Top uitleg

Fijne rustige uitleg gehad van rene Fijne oefentoetsen 3 drukke dagen met veel informatie

Goede ervaring

Goed les gehad

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Veel geleerd in de lessen

Prima leerdagen

Zijn 3 goede dagen geweest. Veel herhaling gehad waardoor dingen goed blijven hangen. Verschillende soorten oefentoetsen gehad

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Alles wordt duidelijk uitgelegd en wij krijgen genoeg leerstof..

Fijne uitleg

Gestructureerd en vakkundig

Heel gestructureerd en vakkundig. In stappen word je bij de hand genomen. Wel veel info en veel meer inspanning dan ik verwacht had.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Duidelijke cursus met een competente leermeester.

Lesstof word duidelijk overgebracht. Er moet wel heel veel en erg snel geleerd worden. Enthousiaste leermeester.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Goede ervaring, veel duidelijke informatie en kennis verwerving

Duidelijke cursus. Duidelijk wat het verwachtingspatroon is en hoe er geleerd moet worden etc.

Veel geleerd in 3 dagen

Ik heb veel informatie en heel veel geleerd om een goede leermeester te kunnen worden.

Pittige maar veel voldoening

Hele goeie cursus veel van geleerd, was wel Vrij pittig en totaal niet verwacht.

Heel veel informatie

Vind het redelijk veel informatie voor de dagen, vooral als je een tijdje geen school hebt gedaan. Als je alleen een niveau 2 hebt gedaan of lager. Komt er heel veel nieuwe informatie op je af waar je echt voor moet blokken. Echt aan te raden is dat het in privé en werk sfeer goed en voldoende tijd er voor uit trekt

Top cursus!

Alle onderdelen van de cursus als zeer bruikbaar ervaren! Directe tools om aan de gang te gaan met personeel en/of leerlingen! Goede sfeer in de groep en veel geleerd van elkaars praktijk situaties.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leuk en nuttig en intensief

Leuke opleiding. Veel stof met veel herhaling. Redelijke studiebelasting in uren

Duidelijke cursus

Fijne, duidelijke en overzichtelijke cursus. Veel tips en nieuwe inzichten gekregen. Veel praktijkvoorbeelden. Aan te bevelen!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Intensieve cursus met goede begeleiding.

Een intensieve cursus waar veel van je gevraagd wordt in een korte tijd. Door de professionele en enthousiaste begeleiding van René als heel positief ervaren.

Goede maar pittige cursus

Lesstof werd goed gebracht maar is best pittig maar dankzij René Driesen kon ik me heel goed voorbereiden op het examen.

Top cursus

De cursus leermeester is direct bruikbaar in de beroepspraktijk. De begeleiding tijdens maar ook buiten de cursus momenten zijn erg prettig en bruikbaar.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Prettige lessen en goede begeleiding

De lesstof was duidelijk en goed uitgelegd. De begeleiding is goed en goed vindbaar.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Goede uitleg, perfecte voorbereiding gekregen

Goed en gevarieerde uitleg, leuke manier van presenteren en uitleggen, goed bereikbaar voor feedback en goede opbouw.

Goed duidelijke

Max geeft op een duidelijke manier les het is makkelijk om hier aandacht aan te houden

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Complete training met alle materiaal en middelen om zo voorbereid mogelijk de examens in te gaan

Door de expertise van onze begeleider was het volgen van de training goed te doen. De ervaring van onze docent maakte het leuk. Het was intensiever dan verwacht maar nogmaals te doen met de voorbeeld uit de praktijk

Veel geleerd!

In t begin dacht ik holy moly waar ben ik aan begonnen, maar uiteindelijk door alle filmpjes die ik toegestuurd kreeg begon ik t nog leuk te vinden ook. :-) Elke week na de cursus zei ik, Max geeft echt goed les!! De manier waarop hij dit doet vind ik super leuk en hierdoor blijven de dingen ook echt hangen.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

De stof werd duidelijk gebracht

Ik vond de les is een goed tempo en veel stof voor thuis bevatten

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.