Filters

1

Nooit mee in zee gaan!

Oplichters!! Als je iets aanklikt ,hang je er meteen aan vast En dan moet je betalen ,wordt meteen gedreigd met de deurwaarders, Je komt er niet onder uit.

  • Aanbevelen? Nee
1

Volgens mijn zijn het oprichters

Help UITLOGGEN Voor bedrijven Review over Horeca Stichting Nederland Michael Dietl Ik heb mijn partner ingeschreven voor de haccp training van 12 september. Tot hier ging het goed! Vervolgens krijg ik de bevestiging van inschrijving maar dan wel voor 14 september en ook op en andere plaats dan waar ik de inschrijving voor heb gedaan! Ik heb 2 dagen later per mail erop gewezen dat ik geen inschrijving heb gedaan voor de door hun opgegeven 14 september! Antwoord was : (oh ja de cursus op 12 september gaat niet door vanwegen te weinig aanmeldingen. Had ik misschien beter moeten communiceren. ) Even voor de duidelijkheid als ik het niet bij hun aangeef doen ze niet eens de moeite om je dat te laten weten! Want ze hebben namelijk helemaal niet gecommuniceerd! Gezien ik voor de 12de heb ingeschreven en deze cursus helaas niet doorgaat, wat op zich geen ramp is maar wel vervelend! Maar prima zou je denken cursus gaat niet door , er is niet betaald dus klaar en kijk ik wel bij en andere opleidingsinstituut! MOOI NIET ! ALTHANS NIET BIJ SHO nu hebben ze namelijk even de gegevens van mijn inschrijving gepakt en hebben Vervolgens zelf inschrijvingen gedaan onder mijn naam ! Zonder opdracht of toestemming hiervoor! Ook stellen ze dat ik nu en betalingsverplichtingen heb tegenover hun! ???? Ik zag in middels dat ze dat blijken wel vaker doen! Even en opsomming va volgens mijn strafbare feiten die sho hier heeft gepleegd! 1. Gegevensmisbruik 2. Indentiteitsfraude 3. Boging tot oplichting 4. Intimidatie 5. Valsheid in geschriften Ze hebben inmiddels al weer 2 keer en niewe inschrijving gedaan op mijn naam zonder toestemming! Want ja ook de volgende cursus ging uiteraard niet door! Ik heb inmiddels melding gedaan bij de politie en ook de zaak doorgestuurd naar hey t.v. programma kassa! En de consumentenbond

  • Aanbevelen? Nee
2

Intimidatie ongevraagd spullen opsturen

Verschrikkelijk bedrijf. Had een prijsindicatie opgevraagd bij ze. Bleek dat ik gelijk al was aangemeld terwijl ik niks had betaald. De volgende dag gebeld en de cursus geannuleerd. Week ernaar sturen ze me een boek en de rekening. Ik weer bellen. Moest boek retour zenden(kosten moest ik ook nog es zelf betalen. ) maand later krijg ik een betalingsherinnering!! Weer bellen. Zal geregeld worden. Krijg ik nu net weer een herinnering. Hoevaak moet ik ze bellen!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelheid was top!

Ik kon de dag na mijn inschrijving al deelnemen aan de cursus. Heel fijn!! Thanks!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat er in deze Corona tijd toch cursussen op een verantwoorde manier gegeven kunnen worden.

Hele fijne dag gehad, heb me de hele tijd veilig gevoeld. Goede docent, ik had echt les nodig om te slagen. Ik had mijn Sociale Hygiene ook echt nodig, dus mooi dat het op deze manier kan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect. en uiteraard geslaagd!

Alles is eigenlijk goed verlopen. Duidelijke communicatie, goede inhoudelijke kennis van sociale hygiëne. Heel fijn! Bedankt. Luuk

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima cursus!

Leuke en leerzame cursusdag gehad. Mooie locatie, Corona regels werden in acht genomen. Goede uitleg door docent.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super voorbereiding op praktijk

Leuke cursusdag gehad, professionele docent, lesmateriaal vooraf op tijd ontvangen om me in te kunnen lezen. Ik voel me goed voorbereid op de praktijk na deze cursus. Ik zou SHO zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte aftersales

Voor een van onze medewerkers een cursus sociale hygiëne geboekt. Wegens een positieve COVID-19 test, kon hij niet aanwezig zijn bij de cursus. Het verplaatsen mocht, maar met een bijbetaling van 50%. Schandalig om kosten te rekenen in een periode waar we allemaal te maken hebben met last minute annuleringen. Wij zijn dan ook alles behalve blij met deze oplossing. Medewerker aan de telefoon gaf zelfs aan dat de medewerker zich had moeten houden aan de maatregelen van het RIVM, zodat hij geen Corona had kunnen krijgen. Wij zouden het een goede oplossing vinden een volledige restitutie van het bedrag te ontvangen of een kosteloze verplaatsing van de cursus.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet professioneel

Beste, Sinds vorig jaar ben ik al bezig om het sociaal hygiëne certificaat in orde te krijgen voor een personeelslid van mij. Tevergeefs, want continu werden de betreffende dagen voor examinatie gecancelled! Maar liefst 10 keer!! Nou kon hij eindelijk zijn examen afleggen en is hij direct geslaagd. Vervolgens wordt het verkeerde certificaat van iemand anders?! toegestuurd. En moet ik dit zelf weer terug op de post doen om het juiste certificaat te ontvangen met naam en al. Zeer onprofessioneel! En erg frustrerend voor mij als ondernemer!

  • Aanbevelen? Nee
8

Leuke cursus

Les matriaal op tijd thuis gekregen om voor tebereiden. Docent legde goed uit . Lunch en koffie en thee waren goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super lesdag en voorbereiding op examen

Vakkundige docenten die met veel praktijk ervaring de theorie goed verwoorden en overbrengen. Leuk en leerzaam waardoor je met een zeker gevoel het examen in gaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jammer dat cursus diverse malen is afgezegd en de locatie 3x is gewijzigd wegens te weinig deelname, maar is begrijpelijk, moet rendabel zijn. Docent was top en bij deze bedankt voor de super uitleg, zodat ik geslaagd ben. Spoedcursus van 1 dag is pittig, maar te doen, ook op een iets oudere leeftijd. Leslocatie was top. Keurig verzorgd allemaal. Misschien nog eens een andere cursus, indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik mis en met mij velen, het gebruik van schoonmaakmiddelen etc. hoe maak je schoon? hoe maak je wat schoon? Praktische tips voor de bar en keuken. Dit voor 20 tal vrijwilligers van stichting buurthuis Geeren Noord. Het gaat te veel om codes kennen terwijl als je niet kan leren zoals vele ouderen je het ook mondeling best goed af kan in je zaak. Een praktische toets met omgang met mensen etc. zou ook kunnen, een rollenspel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Twee keer gezakt jammer dat je niet weet op welke vragen en dat de les en proef examen niet overeen komen met de echte examen of ik ben traag van begrip

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kan niet meer werken dan 20 uurtjes in de week.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed maar pittig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was een duidelijke cursus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon een goede en duidelijke manier van scholing en leren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief over cursusmateriaal, de cursusdag met veel praktijkvoorbeelden! Hierna volg ik nog Sociale Hygiëne en Basisvaardigheden Horeca!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was een prima spoedcursus dag. De docente was erg enthousiast en was rustig en beantwoorde alle vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima alleen alweer een tijd geleden . Helaas gaan we verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd