Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed. Prettige mensen en een goede sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie? N.v.t.
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent? N.v.t.
  • Was de docent gemotiveerd? N.v.t.
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? N.v.t.
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb wel 3 keer gedaan en gelukkig geslaagd...Maar bepaalde leeftijd is het moeilijk om te leren..Spreek voor me zelf...

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alleen jammer kreeg informatie lesmateriaal te laat dag na examen dus vraag over sleutelbeer niet gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De manier waarop de docent Max les gaf was zeer prettig. Wel veel informatie voor 1 dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfect, niets aan toe te voegen. Ergerde me wel aan de domme vragen van de cursisten die niets met de stof te maken hadden maar de docent nam toch de tijd om daar aandact voor te geven, elke keer weer zonder zich te ergeren. Vond ik erg professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een fijn ervaring en prijs uw stichting Horeca Onderwijs zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ja zeer tevreden. Alleen vond ik dat sommige termen gewoon Nederlands moest zijn en niet van die moeilijke worden gebruikt. En dat theorie en praktijk op 1 dag vallen zowel dat theorie in de ochtend en niet zo laat pas. Verder vond ik het een leuke cursus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top cursus met een super leeraar

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De begeleiding was erg goed, evenals de locatie en de deskundigheid van de docent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super leuke dag,buiten was het erg warm,binnen erg koud. Ik had wel een vestje mogen meenemen. Verder was het Toppie. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een lange dag, maar het was allemaal prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Locatie was veel verder weg dan beloofd. Ook is deze 3x gewijzigd. Ik had graag Breda dit werd Gilze-Rijen en later zelf Goes !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

de docent is een bevlogen man welke op een leuke manier je de kennis bij brengt . deze man heeft werkelijk begrepen waar het om draait. mvg Bjorn Zorn

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

jammer dat er niet in de buurt een opleiding was (Emmen), Zwolle ging ook niet door moest nu naar Arnhem reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus was leuk gegeven door meneer F. Baerveldt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Bedrijfsgegevens

Hoevestein 20 E

4903SC Oosterhout nb

076-5710078

[email protected]

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.