Fijne leer omgeving

Ik vind het bij Smits leuk, heb veel geleerd op een leuke manier en heb veel kunnen kletsen.

Een zondermeer positieve ervaring

Tijdens het programma in de ochtend is mij indringend gewezen op een heel rijtje cruciale punten, punten die ik in de 50 jaar van mijn rijbewijsbezit toch wat anders had ingevuld. Dit heeft me in de middag met het examen heel goed geholpen om het allemaal tot een succes te maken. Ik kijk er met instemming en genoegen op terug en ben uitermate content met het langs deze weg behaalde C1 rijbewijs.

gedegen eendagscursus voor BE rijbewijs

Met leermeester John was het een fluitje van een cent om de ins en outs van het trekken van een grote aanhanger onder de knie te krijgen. eerst 4 uur les, en aansluitend het praktijkexamen bij het CBR

Professionele begeleidt door Ad Jonas

Om onze camper te mogen besturen hadden we een C1 rijbewijs nodig. Goede recensies gelezen over Smits opleidingen. We hebben ondanks onze leeftijd van 63 en 68 jaar de stap durven zetten. En wat zijn we goed begeleid door Ad Jonas. Met veel geduld, duidelijke uitleg en veel praktische tips hebben we alles in één keer gehaald. We kijken erg tevreden terug op onze opleiding.

Prima begeleiding

Prima begeleiding door Felix en Ad dus zeker een aanbeveling waard.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen C

in een dag veel geleerd en meteen geslaagd

veel geleerd, eerst een paar uurtjes lessen en daarna examen, leuke dag gehad met Stef de instructeur, veel tips gekregen van hem die ik mooi mee kon nemen in mijn examen, daardoor ook geslaagd.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Intensieve ochtend, maar prima les

Eendaagse E- achter B. Toch wel even wat oefenen nodig. Niet zo voor het manoeuvreren, maar wel voor verkeerssituaties met lange combinatie … en dat het rijksbewind al heel langskom bezit is en daar is wel het nodige zelfaangeleerd :-)

Erg prettige ervaring

Vriendelijk, duidelijk,goede rijschool

Veel en Heftig

In 1 dag m'n rijbewijs E achter B gedaan en gehaald. De dag begon vroeg want ik moest om 13:05 examen doen dus dat was even aanpoten. De instructeur Stef is een geweldig vakman, hij lees wat je nodig hebt en speelt daar handig op in, een bom aan info en instructie in 5 uurtjes overbrengen is dan ook best pittig, maar het resultaat mag er wezen.

Helemaal perfect

Ik had 3 instructeurs. Welke elk op een eigen manier les gaven en doordat ze alle 3 net wat andere tips hadden heb ik het in 28 uur kunnen halen. De eerste dag. Zag ik dit nog niet gebeuren maar toch gelukt. Bedankt.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen met aanhanger CE

Goede rijinstructeur zorgt voor grote slagingskans

Tijdens de lessen ben ik goed op scherp gezet door mijn rij instructeur. Mede hierdoor reed ik tijdens mijn examen een goede rit! Ik wil Stef hartelijk bedanken voor de fijne les en ben heel blij met het behalen van mij BE Rijbewijs :).

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Snelle en goede uitleg, direct gehaalt.

Goede en snelle opleiding met professionele instructeurs

• Gevolgde opleiding(en) Heftruck/Reachtruck

Goede, rustige instructeur

Helemaal top gedaan. Instructeur Ad was rustig en duidelijk. Goede praktische tips die niet alleen voorbereiden voor het examen maar ook voor daarna op de weg.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

zeer professioneel, een absolute aanrader !

In 1968 haalde ik mijn B rijbewijs , op mijn 42 ste mijn motor rijbewijs , nu 7 juni 2022 mijn C 1 rijbewijs omdat ik een camper kocht die dit rijbewijs noodzakelijk maakte . Ik heb gekozen voor een 1 dags opleiding , eerst de nodige theorie examens (2) stuks, was op mijn 71 ste even wennen maar gehaald en toen praktijk . Ik ontmoette Theo een geweldige vent (instructeur) bij Smits , we hebben een paar uur gereden met de ondersteunende aanwijzingen omdat je in de afgelopen jaren toch je eigen stijl ontwikkelde is het juist goed dat iemand je op de huidige situatie attendeert .Dit alles resulteerde in een positieve afloop met nu het C 1 rijbewijs opzak. Theo ontzettend bedankt voor je bijdrage in deze reis !

Fantastisch

Ik heb een fantastische dag gehad. Mijn instructeur heeft mij de dingen zo goed en fijn geleerd , dat ik het examen in een keer gehaald heb.

Super fijne ervaring!

Je word begeleid op jou eigen tempo, ze zien echt wat je goed/fout doet en zorgen ervoor dat ze het uitleggen.

• Gevolgde opleiding(en) Auto B

Ik vond het een erg prettige en leerzame ervaring

Ik heb het met erg veel plezier ervaren omdat loes ervoor zorgde dat ik op een leuke manier auto heb leren rijden en ze heeft me erg goed geholpen met de dingen waar ik nog moeite mee had

Helemaal top!

Alle praktijkonderdelen in één keer gehaald met dank aan de goede uitleg en ervaringen van alle instructeurs! Een fijne club mensen die oprecht interesse tonen in de leerlingen.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen C, Vrachtwagen met aanhanger CE

gewoon netjes mijn rijbewijs kunnen halen

Ik heb zeven instructeurs gehad in mijn half jaar dat ik met C95 bezig ben geweest. Bijzonder maar niet verkeerd. enige kanttekening is dat de instructeurs niet altijd weten wat ik al gedaan heb en nog moet doen. Bij deze werkwijze is goede administratie door instructeurs erg belangrijk. Contact kantoor/planning was soms wat stroef maar dat heeft ook te maken met de drukte in de planning. Er wordt goed meegedacht. Wel opvallend is dat Smits er van uitgaat dat ik voorkennis heb mbt lessen toetsen en wat er allemaal komt. ik zat er helemaal blanco in en mis dan soms wat voorinfo.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen C

Het waren gezellige en leerzame lessen

Ik ben goed en duidelijk opgeleid. Mijn rij-instructrice was Loes Leemeijer. Zij legde alles duidelijk en goed uit, ook was het nog is gezellig. De lestijden waren ook goed te combineren met activiteiten, het kon verzet worden waar nodig. Super fijn dus! Ook de communicatie vanuit het kantoor was goed! Al met al is het een dikke aanrader om door Smits opgeleid te worden!! Sanne Melssen

• Gevolgde opleiding(en) Auto B

tactvolle en duidelijke begeleiding en uitvoering

Tijdens mijn praktijkles van het aanhanger rijbewijs ben ik heel goed begeleid door de instructeur. Mede hierdoor ook direct geslaagd! Bedankt voor deze begeleiding!

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Geduldig en vakkundig naar mijn CE gecoacht

CE-pakket aangeschaft. Het was dezelfde week al geregeld en gepland. Ik mocht in Nijmegen kennismaken met rijinstructeur Felix. Vanaf het eerste moment voelde het ontspannen en goed. Een man met (levens)ervaring en vooral ook iemand uit het "vak". Ik ben géén dagelijks chauffeur en Felix heeft me in een korte tijd toch nog op het juiste niveau kunnen brengen, waardoor ik in 1x ben geslaagd. Naast het rijden, hebben we gelukkig ook enorm gelachen! Bedankt vakman! Bedankt Smits-Rijopleidingen.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen met aanhanger CE

Een klasse rij-opleving met 100% succes

Op zoek naar een rij-opleider voor mijn e-rijbewijs. Smits heeft een keurige website, met goede info over de betaalbare prijs en de beschikbare examendagen. Alle info vooraf is duidelijk en goed. De opleidingsdag start met een kop koffie en uitleg over de dag. De instructeur is professioneel en duidelijk, ik voel me op mijn gemak en we hebben een klik. Dan gaan we werkelijk aan de slag. Het aankoppelen, in de juiste volgorde incl uitleg waarom. De eerst meters rijdt de instructeur om je een gevoel te geven hoe het kan. Dan ben je zelf aan de beurt. Wat bij de instructeur vanzelf leek te gaan wordt anders. Maar met de juiste tips wordt het snel beter. Ook mijn specifieke aandachtspunten krijgen de juiste aandacht. Dan naar de examenlocatie. En ook daar nog even de speciale verrichtingen uitvoeren. En een proefexamen waardoor je ook bekend met met de omgeving waar je dadelijk het echte examen moet doen. En tijdens dit proefexamen nog even de puntjes op de spreekwoordelijk i zetten. Het examen is toch even een dingetje. Je weet dat je goed opgeleid bent. Maar er kan altijd een verrassing zijn. En die is er ook. Een afgesloten weg en daarom door een erg smal straatje in een woonwijk. Maar het gaat goed. En als de examinator verteld dat je geslaagd bent vul je vreugde. Smits rij-opleidingen en speciaal Theo bedankt voor de goede opleiding, het daardoor behaalde rijbewijs en de leuke gesprekken.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Kwalitatief hoge, leerzame en fijne lesdag gehad!!

Erg fijn contact met Theo, legt de dingen goed uit maar houdt ook van humor wanneer het kan. Ik heb de manier van lesgeven en klaarstomen voor examen als erg prettig en professioneel ervaren. Zeker een aanrader als je het mij vraagt!

Super!

Heel erg fijn gelest, super duidelijke en heldere uitleg. En ook heel veel goede tips en tricks meegekregen. Ook overal rustig de tijd voor genomen om te oefenen. Gewoon top :)!

Over Smits Opleidingen

Smits Opleidingen is een professionele landelijke opleider voor alle rijbewijzen en (interne) logistieke opleidingen met ondertussen meer dan 45 jaar ervaring. Naast opleidingen voor het behalen van het rijbewijs voor de auto, motor en scooter, hebben we een breed aanbod van beroepsopleidingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan onze vrachtwagenopleiding met code 95, verschillende BE opleidingen en onze opleiding tot heftruckchauffeur. Wil je graag meer informatie over onze opleidingen? Neem dan eens een kijkje op onze website. Graag tot ziens bij Smits Opleidingen