Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Juiste kenniscentrum, docent Marjo is erg fijn met hoe ze de lessen behandeld echt top! Verder is de cursus goed te doen..! Groetjes Wendy.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training scretaresse
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Cursus leraar legt goed uit en het blijft boeiend.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training BKl en PDL
4

2 sterren: slechter dan verwacht

De lessen en dus de uitleg gegeven door de leraar waren van slechte kwaliteit. De wiskundeleraar die les gaf kon de stof van B alleen uitleggen door terug te rekenen vanuit t antwoord. Dit is geen uitleg en gaf frustratie . Als mens was t een prima en heel aardige meneer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training BKC
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed opleidingsinstituut met een persoonlijke touch.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Middle management / Nima A Sales / Nima B Sales
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik volg een maatwerktraject voor de cursus verzuimbeleid. De docent is ervaren in haar vakgebied en beschikt over veel kennis. Echter, hebben we veel moeite gehad om mijn eerste les in te plannen (deze was drie keer afgezegd) en dat was wel erg jammer. Tot nu toe ben ik tevreden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Cursus verzuimbeleid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Positief, al is de 2 tot 2,5 uur wel vrij kort en de te behandelen stof per module vrij veel om in 8 weken door te spitten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training mba
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantgericht; maken waar wat ze beloven; docent met voldoende kennis; ben wel benieuwd of de vastgestelde 2,5 uur afdoende zal zijn om de kennis afdoende over te dragen, dit zal de komende lessen blijken. In de afgelopen les zijn twee hoofdstukken behandeld, waarbij ik persoonlijk vond dat de voorgeschreven 2,5 uur hiervoor te kort was, moesten er in sneltreinvaart doorheen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima A Sales
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed opleidingsinstituut. Ondersteunen daar waar nodig en doen er alles aan om helderheid te krijgen bij onduidelijkheden. Echt Top! Opleiding zelf is kleinschalig en dat is prettig, want dan is er ook ruimte voor discussie over de materie. En er is daardoor een grote mate van flexibiliteit. Zelfs de lunch is goed geregeld!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktijkdiploma Loonadministratie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA Sales A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de opleiding. Goede lessen, duidelijk gecommuniceerd wanneer de lessen zijn. Goede lesboeken. ik kreeg tijdens elke les, ongelooflijk veel informatie over elke stof. Nog altijd zeer blij dat ik voor de Laat kenniscentrum gekozen heb voor deze opleiding.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Sales A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik volg al enkele weken met veel plezier een opleiding bij De Laat Kenniscentrum. De manier van lesgeven van de docent bevalt mij erg goed, er is veel ruimte voor persoonlijke aandacht en met vragen over de lesstof kun je altijd bij de docent terecht. De medewerkers van De Laat Kenniscentrum zijn erg vriendelijk en behulpzaam en denken graag met je mee.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training BKB
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Informatie vooraf was voor mij te weinig en aan de late kant. Er was ook onderduidelijk op de lokatie. Daar is wel goed over gecommuniceerd en excuses voor aangeboden, maar ik vond de onduidelijk niet prettig. In het algemeen voind ik de opleiding tegenvallen. De leraar had wel kennis van zaken, maar in 5 lessen stof doorwerken, die door de meeste opleiders over 15 lessen wordt verspreid, is niet voor herhaling vastbaar. Als men eerder met de lessen was begonnen, had de stof minder gehaast behandeld hoeven worden en zou er meer ruimte voor oefen zijn geweest. De prijs vond ik ook niet in verhouding met de andere opleiders, maar als de cursus nergens anders aangeboden word en er maatwerk moet komen, kan ik dat begrijpen. Ookal vond ik het nog steeds duur.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training mba - module analyse en rapportage - oude stijl
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lesmateriaal is duidelijk, concreet en overzichtelijk. Docent sluit hier met zijn manier van lesgeven goed op aan. De Laat Kenniscentrum is flexibel en oplossingsgericht. Planning kan iets beter.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Middle Management
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine groep. tempo word goed aan gepast op de groep

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training nima b
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA sales B
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Middle Management
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg fijne manier van lesgeven. Veel persoonlijke aandacht en gerichte adviezen. De randzaken ben ik gematigd positief. Na inschrijving duurde het erg lang voordat ik duidelijkheid had omtrent de start van de studie. Ook de locatie bleef lang onduidelijk. Maar mijn algemene indruk is positief.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktische Managementvaardigheden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tevreden op de manier hoe ze het doen alleen jammer dat ik niet meer inzicht krijg in me cursus. Bijvoorbeeld weet niet wanneer ik de andere modules heb dat vind ik wel fijner omdat je dan kan vooruit kan plannen. Ik zit ook met mijn kindjes en kan dan al kijken of ik oppas kan regelen enz..

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training secretaresse
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, betrokken en onderwijs op maat van goede kwaliteit.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Medisch secretaresse
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Best pittig, duidelijke uitleg van Gilbert als je iets niet begrijpt! Wel een verschil met eerdere opleidingen die ik gevolgd heb, het is even aanpassen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NEMAS Middle Management.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Mba
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nemas middle management
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel fouten tussen opgave- en antwoordenboek. Ik ben het niet altijd eens met antwoorden en docent erkent de fouten in de boeken. Het theorieboek is wel oké.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training MBA
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke begeleiding staat bij De Laat Kenniscentrum hoog in het vaandel. Ook buiten de lessen om kun je terecht met al je vragen. Voordat ik startte met de opleiding heb ik een intake gesprek gehad met Gilbert de Laat, hij heeft mij laten inzien dat een communicatie studie beter bij mij past dan een marketingopleiding. Fijn dat een opleider echt betrokken is met een studie-keuze. Ik heb het als zeer plezierig ervaren tijdens de opleiding NIMA communicatie A opleiding en ben doorgegaan met de NIMA communicatie B opleiding bij De Laat.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA communicatie A & B
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg, goede lessen, en goede begeleiding gehad. Zelfs op zaterdag lessen kunnen volgen. Vooral Gerwin van Delst heeft zich zeer flexibel opgesteld vanwege de tijdsdruk. thuis of op locatie is bij de Laat geen probleem. Goed bereikbaar voor vragen via telefoon; email.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Commercieel Administratief medewerker

Bedrijfsgegevens

Daalakkersweg 10

5641JA Eindhoven

040-2485582

[email protected]

Over De Laat Kenniscentrum

Een tevreden klant, zowel zakelijk als particulier is wat ons elke dag drijft. Hierbij zetten wij in op langdurige relatie. De Laat Kenniscentrum is een hooggewaardeerde opleider wanneer het gaat om opleidingen voor de(loon)administratieve branche, het opleiden tot leidinggevende functies in bedrijfsleven en logistiek. Verbeteren van de skills op het gebied van sales en communicatie. De partner voor taalonderwijs in de praktijk en basisopleidingen voor de zorg. Verder bieden wij teamtrainingen gericht op verschillende bedrijfsprocessen of afdelingen. Kortom een zeer breed aanbod (175+ opleidingen en korte trainingen). Maatwerk, persoonlijk contact en een laagdrempelige leeromgeving kenmerken onze opleidings– en trainingstrajecten. Door deze werkwijze zijn wij wendbaar in de markt en kunnen we inspelen op hedendaagse trends. Door partijen als UWV, CRKBO en NRTO worden wij erkend als betrouwbare samenwerkingspartner. Het behouden van keurmerken en accreditaties zien wij als een vanzelfsprekendheid. Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.