Super cursus om te volgen!

Erg blij dat ik de cursus arbeidsrecht heb kunnen volgen. Goed uitgelegd, goed te volgen, toegankelijk om vragen te stellen en sluit goed aan bij de praktijk.

Kwalitatief uitstekend onderbouwde masterclass

Mijn Ennis is toch weer naar een hoger niveau getild, en de puntjes op de i, ook dankzij de andere deelnemers Misschien leuk om een soort deelname certificaat te gaan verstrekken in de toekomst

ik kan meteen gebruiken wat ik heb geleerd

Hele praktische én nieuwe kennis die meteen toepasbaar is als je je beloningsbeleid wilt moderniseren. Modellen die goed helpen om structuur aan te brengen. goede trainers, kortom , goede training op het juiste moment.

afhankelijk van presentator interessant of saai ;)

Goede afwisseling van onderwerpen, leuke interactie meestal, maar eigenlijk te weinig tijd voor.

Afwisselend, goede opfrisser en praktische tips

Fijne afwisseling tussen de 4 belangrijkste onderwerpen. De meeste sprekers lieten ook ruimte voor interactie in de groep en uitwisseling van best practices. Alleen het onderdeel fiscaal was minder (spreker niet op interactie gericht en niet inspirerend).

Interessant en interactief

Erg leuke training. Mooie balans tussen theorie en interactie. Deze interactie was in onze groep goed mogelijk doordat de groep deelnemers klein was. Bea en Tess zijn fijne begeleiders. Zij vonden een prima balans tussen het delen van hun kennis en het uitnodigen tot een dialoog.

Duidelijke presentaties. Theorie toepasbaar in de praktijk

Heldere presentaties. Een combinatie van theorie die toegepast kan worden in de praktijk. Waarbij je voor jouw eigen organisatie moet kijken wat passend is.

Net voldoende, tevoren beter moeten doorvragen en zoeken

De aangereikte informatie had wat mij betreft in 1 dagdeel kunnen passen en die informatie was oke. Maar vooral de 2e was een kwelling, terugkoppeling van de hele groep had m.i. echt niet gehoeven. Ik moet hand in eigen boezem steken en vooraf beter moeten controleren wat de inhoud en het niveau hiervan was.

Interessante Masterclass die vooral kennis geeft van de theorie achter Projectmanagement

Interessante training waarbij je veel kennis krijgt van de theorie achter projectmanagement. Wat ik zelf we gemist heb is het 'actief oefenen' met het uitvoeren van projectmanagement. Ik begrijp dat ik dat vooral uit de praktijk moet halen, maar had hierin wel iets meer verwacht vanuit de masterclass. Verder is Erik een fijne begeleider en teacher gebleken.

leerzaam

Voor mij persoonlijk ging het vooral om Projectmanagement in theorie en taal te ervaren (beeldvorming vakgebied / opbouw / aanpak). Dit is zeker gelukt.

inspirerend en eyeopener , wij moeten met ons digitaal kapitaal gaan benutten

Ik was ietwat sceptisch , ik dacht dat wij er wel goed mee bezig waren. maar nu Vincent een tipje van de digitale sluier optilt zie ik een berg mogelijkheden waar wij nog niet van wisten. Aan de gang ermee.

Goed webinar, vooral gericht op grote(re) bedrijven. Informatie niet altijd eenduidig.

Vond het webinar interessant, met veel goede aandachtspunten en tips/trucs. Het onderdeel fiscale aspecten was lastig te volgen (ontbreken werkende powerpoint-presentatie). Daarnaast was de gegeven fiscale informatie niet altijd eenduidig, maar daar komt de docent nog bij ons op terug (bijv. vergoeding bureaustoelen en vragen om eigen bijdrage werknemer). Jammer is dat het vooral gericht was op grotere bedrijven (deelnemers waren ook vnl. werkzaam bij grotere organisaties), dus de praktijk voor kleinere bedrijven viel wel eens weg.

Veel bruikbare input gekregen,

Ik wacht nog op terugkoppeling van docent van deel 4, over wat fiscaal mogelijk onmogelijk is t.a.v. inrichting werkplek en financiering werkgever. De docent zou nog informatie via de mail geven. Onderdeel 2, fiscale mogelijkheden/onmogelijkheden was erg verwarrend. Uiteindelijk weet ik nog niet wat mag en niet mag volgens fiscale wetgeving.

zinvol

De inhoud van deze masterclass vond ik zinvol. Hoewel niet volledig toepasbaar voor onze organisatie bemerk je toch ook wel waar andere organisaties focus leggen. Dit neem ik mee in de verdere beleidsontwikkeling Thuiswerken.

Informatief, inspirerend en praktisch

Leuke training, interactief, veel nieuwe inzichten. Vooral de koppeling aan de strategische HR onderwerpen en de kernwaarden gaf mooie inzichten. Laatste deel van de training had van mij meer tijd besteedt aan mogen worden, nu hebben we het eigenlijk niet behandeld. Dat vond ik jammer.

Zeer praktische inzetbare opleiding gegeven door bevlogen trainers, verrijkt met boeiende interactie

Deze opleiding beantwoordde aan mijn behoefte. Ik heb handvaten aangereikt gekregen om heel praktisch mee aan de slag te gaan in mijn opdrachten als ZZP'er in HR. De training werd gegeven door bevlogen trainers die dicht bij de praktijk staan en heel goeie expertise hebben op dit gebied. De interactie met andere deelnemers was een verrijking zodat ik aan het eind van de opleiding naast theorie en de handvaten ook heel praktische tips heb kunnen noteren.

Leerzaam en praktisch

Leerzame workshop! De lesstof is goed toepasbaar in de praktijk. Leuke voorbeelden waardoor snel duidelijk wordt wat nudging en framing inhoudt. Een aanrader.

Informatief, gestoeld op praktijk en boeiend

Training voldoet aan verwachtingen

Op zich een prima training. Veel informatie wist ik al, maar toch goed om e.e.a. nog eens te horen. Ook een aantal handigheidjes gehoord die ik zeker ga gebruiken. Jammer vond ik dat het veel zenden was en weinig interactie en dat de verbinding af en toe te wensen over liet. De volgende keer wacht ik toch weer op een live training, omdat ik verwacht daar meer uit te halen.

Interessant

Interessant om nogmaals te horen wat er de laatste tijd gewijzigd is in het arbeidsrecht en hoe je het beste kunt handelen in bepaalde casussen.

interessante informatie

verschillende presentaties van verschillende kwaliteit. Van de 4 vond ik nr 2 het minst interssant omdat dit nogal 'oplezerig' was en daarmee niet echt inspirerend. Nr 1 en nr 4 vond ik het interessantst.

Prima Masterclass

Prima Masterclass door docent met ruime ervaring in het werkveld. Wat mij betreft hadden er wat meer praktijkcases als voorbeeld gebruikt mogen worden, waardoor de theorie en de praktijk nog beter aansluiten.

Prettige interactieve training, waar voldoende gelegenheid is om vragen te stellen

Ondanks dat het een online training was, heb ik het gevoel gehad dat er voldoende ruimte was om vragen te stellen, waardoor het toch persoonlijk voelde. Nieuwe inzichten en bruibare tips!

Duidelijk seminar met duidelijke onderbouwing en bruikbare tips voor in de dagelijkse praktijk.

Interactief, ruimte om vragen te stellen, vragen serieus behandeld en beantwoord, vragen voorafgaand ingediend hoorde je terug tijdens het seminar, veel tips en handvaten meegekregen voor in de dagelijkse werkzaamheden. Het seminar door Mw. Kroon was professioneel, leerzaam en prettige structuur.

op een prettige, afwisselende manier wordt de meestal droge stof van het arbeidsrecht gepresenteerd.

Een prima bijeenkomst met veel praktijkvoorbeelden. Marjolein presenteert op een prettige, makkelijke manier de stof. Ik vond het een aanvulling voor de kennis in de dagelijkse praktijk.