Prima cursus!

Leuke en leerzame cursusdag gehad. Mooie locatie, Corona regels werden in acht genomen. Goede uitleg door docent.

Super voorbereiding op praktijk

Leuke cursusdag gehad, professionele docent, lesmateriaal vooraf op tijd ontvangen om me in te kunnen lezen. Ik voel me goed voorbereid op de praktijk na deze cursus. Ik zou SHO zeker aanbevelen!

Slechte aftersales

Voor een van onze medewerkers een cursus sociale hygiëne geboekt. Wegens een positieve COVID-19 test, kon hij niet aanwezig zijn bij de cursus. Het verplaatsen mocht, maar met een bijbetaling van 50%. Schandalig om kosten te rekenen in een periode waar we allemaal te maken hebben met last minute annuleringen. Wij zijn dan ook alles behalve blij met deze oplossing. Medewerker aan de telefoon gaf zelfs aan dat de medewerker zich had moeten houden aan de maatregelen van het RIVM, zodat hij geen Corona had kunnen krijgen. Wij zouden het een goede oplossing vinden een volledige restitutie van het bedrag te ontvangen of een kosteloze verplaatsing van de cursus.

Niet professioneel

Beste, Sinds vorig jaar ben ik al bezig om het sociaal hygiëne certificaat in orde te krijgen voor een personeelslid van mij. Tevergeefs, want continu werden de betreffende dagen voor examinatie gecancelled! Maar liefst 10 keer!! Nou kon hij eindelijk zijn examen afleggen en is hij direct geslaagd. Vervolgens wordt het verkeerde certificaat van iemand anders?! toegestuurd. En moet ik dit zelf weer terug op de post doen om het juiste certificaat te ontvangen met naam en al. Zeer onprofessioneel! En erg frustrerend voor mij als ondernemer!

Leuke cursus

Les matriaal op tijd thuis gekregen om voor tebereiden. Docent legde goed uit . Lunch en koffie en thee waren goed verzorgd.

Super lesdag en voorbereiding op examen

Vakkundige docenten die met veel praktijk ervaring de theorie goed verwoorden en overbrengen. Leuk en leerzaam waardoor je met een zeker gevoel het examen in gaat.

Jammer dat cursus diverse malen is afgezegd en de locatie 3x is gewijzigd wegens te weinig deelname, maar is begrijpelijk, moet rendabel zijn. Docent was top en bij deze bedankt voor de super uitleg, zodat ik geslaagd ben. Spoedcursus van 1 dag is pittig, maar te doen, ook op een iets oudere leeftijd. Leslocatie was top. Keurig verzorgd allemaal. Misschien nog eens een andere cursus, indien nodig.

• Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik mis en met mij velen, het gebruik van schoonmaakmiddelen etc. hoe maak je schoon? hoe maak je wat schoon? Praktische tips voor de bar en keuken. Dit voor 20 tal vrijwilligers van stichting buurthuis Geeren Noord. Het gaat te veel om codes kennen terwijl als je niet kan leren zoals vele ouderen je het ook mondeling best goed af kan in je zaak. Een praktische toets met omgang met mensen etc. zou ook kunnen, een rollenspel.

• In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee

2 sterren: slechter dan verwacht

Twee keer gezakt jammer dat je niet weet op welke vragen en dat de les en proef examen niet overeen komen met de echte examen of ik ben traag van begrip

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kan niet meer werken dan 20 uurtjes in de week.

goed maar pittig

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Het was een duidelijke cursus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon een goede en duidelijke manier van scholing en leren

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Positief over cursusmateriaal, de cursusdag met veel praktijkvoorbeelden! Hierna volg ik nog Sociale Hygiëne en Basisvaardigheden Horeca!

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Was een prima spoedcursus dag. De docente was erg enthousiast en was rustig en beantwoorde alle vragen.

• Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Prima alleen alweer een tijd geleden . Helaas gaan we verbeteren

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

mijn ervaring was dat ik er op mijn leeftijd wel heel veel voor heb moeten doen. Ik ben 62 jaar maar hoe langer ik er mee bezeig was werd mijn intressen er door geboeid. en nu ben ik ook nog geslaagd ben super trots op mezelf. Daarbij de lokatie akersloot was geweldig met alles wat om de curcus heen hing waardoor een mens er veel vertrouwen in had zeker tijdens het examen

Niks op aan te merken!

2 sterren: slechter dan verwacht

Cursus viel erg tegen er word bij een spoedcursus van een dag er van uit gegaan dat de cursist het boek al geleerd heeft. De stof die behandeld wordt is niet voldoende om goed het examen in te gaan. Dit lijkt me niet de juiste gang van zaken de reden van een cursus is omdat ik geen tijd of zin heb gehad om het boek te leren. Dit was de mening van vele cursisten er zijn ook meerdere mensen van mijn groep die een klacht verzonden via de website maar nog geen reactie ontvangen hebben. Naar overmaat van ramp is tot op heden mijn certificaat nog steeds niet ontvangen. Ik ben van mening dat de kosten veel te hoog zijn voor de kwaliteit van de cursus en kan niemand aanraden om deze cursus te volgen.

• In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?

Geachte heer Nekkers, Bedankt voor het invullen van de review. Wij waarderen uw feedback en maken graag van de gelegenheid gebruik om hier kort op in te gaan. Zoals op de website en in de bevestiging vermeldt staat, ontvangt u na aanmelding het lesmateriaal met het advies om dit thuis goed voor te bereiden. De verantwoording hierin ligt bij u als cursist. We vinden het erg spijtig dat de cursus niet geheel aan uw verwachtingen voldeed, desondanks willen we u toch feliciteren met uw diploma, u bent geslaagd met een 8! Het diploma is per post naar u verzonden. Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Nicole

Het lesmateriaal en wat we de hele dag als oefen toetsen kregen was met de officiële toets in zon andere context gegeven , dat je echt voor een verrassing staat, Je leert de hele dag op een manier dat je de vragen goed weet te beantwoorden en met de toets weet je het niet meer hierdoor . Best jammer pas dan de toets aan op de gegeven les manier van de hele dag.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

De Les dag en de locatie waren prima. De docent was heel kundig. Het examen was wel moeilijk maar gelukkig geslaagd. Ik vind het wel jammer dat je je examen niet terug krijgt om te kijken wat je fout hebt gedaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed voorbereid hele dag goed gevoel gehad. De 2 proefexamens heel goed gemaakt. En dan krijg je een heel moeilijk examen. Vond met name de vraagstelling heel moeilijk. Thuis ook examenbundels bij jullie gekocht, maar is niet te vergelijken dus wat dat betreft vind ik dat zonde van mijn geld.

• Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en maken graag van de gelegenheid gebruik om hier kort op in te gaan. Proefexamens worden enkel aangeboden als oefenmateriaal. Wij adviseren dan ook het lesmateriaal goed door te nemen en niet alleen proefexamens te oefenen. Het examen wordt afgenomen door het SVH en elk examen is uniek, hier hebben wij als opleider geen invloed op. Met vriendelijke groet, Nicole