Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan anderen vertellen dat de training mij geholpen heeft. De open manier van lesgeven sprak mij erg aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is goed meer zicht te krijgen hoe je handelt in de praktijk. De persoonlijke benadering heeft mij het meest aangesproken; voor iedere situatie aandacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training geeft inzicht in wie je zelf bent en je eigen handelen, ook in communicatie met anderen. Ik wist vooraf niet goed wat ik kon verwachten, maar heb veel geleeerd over hoe ik zelf communiceer en waarom. Er is veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling door gesprekken, maar ook afwisseling met theorie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzaam op gebied van plannen, communicatie en weerstand. Aanrader voor iedereen om (eens in de zoveel tijd) te doen. Goede training met een enthousiaste trainer, door de praktijkopdrachten en rollenspelen veel praktische handvatten gekregen voor in de praktijk. De praktische aanpak heeft mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De moeite waard als je jezelf persoonlijk wilt ontwikkelen, eigenlijk een 'must' in deze tijd. De training behandeld op prettige wijze verschillende aspecten van persoonlijke effectiviteit. Gecombineerd met praktijkopdrachten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel goed om inzicht te krijgen in tijdsbesteding, gedrag en woordkeuze in communicatie. Voor mij was het onderdeel communicatie het allerbelangrijkst.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan deze training zeer aanbevelen. Voor de onderdelen over communicatie en prioriteiten hebben mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Confronterend bezig zijn met jezelf en jouw valkuilen. We hebben ons gefocust op profileren in gesprekken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer interactief en praktijkgericht en erg persoonlijk. Wel anders dan trainingsomschrijving doet denken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel rollenspelen, je leert veel over hoe je op anderen overkomt. Goede training om kritisch te kijken naar je kwaliteiten en verbeterpunten. Open en eerlijke trainer die net een extra stap zet en je aan het denken zet. Mooie locatie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een super inspirerende training! De persoonlijke aanpak en de hoge interactie heeft mij enorm aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzaam, inspannend, confronterend, maar zeker doen. Het is goed eens wat uitgebreide in de spiegel te kijken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat ik anderen zou vertellen? Veel doen! En hard werken, maar wel goed! Veel rollenspelen -> prima, daar leer je het meeste van.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed praktisch toepasbaar als je het nodig hebt. Training: voor eigen verhaal. Zeer goede handvatten gekregen. Trainer: vriendelijk, open, goede persoonlijke voorbeelden, prettig. Locatie: top met openbaar vervoer bereikbaar, mooie ruimtes, goede lunch. De persoonlijke aanpak en het praktische toepasbare aspect aan de training hebben mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je hoort veel verschillende theoriën en kunt eruit pikken wat je nodig hebt, maar je moet wel open staan voor groei om er wat aan te hebben.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzaam, wel prijzig. Cursus assertief communiceren en optreden was interessant en voor mij nieuwe materie. De situatieschetsen en rollenspelen hebben mij het meest aangesproken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Interessante leerzame training waar je zeker iets op kan steken. Trainster was goed voorbereid, pakkende voorbeelden, parate kennis, ook goed in rollenspellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nuttig en leerzaam. Meest aangesproken: verhalen van andere cursisten. De trainer is betrokken, duidelijk en professioneel.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel inzichten opgedaan en opgefrist. Wat mij het meest aansprak was de goede balans theorie/praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Confronterend maar nuttig. Effectief/ betrokken trainer/ prima. Central locatie (goed bereikbaar met ov).

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat ik anderen zou vertellen? De training was goed voorbereid, luisterend en begripvol en sterk in casussen/oefenen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerlijke en rake feedback hebben gezorgd voor nieuwe inzichten. Ik vond de training erg leerzaam, was erg blij met de persoonlijke aanpak en heb vol energie de training afgerond!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De energie die je eruit haalt en de persoonlijke aanpak. Vol energie de training afgerond. Eerlijke en rake feedback -> goeie nieuwe inzichten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede training van Wouter Raatgever. Een coach die zijn ervaringen graag deelt, maar voornamelijk jou laat denken en zich in dienst stelt voor jouw ontwikkeling. Training uitstekend gefaciliteerd door Yearth

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Time Management

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.