Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een klein groepje sprak mij aan. De training was erg effectief en leerzaam met veel persoonlijke aandacht. Vooral doen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De verbale en non-verbale communicatie, de gespreksvaardigheden en het herkennen van belangen sprak mij het meest aan. De training is zeer waardevol bij alle vormen van samenwerking.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De trainer voelde feilloos aan waar de pijnpunten zaten, soms nog voordat ik dat zelf wist. De training leidt tot veel inzicht in de eigen denkpatronen. Het is een intensieve, soms confronterende training waarin je leert hoe je eigen denkpatronen je kunnen belemmeren of juist kunnen helpen om je goed te profileren en meer successen te behalen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De doortastendheid van de trainer sprak mij het meest aan; en daardoor inzichten in mezelf. De training is zeer leerzaam en nuttig als je wil uitzoeken waar je kwaliteiten liggen en je uitdagingen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Profilering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede training! Nieuwe inzichten verkregen en goede begeleider.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne docente Daphne van Roon. Veel handvatten en relevante context. Prettig om ook theorie toe te passen. Niet prettig: locatie wijziging waardoor 2 uur reistijd (heen/ terug) en geen reiskostenvergoeding.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Praktisch met nieuwe inzichten

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Het nieuwe onderhandelen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De persoonlijke aanpak sprak mij het meest aan. Andersom leren denken. Aanraden als ze zich willen verdiepen/verbeteren in sales.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Personal Coaching
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb tijdens deze training veel inzicht gekregen. Er werd goed en snel ingespeeld op de situaties en de training zet je aan tot denken. De persoonlijke benadering en de goede balans tussen theorie en praktijk vond ik erg prettig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Personal Coaching
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het onderlinge oefenen en feedback op elkaar geven met goede tips/aanwijzingen van de trainer sprak mij het meest aan. Het is een goede training waarbij je de aandacht weer eens vestigt op het hoe en waarom je wanneer communiceert.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De interactie tussen de trainer en cursisten sprak mij het meest aan; de uitdaging om met deze kennis aan de slag te gaan. De training is zeer de moeite waard en leerzaam om deze te volgen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Emotionele Intelligentie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het ingaan op persoonlijke leerdoelen sprak mij het meest aan. Per persoon werd hier regelmatig op teruggekomen. De training is zeer doelgericht en constructief, interessante theorie/modellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij het meest aansprak: - Het gevoel in mezelf voelen. - Ik mag er zijn, ik mag zeggen waar ik last van heb. - Persoonlijke aandacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De rollenspellen hebben mij het meest aangesproken. Goede training! Dat is voor het grootste deel te danken de trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij het meest aansprak: De interactieve oefeningen en rollenspellen waarbij je geconfronteerd wordt met je eigen gedrag door de trainer en andere deelnemers. Over de training: Zeer positieve ervaring die me in staat zal stellen beter om te gaan met communicatie en gesprekken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij het meest heeft aangesproken is dat je bewustzijn wordt verhoogd op het bestaan van emotionele intelligentie en de importantie daarvan ten opzichte van je IQ. Hoe je inzicht kunt krijgen in je EQ en handvatten hoe deze in te zetten in de (non)verbale communicatie met anderen. In combinatie met een sterkte/zwakte analyse. Ik zou deze training aanraden om bovenstaande redenen. Wat voor mij een eye-opener was is dat EQ 2x zo belangrijk is dan IQ. En dat EQ ook na je volwassenheid verder ontwikkeld kan worden terwijl je IQ min of meer vaststaat.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Emotionele Intelligentie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De 4G's hebben mij het meeste aangesproken; het kern quadrant. Ik zou anderen vertellen dat je inzicht krijgt hoeveel meer je kunt doen met je emotionele intelligentie en dat je dat ook aan kan leren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Emotionele Intelligentie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Duidelijk materiaal en een super trainer. Ik heb alles kunnen meenemen om 'n succes te kunnen maken. Ik zou anderen vertellen dat ze deze training beslist moeten volgen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De combinatie van praktijk en theorie en de sfeer spraken mij het meest aan. De training heeft mij super geholpen! To the point & to the person.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Je krijgt tools waar je direct mee aan de slag kunt gaan + bewustwording van leerdoelen. Het is prettig om een theoretische contest te krijgen hiervoor. De training is een effectieve manier om in korte tijd bewust te worden + handvatten te krijgen om leerdoelen aan te pakken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De spiegel die je voorgehouden wordt vond ik het meest interessant. Ik zou anderen vertellen dat je veel inzichten en handvatten krijgt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat sprak mij het meest aan: - Flexibiliteit van de trainer - Onderdeel feedback. - Nonverbale communicatie. Over deze training: confrontatie met je eigen gedrag: zeer leerzaam. Tips & tricks voor effectieve + effici�nte communicatie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de trainer en trainster aanraden, omdat het mij heeft geholpen in mijn acquisitie focus en het belang van een heldere visie heeft benadrukt. Ook de organisatie eromheen was heel prettig, zoals de email communicatie, cursusmateriaal en locatie + lunch.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De interactie, kleine groep, goed gefocusd op eigen situaties spraken mij het meest aan. Bij deze training krijg je verrassende inzichten over je eigen "functioneren" & goed om met mede-cursisten te ontdekken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het oefenen met praktijkvoorbeelden waarbij ook de ervaringen van de ander belangrijk waren sprak mij het meest aan. De training is praktijkgericht en doeltreffend.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.