Mooie ervaring veel geleerd

Mooie ervaring veel geleerd

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Ik vond het heel leuk en leerzaam

Top! Het was super interessant en boeiend

Leerzaam

Ik heb een leuke ervaring gehad en Max weet dingen goed over te brengen

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Hele leerzame dag gehad met meneer Salmi

Het was een hele leerzame dag d.m.v de duidelijke slides en uitleg van meneer Salmi ben ik voorlopig geslaagd voor mijn sociale hygiene. De locatie was ook erg goed, het open buffet alsof je in een hotel was was heel erg goed georganiseerd. Ik heb veel vrienden in de horeca en zal ze adviseren om deze cursus te volgen als ze geinteresseerd zijn in sociale hygiene.

Heel veel van geleerd

Heel leerzaam, wel onderschat qua hoeveel leerstof.

Interessant!

Interessante cursus, maakt bewust hoe leerlingen vandaag de dag te benaderen. Max heeft duidelijk les en neemt de tijd voor je

Leerzaam

Het was zwaarder en meer informatie die ik verwacht had, maar wel juist heel leerzaam en Max heeft alles goed uitgelegd. Hij had ook veel tools bij het leren en dat heeft me wel enorm geholpen.

Geweldige lessen van Max

Ik wil graag Max bedanken voor de cursus. Het is een echte vakman die oprecht het leermeesterschap zo goed mogelijk door wilt geven, hiernaast een plezierige man die alles goed kan uitleggen. De lesstof was enorm interessant en ik heb inzichten gekregen waar ik zelf eigenlijk nog nooit over na heb gedacht. Dit is zeker een cursus die ik mijn gehele carriere zal gaan gebruiken.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Heel leerzaam en eye opener

Het was heel leerzaam, ik ben bewister gaan denken over hoe ik informatie en psychomotorische handelen het beste kunt uitlegeren.

Heel leerzaam, eye opener

Een waardevolle, leerzame cursus die je handvatten geeft en kritisch laat kijken naar jezelf, je werkplek en ons mooie vak. Bedankt voor de goede begeleiding Max!

Duidelijk!

Duidelijke en overzichtelijke lessen gehad. Hierbij vele hulpmiddelen toegereikt gekregen.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Hele fijne bruikbare cursus, direct toepasbaar op de werkvloer. Direct begonnen om de kennis toe te passen. Fijne afwisseling van lesmethoden voor de theorie en praktijk.

Zeer leerzame cursus

Ik had van tevoren het lesboek niet doorgenomen, hierdoor was alle lesstof nieuw en was het een hele intensieve dag vol nieuwe informatie. De leraar Y. Salmi heeft alles zo duidelijk en met ezelsbruggetjes uitgelegd, dat ondanks de hoeveelheid nieuwe informatie ik toch ben geslaagd. Ik denk dat ik het zonder zijn leerzame lesdag niet had gehaald.

Goed les gehad

Goed uitgelegd aardige leraar Youssef Salmi

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed. Duidelijke Docent helpt graag bij vragen. Netjes hotel en een heerlijk buffet. Enige puntje is dat de opleiding vrij prijzig is voor sociale hygiëne. Maar voor de rest helemaal top.

Leerzaam

Youssef Salmi heeft les op een begrijpende manier en is duidelijk in zijn uitleg.

Fijne organisatie

Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Enthousiaste en vakbekwame docent.

Goede cursus

Hele goeie rustige leraar en een fijne uitleg ook.

Duidelijk en enthousiast

Alles is goed en enthousiast uitgelegd. Af en toe iets te lang blijven hangen op een onderdeel.

Fijne en duidelijke lesdagen

Erg fijne cursus, Goed verdeeld over 3 dagen met genoeg ruimte voor vragen en tips. Fijne leraar

Heel erg leerzaam

Heel erg leerzaam veel om te onthouden

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Dit was alles goed gegaan

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Leerrijk- kort en bondige uitleg

Heel goed georganiseerd. Heb mijn boek als afgesproken 2 weken van te voren gehad. Zou wel graag meer informatie willen in de mail zoals dat er een uitgebreide lunch was en onbeperkt drinken. Al met al heel goed geregeld.

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.