Het waren gezellige en leerzame lessen

Ik ben goed en duidelijk opgeleid. Mijn rij-instructrice was Loes Leemeijer. Zij legde alles duidelijk en goed uit, ook was het nog is gezellig. De lestijden waren ook goed te combineren met activiteiten, het kon verzet worden waar nodig. Super fijn dus! Ook de communicatie vanuit het kantoor was goed! Al met al is het een dikke aanrader om door Smits opgeleid te worden!! Sanne Melssen

• Gevolgde opleiding(en) Auto B

tactvolle en duidelijke begeleiding en uitvoering

Tijdens mijn praktijkles van het aanhanger rijbewijs ben ik heel goed begeleid door de instructeur. Mede hierdoor ook direct geslaagd! Bedankt voor deze begeleiding!

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Geduldig en vakkundig naar mijn CE gecoacht

CE-pakket aangeschaft. Het was dezelfde week al geregeld en gepland. Ik mocht in Nijmegen kennismaken met rijinstructeur Felix. Vanaf het eerste moment voelde het ontspannen en goed. Een man met (levens)ervaring en vooral ook iemand uit het "vak". Ik ben géén dagelijks chauffeur en Felix heeft me in een korte tijd toch nog op het juiste niveau kunnen brengen, waardoor ik in 1x ben geslaagd. Naast het rijden, hebben we gelukkig ook enorm gelachen! Bedankt vakman! Bedankt Smits-Rijopleidingen.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen met aanhanger CE

Een klasse rij-opleving met 100% succes

Op zoek naar een rij-opleider voor mijn e-rijbewijs. Smits heeft een keurige website, met goede info over de betaalbare prijs en de beschikbare examendagen. Alle info vooraf is duidelijk en goed. De opleidingsdag start met een kop koffie en uitleg over de dag. De instructeur is professioneel en duidelijk, ik voel me op mijn gemak en we hebben een klik. Dan gaan we werkelijk aan de slag. Het aankoppelen, in de juiste volgorde incl uitleg waarom. De eerst meters rijdt de instructeur om je een gevoel te geven hoe het kan. Dan ben je zelf aan de beurt. Wat bij de instructeur vanzelf leek te gaan wordt anders. Maar met de juiste tips wordt het snel beter. Ook mijn specifieke aandachtspunten krijgen de juiste aandacht. Dan naar de examenlocatie. En ook daar nog even de speciale verrichtingen uitvoeren. En een proefexamen waardoor je ook bekend met met de omgeving waar je dadelijk het echte examen moet doen. En tijdens dit proefexamen nog even de puntjes op de spreekwoordelijk i zetten. Het examen is toch even een dingetje. Je weet dat je goed opgeleid bent. Maar er kan altijd een verrassing zijn. En die is er ook. Een afgesloten weg en daarom door een erg smal straatje in een woonwijk. Maar het gaat goed. En als de examinator verteld dat je geslaagd bent vul je vreugde. Smits rij-opleidingen en speciaal Theo bedankt voor de goede opleiding, het daardoor behaalde rijbewijs en de leuke gesprekken.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Kwalitatief hoge, leerzame en fijne lesdag gehad!!

Erg fijn contact met Theo, legt de dingen goed uit maar houdt ook van humor wanneer het kan. Ik heb de manier van lesgeven en klaarstomen voor examen als erg prettig en professioneel ervaren. Zeker een aanrader als je het mij vraagt!

Super!

Heel erg fijn gelest, super duidelijke en heldere uitleg. En ook heel veel goede tips en tricks meegekregen. Ook overal rustig de tijd voor genomen om te oefenen. Gewoon top :)!

Top rijinsteucteur.

Veel tips en tricks meegekregen, leert mij actief hoe ik auto moet rijden en neemt niet snel de pedalen over.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Prettige rijlessen

Ik heb altijd een fijn en veilig gevoel gehad in de auto en alles is altijd rustig en vriendelijk uitgelegd.

Fijne rijschool

Fijne rijschool. Ik had een Fijne rijinstructeur die zich goed voor mij heeft ingezet. Ook heeft mijn rijinstructeur de lessen zo ingericht dat ze voor mij het beste werken en dat ik op mijn gemak ben. De app die smits gebruikt voor het rooster en meldingen is overigens wel vrij onhandig. Logt o.a. steeds uit.

Geweldige Rijschool.

Smits rijopleidingen is een zeer aan te bevelen rijschool. Goede survice en heel klantvriendelijk en mee denkend. Ook hele vriendelijke rijinstructeurs. Die ook heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Ik ben zeker heel te vreden.

Top rijschool!

Mijn E achter B examen in 1x gehaald. Een hele gezellige ongedwongen sfeer in de auto met duidelijke instructies en met een goed resultaat tot gevolg. Nogmaals dank Theo!

niet goed genoeg

ik heb een cursus gevolgd vanaf 8.30 tot 15.30 en ik heb heel goed opgelet vervolgens slaag ik 2 keer niet en komen er hele andere dingen in die ik niet heb gehad.

• Gevolgde opleiding(en) Scooter AM

In ongedwongen sfeer je rijbewijs C halen

Ik heb mijn rijbewijs C gehaald bij Smits Opleidingen. Van Ad kreeg ik de theorie duidelijk uitgelegd, met veel praktijkvoorbeelden. Eugène leerde mij de praktijk, aangevuld door een paar lessen van Gert-Jan. Echt een aanrader om eens van instructeur te wisselen, zodat je nog meer opsteekt! Wat ik heel fijn vond, is de ongedwongen en gezellige sfeer tijdens alle lessen. De organisatie werkt prima. Je krijgt een reminder via de mail op de dag voordat je een les hebt gepland. Handig! Jullie rijschool is zeker een aanrader.

Leerzame en gezellige lessen

Fijne en leerzame lessen gehad met dank aan Glenn

• Gevolgde opleiding(en) Auto B

Ik vond het een erg fijne rijschool en ik had een fijne instructrice. Ik ben goed voorbereid mijn examen in gegaan.

Uitstekende aanwijzingen tijdens oefenen

Leerzame dag gehad van John. De juiste aanwijzingen gekregen om mijn verkeerd aangeleerde handelingen in het verkeer te verbeteren. Met veel plezier gedaan. Examen in Tiel, waarvan ik de omgeving niet kende.

• Gevolgde opleiding(en) Kleine vrachtwagen C1

Apart dat ik 3 verschillende rij instructeurs heb gehad.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Efficiënt maar zeker ook leuke lessen gehad

De online avond lessen voor de Theorie waren erg prettig en vervolgens de lange lesblokken in de praktijk hebben mij snel wegwijs gemaakt met het rijden op de vrachtwagen. Dank Ad, Aad en Felix.

Top opleiding

Een goede instructie gehad als voorbereiding voor mijn BE-rijbewijs.

• Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE

Geslaagd voor mijn c rijbewijs

Vandaag ben ik geslaagd. Voor mijn rijbewijs C . Ook heb ik mijn praktische toets en toets besloten terrein mogen halen. Bij Smits opleidingen. Ik heb met Johan gelest in Tiel. Echt een super kerel waar je een hoop van kan leren. Ook Ad en Jeroen voor de 2 toetsen super veel van geleerd. Bedankt heren nu op voor CE. Gr Johan de Jongh

• Website
  • Gevolgde opleiding(en) Auto met aanhanger BE, Vrachtwagen C, Nascholingscursus (code 95)

Leuke en succesvolle dag gehad

Het was een soort leuk uitje om met Theo in de Iveco te oefenen. Maar ondertussen soepel veel geleerd waardoor ik in de middag ook zonder stress mijn C1 praktijkexamen in één keer haalde.

• Gevolgde opleiding(en) Camper C1, Kleine vrachtwagen C1

Ik wil ook mijn instructeurs Gert-Jan en Ad bedanken.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen met aanhanger CE

Geslaagd in één keer

Hele fijne instructeur gehad en in één keer geslaagd!

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen C

Ik heb een goeie ervaring gehad ben in 1 x geslaagd en was zeer tevreden over de les instructeur Eugene niet alleen leerzaam en scherp maar houdt je ook rustig en ontspannen zodat je niet in paniek raakt met rijden cheff eus bedankt en tot bij de CE gr abdellah (sjoerd)

prima rijschool

heb bij Smits mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald met opstapplaats Tiel. Prima instructeur en altijd prettige communicatie met de rijschool gehad.

• Gevolgde opleiding(en) Vrachtwagen C, Vrachtwagen met aanhanger CE

Over Smits Opleidingen

Smits Opleidingen is een professionele landelijke opleider voor alle rijbewijzen en (interne) logistieke opleidingen met ondertussen meer dan 45 jaar ervaring. Naast opleidingen voor het behalen van het rijbewijs voor de auto, motor en scooter, hebben we een breed aanbod van beroepsopleidingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan onze vrachtwagenopleiding met code 95, verschillende BE opleidingen en onze opleiding tot heftruckchauffeur. Wil je graag meer informatie over onze opleidingen? Neem dan eens een kijkje op onze website. Graag tot ziens bij Smits Opleidingen