Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg, 2 dagdelen te kort (incompany). Training zet je aan het denken, duidelijke training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als je inzicht in jezelf wilt: doen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke profilering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed te volgen en ook enthousiast gebracht. Zou bijna denken dat 'financials' echt leuk zijn ;) Als leek op financieel gebied toch (meer dan) de grote lijnen kunnen volgen. Daarmee ook echt context en meer/beter inzicht gekregen in mijn eigen praktijk, m.n. wat de financiele aspecten daarvan betreft. Goede link kunnen leggen tussen praktijk en theorie. Voor anderen: doen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Financieel Management voor Niet-Financiële Managers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Levendig verhaal, duidelijk, humor. Wat mij het meest heeft aangesproken is: profit & loss en hoe stuur je hierop + wat zijn de valkuilen. Ik kan dit anderen aanbevelen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Financieel Management voor Niet-Financiële Managers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De wijze van presenteren, duidelijk in begrijpelijke taal en aan de hand van voorbeelden en tekeningen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Financieel Management voor Niet-Financiële Managers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Praktische kant was heel goed, niet verzanden in theorie. Wat ik anderen zou vertellen over deze training: goed, praktisch, ook iets voor directie!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Financieel Management voor Niet-Financiële Managers
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Praktische aanpak van een theoretische werkwijze, impact van gedrag op de theorie. Opfrissen van basis financieel management. Heeft e.a. opgefrist en inzicht gegeven voor nog te voeren discussies.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Financieel Management voor Niet-Financiële Managers
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende training, hier kan ik echt wat mee. Als beginnend leidinggevende zocht ik meer kennis en vaardigheden en hieraan is ruimschoots beantwoord.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werden goede confronterende vragen gesteld. Het was geen gelikte training, dit kwam door de trainer. Hele goede trainer, persoonlijk, stelde goede vragen, open, eerlijk, reflectief. Ik ben erg tevreden. De training speelde in op de groep, wat wij nodig hadden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is een goede tool is voor zelfontplooiing binnen een leidinggevende functie. De training sloot volledig aan op mijn behoefte. De benadering van de trainer is zeer prettig, ze daagt uit, gaat de diepte in en leert.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede training waar (als je ervoor open staat) je veel aan kunt hebben. Goed georganiseerd. Voldoende diepgang. De menselijke benadering heeft me het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima training om een eerste opstap te hebben naar assertief handelen. De trainer kan heel goed inschatten hoe de cursisten zijn. Hierdoor kan ze de "problemen" goed behandelen in de praktijksituaties.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanrader; persoonijke situaties goed belicht en besproken. Goede uitleg en oefeningen. Goede training, echter voor mij nog vervolgstappen te nemen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nuttige training met een praktische insteek, zodat je ook onderzoekt waar je gedrag van aan komt. Erg interessant. Prettige en open sfeer, veel concrete handvatten om mee aan de slag te aan. Combinatie van theorie, zelfonderzoek en praktische oefeningen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker een aanrader! Zeer vaardige trainer, die zich goed in kan leven in de verschillende praktijkvoorbeelden. Prima balans tussen theorie en praktijk. De praktijkopdrachten waren zeer leerzaam, juist ook van een ander.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een heel leerzame training en goed voor je verdere ontwikkeling. Je ogen worden geopend en altijd bij jezelf zoeken. Het ligt niet aan een ander.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training is zeer effectief om te doen en zeer leerzaam. De manier waarop de training gegeven werd sprak mij aan. Geen verbeterpunten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzame training, erg interessant. Wat mij het meest heeft aangesproken aan de training is het herkennen van je valkuilen en patronen zijn.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Deze training heeft me geholpen om nog bewuster te zijn, hoe ik mezelf kan verbeteren in situaties. De training heeft veel inzicht gegeven over uiteenlopende situaties waarin je assertief moet zijn. De trainer was heel duidelijk en kwam met bruikbare tips. De gespreksoefeningen hebben mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat een goeie training, ben erg onder de indruk van de scherpe analyse van de trainer. Vooral de rollenspelen hebben mij veel inzicht gegeven.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Praktisch, maar misschien 'te kort'. Veel input gekregen om mee verder te kunnen. Goede kijk van trainer op cursisten. Praktische tips en individueel ook aandacht voor problematiek.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Praktisch, goed toepasbaar in de praktijk. De tweede dag heeft meer mijn ogen geopend door het oefenen en meekijken/luisteren naar anderen. Zeer positief!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nuttige training, goede handvaten voor het voeren van gesprekken. Het oefenen van gesprekken is zeer nuttig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanzienlijk beter dan van andere 'soft skill' trainingen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De groepsomvang en interactie was zeer prettig. Openheid in dagindeling en aanpassen naar de behoefte van de deelnemers.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doen, kun je heel veel van leren. Onze trainer heeft ons verschillende vormen van communicatie laten zien, heb er veel van opgestoken. De cases hebben mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.