Leermethode effectief

In eerste instantie vond ik de leermethode intensief (andere organisaties maken meer gebruik van online multiple choice) maar het bleek een effectieve methode te zijn die goed bleef hangen.

Veel geleerd. Beste leraar

Veel vaardigheden en handigheden

Ik heb veel vaardigheden en handigheden geleerd voor toekomstige stagiaires maar ook voor personeelsleden. Heel leerzaam!

Leerzaam

Ik heb de cursus leermeester als prettig ervaren. De uitleg van Max en de rust die hij bewaarde ervaar ik als zeer prettig. De leerstof leek erg moeilijk, maar na het leren hiervan werd alles duidelijk en zal dit ook zeker toepassen in ons bedrijf.

Leerzaam

De eerste dag dacht ik jeetje wat veel informatie, maar na langer tijd bezig te zijn ervaarde ik dat ik er erg veel van geleerd heb. Ook dingen die ik in de praktijk bij mij op de zaak toe pas.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester cursus

Een goeie koppeling van praktijk en kennis

de koppeling van praktijk en kennis heeft voorgezorgd dat ik deze koppeling straks voor mij collega's en stagiairs kan zijn.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Ik vond het een super leerzame cursus

Ik vond het echt heel erg leerzaam. In het begin dacht ik een beetje dat dit erg moeilijk zou worden maar uiteindelijk viel dat best mee. Ook kan ik best veel dingen weer gebruiken in de praktijk. Daar heb ik ook alleen maar mijn voordeel mee.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Cursus SVH Leermeester

Goed, bondig en accuraat uitgelegd.

Duidelijke instructie

Tips gebruikt voor een lastig gesprek met een werknemer

Leerzaam en doable

Heel veel leerstof maar aangeleerd op een manier dat het goed blijft hangen. Fijne docent.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeesterschap

Ik was een beetje nerveus, maar ik had een uitstekende leraar met grote wijsheid en veel ervaring.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Veel maar door manier van leren leren goed te doen

Ik schrok ik eerste instantie van hoeveelheid leerstof , vooral in combinatie met werk. Maar gaande weg door goede begeleiding en door het leren leren is de opleiding heel goed te doen

Leerzaam

Leuke ervaring om andere inzichten te krijgen die je kunt toepassen op het dagelijkse werk.

Leerzaam

Erg veel geleer in de cursus waarom we bepaalde dingen doen zoals we doen en waarom er bepaalde zaken moeten gebeuren. Vooral begrippen zodat je zaken waar je tegen aan loopt makkelijker kan opzoeken en beter verwerken.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sho leermeester

Intensief maar heel leerzaam

Na een tijd niet naar school te zijn geweest toch voor de cursus leermeester gegaan. Dat was weer even wennen en vooral de theorie, maar zeker hee leerzaam een leuk.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Svh leermeester

Goed! Maar meer dan verwacht

Goede lesstof goeie uitleg maat veel leren in toch vrij korte periode

Moeilijk maar leerzaam

Alles ok

Goed en leerzaam

Ontzettend enthousiast en betrokken

Max wist elke les boeiend te houden, manier van zijn overdracht zorgde voor interesse enenergie. Stof was echter wel complex voor mijn gevoel in de tijd dat er geleerd moest worden. Maar de manier waarop les werd gegeven zorgde er wel voor dat je wel dingen goed opslaat.

Zeer leerzaam

Na het volgen van deze cursus heb ik het idee dat ik leerlingen/stagiaires goed kan coachen en begeleiden, ik heb de juiste handvaten gekregen om een leerling goed te kunnen begeleiden.

Goede ervaring

Duidelijke, gestructureerde lesgeving

• Welke cursus heeft u gevolgd? Svh leermeester

Goede en duidelijke uitleg met voldoende ondersteuning

Max als leermeester neemt overal goed de tijd voor en behandeld alle onderdelen goed en grondig

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Ik heb een erg positieve ervaring van de leermeestercursus

Ik vond dat de cursus duidelijk was met veel afwisseling waardoor de concentratie goed bleef. Voldoende handvaten en oefen momenten om de theorie en het praktijk examen te leren

Duidelijk en vlot

Het was een duidelijke uitleg

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Zeer leerzame dag met onwijs duidelijke uitleg

Alle stof werd erg duidelijk uitgelegd en op een leuke manier verteld. Verder was de dag erg goed geregeld en verzorgd.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.