat je aan het einde van de week heel veel meer weet en kunt dan aan het begin.

• Faciliteiten (locatie en catering)

Zeer goede instelling waar van docenten tot catering zo georganiseerd is, dat de student zich alleen nog maar hoeft te concentreren op de studie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Teleurgesteld in de cursus Franse taal. Deze cursus heeft geheel niet aan mijn verwachtingen voldaan. Ik volgde deze cursus voor privé doelen. Diverse keren tijdens de cursus aangegeven dat ik meer prijs stelde op lezen en conversatie, maar toch elke les weer grammatica. heel jammer!!

• Faciliteiten (locatie en catering)

Ik heb een zeer intensieve week met taaltraining Frans achter de rug. Het programma is pittig maar niet te hoog gegrepen. De persoonlijke aandacht is top. Je wordt uitgedaagd maar ook aangemoedigd als het even niet lukt. Het programma is afwisselend en daardoor kun je goed bij de les blijven. Trainers, programma, locatie alles is van hoog niveau. Prettige bijkomstigheid is de diversiteit van alle deelnemers. Ik had niet verwacht dat ik met mede-cursisten uit Venezuela en Nieuw-Zeeland aan tafel zou zitten.

5 stars: perfect, definitely recommended

What an awesome experience! I hope that I can return in the near future.

• Would you recommend us? Yes
  • Did the training meet your expectations?
  • Customisation
  • Relevance of training to daily business etc.
  • Expertise
  • Didactic competence
  • Personal attention
  • Communication
  • Professionalism
  • Facilities (location and catering)