Goed om nogmaals de horen, maar zou meer diepgang willen

De trainster was enthousiast en erg kundig. Jammer dat we het online moesten doen, maar we hebben de hele dag online goed volgehouden door de afwisseling van samen doen en puur inhoudelijk zenden van de trainster. Het eerste deel van de training kan wat mij betreft korter en het tweede deel zou ik wat uitvoeriger doen. Daar ga je dieper in op de moderne arbeidsvoorwaarden en komt vanzelf het gesprek op gang tussen de deelnemers om ook onderling uit te wisselen wat welk bedrijf doet met belonen en de geboden arbeidsvoorwaarden.

Degelijke, goede cursus met veel relevante bijlagen en verwijzingen voor verdieping.

Het eerste dagdeel legde goed het accent op belang van strategie en visie. En het risico dat tekorten in management en leiderschap niet weggemanaged kunnen worden met HR-beleid. Terwijl dat impliciet wel vaak de verwachting is van mensen. Het tweede dagdeel beoogde meer praktisch te zijn. Dat slaagde daar minder in. Er werd behoorlijk afgeweken van de voorbereide presentatie en daardoor gingen de onderwerpen meer zwemmen.

Interessant

Goed inzicht in de stappen die je moet zetten om aan een gedegen dossier te beginnen. Werden een aantal vertaalslagen gemaakt naar de praktijk. Ik miste wel wat interactie; met docent maar ook met andere deelnemers.

Helder!

Marjolein is duidelijk en helder in haar uitleg en weet de deelnemer te boeien. Speelt ook goed in op vragen. Kortom, fijn om zo een update te hebben gehad over het arbeidsrecht

Marjolein Gobes kan zo'n seminar interessant en spannend houden

Ik kwam er op de dag zelf achter dat het seminar in 2 dagdelen gegeven ging worden op 2 dagen en dit was eigenlijk wel heel erg fijn. Kan je de eerste dag alles laten bezinken en eventueel op dag 2 hierop terugkomen.

Interessant, maar net niet praktisch genoeg

Het eerste deel van de masterclass had een hoog theoretisch gehalte, en een groot deel van de theorie hadden we al van tevoren ontvangen (en gelezen). Voegde weinig toe. Het verband met het thema van de masterclass ontging me ook enigszins. Het tweede deel voldeed meer aan de behoefte: het ging in ieder geval over het thema moderne HR-cyclus. Wel had ik graag wat concrete voorbeelden van methodieken gezien, een echt 'kijkje in de keuken' bij organisaties die al een moderne HR-cyclus hebben. Dat ontbrak helaas. Al met al ben ik qua inzichten en kennis niet heel veel verder dan ik daarvoor al was.

Heel helder en informatief

De perfecte training als je de basics van het arbeidsrecht (nog eens) wil horen. Heel volledig en alle ruimte voor het stellen van vragen of meer maatwerkonderwerpen.

Zeer leerzame dag en genoeg handvaten gekregen voor verdere uitwerking

Erg leerzame dag. Het was wel veel informatie voor een enkele dag, maar het was goed te doen. Jammer dat we niet aan de tweede opdracht zijn toegekomen, maar we hebben genoeg handvaten gekregen om dit zelf in de praktijk te kunnen uitvoeren. Enorm attent dat we het laatst geschreven boek mee hebben gekregen. Goede input voor het verder uitwerken van deze leerzame training.

Heel inspirerend en veel handvatten ontvangen om verder aan de slag te gaan!

Ik vond de sessie heel inspirerend en was blij met alle concrete voorbeelden die Bea gaf. Hierdoor gaat het meer leven en krijg je een goed beeld van de employee journey. Het was een leuke dag.

Goede masterclass met veel tips en info

Goede masterclass met veel tips en info, waarbij de vaart er lekker in zit. Theorie en praktijkvoorbeelden worden met elkaar afgewisseld. Na deze dag kun je direct zelf aan de slag!

Inspirerend

Het heeft weer zoveel Inzicht, inspiratie en handvatten gegeven om volgende stappen ge zetten en voer voor de board om stappen te maken om de “ belofte” scherp te krijgen! Ook hee fijn om weer echt met mensen bij elkaar te zitten en elkaars ervaringen en kennis te deen. Bea is een zeer geëquipeerde vrouw mbt her onderwerp!

Praktische handvaten

Ik vond het seminar verhelderend, duidelijk en vol praktische handvaten. Ik kan gelijk aan de slag met hetgene ons tijdens het seminar verteld is. Heel fijn!

Informatief

Goed voorbereid en goede praktische tips.

Heldere presentatie van docente, fijne stem

beetje lastig met inloggen maar goed en snel opgelost.

Heel interessant en heel veel informatie!

Prima training! Veel kennis en interactief! Speelt ook in op je individuele vraag! Het lukt me alleen niet om in te loggen en ik heb de materialen echt snel nodig!

Super cursus om te volgen!

Erg blij dat ik de cursus arbeidsrecht heb kunnen volgen. Goed uitgelegd, goed te volgen, toegankelijk om vragen te stellen en sluit goed aan bij de praktijk.

Kwalitatief uitstekend onderbouwde masterclass

Mijn Ennis is toch weer naar een hoger niveau getild, en de puntjes op de i, ook dankzij de andere deelnemers Misschien leuk om een soort deelname certificaat te gaan verstrekken in de toekomst

ik kan meteen gebruiken wat ik heb geleerd

Hele praktische én nieuwe kennis die meteen toepasbaar is als je je beloningsbeleid wilt moderniseren. Modellen die goed helpen om structuur aan te brengen. goede trainers, kortom , goede training op het juiste moment.

afhankelijk van presentator interessant of saai ;)

Goede afwisseling van onderwerpen, leuke interactie meestal, maar eigenlijk te weinig tijd voor.

Afwisselend, goede opfrisser en praktische tips

Fijne afwisseling tussen de 4 belangrijkste onderwerpen. De meeste sprekers lieten ook ruimte voor interactie in de groep en uitwisseling van best practices. Alleen het onderdeel fiscaal was minder (spreker niet op interactie gericht en niet inspirerend).

Interessant en interactief

Erg leuke training. Mooie balans tussen theorie en interactie. Deze interactie was in onze groep goed mogelijk doordat de groep deelnemers klein was. Bea en Tess zijn fijne begeleiders. Zij vonden een prima balans tussen het delen van hun kennis en het uitnodigen tot een dialoog.

Duidelijke presentaties. Theorie toepasbaar in de praktijk

Heldere presentaties. Een combinatie van theorie die toegepast kan worden in de praktijk. Waarbij je voor jouw eigen organisatie moet kijken wat passend is.

Net voldoende, tevoren beter moeten doorvragen en zoeken

De aangereikte informatie had wat mij betreft in 1 dagdeel kunnen passen en die informatie was oke. Maar vooral de 2e was een kwelling, terugkoppeling van de hele groep had m.i. echt niet gehoeven. Ik moet hand in eigen boezem steken en vooraf beter moeten controleren wat de inhoud en het niveau hiervan was.

Interessante Masterclass die vooral kennis geeft van de theorie achter Projectmanagement

Interessante training waarbij je veel kennis krijgt van de theorie achter projectmanagement. Wat ik zelf we gemist heb is het 'actief oefenen' met het uitvoeren van projectmanagement. Ik begrijp dat ik dat vooral uit de praktijk moet halen, maar had hierin wel iets meer verwacht vanuit de masterclass. Verder is Erik een fijne begeleider en teacher gebleken.

leerzaam

Voor mij persoonlijk ging het vooral om Projectmanagement in theorie en taal te ervaren (beeldvorming vakgebied / opbouw / aanpak). Dit is zeker gelukt.