Dat het bewust en doelmatig inzetten van bedrijfsstrategie en communicatie van groot belang is

Ik heb genoten van de praktische en doelmatige insteek van deze cursus. En van de prettige manier van lesgeven. Door ervaring en consistente voorbeelden werd duidelijk gemaakt hoe de organisatiestrategie en (goed) gekozen kernwaarden effectief kunnen worden ingezet op allerlei gebied. In deze cursus leerden het over on-boarding en de waarde daarvan. Handige tools en tips, om direct mee aan de slag te gaan!

Sloot niet aan bij mijn verwachting

Leuke setting, voldoende interactie, prima docent maar helaas niets nieuws. Sloot niet aan bij mijn verwachting. Ik had best pratices verwacht, en vooral tips om dit goed in de organisatie te laten landen, dat kwam niet aan bod.

Deze boostcamp is heel bruikbaar om een vertaalslag te maken naar de praktijk.

De inbreng docent versus studenten is prima. Er wordt duidelijk gemaakt wat je de dag erna in de werksetting kunt toepassen en veranderen.

Goed qua inhoud, en lekker tempo!

Goed qua inhoud, en lekker tempo!

Veel info ontvangen, erg nuttig

Inspirerende cursus, goede mix van theorie en lekker zelf aan de slag!

Een geslaagde dag, leuke docenten die een goede sfeer neerzetten. De praktijkcase waar je met een groepje aan werkte, was leerzaam om te doen en lekker 'hands on'.

Ik heb een prima summercourse Arbeidsrecht gevolgd.

Vorige week een goed voorbereide en inhoudelijk sterke training gehad.

Goede, leerzame en leuke dag

Een leerzame dag, docenten beschikten over interessante kennis en voorbeelden, omstandigheden waren goed ondanks het warme weer van die dag.

Interessante feiten en cases, goede discussies

De summercourse werd gegeven door twee ervaren trainers die ons als deelnemers goed meenamen in hun verhaal en betrokken bij de materie door regelmatig korte opdrachten te geven om in kleine groepjes uit te werken. Steeds werd de verbinding gemaakt met onze eigen organisaties.

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren

Geeft een goed beeld weer van een functiehuis en de transitie naar genriek

Veel theoretische handvatten om een generiek functiehuis te bouwen. Misschien zelfs iets té veel informatie voor 1 trainingsdag.

Goede, op de praktijk gericht masterclass

Kundige en ervaren trainer, praktisch ingestoken training. Het ging nu veel op de technische inrichting. Het mag nog iets meer gaan over de toepassing in de organisatie

Vakkundig en zeer informatief

De docent is zeer vakkundig en weet de materie goed over te brengen. Er werd goed ingegaan op de behoeften van de verschillende deelnemers. Dat de training over 2 dagen uitgesmeerd gaat worden is een heel verstandige keuze want alles in 1 dag is wel wat veel en helemaal als iemand weinig tot geen ervaring heeft op het gebied van functiewaardering.

Veel informatie in te weinig tijd

Dynamisch bouwen klinkt ook als aan de slag gaan. Helaas was het een zendsessie met teveel informatie voor 1 dag. Ik heb de echte interactie gemist. Te traditioneel in huidige vorm. Daarnaast probeerde de docent tegemoet te komen aan de wensen van de deelnemers. Dit werd dan te specifiek, waardoor het voor mij niet nuttig was. De docent was overigens zeer kundig!

Het was met recht een update arbeidsrecht. Goed voorbereid, er is veel behandeld in een goed tempo terwijl er voldoende tijd was voor vragen en interactie.

Prettige uitleg en ruimte voor sparren met de docenten.

Ik vond de docente fantastisch. Heel verhelderend zeer enthousiast en vrijwel op elke vraag een duidelijk antwoord. Ook de locatie was prima. Het was voor mij een zeer nuttige en prettige opleidingsdag.

• Docent(en)

Een mooie mix van theorie en praktijk en samenwerking Graag in het vervolg mij juiste gegevens gebruiken, verkeerde voornaam en geen bedrijfsnaam vermeld.

• Docent(en)

Compact, veelomvattend en toch in rustig tempo. Zeer praktische tips, geweldige docent uit de praktijk.

• Docent(en)

Onderwerp (HR-gesprekken) goed aangepakt gezien de beperkte tijd. Goede presentatie. Trainers deskundig en leuk. Locatie erg fijn.

geniaal

Zekeringstraat 21