Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het boek was overzichtelijk en snel thuisbezorgd, de cursus was duidelijk en efficiënt. het diploma was ook snel binnen alles bij elkaar een goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent? N.v.t.
  • Was de docent gemotiveerd? N.v.t.
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? N.v.t.
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was prima. Groot aandachtspunt voor de docent: Het is geen goed idee om bij een horeca training te refereren aan zowel klanten als bediening/medewerkers met het woord 'gasten'. Werkt erg verwarrend. Voorbeeld: Men moet als bedieningsmedewerker ervoor zorg dragen dat de gasten niet dronken worden of dronken worden binnengelaten. En daarna: Sommige bedieningsmedewerkers letten nergens op. Deze gasten zijn moet je dus niet tussen je personeel hebben. (Nu zijn 'gasten' ineens 'mensen' of ' lui' of 'lieden', verwarrend!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur? N.v.t.
  • Wat vond u van het lesmateriaal? N.v.t.
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting? N.v.t.
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent? N.v.t.
  • Was de docent gemotiveerd? N.v.t.
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? N.v.t.
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb op zich helemaal niets negatiefs te melden over SHO en heb dan ook alweer een volgende training gepland. Maar een groot negatief punt vind ik echt de betalijg voor het zogenaamde dagarrangement. De hoogte van dit bedrag staat totaal nirt in verhouding tot het aangeboden waar (wat koffie en thee, en wat broodjes bij de lunch. That's it). Ik zou serieus overwegen om hier anders mee om te gaan of het op zijn minst optioneel ye maken. Ik had me dit geld als startende ondernemer graag bespaard door zelf wat boterhammen mee te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus werd op een leuke manier behandeld door de docent. Ik heb uit de uitleg van docent genoeg informatie kunnen halen om de vragen goed te kunnen beantwoorden. Ik was heel tevreden over wat aangeboden werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond hel leuk en leerzaam en heb kenis van hygienecode voor horeca gehaalt dank zij duidelijke boek en een duidelijke docent. Met vriendelijke Groet,

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij deze wil ik aan geeft dat de leraren voor het cursus aal binnen kwam zonder zien, het ester wat hij zeg dat hij wist dat niemand zou slagen en een cursus voor 450 euro zou ik zeker meer verwacht van een stichting als jullie. Met een woord teleurgesteld! !!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

zeer leerzame en leuke cursus

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur? N.v.t.
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie? N.v.t.
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent? N.v.t.
  • Was de docent gemotiveerd? N.v.t.
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent? N.v.t.
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positieve ervaring enige minpunt na héél veel proefexamens gemaakt te hebben wat best kostbaar is en steeds ruim voldoende te scoren toch niet geslaagd vragen van de proefexamens komen niet overheen met het echte examen worden heel anders geformuleerd jammer !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind dat er bij het examen teveel ingezoomd wordt op een gedeelte van de cursus. Het zou naar mijn mening beter zijn om een examen te maken waar alle aspecten van de opleiding in terugkomen, dan in te zoomen achter de komma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting? N.v.t.
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb helaas geen les martiaal binnen gekregen, de organisatie is niet bereid deze als nog op te sturen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed, alleen de einduitslag vrij laat! dat zou binnen 10 dagen en dat heeft 16 dagen geduurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In de ochtend was het lokaal erg rumoerig door ventilatie en niet afgewerkte plafond. s'middags zijn we verhuisd naar een ander lokaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vond de cursus erg moeilijk, zit zelf niet in de horeca. Heb het nodig als vrijwilliger. De lesdag was zeer goed, duidelijke uitleg!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

alles voldoet prima, het is alleen vervelend om een andere dag en plaats van het examen te krijgen ik heb 2 cursussen gedaan en er komt nog 1 aan maar alle 3 zijn veranderd qua tijd en dag..

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima dag met heerlijk eten en goed resultaad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en goed verzorgd een dikke pluim

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Bedrijfsgegevens

Hoevestein 20 E

4903SC Oosterhout nb

076-5710078

[email protected]

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.