10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jammer dat cursus diverse malen is afgezegd en de locatie 3x is gewijzigd wegens te weinig deelname, maar is begrijpelijk, moet rendabel zijn. Docent was top en bij deze bedankt voor de super uitleg, zodat ik geslaagd ben. Spoedcursus van 1 dag is pittig, maar te doen, ook op een iets oudere leeftijd. Leslocatie was top. Keurig verzorgd allemaal. Misschien nog eens een andere cursus, indien nodig.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe? N.v.t.
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik mis en met mij velen, het gebruik van schoonmaakmiddelen etc. hoe maak je schoon? hoe maak je wat schoon? Praktische tips voor de bar en keuken. Dit voor 20 tal vrijwilligers van stichting buurthuis Geeren Noord. Het gaat te veel om codes kennen terwijl als je niet kan leren zoals vele ouderen je het ook mondeling best goed af kan in je zaak. Een praktische toets met omgang met mensen etc. zou ook kunnen, een rollenspel.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Twee keer gezakt jammer dat je niet weet op welke vragen en dat de les en proef examen niet overeen komen met de echte examen of ik ben traag van begrip
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kan niet meer werken dan 20 uurtjes in de week.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed maar pittig
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was een duidelijke cursus!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon een goede en duidelijke manier van scholing en leren
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief over cursusmateriaal, de cursusdag met veel praktijkvoorbeelden! Hierna volg ik nog Sociale Hygiëne en Basisvaardigheden Horeca!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was een prima spoedcursus dag. De docente was erg enthousiast en was rustig en beantwoorde alle vragen.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima alleen alweer een tijd geleden . Helaas gaan we verbeteren
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

mijn ervaring was dat ik er op mijn leeftijd wel heel veel voor heb moeten doen. Ik ben 62 jaar maar hoe langer ik er mee bezeig was werd mijn intressen er door geboeid. en nu ben ik ook nog geslaagd ben super trots op mezelf. Daarbij de lokatie akersloot was geweldig met alles wat om de curcus heen hing waardoor een mens er veel vertrouwen in had zeker tijdens het examen
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niks op aan te merken!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Cursus viel erg tegen er word bij een spoedcursus van een dag er van uit gegaan dat de cursist het boek al geleerd heeft. De stof die behandeld wordt is niet voldoende om goed het examen in te gaan. Dit lijkt me niet de juiste gang van zaken de reden van een cursus is omdat ik geen tijd of zin heb gehad om het boek te leren. Dit was de mening van vele cursisten er zijn ook meerdere mensen van mijn groep die een klacht verzonden via de website maar nog geen reactie ontvangen hebben. Naar overmaat van ramp is tot op heden mijn certificaat nog steeds niet ontvangen. Ik ben van mening dat de kosten veel te hoog zijn voor de kwaliteit van de cursus en kan niemand aanraden om deze cursus te volgen.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het lesmateriaal en wat we de hele dag als oefen toetsen kregen was met de officiële toets in zon andere context gegeven , dat je echt voor een verrassing staat, Je leert de hele dag op een manier dat je de vragen goed weet te beantwoorden en met de toets weet je het niet meer hierdoor . Best jammer pas dan de toets aan op de gegeven les manier van de hele dag.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De Les dag en de locatie waren prima. De docent was heel kundig. Het examen was wel moeilijk maar gelukkig geslaagd. Ik vind het wel jammer dat je je examen niet terug krijgt om te kijken wat je fout hebt gedaan.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed voorbereid hele dag goed gevoel gehad. De 2 proefexamens heel goed gemaakt. En dan krijg je een heel moeilijk examen. Vond met name de vraagstelling heel moeilijk. Thuis ook examenbundels bij jullie gekocht, maar is niet te vergelijken dus wat dat betreft vind ik dat zonde van mijn geld.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice? N.v.t.
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie? N.v.t.
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring, goede cursus, alleen de zaal was heel slecht voorzien van licht waardoor je je examen niet goed kon maken. koffie stond er in de ochtend al en was niet ververst. Lunch was goed docent was goed je kan altijd mailen voor duidelijkere uitleg
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De proef examens waren goed maar veel vragen van het echte examen hebben we tijdens de cursus niet behandeld. v.b. Hoeveel gram alcohol zit er in een standaard glas..Op welke pagina kan ik dat terug vinden? Daarnaast krijg ik van jullie geen bericht voor een herexamen. Dat vindt ik slordig en onprofessioneel. Verder wil ik alsnog met spoed een herexamen doen. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoeveel procent die dag geslaagd is. Ik hoop snel van jullie te horen. Met vriendelijke groet Laurens Faas
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van de totale cursus duur?
  • Wat vond u van het lesmateriaal?
  • Voldeed de cursus aan uw verwachting?
  • Wat vond u van de leslocatie?
  • Wat vond u van de deskundigheid van de docent?
  • Was de docent gemotiveerd?
  • Wat vond u van de persoonlijke aandacht van de docent?
  • Wat vindt u van de dienstverlening van de backoffice?
  • Wat vindt u van de informatie voorziening in het algemeen van SHO tot nu toe?
  • In welke mate bent u tevreden over het contact met de organisatie?
  • Zou u voor de volgende trainingsbehoefte terug komen bij deze organisatie? Ja

Over Stichting Horeca Onderwijs

Filter op Taal