Leerzaam en nuttig

Goede begeleiding dmv ervaren trainer (Max) die zich goed houdt aan de structuur en planning van de opleiding en dan valt alles op zijn plek. Ook de appjes en oefenvragen zijn zeer nuttig.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Een prettige manier van leren.

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren, de manier van les geven is duidelijk en alles blijft goed hangen.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Duidelijke uitleg van de begeleider Max, helpt je goed door de leerstof heen. Laat je op een nieuwe manier inzien hoe je kan leren. Begeleiding dmv whats app duidelijk tijdens de periode dat je thuis bent

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Erg prettige omgeving om te leren.

Ik heb hier erg prettig geleerd door middel van de leeswijze van Max. Hij heeft ons handige handvatten aangereikt en begeleidde ons erg goed.

goede ervaring

erg uitgebreid

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Leerzaam en kan zeker toegepast worden voor leerlingen

Heel fijn, in het begin lijkt het allemaal veel. Zolang je luistert naar max, met de uren die je daarnaast moet werken, dan kan je het best halen!

Leerzaam

Ik vond de cursus erg intens maar ook leerzaam, het was veel meer werk dan ik dacht maar dag was het wel waard

Hele duidelijke cursus

Max is goede leermeester met het geven van de cursus Duidelijk Goede uitleg Goede opbouw

Intenst maar duidelijk

Heel veel informatie na de eerste week was ik bang dat ik het niet zou halen maar naarmate de tijd verder kwam had ik er veel vertrouwen door het volgens van het opleidingsplan van de dodcent

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Positief verrast door de lesstof

Het lijkt op de eerste dag een hoop maar na de 2e en 3e cursus dag valt alle informatie op zijn plek door de uitleg van Max.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Zeer handige cursus om in een maand leermeester te worden

Juiste didactiek word je aangereikt, met handige tools en handvatten.

Leerzaam

Deze cursus was erg leerzaam, het was dag 1 erg veel maar naarmate de tijd viel veel op zijn plek. Topper die max

Zeer fijne begeleiding

Duidelijke cursus, waarin veel ondersteunende leermiddelen worden aangeboden.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Buitengewoon leerzaam, sterke link tussen theorie en praktijk

Goed onderbouwde lesstof en praktijkopdrachten. Max als docent is zeer prettig, behulpzaam en ijzersterk in het overbrengen van de lesstof

Een interessante opleiding

Mijn opleiding vond ik zeer interessant, maar ook wel pittig. Door het vele ondersteunende materiaal was het wel te doen

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Ik heb deze cursus al zeer goed ervaren. Onze instructeur Max heeft ons op een hele fijn en duidelijke manier ons door deze cursusdagen geholpen. Ik zou deze cursus zeker aanbevelen aan andere. Alles was goed geregeld.

Erg positief

Interessante lesstof Je gaat beter begrijpen hoe je een leerling moet opleiden en begrijpen. Tijdens de lessen is er genoeg ruimte om vragen te stellen en daarbij krijg je de juiste hulp. De hoeveelheid pauzes zijn ook fijn voor mensen zoals ik die niet gewend zijn om in een lokaal te zitten van 9-17

Meer geleerd dan gedacht

Pittigere stof dan verwacht. Neem de manier van leren van de toekomstig stagiaire/leerling wel meer bewust mee :) Had er op die manier nog niet bij stik gestaan. Fijne leerkracht en fijne ondersteuning vanuit de theorie (dmv oefentoetsen en filmpjes)

Een leerzame opleiding

De opleiding zelf is erg leerzaam en interresant. Ik zou het iedereen aanraden om leermeester te worden. Nieuwe inzichten met betrekking op leerlingen. Daarnaast vond ik de manier van lesgeven van Max echt top. Dit heeft mij er doorheen gelopen!

Heel interessant

Had het op het begin onderschat, er zit toch veel meer achter dan wat ik had verwacht. Super interessant!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Fijne dagcursus met goede leraar

Er komt veel informatie op je af op zo'n dag maar door de prettige en duidelijke uitleg van de leraar was het goed te doen. De officiële uitslag is nog niet binnen maar volgens mijn antwoorden die ik heb mogen overnemen bij het examen ben ik geslaagd. Dat is overigens wel jammer, dat je alles op 1 dag kunt doen maar de officiële uitslag laat op zich wachten (2 weken). Een dagcursus met aansluitend het examen is zeker een aanrader. Wat wel onduidelijkheid bracht was of er iets van een lunch geregeld is deze dag en of deze inclusief is. Dit kun je nergens terugvinden op de site. De lunch bleek inclusief en was in de vorm van een buffet en was goed geregeld door Van der Valk.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Duidelijke uitleg

Youssef salmi Praat duidelijke Goede uitleg Aardige man Top

• Welke cursus heeft u gevolgd? Sociale Hygiëne

Top uitleg

Fijne rustige uitleg gehad van rene Fijne oefentoetsen 3 drukke dagen met veel informatie

Goede ervaring

Goed les gehad

• Welke cursus heeft u gevolgd? Leermeester

Veel geleerd in de lessen

Hoevestein 20 E

4903SC Oosterhout nb

Over Stichting Horeca Onderwijs

Zoek je een opleiding in de horeca dan ben je bij Stichting Horeca Onderwijs aan het juiste adres. Sinds 1983 biedt SHO cursussen en trainingen aan via twee verschillende trajecten: cursussen op basis van open inschrijving en Incompany cursussen op maat bij bedrijven en instellingen. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij je ook uitstekend advies geven over alle onderwerpen die gerelateerd zijn aan Sociale Hygiëne, aan drank- en voedselveiligheid en aan bedrijfsveiligheid. Ons docententeam is vakkundig, gepassioneerd en betrokken en spreekt jouw taal. Samen is waar wij voor staan, samen met jou streven wij naar een veilige werkomgeving voor jou en je collega’s en naar een aangenaam verblijf voor je gasten.