Ik kan nu veel doeltreffender gesprekken voeren.

Ik ben ontzettend blij dat ik de cursus heb gedaan. Ik ervaar nu veel meer rust in gesprekken en kan veel beter en doeltreffender gesprekken voeren. Werk en privé zijn beide positief veranderd.

Ze zijn erg betrokken bij het behalen van de cursus

Medewerkers van Jacobs & van Rooij zijn echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel en het behalen van de cursus. Geen vraag is te veel/zijn geduldig en behulpzaam.

Echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel!

Medewerkers zijn echt betrokken bij het behalen van het gestelde doel/cursus. Geen vraag is te veel ze zijn erg behulpzaam en geduldig.

Organisatie met duidelijk goed opgeleid personeel.

Organisatie met duidelijk goed opgeleid personeel. Die weten waar ze het over hebben. Er is een informele sfeer. En er wordt gezorgd dat je alles begrijpt. Je voelt je echt gehoord.

Zeer praktische kennis waar direct voordeel behaald kan worden.

De kennis en vaardigheden uit de cursussen helpen mij continue bij verbeterprocessen en stellen mij in staat om beter te organiseren. Hiermee groeit de kwaliteit van het werk en gelijktijdig bespaar ik tijd. Dank voor de goede en enthousiaste begeleiding!

Zeer waardevolle cursus

Door de cursus veel inzicht gekregen hoe met verschillende persoonlijkheden om te gaan. Kennis opgedaan hoe te handelen in diverse situaties.

Jabobs en van rooij is een prima opleider.

Zeer prettige sfeer, goed verzorgd en duidelijke, heldere uitleg. Leuk proffecioneel team van begeleiders met als mede cursiste nieuwe aankomend begeleidster. Zowel veel interactie met de totale groep als individuele aandacht. Jabobs en van rooij is een prima opleider.

Ze doen wat ze beloven!

mijn ervaring mer Jacobs en van Rooij, opleidingsgericht, hoge mate van kwaliteit zowel theoretisch als praktisch opzicht. Ze doen wat ze beloven en zijn pas tevreden als ze zien dat jij het ook daadwerkelijk kan uitvoeren in de praktijk.

Gemoedelijke sfeer maar toch ook heel erg professioneel!

Gemoedelijke sfeer maar toch ook heel erg professioneel. Erg behulpzaam, geen vraag is te gek. Mijn volgende opleidingen betreft leiding geven en bedrijfskunde zal ik zeker weer hier doen.

Aanrader voor leindinggevenden!

Opleiding is goed in elkaar gezet, veel van geleerd. Aanrader voor leidinggevenden. Je leert wat je moet doen om dingen gedaan te krijgen. Ook de lunch is goed verzorgd, ga hier zeker nog een vervolg training volgen.

Jacobs en Van Rooij is een onderneming die luistert en de mensen op de juiste plek ondersteunt. Ze komen met uit de praktijk komende voorbeelden en komen professioneel, gemotiveerd en deskundig over. Het team van Jacobs en Van Rooij verzorgen de ondersteuning niet alleen om geld te verdienen, maar vooral om ons veel te leren

• Tevredenheid

Goede ervaring met deze cursus, hiervoor ook al een mooie cursus gedaan. Veel voorbeelden die ook in de praktijk toepasbaar zijn, hiermee kunnen we weer gaan werken aan een betere organisatie en management. Al met al een leerzame cursus met direct resultaat.

• Tevredenheid

Professionele begeleiding, die weten waar ze het over hebben, goede keuze ivm medecursist lekker en gezond eten in de pauzes. Geen problemen bij evt afwezigheid, makkelijk andere dag/datum in te plannen. Duidelijk cursus en demo materiaal. Zéér tevreden over het totaal plaatje!

• Tevredenheid

Ik heb in de cursus Hoe Mensen Beter te Begrijpen tools gekregen om andere mensen beter te begrijpen, maar zeker ook begrip en verantwoordelijkheid voor mijn eigen gedrag te krijgen. Zo kan ik meer controle gaan krijgen om situaties naar een optimaal eindresultaat te begeleiden.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij daar klopt de organisatie. Alles is super helder en kan heel gemakkelijk in de praktijk toegepast worden. Al mijn doelstellingen heb ik ook behaald. Hoe meer mensen deze cursus volgen, hoe mooier de wereld er gaat uitzien. Doe zo verder. Jullie doen het allemaal met heel veel liefde en begrip. en hele dikke pluim. Bedankt Rudi.

• Tevredenheid

Zeer goed begeleid van het begin tot het einde. Veel praktijk gerichte oefeningen. Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven en ook goed gecontroleerd of alles begrepen wordt. Een aanbeveling voor iedereen, ga zo door!

• Tevredenheid

Interessante cursus gevolgd, waarin veel stappen op het gebied van communicatie doorlopen zijn. We hebben een goede begeleiding gehad van deskundige mensen die de kwaliteit op een hoog niveau hebben.

• Tevredenheid

Mijn ervaring met Jacobs & Van Rooij is dat de cursussen die er worden gegeven gelijk in de praktijk kan worden toegepast. De begeleiding van de cursussen is goed, de materie stof wordt rustig en begripvol uitgelegd.

• Tevredenheid

Ik ben erin gestapt zonder al te veel verwachtingen. Heb veel geleerd met vallen en opstaan. De cursus was op het begin erg zwaar. Dit zorgt voor een voldaan gevoel.

• Tevredenheid

Fijne training met duidelijke uitleg en vriendelijke trainers die mij goed en duidelijk begeleid hebben, Nemen alle tijd om dingen duidelijk uit te beelden of te verklaren waarom iets zo het beste werkt en hoe dit in de praktijk te kunnen toepassen.

• Tevredenheid

Kundig bedrijf met fijne mensen in dienst. Alles is goed geregeld en gecommuniceerd waarbij er tussen de middag een lekkere lunch wordt geserveerd. Mijn ervaring is dus perfect en zou dit ook zeker aanraden aan iedereen die iets wil leren.

• Tevredenheid

De cursus heeft mij geleerd beter te focussen tijdens communicatie, met gemeende interesse in mijn gesprekspartner. Door deze opleiding kan ik bepalend zijn tijdens gesprekken en er meer uithalen dan voorheen. Ik pas de geleerde technieken niet alleen zakelijk toe, maar ook privé en in het verenigingsleven.

• Tevredenheid

Leerzaam, behulpzaam en oprecht aandacht van cursusbegeleiding en directie. Ik ben me bewuster geworden van mijn eigen handelen waarin ik beter in staat ben om grenzen aan te geven en te bewaken.

• Tevredenheid

Het is een organisatie wat de juiste instelling heeft voor de mensen, vooral mensen die het extreem druk hebben met het werk. Ze tonen begrip en zorgen ervoor dat diegene de cursus niet als last gaan zien. Je bent geen nummertje.

• Tevredenheid

Jacobs & Van Rooij biedt interessante cursussen, welke makkelijk zijn toe te passen in het dagelijkse leven. De begeleiding is goed en je krijgt veel persoonlijke aandacht. Een aanrader!

• Tevredenheid

Over Jacobs & van Rooij Management Ondersteuning B.V.

Al 20 jaar verbeteren wij de persoonlijke levenskwaliteit en bedrijfsresultaten van ondernemers. Zo worden ondernemers en leidinggevenden vaardiger in het managen van hun bedrijf. Persoonlijke aandacht en adequate zorg (ook na het afronden van een cursus) zijn kernwaarden van ons bedrijf.