Veel kennis opgedaan

Ik had nul ervaring met leidinggeven en had geen idee waar ik aan begon. Gilbert heeft me ontzettend veel geleerd. De presentaties en verhalen uit de praktijk zijn zeer handig en direct bruikbaar. Daarnaast heb ik ook veel opgestoken van mijn mede studenten. Beide examen goed afgerondben diploma is binnen dankzij De Laat Kenniscentrum.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NEMAS Middle Management

Fijne ervaring bij de Laat

Ze denken en plannen goed met je mee, zodat alles goed uitkomt met het werk en je prive leven. Voor de examen extra oefenexamen kunnen oefenen bij de Laat, wat echt geholpen heeft.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Een persoonlijke opleiding op maat tegen een goede prijs.

De Laat Kenniscentrum heeft me een scherpe offerte geboden, voor een individuele opleiding. Ze zijn makkelijk te bereiken en mijn lerares Angeline is geweldig. In een jaar heb ik twee diploma's gehaald en ben ik in het vakgebied aan het werk gegaan. Het had volgens mij niet beter gekund. Hartelijk dank!

flexibel en goede begeleiding

Zojuist mijn 2e opleiding in een kleine 1.5 jaar afgerond bij Angeline Wijns! Leuke docente die je goed begeleidt en altijd tijd voor je vrijmaakt! Als ik er zelf even niet aan uitkwam, wist angeline het altijd snel en kundig aan mij uit te leggen. Deze opleiding was deze keer 1 op 1 en de lesuren konden ingedeeld worden wanneer het voor mij uitkwam. kortom, dit opleidingscentrum en deze docente zijn top! mocht ik voor mijn MBA verder willen gaan dan kom ik zeker terug bij de Laat & Angeline!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding

Perfecte opleiding!

We hebben de training mogen volgen van Gilbert en deze was echt top. Theorie was vaste avonden, maar redelijk flexibel in te plannen en echt juiste begeleiding tot zelfs aan het examen. Voor de mondelingen examen eveneens perfecte begeleiding tot de voorbereiding tot de laatste dag. Door deze begeleiding voor NIMA A1 en A2 sales beide direct geslaagd. De Laat kenniscentrum is een echte aanrader!

Flexibel en zeer kundig

Mijn docent, Gilbert is flexibel, denkt mee en de begeleiding is top! Vaste lestijden naar wens en met de examentrainingen extra tijd en altijd beschikbaar voor vragen/ondersteuning. NIMA A1 en A2 sales beide de eerste keer geslaagd. de Laat kenniscentrum is een echte aanrader!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding NIMA A Sales

Een kenniscentrum waar iedereen kan slagen

Door een andere opleider was het een moeizame start, maar Gilbert van De Laat Kenniscentrum wist onze klas te motiveren en zorgde ervoor dat we klaar waren voor onze theorie en praktijk examen. Flexibiliteit is van een hoog standaard bij De Laat Kenniscentrum, op zondagavond is geen probleem. Dit Kenniscentrum is een aanrader voor iedereen die bekwaam begeleid wil worden bij het volgen van een studie. Gilbert, bedankt voor de toewijding en inzet.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NIMA B2

Geweldig! persoonlijke opvolging tot op de laatste dag.

Voor mijn Nemas opleiding basismanagement met vlag en wimpel geslaagd. Dit was niet mogelijk geweest zonder de begeleiding van de docent Gilbert De laat. Tot op het laatste moment voor het examen stond hij voor me klaar zeer flexibel en professioneel en wat mij sterk bijblijft is de persoonlijke betrokkenheid. Dit was zeer geruststellend. Gilbert bedankt !!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) coaching

Ik zou iedereen De Laat Kenniscentrum aanraden! Ze doen er echt ALLES aan om je te laten slagen. Ook zijn ze heel flexibel qua uren & tijden. Ik wil nogmaals mijn leraar: Gilbert hartelijk danken voor alles! Vriendelijke groet, Matthias

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima A1 & A2

PDL Loonheffingen werd onverwacht een makkie!

Met een goed studieboek en opdrachtenboek kom je een heel eind. Zeker als je al wat (praktijk)ervaring hebt in salarisverwerking. Maar met goede begeleiding van de docent, die extra uitleg geeft en tips geeft over wat belangrijk is, wordt het nog leuker en gemakkelijker. Docent is ook buiten lesuren bereikbaar voor vragen! Heel fijn!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) PDL Loonheffingen

Stof perfect aangepast aan mijn situatie

Maatwerk training, helemaal op maat! Fijne sessies en perfecte begeleiding tot op het laatste moment voor het examen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding NIMA B

Goede begeleiding, het examen halen doe je bij de laat kennis centrum

Lessen waren flexibel in te plannen, echt heel handig. Ook richting examen mondeling Nima a nog een schepje erbovenop om ook S avonds laat nog tijd te maken voor de trainingen, zelfs de avond ervoor!!

Goede begeleiding

De opleiding was goed te doen. Goede uitleg en hulp. De laatste hulp van Gilbert zelf was subliem. Wat een top service was dit om je zo voor het mondeling examen voor te bereiden!!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding nima a sales

Persoonlijke begeleiding was top

Een op maat gemaakte opfriscursus notuleren op de laptop. Fijn dat dit mogelijk is bij De Laat Kenniscentrum.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus

Flexibiliteit ten top!

Nadat mijn collega succesvol een opleiding heeft genoten bij De Laat heb ik er voor gekozen mijn NIMA B opleiding hier te volgen. Al tijdens de eerste les werd de professionaliteit en flexibiliteit van deze opleider duidelijk. Zo konden we niet alleen uitwijken naar andere steden maar ook tijdstippen en dagen waren bespreekbaar. Het toppunt kwam vlak voor mijn examen. De opleider in kwestie nam de tijd om mij zelfs de avond voor het examen nog te begeleiden. Al met al een hele fijne opleider op weg naar je nieuwe diploma!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

zeer deskundige les en succes gegarandeerd!

De opleidimg NEMAS Middle management gevolgd. Dankzij een pakket op maat heb ik zeer goede begeleiding mogen ervaren met prettige communicatie. Korte lijnen, rechtstreekse afspraken en flexibele afstemming.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Nemas Middle Management

Als je een diploma wilt, moet je hier zijn!!

Na ontevredenheid over een andere opleider ben ik een paar jaar geleden overgestapt naar De Laat Kenniscentrum. Nu heb ik mijn NIMA sales A én B diploma op zak. Deze organisatie (in mijn geval Gilbert de Laat) zal er alles aan doen om je te laten slagen. Extra lessen draaien, flexibel in planning en uitgebreide examentraining. Niks is te veel. Als je een diploma wilt, moet je hier zijn!!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NIMA sales A én B

Dankzij de flexibiliteit van onze docente en ondanks de corona periode veel geleerd.

Goede docent

Ik heb de opleiding Middle management gevolgt en we kregen les van Gilbert. Gilbert heeft heel veel ervaring en dat merk je met lesgeven. Hij weet de les van begin tot eind boeiend te maken ondanks dat de stof soms taai en saai is. Ook komt er een goede dosis humor aan te pas. Een vraag is nooit te veel en hij probeerd het altijd uit te leggen zodat iedereen het snapt. Bedankt voor alles!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Or training gehad van gilbert zeer leerzaam!!!

Or training gehad met veel tips van Gilbert. Zeer leerzaam!!!

Betrokken en ervaren opleider

Ik ben niet iemand die snel de moeite neemt om een review achter te laten. Ik ben echter zeer te spreken over deze opleider. Zelf heb ik les gehad van Gilbert. Een erg enthousiaste, betrokken en ervaren trainer. Hij heeft hart voor de zaak en dat merk je aan alles. Dit is de opleider met het hoogste slagingspercentage en dat is niet zomaar!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) 10

Gilbert doet er alles aan om je te helpen!

Nima sales A behaald! Met super cijfers, een 10 voor de theorie en een 9 voor het mondeling examen en dat voor een techneut met 0 ervaring in sales! Met dank aan Gilbert voor de super voorbereiding! Zonder hem was het me niet gelukt. Hij doet er alles aan om je te helpen, lessen waren zowel face to face en online goed te volgen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Nima sales A

In een woord geweldig!

Ik heb de opleiding Nima Sales A gevolgd bij De Laat Kenniscentrum. Gilbert de Laat weet precies wat hij doet en niets is hem teveel. Gilbert is enorm flexibel en doet er echt alles aan dat je slaagt! Als hier niet slaagt slaag je nergens. Ik kan het iedereen aanraden!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima Sales A

Uitstekende opleider!

Nima B Sales diploma behaald door de persoonlijke benadering én investering in tijd van De Laat. De Laat Kenniscentrum onderscheid zich op dit gebied van bekende opleiders in de markt. Wie hier niet slaagt, slaagt nergens!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima B Sales

Prima lessen online!

Met alleen wat opstart verbindingsproblemen bij de eerste online les, zijn alle lessen heel leerzaam geweest. We hebben met een power point de belangrijkste stof doorgenomen van alle hoofdstukken en vervolgens deze uitgebreid geoefend met opdrachten. De docent was altijd bereid, ook buiten lesuren, om vragen te beantwoorden.

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582