Informatief, inspirerend en praktisch

Leuke training, interactief, veel nieuwe inzichten. Vooral de koppeling aan de strategische HR onderwerpen en de kernwaarden gaf mooie inzichten. Laatste deel van de training had van mij meer tijd besteedt aan mogen worden, nu hebben we het eigenlijk niet behandeld. Dat vond ik jammer.

Zeer praktische inzetbare opleiding gegeven door bevlogen trainers, verrijkt met boeiende interactie

Deze opleiding beantwoordde aan mijn behoefte. Ik heb handvaten aangereikt gekregen om heel praktisch mee aan de slag te gaan in mijn opdrachten als ZZP'er in HR. De training werd gegeven door bevlogen trainers die dicht bij de praktijk staan en heel goeie expertise hebben op dit gebied. De interactie met andere deelnemers was een verrijking zodat ik aan het eind van de opleiding naast theorie en de handvaten ook heel praktische tips heb kunnen noteren.

Leerzaam en praktisch

Leerzame workshop! De lesstof is goed toepasbaar in de praktijk. Leuke voorbeelden waardoor snel duidelijk wordt wat nudging en framing inhoudt. Een aanrader.

Informatief, gestoeld op praktijk en boeiend

Training voldoet aan verwachtingen

Op zich een prima training. Veel informatie wist ik al, maar toch goed om e.e.a. nog eens te horen. Ook een aantal handigheidjes gehoord die ik zeker ga gebruiken. Jammer vond ik dat het veel zenden was en weinig interactie en dat de verbinding af en toe te wensen over liet. De volgende keer wacht ik toch weer op een live training, omdat ik verwacht daar meer uit te halen.

Interessant

Interessant om nogmaals te horen wat er de laatste tijd gewijzigd is in het arbeidsrecht en hoe je het beste kunt handelen in bepaalde casussen.

interessante informatie

verschillende presentaties van verschillende kwaliteit. Van de 4 vond ik nr 2 het minst interssant omdat dit nogal 'oplezerig' was en daarmee niet echt inspirerend. Nr 1 en nr 4 vond ik het interessantst.

Prima Masterclass

Prima Masterclass door docent met ruime ervaring in het werkveld. Wat mij betreft hadden er wat meer praktijkcases als voorbeeld gebruikt mogen worden, waardoor de theorie en de praktijk nog beter aansluiten.

Prettige interactieve training, waar voldoende gelegenheid is om vragen te stellen

Ondanks dat het een online training was, heb ik het gevoel gehad dat er voldoende ruimte was om vragen te stellen, waardoor het toch persoonlijk voelde. Nieuwe inzichten en bruibare tips!

Duidelijk seminar met duidelijke onderbouwing en bruikbare tips voor in de dagelijkse praktijk.

Interactief, ruimte om vragen te stellen, vragen serieus behandeld en beantwoord, vragen voorafgaand ingediend hoorde je terug tijdens het seminar, veel tips en handvaten meegekregen voor in de dagelijkse werkzaamheden. Het seminar door Mw. Kroon was professioneel, leerzaam en prettige structuur.

op een prettige, afwisselende manier wordt de meestal droge stof van het arbeidsrecht gepresenteerd.

Een prima bijeenkomst met veel praktijkvoorbeelden. Marjolein presenteert op een prettige, makkelijke manier de stof. Ik vond het een aanvulling voor de kennis in de dagelijkse praktijk.

Inhoudelijk goede cursus en goede docente!

De inhoud van de cursus en de docente waren erg goed. Goede voorbeelden vanuit recente jurisprudentie. De locatie vond ik persoonlijk wat minder maar is natuurlijk ook minder belangrijk.

Goede bundeling van informatie om thema binnen mijn organisatie aan te pakken

Ik heb goede informatie gekregen om daadwerkelijk binnen mijn organisatie aan de slag te gaan.

Goede opfrissing van actuele kennis.

Goede bereikbaarheid van de locatie, duidelijke uitleg van de wetgeving en tijd voor interactie (vragen/casuïstiek). Prettig om een dag door te brengen en kennis te delen met vakgenoten.

toepasbaar

De opleiding bevat een helder model (evp en tijdslijn) om de onboarding aan te passen aan de noden en eigenheid van ons bedrijf. De docenten werkten zeer interactief en vulden elkaar ook perfect aan en hielden de balans 'zakelijk' en 'animerend' mooi in evenwicht.

Informatieve bijeenkomst

Deze dag heel veel informatie ontvangen van een enthousiaste docent met veel knowhow.

Leerzaam!

Hele leerzame dag gehad! Marjolein Gobes presenteerde het erg duidelijk en goed!

Zeer leerzaam

Ik kwam helaas iets te laat binnen vanwege de files maar heb niet zoveel gemist gelukkig. Ik had wel even tijd nodig om in te komen want het ging allemaal erg snel. Het is veel informatie en ik was blij dat ik wel enige voorkennis had, anders is het lastig te volgen denk ik. Ik heb zelf geen HR aachtergrond dus heb tot nu toe alles van internet geplukt. Daarom was ik blij met deze cursus om voor mijzelf wat duidelijkheid te scheppen en er zijn toch wel wat dingen uitgekomen die ik niet correct opgepakt heb. Een interessante en leerzame dag al met al.

Veel inzicht gekregen over wat strategisch talentmanagement inhoudt en hoe dit op te zetten.

De modellen zijn op een heldere en begrijpbare wijze overgebracht. Het is nog even zoeken hoe een en ander overgebracht kan worden naar de organisatie om draagvlak te krijgen en te implementeren. Dat is de uitdaging die ik zeker aanga.

ik heb veel geleerd en genoten van de wijze waarop deze masterclass werd gehouden

Een geweldige docent! Heldere en bruikbare informatie en een groep die met elkaar wilde delen.

Een duwtje in een mooie verpakking

Leuk en interessant om te zien en te ervaren wat taal kan doen in tal van (interne) boodschappen. Hoe bereik je de mensen en hoe krijg je ze in de juiste beweging. Dit alles gebracht door een enthousiaste docente.

boeiend en wervelend

Een dag vol energie en nieuwe inzichten. Heb er van genoten en van veel van opgestoken. Nu eens kijken hoe we het kunnen toepassen.

Inspirerende middag

Zeer energieke, interessante dag die werkelijk voorbij is gevlogen. Honger naar meer over dit onderwerp en vooral ook om concreet een stap te maken.

Duidelijke en handige praktijk voorbeelden.

Een spreker met kennis en een prettige manier van communiceren. Mijn kennis is deze dag zeker vergroot op het gebied van arbeidsrecht.

goede training ter bewustwording van het belang van onboarding

Goede combi van theorie en praktische voorbeelden (& casussen) en zelf actief bezig met het bedenken van de EVP en opzetten van een onboarding programma voor je eigen organisatie. De dag vloog voorbij.