geweldige ervaring

Ik sprak al Nederlands, maar regelmatig vragen mensen wat zeg/bedoel je. Dit vind ik erg vervelend en wist geen raad om dit te verbeteren. Regina Coeli heeft mij geholpen om dit op te lossen. gedeeltelijk al op de training zelf, maar door de persoonlijke training en leerdoelen heb ik nu ook genoeg bagage om mijzelf verder te ontwikkelen. Naast de goede training, is de sfeer en de accommodatie top.

100% focus op de taaltaining, volledig ontzorgd.

Wauw, wat een fantastische ervaring was dit. Vijf dagen lang alle focus op het beter beheersen van de Engelse taal. De begeleiding was super, helemaal op maat gemaakt en de begeleiders zelf paste perfect bij mij als persoon, paste zich makkelijk aan en probeerde alles eruit te halen. Mooie verdeling tussen privélessen, studie uren en rust momenten. Ik heb mij heel de week super energiek gevoeld. Het verblijf zelf is super. Het bed lag fantastisch, de kamer was een oase van rust, douchegel van Rituals met een fijne energieke geur, eten en drinken overal te vinden. Het (avond)eten was fenomenaal! Echt alsof je in een luxe restaurant aan het dineren bent. Verder genoeg keuze qua eten. Verder genoeg mogelijkheden tot ontspanning. Het voelt echt als een mini vakantie, ondanks het harde werk overdag. Overal lijkt aan gedacht te zijn. Alle focus kan gericht worden op de taaltraining. Ik heb mij volledig ontzorgd gevoeld en zou in het vervolg zeker weer terug keren naar Regina coeli.

Je wordt compleet ontzorgd, om het optimale uit jezelf te kunnen halen.

De docenten hebben continu de lessen op mij aangepast, naar mijn behoefte. Je wordt compleet ontzorgd, zodat je volledig kunt richten op je taal cursus. Er wordt door de docenten goed gekeken wat jij nodig hebt om beter te worden, en ook wanneer je het meeste opneemt. Leer je in de ochtend beter dan wordt in de ochtend de grammatica behandeld, en in de middag de wat lossere maar o zo belangrijke praktijk beoefend. Mocht je in de middag beter stof kunnen opnemen worden de dag delen om gedraaid. De docenten hadden zich verdiept in mij en in het bedrijf waar ik werk. Ik vond het fijn te merken dat ze zich hadden ingelezen.

Uitstekend!

The institute has a large beautiful garden to relax yourself and meet other students. Regina Coeli has a well structured and customized learning path with nice teachers ready to support you in all your needs. Last but not least, the haute cuisine restaurant is LEKKER ! :)

• Would you recommend us? Yes

Geweldig!

Ze kijken naar wat je werkelijk nodig hebt om te verbeteren in de taal. In mijn geval Duits. Ze zijn duidelijk en direct en het is veel.

Cadeautje voor jezelf

Ik heb een 2-daagse Engels training gevolgd om mijn niveau beter te krijgen. 4 privé lessen per dag van twee fantastische trainers, en goede oefeningen om het geleerde te trainen. Koffie, drankjes, lunch en diner is inbegrepen en heel luxe en netjes verzorgd. De grote mooie tuin biedt rust om zelf even te leren, maar ook om contact te leggen met anderen in jouw taal.

Refreshing!

The environment is clean, calm and professional for weekend Dutch training. The whole experience was quite interactive to practice my Dutch!

• Would you recommend us? Yes

THE WORST COMPANY EVER

I AM NOT A DUTCH SPEAKING PERSON, IF YOU SEE THIS REVIEW DO NOT GO THERE. YEAH EVERYTHING IS FINE WHEN YOU PAY BUT WHEN YOU WANT YOUR MONEY BACK NO ONE IS HERE TO ANSWER. THEY WILL GLADLY DO A MEETING WITH YOU AND BE ALL NICE AND EVERYTHING PROMISE YOU THE BEST LEARNING EVER. THE TEACHER ARE OK DONT GET ME WRONG BUT PERSON IN CHARGE ARE NOT. I NEVER SEE SUCH UNPROFESSIONAL PERSON IN MY LIFE. I THINK THEY BOUGHT SOME REVIEW IN GOOGLE OR OTHER.

Geweldige ervaring, erg leerzame mini-vakantie!

Ik heb een 5-daagse Engels training gevolgd met daarbij overnachtingen in Gastenverblijf Eikenheuvel, omdat ik graag mijn Engels wilde verbeteren. Alles van begin tot eind was tot in de puntjes verzorgd. De docenten waren super en deden er alles aan om je optimaal onder te laten dompelen in de taal en speelde in op hetgeen wat ik wilde verbeteren. Kamers waren precies goed en elke dag ontving je schone handdoeken en werd je bed opgemaakt. Daarnaast was de restaurantservice en het eten ook top. In alles wordt je ontzorgd, dus voelt zeker als een mini-vakantie. Kortom, het was een top ervaring en zeker een aanrader!!

Een absoluut geweldige ervaring!

Wat leer je ongelofelijk veel in 5 dagen! Super docenten, die met veel passie en geduld mij verder hebben ingewijd in de geheimen van de prachtige Italiaanse taal. De manier van lesgeven, de fijne leer- en slaapomgeving, de verzorging van de maaltijden, kortom alles bij elkaar heeft deze week voor mij tot een groot succes gemaakt!

Alles is zeer goed geregeld

Vanaf het ontvangst tot aan het vertrek is alles perfect geregeld, de lessen, de overnachtingen, het restaurant, de tussendoor versnaperingen etc

"The experience of a lifetime"

Overall the environment is one that nurtures learning and development. Highly professional people(staff, teachers etc). Well structured and customized learning path. Motivated students. Motivating vibe all around you. Support with everything you might need. Gourmet food/ haute cuisine. Lekker borrel at the end :)

Great experience and exactly what I was looking for: online, bespoke and th right teacher!

Great experience and exactly what I was looking for: online available, bespoke and the right teacher! Within one day we found the right program and rhythm to help me achieve my goal within 2 weeks (one hour a day)

Alles is even fantastisch

De cursus klopt, het eten is fantastisch en de kamers precies goed. Er wordt zó goed voor je gezorgd dat je het gevoel van vakantie ervaart

Zeer professioneel en hoge kwaliteit

Zeer goede taalles gehad die op mijn persoon en arbeidsactiviteiten toegespitst was.

Geweldige ervaring

Alles is perfect georganiseerd zodat je je voor 100% kan focussen op het leren van de taal.

Kwaliteit en zeer prettige leeromgeving

Een week alleen engels schrijven en spreken volledig intern betekent grote sprongen vooruit in gebruik van de taal.

Topklasse! Hier wordt vakwerk geleverd.

• Faciliteiten (locatie en catering)

De cursus is zeer intensief. Je bent echt ondergedompeld in een andere wereld. Alles verliep zoals het moest. De organisatie was perfect en de betrokkenheid en deskundigheid van de docenten bij mijn praktijk was zeer groot.

Alleen maar positief

• Faciliteiten (locatie en catering)

Gepassioneerde trainers, die met hun hart de studenten stimuleren zich te verbeteren. - Gepersonaliseerd programma - Volledige focus op taaltraining

• Faciliteiten (locatie en catering)

Een zeer kundig opleidingscentrum. Het enige waar je op hoeft te focussen is de opleiding. De rest wordt voor je geregeld en/of verzorgd.

• Faciliteiten (locatie en catering)

Een zeer positieve ervaring, die ik zeker recommandeer aan anderen

• Faciliteiten (locatie en catering)

Geweldige ervaring in een geweldige accommodatie. Trainers waren stuk voor stuk erg aardig en professioneel. Van "angst" voor Engels naar comfortabel praten in 1 week! Geen spijt van gehad.