op een prettige, afwisselende manier wordt de meestal droge stof van het arbeidsrecht gepresenteerd.

Een prima bijeenkomst met veel praktijkvoorbeelden. Marjolein presenteert op een prettige, makkelijke manier de stof. Ik vond het een aanvulling voor de kennis in de dagelijkse praktijk.

Inhoudelijk goede cursus en goede docente!

De inhoud van de cursus en de docente waren erg goed. Goede voorbeelden vanuit recente jurisprudentie. De locatie vond ik persoonlijk wat minder maar is natuurlijk ook minder belangrijk.

Goede bundeling van informatie om thema binnen mijn organisatie aan te pakken

Ik heb goede informatie gekregen om daadwerkelijk binnen mijn organisatie aan de slag te gaan.

Goede opfrissing van actuele kennis.

Goede bereikbaarheid van de locatie, duidelijke uitleg van de wetgeving en tijd voor interactie (vragen/casuïstiek). Prettig om een dag door te brengen en kennis te delen met vakgenoten.

toepasbaar

De opleiding bevat een helder model (evp en tijdslijn) om de onboarding aan te passen aan de noden en eigenheid van ons bedrijf. De docenten werkten zeer interactief en vulden elkaar ook perfect aan en hielden de balans 'zakelijk' en 'animerend' mooi in evenwicht.

Informatieve bijeenkomst

Deze dag heel veel informatie ontvangen van een enthousiaste docent met veel knowhow.

Leerzaam!

Hele leerzame dag gehad! Marjolein Gobes presenteerde het erg duidelijk en goed!

Zeer leerzaam

Ik kwam helaas iets te laat binnen vanwege de files maar heb niet zoveel gemist gelukkig. Ik had wel even tijd nodig om in te komen want het ging allemaal erg snel. Het is veel informatie en ik was blij dat ik wel enige voorkennis had, anders is het lastig te volgen denk ik. Ik heb zelf geen HR aachtergrond dus heb tot nu toe alles van internet geplukt. Daarom was ik blij met deze cursus om voor mijzelf wat duidelijkheid te scheppen en er zijn toch wel wat dingen uitgekomen die ik niet correct opgepakt heb. Een interessante en leerzame dag al met al.

Veel inzicht gekregen over wat strategisch talentmanagement inhoudt en hoe dit op te zetten.

De modellen zijn op een heldere en begrijpbare wijze overgebracht. Het is nog even zoeken hoe een en ander overgebracht kan worden naar de organisatie om draagvlak te krijgen en te implementeren. Dat is de uitdaging die ik zeker aanga.

ik heb veel geleerd en genoten van de wijze waarop deze masterclass werd gehouden

Een geweldige docent! Heldere en bruikbare informatie en een groep die met elkaar wilde delen.

Een duwtje in een mooie verpakking

Leuk en interessant om te zien en te ervaren wat taal kan doen in tal van (interne) boodschappen. Hoe bereik je de mensen en hoe krijg je ze in de juiste beweging. Dit alles gebracht door een enthousiaste docente.

boeiend en wervelend

Een dag vol energie en nieuwe inzichten. Heb er van genoten en van veel van opgestoken. Nu eens kijken hoe we het kunnen toepassen.

Inspirerende middag

Zeer energieke, interessante dag die werkelijk voorbij is gevlogen. Honger naar meer over dit onderwerp en vooral ook om concreet een stap te maken.

Duidelijke en handige praktijk voorbeelden.

Een spreker met kennis en een prettige manier van communiceren. Mijn kennis is deze dag zeker vergroot op het gebied van arbeidsrecht.

goede training ter bewustwording van het belang van onboarding

Goede combi van theorie en praktische voorbeelden (& casussen) en zelf actief bezig met het bedenken van de EVP en opzetten van een onboarding programma voor je eigen organisatie. De dag vloog voorbij.

Dat het bewust en doelmatig inzetten van bedrijfsstrategie en communicatie van groot belang is

Ik heb genoten van de praktische en doelmatige insteek van deze cursus. En van de prettige manier van lesgeven. Door ervaring en consistente voorbeelden werd duidelijk gemaakt hoe de organisatiestrategie en (goed) gekozen kernwaarden effectief kunnen worden ingezet op allerlei gebied. In deze cursus leerden het over on-boarding en de waarde daarvan. Handige tools en tips, om direct mee aan de slag te gaan!

Sloot niet aan bij mijn verwachting

Leuke setting, voldoende interactie, prima docent maar helaas niets nieuws. Sloot niet aan bij mijn verwachting. Ik had best pratices verwacht, en vooral tips om dit goed in de organisatie te laten landen, dat kwam niet aan bod.

Deze boostcamp is heel bruikbaar om een vertaalslag te maken naar de praktijk.

De inbreng docent versus studenten is prima. Er wordt duidelijk gemaakt wat je de dag erna in de werksetting kunt toepassen en veranderen.

Goed qua inhoud, en lekker tempo!

Goed qua inhoud, en lekker tempo!

Veel info ontvangen, erg nuttig

Inspirerende cursus, goede mix van theorie en lekker zelf aan de slag!

Een geslaagde dag, leuke docenten die een goede sfeer neerzetten. De praktijkcase waar je met een groepje aan werkte, was leerzaam om te doen en lekker 'hands on'.

Ik heb een prima summercourse Arbeidsrecht gevolgd.

Vorige week een goed voorbereide en inhoudelijk sterke training gehad.

Goede, leerzame en leuke dag

Een leerzame dag, docenten beschikten over interessante kennis en voorbeelden, omstandigheden waren goed ondanks het warme weer van die dag.

Interessante feiten en cases, goede discussies

De summercourse werd gegeven door twee ervaren trainers die ons als deelnemers goed meenamen in hun verhaal en betrokken bij de materie door regelmatig korte opdrachten te geven om in kleine groepjes uit te werken. Steeds werd de verbinding gemaakt met onze eigen organisaties.

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren