Goede begeleiding

De opleiding was goed te doen. Goede uitleg en hulp. De laatste hulp van Gilbert zelf was subliem. Wat een top service was dit om je zo voor het mondeling examen voor te bereiden!!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding nima a sales

Persoonlijke begeleiding was top

Een op maat gemaakte opfriscursus notuleren op de laptop. Fijn dat dit mogelijk is bij De Laat Kenniscentrum.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus

Flexibiliteit ten top!

Nadat mijn collega succesvol een opleiding heeft genoten bij De Laat heb ik er voor gekozen mijn NIMA B opleiding hier te volgen. Al tijdens de eerste les werd de professionaliteit en flexibiliteit van deze opleider duidelijk. Zo konden we niet alleen uitwijken naar andere steden maar ook tijdstippen en dagen waren bespreekbaar. Het toppunt kwam vlak voor mijn examen. De opleider in kwestie nam de tijd om mij zelfs de avond voor het examen nog te begeleiden. Al met al een hele fijne opleider op weg naar je nieuwe diploma!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

zeer deskundige les en succes gegarandeerd!

De opleidimg NEMAS Middle management gevolgd. Dankzij een pakket op maat heb ik zeer goede begeleiding mogen ervaren met prettige communicatie. Korte lijnen, rechtstreekse afspraken en flexibele afstemming.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Nemas Middle Management

Als je een diploma wilt, moet je hier zijn!!

Na ontevredenheid over een andere opleider ben ik een paar jaar geleden overgestapt naar De Laat Kenniscentrum. Nu heb ik mijn NIMA sales A én B diploma op zak. Deze organisatie (in mijn geval Gilbert de Laat) zal er alles aan doen om je te laten slagen. Extra lessen draaien, flexibel in planning en uitgebreide examentraining. Niks is te veel. Als je een diploma wilt, moet je hier zijn!!!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) NIMA sales A én B

Dankzij de flexibiliteit van onze docente en ondanks de corona periode veel geleerd.

Goede docent

Ik heb de opleiding Middle management gevolgt en we kregen les van Gilbert. Gilbert heeft heel veel ervaring en dat merk je met lesgeven. Hij weet de les van begin tot eind boeiend te maken ondanks dat de stof soms taai en saai is. Ook komt er een goede dosis humor aan te pas. Een vraag is nooit te veel en hij probeerd het altijd uit te leggen zodat iedereen het snapt. Bedankt voor alles!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Or training gehad van gilbert zeer leerzaam!!!

Or training gehad met veel tips van Gilbert. Zeer leerzaam!!!

Betrokken en ervaren opleider

Ik ben niet iemand die snel de moeite neemt om een review achter te laten. Ik ben echter zeer te spreken over deze opleider. Zelf heb ik les gehad van Gilbert. Een erg enthousiaste, betrokken en ervaren trainer. Hij heeft hart voor de zaak en dat merk je aan alles. Dit is de opleider met het hoogste slagingspercentage en dat is niet zomaar!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) 10

Gilbert doet er alles aan om je te helpen!

Nima sales A behaald! Met super cijfers, een 10 voor de theorie en een 9 voor het mondeling examen en dat voor een techneut met 0 ervaring in sales! Met dank aan Gilbert voor de super voorbereiding! Zonder hem was het me niet gelukt. Hij doet er alles aan om je te helpen, lessen waren zowel face to face en online goed te volgen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding Nima sales A

In een woord geweldig!

Ik heb de opleiding Nima Sales A gevolgd bij De Laat Kenniscentrum. Gilbert de Laat weet precies wat hij doet en niets is hem teveel. Gilbert is enorm flexibel en doet er echt alles aan dat je slaagt! Als hier niet slaagt slaag je nergens. Ik kan het iedereen aanraden!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima Sales A

Uitstekende opleider!

Nima B Sales diploma behaald door de persoonlijke benadering én investering in tijd van De Laat. De Laat Kenniscentrum onderscheid zich op dit gebied van bekende opleiders in de markt. Wie hier niet slaagt, slaagt nergens!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima B Sales

Prima lessen online!

Met alleen wat opstart verbindingsproblemen bij de eerste online les, zijn alle lessen heel leerzaam geweest. We hebben met een power point de belangrijkste stof doorgenomen van alle hoofdstukken en vervolgens deze uitgebreid geoefend met opdrachten. De docent was altijd bereid, ook buiten lesuren, om vragen te beantwoorden.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Super leerzaam en interessant, Gilbert geeft je alle aandacht en support!

Enthousiaste trainer Sales van deze tijd Duidelijke presentaties tijdens de les Veel aandacht en support bij het voorbereiden van het examen

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Zeer tevreden over de opleiding NIMA Sales-B en de manier van lesgeven

Een hele goede begeleiding gehad tijdens de opleiding NIMA Sales-B. Duidelijke lesstof met een goede uitleg en flexibel met het plannen van de lessen op locatie. Dankzij het behalen van deze opleiding een mooie promotie kunnen maken bij het bedrijf waar ik werkzaam ben. Ook mede door De Laat Kenniscentrum dus.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Ongekende persoonlijke aandacht en begeleiding

Ik heb de digitale versie van de klassikale opleiding Nima A Sales gevolgd. De presentaties voor het A1 gedeelte waren goed geregeld via Microsoft Teams. De persoonlijke aandacht voor het A2 gedeelte die Gilbert de Laat aan ons heeft gegeven is echt ongekend goed. In de laatste weken voor het examen konden we zo vaak 1-op-1 oefenen als wij maar wilde, overdag, 's avonds EN in het weekend. De hele groep heeft beide examens in één keer gehaald!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

vooruitstrevend in een ongewone tijd

Mooi om te zien dat jullie de techniek van tegenwoordig snel wisten te combineren met de periode waarin we zitten door online door te pakken. Deze online leeromgeving werd na een paar lessen steeds persoonlijker, dat getuigd van een hoog aanpassingsniveau. Het enige dat ik kan aanmerken is dat ik vooraf om een offerte vroeg, dit om ter goedkeuring te vragen bij ons bedrijf voor het starten van deze opleiding. Deze heeft even op zich laten wachten, vervolgens kreeg ik een factuur aangeboden, toch echt een groot verschil, uiteindelijk wel een offerte ontvangen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Nima A opleiding

Beste Joris, Hartelijk dank voor je positieve feedback. het online klaslokaal is inmiddels niet meer weg te denken in het huidige aanbod. Jouw opmerking nemen we mee bij het verbeteren van onze administratieve dienstverlening. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Blijf gezond. Op naar een succesvolle toekomst. Met een gezonde groet, Team de Laat Kenniscentrum

Prima doelgerichte coaching

Ondanks de lessen online toch een uitstekende voorbereiding op beide Nima A examens.

Uitstekend!

Ik ben ontzettend tevreden over de Nima A sales opleiding bij De Laat Kenniscentrum. Hele goede begeleiding gehad van Gilbert! Interessante leerzame lessen en een perfecte voorbereiding op de examens. Ga zo door!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Alles in mijn eigen tempo

Ik heb bewust gekozen voor De Laat Kenniscentrum omdat ik hier meteen kon starten en helemaal in mijn eigen tempo mijn PDL kon halen. In totaal had ik 15 online uren in te zetten waarin de docente (Muriël) de lessen uitlegde. Tussendoor kon ik eventuele vragen appen. Alles 1 op 1 waardoor ik geen rekening heb hoeven houden met andere studenten. De docente was heel flexibel was. Maandag een appje, maandagavond al les bij wijze van spreken. Hierdoor heb ik mijn PDL in 3 maanden af kunnen ronden. De bereikbaarheid richting De Laat was prima. Ze belden snel terug en probeerden het op te lossen. Een tip: vraag of je al je studieboeken in 1 x kunt ontvangen. Ik heb zelf 2 keer redelijk lang moeten wachten op mijn boeken (door vertraging bij de post, verkeerd geleverde boeken, verwerking van aanvraag) Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding PDL

Beste L.M., Hartelijk dank voor de positieve feedback. We zijn blij te lezen dat waar we voor staan ook door jouw gevoeld is: persoonlijke aanpak, fijne docenten, maatwerk en laagdrempelig contact. Jouw opmerking nemen we mee in de verbetering van onze dienstverlening. Het versturen van de boeken heeft te maken met het feit dat uitgevers soms wisselen van versie, waardoor boeken niet meer actueel zijn. Hierdoor zijn we enkele jaren geleden de boeken per module gaan versturen, zodat onze klanten altijd de laatste editie hebben. Helaas merken we dat de verzending en inpakken de afgelopen maanden, waarschijnlijk door COVID-19, minder vlekkeloos verloopt. We vinden het jammer dat ook jij dit hebt moeten ervaren. Onze excuses. Wensen we je een succesvolle toekomst toe. Graag tot ziens! Team de Laat Kenniscentrum

Moeizame start maar top einde!

Van Gilbert de juiste handvaten gekregen waardoor de kwartjes ook bij mij gevallen zijn. Na 2 mislukte examen-pogingen, ging ik redelijk moeizaam het bijles-traject in. Gilbert wist me op de juiste manier te raken en me in de actie-stand te krijgen. De puntjes werden op de i gezet en ik snapte veel beter wat nu de uiteindelijke rode draad was en hoe alle lesstof met elkaar in verbinding stond. Dankjewel daarvoor! Inmiddels de opleiding met succes afgerond.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Bijles

Verassing in maatwerk

Mijn ervaring met De Laat Kenniscentrum is heel positief. Wat ik verwachtte was dat ik (na mijn werk) ver van mijn woonplaats moest reizen om de lessen te kunnen volgen. De praktijk was dat ik ook op zaterdagen de lessen kon volgen en tot mijn verassing ook nog dicht bij huis. Dit (naast mijn praktijkervaring) maakte dat ik de opleiding/cursus Logistiek Medewerker beter kon volgen en ook positief kon afsluiten (ik ben inmiddels geslaagd). Daarnaast vond ik de e-learning modules makkelijk te benaderen en goed te doen. Mijn ervaring met De Laat was zo positief dat ik binnenkort ga beginnen aan de vervolgopleiding/cursus Teamleider Logistiek. Frank Vissers

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding, cursus

De lessen werden goed gegeven, door een ervaren docent. Er werd ook rekening gehouden met alle Covid maatregelen. Ga bij dit bedrijf zeker mijn vervolgopleiding doen.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) cursus corespondentie zakelijke dienstverlening

top stage!

Vanuit de opleiding tot directiesecretaresse heb ik bij De Laat Kenniscentrum stage mogen lopen. Ik kwam terecht in een ontzettend gezellig en warm team. Tijdens mijn stage periode heb ik veel mogen leren en kreeg ik de juiste begeleiding. De Laat Kenniscentrum is dus een echte aanrader als je op zoek bent naar een leuke, leerzame en gezellige stage.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Stage

Leerzaam

Ik heb via deze opleider de volledige opleiding NIMA Marketingcommunicatie gevolgd en afgerond. Er werd een plan van aanpak gemaakt. Hoewel het niet altijd makkelijk was, werd ik goed ondersteund en heb ik veel geleerd. Het eindresultaat is 'geslaagd', hier ben ik heel blij mee. Ik kan deze opleider vooral aanraden om het persoonlijk contact. Er wordt meegedacht en gekeken wat de mogelijkheden zijn. De persoonlijke contactmomenten heb ik als prettig ervaren, ik kreeg veel informatie en zaken worden duidelijk uitgelegd en ik werd echt zelf aan het werk gezet. Ook op vragen rondom de opleiding kreeg ik snel en heldere antwoorden.

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582