Fijne docent met duidelijke uitleg van het lesmateriaal

De cursus werd met enthousiasme gebracht, waarbij er persoonlijke aandacht was voor alle cursisten. Het lesmateriaal werd duidelijk en overzichtelijk gebracht. De locatie was ook prima.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Fijne docent, mensen denken echt mee

PDB afgerond in een kleine groep. Docent goed bereikbaar. Ik had een les door omstandigheden gemist en er was ruimte om mij bij te praten. Leuke medestudenten, fijne sfeer.

Onpersoonlijk en slechte communicatie

Chaotisch bij inschrijving. Heb een paar keer moeten bellen om te achterhalen wanneer en waar de opleiding van start ging. De factuur kwam wel heel snel. Je kunt volgens de site op diverse plaatsen inschrijven, maar de opleiding wordt alleen in Eindhoven gegeven. Verder zeer onpersoonlijk, geen felicitatie bij het behalen van een onderdeel etc. De cursus zelf bestond uit het voorlezen van sheets ( lees: de samenvatting in het boek) door de lerares.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) opleiding

Beste E., Hartelijk dank voor je feedback. We hebben je feedback besproken in ons team en met de docent, daar we klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. We streven naar een laagdrempelige benadering richting docent en het kantoorteam. We vinden betreuren het dan ook dat de opleiding achteraf niet helemaal naar wens is verlopen. De facturen worden verzonden bij bevestiging van de opleiding, dit staat ook beschreven in de algemene voorwaarden. Indien een student een betalingsregeling wenst mag hij/zij hierover altijd contact opnemen. We wensen je een succesvolle toekomst toe. Met vriendelijke groet, Marjolein de Laat

Praktijk gerichte opleiding met betrokken leerkracht

Leerkracht behandeld de stof met legio praktijkvoorbeelden en speelt goed in op input van de cursisten.

Goed, deskundig en proffesioneel

Ik kan mijn eigen tempo bepalen, dit vind ik prettig.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Gezellige lerares en goede uitleg

De lerares van Zakelijk Engels is vriendelijk en geeft duidelijke uitleg

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus Zakelijk engels

Fijne ervaring en goede start voor de toekomst

Goede docent, erg tevreden over het lesgeven. Echt een aanrader voor de toekomst.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Opleiding PDL

Goede professionele manier van lesgeven en deskundigheid. Goede locatie en begeleiding

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Kundige docent, flexibel, fijn personeel

Goed begeleid naar mijn NIMA examen voor Sales. In 1x geslaagd voor mijn examens A1 en A2. Goed bereikbaar.

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Goede service en een hele leuke en vriendelijke lerares.

Voor ons was het heel fijn dat we dit onder werktijd mochten doen. De lerares paste haar uren voor ons aan, zodat we ook het examen nog voor de vakanties konden maken. Een lerares voor 2 personen is ook wel heel fijn, zo krijg je voldoende aandacht en uitleg. Een aanrader om op deze manier te studeren!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.
  • Van welke dienstverlening heeft u gebruikt gemaakt? (Denk hierbij aan opleiding, cursus, coaching of verhuur) Cursus zakelijk Engels basis

Super opleider

Inmiddels volg ik de 4e cursus bij De Laat Kenniscentrum, iedere cursus heeft een doortastende leraar die ook veel weet over het vakgebied. Bij De Laat Kenniscentrum doen ze net dat stapje extra voor je!

• Deskundigheid van uw docent of trainer.

Hele goede enthousiaste leraar.

Gezellige kleine groep met een super enthousiaste en gedreven leraar. Geeft Veel praktijk voorbeelden om de stof goed te kunnen begrijpen.

correct, informatief en duidelijk

tot nu toe prima. duidelijke uitleg. jammer dat de afstand groot is. wilde liever naar den Bosch.

Wij zijn echt super tevreden. De leraar is goed en betrokken, echt gedreven om mijn collega en mij te laten slagen voor MBA. Ook het geduld van en contact met het opleidingscentrum zelf is goed. Dat wat er iets minder soepel ging, was 100% aan onze zijde, en allesbehalve aan de zijde van DeLaat. Heel tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bovenstaande beoordeling is gericht op het gedeelte B2.
  • Persoonlijk contact

De docent nam alle tijd om mij alles goed uit te leggen.
  • Persoonlijk contact

Bijzonder verhelderende ervaring. Niet eerder zo rauw en duidelijk beeld over mijzelf mogen ontvangen. Ook al waren een aantal eigenschappen niet nieuw voor me, toch heeft Gilbert er een feller lampje op gezet waardoor ik ineens ook de achterkant van het verhaal zie. Ik ben ontzettend blij dat ik deze insights test en de evaluatie daarvan heb gedaan. Dank!
  • Persoonlijk contact

Uitstekende voorbereiding gehad op beide examens, praktijk gerichte lessen, veel uitleg aan de hand van echte voorbeelden en een duidelijke vertaling naar mijn eigen werkgever. Als je van plan bent een Nima opleiding te doen dan kan ik De Laat kenniscentrum zeker adviseren. Zowel het schriftelijk als mondeling examen in 1 keer gehaald.
  • Persoonlijk contact

Beste Pieter-Jan, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We wensen je een succesvolle toekomst toe. Team de Laat Kenniscentrum

Via De Laat Kenniscentrum heb ik de opleiding gevolgd voor Nima B Marketing communicatie. Op de zaterdag kreeg ik bijna privéles door Gilbert de Laat. Hij heeft me heel goed voorbereid op het examen. Op een vlot tempo zijn we door alle theorie gegaan, wat Gilbert goed illustreerde met praktijkvoorbeelden. Op het marketingplan kreeg ik veel goede en opbouwende feedback. Gilbert is kritisch, denkt mee en heeft veel kennis. Ik was hierdoor heel goed voorbereid op het examen. Ik wist wat ik kon verwachten en ben geslaagd met een mooi cijfer. Al met al ben ik heel tevreden over mijn opleiding via De Laat kenniscentrum.
  • Persoonlijk contact

Beste Renate, Hartelijk dank voor je feedback en het vertrouwen. We wensen je een succesvolle toekomst toe! Met vriendelijke groet, Team de Laat Kenniscentrum

Opleiding NEMAS middle management gevolgd naar tevredenheid.
  • Persoonlijk contact

Zojuist de opleiding NEMAS middle management afgerond bij De Laat Kenniscentrum. Leuke, ervaren docent. Flexibel en les in een kleine groep. Aanvraag is eenvoudig via de Associatie. Voor het vervolg kom ik zeker terug.

2 sterren: slechter dan verwacht

bij aanvang niet de juiste boeken, daarna weer te weinig, daarna weer teveel. lerares had eerste 3 lessen niet het juiste boek waardoor de lesstof niet overeen kwam. lerares komt beloftes niet na, is niet betrokken, leest voornamelijk de PowerPoint op en thats it.
  • Persoonlijk contact

Beste Lisa, Wat vervelend dat uw opleiding niet naar wens is verlopen. Ons doel is om het contact met de docenten en medewerkers zo laagdrempelig mogelijk te houden, zodat wij signalen tijdig op kunnen vangen. De feedback die u geeft kan ik niet herleiden aan een docent. Ik kan helaas niet achterhalen welke opleiding het betreft, daar uw reactie anoniem is. Indien u wenst kunt u hierover nog contact met ons opnemen. Dank voor uw feedback, wij nemen dit mee in de verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Team de Laat Kenniscentrum

Over De Laat Kenniscentrum

De Laat Kenniscentrum biedt een compleet aanbod van opleidingen en trainingen op het gebied van marketing en sales, management, administratie, communicatie, kantoor & secretariaat, logistiek, veiligheid en P&O. Hierdoor zijn wij hét adres voor al uw opleidingsvragen in Brabant, Zeeland, Limburg en Utrecht. De Laat Kenniscentrum is erkend opleider voor o.a. Associatie voor Examinering, NIMA en IVIO. De Laat Kenniscentrum is geaccrediteerd partner voor TMA en Insights Discovery. Op zoek naar een ruimte voor uw training in Eindhoven? Informeer naar onze mogelijkheden. Meer info: www.delaatkenniscentrum.nl / 040-2485582