Goede, leerzame en leuke dag

Een leerzame dag, docenten beschikten over interessante kennis en voorbeelden, omstandigheden waren goed ondanks het warme weer van die dag.

Interessante feiten en cases, goede discussies

De summercourse werd gegeven door twee ervaren trainers die ons als deelnemers goed meenamen in hun verhaal en betrokken bij de materie door regelmatig korte opdrachten te geven om in kleine groepjes uit te werken. Steeds werd de verbinding gemaakt met onze eigen organisaties.

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren

Leuke ideen op gedaan om de HR-cyclus te moderniseren

Geeft een goed beeld weer van een functiehuis en de transitie naar genriek

Veel theoretische handvatten om een generiek functiehuis te bouwen. Misschien zelfs iets té veel informatie voor 1 trainingsdag.

Goede, op de praktijk gericht masterclass

Kundige en ervaren trainer, praktisch ingestoken training. Het ging nu veel op de technische inrichting. Het mag nog iets meer gaan over de toepassing in de organisatie

Vakkundig en zeer informatief

De docent is zeer vakkundig en weet de materie goed over te brengen. Er werd goed ingegaan op de behoeften van de verschillende deelnemers. Dat de training over 2 dagen uitgesmeerd gaat worden is een heel verstandige keuze want alles in 1 dag is wel wat veel en helemaal als iemand weinig tot geen ervaring heeft op het gebied van functiewaardering.

Veel informatie in te weinig tijd

Dynamisch bouwen klinkt ook als aan de slag gaan. Helaas was het een zendsessie met teveel informatie voor 1 dag. Ik heb de echte interactie gemist. Te traditioneel in huidige vorm. Daarnaast probeerde de docent tegemoet te komen aan de wensen van de deelnemers. Dit werd dan te specifiek, waardoor het voor mij niet nuttig was. De docent was overigens zeer kundig!

Het was met recht een update arbeidsrecht. Goed voorbereid, er is veel behandeld in een goed tempo terwijl er voldoende tijd was voor vragen en interactie.

Prettige uitleg en ruimte voor sparren met de docenten.

Ik vond de docente fantastisch. Heel verhelderend zeer enthousiast en vrijwel op elke vraag een duidelijk antwoord. Ook de locatie was prima. Het was voor mij een zeer nuttige en prettige opleidingsdag.

• Docent(en)

Een mooie mix van theorie en praktijk en samenwerking Graag in het vervolg mij juiste gegevens gebruiken, verkeerde voornaam en geen bedrijfsnaam vermeld.
  • Docent(en)

Compact, veelomvattend en toch in rustig tempo. Zeer praktische tips, geweldige docent uit de praktijk.
  • Docent(en)

Onderwerp (HR-gesprekken) goed aangepakt gezien de beperkte tijd. Goede presentatie. Trainers deskundig en leuk. Locatie erg fijn.

geniaal
  • Docent(en)

Zeer goede trainer, programma was niet geheel wat ik had verwacht, maar wel goed.
  • Docent(en)

Docent had verstand van zaken. De vrij technische materie werd praktisch toepasbaar aangeboden.

Leerzaam en interessant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training begon een 1/2 uur later doordat mensen van 1 firma bijna allemaal te laat waren, dat is niet leuk als veel anderen wel op tijd zijn. Een goede basistraining. Ik miste hier en daar wat tempo en diepgang.
  • Docent(en)

Uiterst professioneel. Sterke inhoud. Verwachtingen volledig ingevuld. Hedendaagse kijk op HR. Interactieve sessie waardoor je ook veel opsteekt van de andere deelnemers.
  • Docent(en)

De training was heel interactief. Het contact met de medecursisten en hun ervaringen is zeker een toegevoegde waarde.

Over HR Academy