Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is een aanrader voor iedereen, ik heb veel persoonlijk inzicht gekregen in mijn eigen gedrag.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een leerzame training en geeft veel stof tot nadenken. De training zet je aan het denken en de trainer is deskundig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik zou anderen vertellen dat dat het voor je persoonlijke ontwikkeling een goede training is. Het was zeer leerzaam en gaf een goed inzicht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou anderen aanraden de training zeer zeker te doen. Het is een hele goede en confronterende training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is aan te raden, een hele open en relacte training, veel tijd voor voorbeelden vanuit jezelf. Confronterende trainer die echt zegt wat hij ziet.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus was op de eerste dag al een openbaring, dat denkwijze en benadering naar anderen veel te kort schoot bij mij

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer uitdagend traject waar ik heel veel van heb opgestoken. Ik heb het gevoel dat ik nu veel completer ben ontwikkeld.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou anderen alleen maar positieve dingen vertellen. Ik ben zeer tevreden over de inhoud van de training en hoe alles is gegeven. Het heeft mij tot nieuwe inzichten gebracht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne training. Zeer leerzaam!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

praktisch, leerzaam, bewustworden

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training effectief beinvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was erg comfortabel om in een zeer kleine groep deze training te volgen en de trainer persoonlijk met je de situaties aanpakt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren groep 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer interessante training met verrassende invalshoeken en bruikbare technieken. Voor de toekomst zeer bruikbaar. Ik zou het een ander aanraden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategic Account Management
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer inspirerende training door een trainer met een enorme mentale bagage en ervaring. Daarnaast ook sympathiek, waardoor de cursusdagen ook heel plezierig waren. Door de kleinschaligheid (slechts 3 cursisten) was de cursus heel intensief en interactief. Zeer aan te bevelen...

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker een aanrader. Kleine groepen en veel ruimte voor persooonlijke begeleiding. Door de spreiding over vier maanden beklijft de informatie en heb je tijd om ermee aan de slag te gaan. De cursus heeft me echt over m'n drempels heen geholpen en in beweging gezet.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk leiderschap (4 mnd)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker aan te raden. Het persoonlijke heeft mij aangesproken, veel interactie ipv slides was erg positief.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doen, kwetsbaar opstellen en willen leren. Top en zeer toepasbaar. Ontspannen, interactief, realistisch.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker aanmelden, zeer leerzaam! De trainer traint ahv input van deelnemers. Dat wordt als zeer prettig ervaren. Er wordt veel ingespeeld op de psychologie en de eigen houding. Dit was erg goed. Het is geen truc om te verkopen, maar een houding. Top.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief, aanrader. Training & trainer verassende inhoud van de motivering. Op de kern van zaken, vernieuwend en toepasbaar. Locatie is prima.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer aan te raden voor iedereen die op enige wijze contact heeft met klanten. Training was erg interactief en praktijkgericht en ging vol in op de persoonlijke behoeften. Trainer was deskundig, kon goed motiveren en inspireren. De training heeft mij veel inzicht gegeven in de stappen die ik moet/ kan nemen om mijzelf te ontwikkelen, niet alleen vakinhoudelijk, maar vooral persoonlijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De cursus was intensief en intens. In de vier dagen ben ik geconfronteerd met mijzelf, hoe ik ben, hoe ik reageer en hoe dat efficiënter kan zonder jezelf te verliezen. Maar het is moeilijk om dit blijvend toe te passen in je dagelijkse leven. In ieder geval is een beginnetje gemaakt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Profileren in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit is een training waarbij handvaten worden toegeworpen om beter assertief te zijn en beter te kunnen communiceren. Denkwijze wordt aan licht gesteld.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel fijn om met gelijkgestemden te praten. Sommige dingen waren herkenbaar, maar wel goed om bij stil te staan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kan deze training aanraden als je met assertiviteitsproblemen zit. Ik heb goede handvatten meegekregen. Trainer gebruikte goede concrete praktijksituaties en zorgde voor ontspannen sfeer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb veel geleerd van gedrag naar anderen en mijzelf. Wat mij het meest heeft aangesproken is de zelfbewustwording.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Doen, volgen, voor iedereen handig! De manier/ werkwijze heeft mij zeer aangesproken bij het bewust maken van mijn problemen en de oplossingen aan te geven.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.