Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat het je inzicht geeft en handvatten geeft om mee aan de slag te gaan. Wat mij het meest heeft aangesproken zijn de rollenspellen en de open houding van de trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima training, goed geregeld. Je eigen inbreng en leerdoelen worden goed meegenomen. Trainer was vaardig en kon zich goed inleven in de persoonlijke situaties.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Brede basis training, veel geleerd over theorie en elkaar. Wat mij het meest heeft aangesproken is de ruimte voor persoonlijke verhalen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief, kleine groepen waardoor je met je persoonlijke vragen aan de slag kan. Duidelijke en heldere uitleg, veel voorbeelden en oefengelegenheden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Leerzaam en praktisch! Zeer dankbaar voor de praktische tips en concrete adviezen. Kan direct in de praktijk gebracht worden. Zeer veel lof voor de trainer!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Flexibel, eigen onderwerpen inbrengen. Goede sfeer. Interactie met de groep is positief, lekker open. Voldoende inhoud en persoonlijke aandacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dat ik er nu al veel aan heb gehad. Eigenlijk al na het eerste dagdeel. Speelt in op behoefte van deelnemers. Goed afgestemd, opdrachten en theorie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede samenstelling van de groep. Heeft toegevoegde waarden. Erg enthousiaste trainer. Veel bagage voor 2 dagen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de training aanraden. Alle leerdoelen zijn aan de orde gekomen. Een aantal oefeningen waren heel erg van toepassing.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede training, tijd voor persoonlijke aandacht. Een leerzame training met genoeg oefentijd. Ik zou niet weten wat jullie kunnen/moeten verbeteren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat deze je kan helpen om verder te komen. Goede toevoeging aan mijn kennis, gedreven trainer. Duidelijke voorbeelden cases om te oefenen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een aanrader voor iedere startende ondernemer. Heel inspirerend en motiverend! Wat mij het meest heeft aangesproken is de persoonlijke aandacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat de training zorgt voor een change of mind die gaat zorgen voor een succesvolle wijziging in werkwijze.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede, leerzame training. Hierdoor leer je alle ins-outs van het ouside-in denken en verkopen van mijn bedrijfsnaam en events.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer aan te raden als een bedrijf een persoonlijke benadering van de klant zoekt. Goede training, goede trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training wordt goed toegespitst op persoon/bedrijf en is down-to (y)earth. Leuke en leerzame sessies! Gelijk advies voor nieuw slogan: Down to (Y)EARTH!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben net begonnen als freelancer en heb nog nooit eerder acquisitie hoeven doen. Een hele belangrijke training dus. Heb genoeg handvaten gekregen om direct mee aan de slag te gaan en de eerste technieken al succesvol toegepast in de afgelopen weken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Enthousiaste trainer, met veel kennis van zaken. Hij ging heel goed in op vragen. Wat ik anderen zou vertellen? Ben zeer positief.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou deze training zeker aanraden aan anderen. De verschillende manieren van open vragen stellen spraken mij het meeste aan. Ben heel benieuwd welk effect dit zal gaan hebben op mijn gesprekken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training brengt heel veel nieuwe inzichten. Het was voor mij een eye-opener om te zien hoe je tot een oplossing kunt komen door het stellen van de juiste vragen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat je open vragen moet stellen wist ik op zich wel, maar de manier waarop is toch nieuw voor mij. Vooral de 'waarom' vraag als suggestief is voor mij nieuw, maar zo waar!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie training die op psychologie gericht is in plaats van trucjes. Wat voor mij het meeste aansprak; dat frictie een uitdaging is om elkaar beter te leren begrijpen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij het meest heeft aangesproken is de manier waarop ik in de toekomst onderhandelingen kan benaderen. Erg leerzaam, vooral hoe ik kan uitleggen wat ik wil.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou anderen vertellen dat dit zeer de moeite waard is. Inzichten in de psychologie van communicatie & onderhandelen en vooral hoe ik dit zelf anders kan doen sprak mij heel erg aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik zou anderen vertellen dat de informatie dichtheid hoog is en het intensie is, maar de essentie uiteindelijk mooi duidelijk wordt. Vond het erg goed hoe de trainer inhaakte op mijn situatie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.