Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzonder verhelderende ervaring. Niet eerder zo rauw en duidelijk beeld over mijzelf mogen ontvangen. Ook al waren een aantal eigenschappen niet nieuw voor me, toch heeft Gilbert er een feller lampje op gezet waardoor ik ineens ook de achterkant van het verhaal zie. Ik ben ontzettend blij dat ik deze insights test en de evaluatie daarvan heb gedaan. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende voorbereiding gehad op beide examens, praktijk gerichte lessen, veel uitleg aan de hand van echte voorbeelden en een duidelijke vertaling naar mijn eigen werkgever. Als je van plan bent een Nima opleiding te doen dan kan ik De Laat kenniscentrum zeker adviseren. Zowel het schriftelijk als mondeling examen in 1 keer gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via De Laat Kenniscentrum heb ik de opleiding gevolgd voor Nima B Marketing communicatie. Op de zaterdag kreeg ik bijna privéles door Gilbert de Laat. Hij heeft me heel goed voorbereid op het examen. Op een vlot tempo zijn we door alle theorie gegaan, wat Gilbert goed illustreerde met praktijkvoorbeelden. Op het marketingplan kreeg ik veel goede en opbouwende feedback. Gilbert is kritisch, denkt mee en heeft veel kennis. Ik was hierdoor heel goed voorbereid op het examen. Ik wist wat ik kon verwachten en ben geslaagd met een mooi cijfer. Al met al ben ik heel tevreden over mijn opleiding via De Laat kenniscentrum.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Opleiding NEMAS middle management gevolgd naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zojuist de opleiding NEMAS middle management afgerond bij De Laat Kenniscentrum. Leuke, ervaren docent. Flexibel en les in een kleine groep. Aanvraag is eenvoudig via de Associatie. Voor het vervolg kom ik zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
5

2 sterren: slechter dan verwacht

bij aanvang niet de juiste boeken, daarna weer te weinig, daarna weer teveel. lerares had eerste 3 lessen niet het juiste boek waardoor de lesstof niet overeen kwam. lerares komt beloftes niet na, is niet betrokken, leest voornamelijk de PowerPoint op en thats it.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede begeleiding en betrokkenheid. Persoonlijkheid blijkt al uit een handgeschreven kaartje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zojuist mijn NIMA Sales opleiding afgerond bij dit instituut, doordat ze echt maatwerk bieden is er voorafgaande aan de cursus veel contact met de student. De groep is klein, mijn groep bestond uit 5 cursisten. Prima contact met de docent via whatsapp en mail. Ik heb tijdens de opleiding geen problemen ervaren. Iedereen is flexibel, wat maakt dat het voor mij prima paste naast mijn fulltime werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Traject naar opleiding rommelig, uitstel en onduidelijkheid over de opleiding. Tijdens opleiding zijn exameneisen en wensen vanuit NIMA niet besproken en waren niet bekend bij docent. Dit koste mijn minimaal 3 punten tijdens mijn examen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid docent
  • Betrokkenheid docent
  • Sfeer
  • Persoonlijk contact
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede opleiding wat aansluit naar mijn wensen

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDB
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training MBA
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDL
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het was een goede ervaring. wel wat rommelig met de planning.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA basiskennis marketing
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring. De lessen waren zeer leerzaam en goed te volgen. Degene die de cursus gaf, heeft goed onze doelen gevolgd van deze cursus.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Engels cursus zakelijk basis
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eric is een erg goede opleider, die ons niet een kunstje heeft proberen aan te leren, maar de materie laat snappen. Dit is bijzonder aangenaam. Ook de (whatsapp)communicatie bij vragen was erg goed. De wat moeizame start i.v.m. het het instroomniveau was een kleine smet op de prettige cursus. De oefenexamens zouden meer toegespitst mogen zijn op de Stibex. Ook het verschil in rekeningschema tussen Stibex en Convoy/Associatie is een minpunt. Koffie uit de automaat was beter dan de vooraf gezette koffie. Gekleurde whiteboard stiften kunnen beter. Aanbieden van digitaal lesmateriaal i.p.v. analoog zou wat mij betreft een keuzemogelijkheid moeten zijn.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDB BA
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel fijne begeleiding. Goed geregeld, persoonlijk contact en de mogelijkheid om individueel en betaalbaar les te krijgen. Super service

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Pdb
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer prettig instituut. Medewerkers denken mee en zijn zeer flexibel van de aanmelding tot het kaartje bij het slagen, zeer attent! Prettige professionele docent, uiteindelijk de opleidingen in een keer behaald.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Pdl
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Rommelige organisatie, Docenten onvoldoende kennis, Uitwerkingen niet allemaal up to date

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDL
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de Laat en ook over mijn leraar Frank van der Linden. Ook al heb ik het examen behaald ben ik niet te spreken over de examenvragen die NIMA stelt, vind niet dat deze de kennis reflecteren die je nodig hebt en waar je voor leert.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Marketing A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitgebreide uitleg tijdens de les m.b.t. de theorie. (A1) Tevens examengerichte lessen als voorbereiding op het A2 examen. Wat een hele goede aanvulling is!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Sales A
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige lessen, goede sfeer. Examen behaald. Enige punt mbt het examen is dat er relatief veel vragen worden gesteld mbt loon boekingen, terwijl hier in het boek maar minimale theorie over te vinden is.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Bedrijfsadministratie 4
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben uiterst tevreden over De Laat Kenniscentrum, de docent, de inhoud van de lesstof en de les locatie. Zelfs buiten de lesavonden om stond de docent klaar voor ons om uitleg te geven. Complimenten voor iedereen bij De Laat!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDB
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer persoonlijk en flexibel

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Logistiek Teamleider
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heel tevreden. Peter is een praktische leraar, die de lessen leuk houdt, hij kan de theorie goed naar de praktijk vertalen. Gedurende zijn ziekte zijn we goed op de hoogte gehouden. het lesmateriaal was op tijd binnen en sloot aan bij de examens.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training PDL

Bedrijfsgegevens

Daalakkersweg 10

5641JA Eindhoven

040-2485582

[email protected]

Over De Laat Kenniscentrum

Een tevreden klant, zowel zakelijk als particulier is wat ons elke dag drijft. Hierbij zetten wij in op langdurige relatie. De Laat Kenniscentrum is een hooggewaardeerde opleider wanneer het gaat om opleidingen voor de(loon)administratieve branche, het opleiden tot leidinggevende functies in bedrijfsleven en logistiek. Verbeteren van de skills op het gebied van sales en communicatie. De partner voor taalonderwijs in de praktijk en basisopleidingen voor de zorg. Verder bieden wij teamtrainingen gericht op verschillende bedrijfsprocessen of afdelingen. Kortom een zeer breed aanbod (175+ opleidingen en korte trainingen). Maatwerk, persoonlijk contact en een laagdrempelige leeromgeving kenmerken onze opleidings– en trainingstrajecten. Door deze werkwijze zijn wij wendbaar in de markt en kunnen we inspelen op hedendaagse trends. Door partijen als UWV, CRKBO en NRTO worden wij erkend als betrouwbare samenwerkingspartner. Het behouden van keurmerken en accreditaties zien wij als een vanzelfsprekendheid. Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.