Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het zeer prettig lessen, doordat we met een kleine groep waren en Geert Seeters (docent), ook zeker geïnteresseerd was in ons en daarbij met veel enthousiasme de lessen invulde. Tijdens het examen kwam ik erachter dat er niks was dat we niet in de lessen hebben behandeld, al het stof is dus netjes aan bod gekomen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Marketing A
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg, goede lessen, en goede begeleiding gehad van Gilbert. Heeft ook extra lessen ingepland, zelf op zaterdag, dus zijn ook flexibel met de tijd. Positieve ervaring !

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Nima Sales A
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke en goede Docent , kleine groep, Nima A materiaal mag wel in een nieuw didactisch jasje gestoken worden. Daar het een standaard Nima A training is mag De Laat hier niet van afwijken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training nima a
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vooral het voortraject van bekijken welke opleiding en in welke vorm het best bij mij zou passen was heel goed. ook de persoonlijke touch na slagen in de vorm van een felicitatiekaart kan ik wel waarderen. De training zelf was oké.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Basiskennis Loonadministratie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Toch anders dan ik verwacht had, daarin onderscheidt de opleiding zich van anderen. In korte tijd en met veel plezier toch merkbare resultaten zichtbaar. Dit maakt dat ik DE LAAT KENNISCENTRUM bijzonder aanbeveel om een opleiding te volgen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NEMAS Middle Management
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik had eerst een thuisstudie gedaan bij NHA en toen was ik gezakt. Door de goede uitleg en vooral de training bij De Laat ben ik daarna wel geslaagd voor mijn examens.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training NIMA Sales A
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De leraar is goed. De Laat Kenniscentrum is zelf niet bewust van de lesstof en de hoeveelheid ervan. Er worden per onderdeel 5 lessen van 3 uur voor uitgetrokken. Dit is veel teweinig(ook de leraar vindt dit) om alle stof door te nemen en oefen examens door te nemen. Verder wordt je door de Laat kenniscentrum goed en snel geholpen als vragen hebt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training MBA
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vond dat ik veel zelf thuis moest doen qua huiswerk. dat viel tegen

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training basiskennis Calculatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb veel informatie gekregen en het inplannen van lessen en tijden ging zeer flexibel. Gilbert kan zaken goed uitleggen en geeft ruimte aan de student om over de stof na te denken en gaat de dialoog aan. Wat ik erg knap vind is dat hij vrij snel in de gaten had wat mijn niveau bij aanvang was en vanaf dat punt te werk is gegaan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Marketingcommunicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het heel goed en leuk. Heb een goede relatie met de docente. En de service is geweldig. Ik vind het op een leuke bijzondere manier gedaan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Telefoniste/ Receptioniste
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zowel het les geven door de heer de Laat als de toegankelijkheid van de leslocatie ervoer ik als zeer prettig. Ik zou de manier van les krijgen aan een ieder verder aan bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over alles .

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Maatwerktraject Middle Management opleiding met maximale flexibiliteit. Docent is geroutineerd, persoonlijk en informeel. Leslocatie in de buurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een uitstekende manier om werken en studeren te combineren. Door de deskundigheid van de docent zijn de lessen erg leerzaam en kunnen direct toegepast worden in de praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gilbert is een geweldige trainer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer grote deskundigheid en behulpvaardigheid van de leraar. Helaas lopen de lessen niet synchroon met het boek, waardoor het gelezen huiswerk niet in de daaropvolgende les behandeld wordt. Daardoor heb ik veel moeite om "in de stof" te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training was goed, juiste keuze, helaas niet in staat om praktijk examen sales positief afteronden . En dat is Kut en heeft mijn toekomst beeld behoorlijk veranderd, want alleen diploma's tellen. Gr Joris

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond mijn typecursus namelijk niet moeilijk, maar wel héél erg zinvol. Ik heb er nog dagelijks veel plezier van!

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met passie en kennis wordt de lesstof gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

2 opleidingen met succes afgerond. Waarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Voldeed de training aan uw verwachting
  • Heeft u het niveau goed kunnen volgen?
  • Aansluiting van de training naar de praktijk
  • Deskundigheid
  • Didactische vaardigheid
  • Persoonlijke aandacht
  • Communicatie (indien van toepassing)
  • Professionaliteit
  • Tevredenheid

Bedrijfsgegevens

Daalakkersweg 10

5641JA Eindhoven

040-2485582

[email protected]

Over De Laat Kenniscentrum

Een tevreden klant, zowel zakelijk als particulier is wat ons elke dag drijft. Hierbij zetten wij in op langdurige relatie. De Laat Kenniscentrum is een hooggewaardeerde opleider wanneer het gaat om opleidingen voor de(loon)administratieve branche, het opleiden tot leidinggevende functies in bedrijfsleven en logistiek. Verbeteren van de skills op het gebied van sales en communicatie. De partner voor taalonderwijs in de praktijk en basisopleidingen voor de zorg. Verder bieden wij teamtrainingen gericht op verschillende bedrijfsprocessen of afdelingen. Kortom een zeer breed aanbod (175+ opleidingen en korte trainingen). Maatwerk, persoonlijk contact en een laagdrempelige leeromgeving kenmerken onze opleidings– en trainingstrajecten. Door deze werkwijze zijn wij wendbaar in de markt en kunnen we inspelen op hedendaagse trends. Door partijen als UWV, CRKBO en NRTO worden wij erkend als betrouwbare samenwerkingspartner. Het behouden van keurmerken en accreditaties zien wij als een vanzelfsprekendheid. Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.