Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was erg onder de indruk van de interactiviteit van de training. Daarnaast had het een persoonlijke en directe benadering m�t een lach.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een hele goede training doordat er zeer veel relevante informatie aan bod komt, zoals telefonische acquisitie, verkoopogesprekken en prijsbepalingen. Er wordt dor de trainer goed aandacht gegeven aan de belangrijkste punten en iedereen krijgt ook veel individuele aandacht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was de hele training geboeid en goed geconcentreeerd. Je krijgt veel persoonlijke aandacht en er wordt gereflecteerd op datgene wat je hebt toegepast uit de training. De trainer heeft zelf ook veel energie tijdens het doceren. Echt een geweldige training die super leerzaam is en vooral ook heel leuk. Deze manier van leren en interactie maakt dat je de kennis daadwerkelijk opslaat en gebruikt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De trainer had een duidelijke en fijne manier van doceren en bespreken. Ik was van begin tot einde geboeid. Nuttige en zeer effectieve training, zeker een aanrader.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze cursus is leerzaam, interessant en boeiend. Je steekt hier veel van op je onthoudt het gemakkelijk. Goede manier van theorie gelijk laten toepassen in de praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is een hele praktisch training die gelijk toepasbaar is. Ik was vooral gecharmeerd van het leren van bepaalde gepsrekstechnieken en het leren van het aansluiten op de behoefte van je klant.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De combinatie van theorie en praktijk, de kleine groep, de humor van de trainer, de geweldige cases, de opbouw in het programma en de goede voorbeelden maakten deze training tot een geslaagde ervaring. Het is een training die je bewust maakt van je eigen

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training is een echt eye-opener, door goed naar jezelf te kijken krijg je inzichten die je in staat stellen zelfverzekerder en daardoor ook effectiever te worden. Er is veel persoonlijke aandacht, feedback van zowel de trainer als de groep. Flexibilite

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Adviseren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training heeft een heldere opzet en een goede afwisseling van theorie en praktijkoefeningen. Je leert tijdens de training conflicten goed te faseren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aansprekende onderwerpen en veel prakische tools. Het is een hele interssante training. Het geeft je een andere kijk op jou als persoon en je gedrag ten opzichte van anderen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijke Effectiviteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training heeft mij heldere inzichten in het effect van mijn gedrag, actie en reactie in communicatie gegeven. Zeker een training voor anderen om te volgen, erg leerzaam.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor deze training liep ik tegen zaken aan waar ik niet verder mee kon. Door deze training heb ik handvatten gekregen waardoor ik in de komende situaties wel weet wat ik moet doen. De training is een stap in de goede richting, de rest zul je toch echt zelf moeten doen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je krijgt door deze training veel handvatten die je in de praktijk kan toepassen. Het is een training die goed is om te volgen om bepaalde aspecten te ontwikkelen op communicatief gebied.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is tijdens de training een hele goede filosofie achter de gerspreksvoering die mij heel erg aanspreekt. De training is interessant en ook nog nuttig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De bewustwording tijdens de training is iets wat mij heel erg aansprak. Ik vertel zeker aan mijn collega's dat ze deze training zouden moeten doen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In de training leerde ik dat de antwoorden bij mijzelf liggen. Ik ga eerst bij mijzelf ten rade in ongemakkelijke situaties. Het is een goede training wanneer je guidance nodig hebt in conflicterende situaties.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je wordt je tijdens de training erg bewust waar weerstand vandaan komt. Je leert dan ook hoe je deze weerstand weg kan nemen. Deze training is een echte aanrader.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je leert tijdens de training het cre�ren van bewustwording en inzicht op welk manier je be�nvloed. Bovendien leer je hoe je dit een beetje kan aanpassen om meer te bereiken. Het is een nuttige training om te leren wat jouw stijl van be�nvloeden is.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training heeft een goede hands-on aanpak met veel oefeningen en situaties die je in de praktijk moet brengen. Een traning die de moeite waard is om inzicht te krijgen in de gespreksfases en de mogelijke interventie opties.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is een goede verhouding tussen theorie en de praktijk met zelfs erg veel praktijkoefeningen. Je leert tijdens de training het belang van het inbrengen van jezelf om invloed te nemen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het erg fijn dat het een kleine groep was, waardoor er veel interactiemogelijkheiden waren. In de trainig veel praktijkoefeningen in plaats van heel veel powerpointslides.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training geeft je heldere inzichten in de conflicthantering. Daarnaast goede oefeningen en verhalen van andere deelnemers. Een erg waardevolle training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er was een goede individuele aanpak. De tranining was duidelijk, interessant en overzichtelijk en ook nog genoeg ruimte voor uitwijkingen. De training was bovendien heel leerzaam en een toevoeging voor de je persoonlijke ontwikkeling.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tijdens de training was er veel tijd voor oefeningen; mogelijkheid om praktijkvoorbeelden in te brengen, hierbij stil te staan en er mee te oefenen. Het was een positieve ervaring, echte aanrader.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Door de persoonlijke benadering en de inleving van de trainer in de individuele cursisten heb ik veel aanknopingspunten gekregen om adviesgesprekken te gaan voeren. Nuttige training!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Adviseren

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.