Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke aanpak, flexibiliteit progamma , praktijkgericht. Mooie basis qua theorie + direct oefening in praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik vond het een goede training. Wat mij aansprak was de klik met de trainer en de aangename kleine groep.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Je wordt gedurende de training geprikkeld door vragen van de trainer en hebt veel interactie. Je leert echt van elkaar.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De persoonlijke invulling en snelheid van de training heeft mij heel erg aangesproken. Leuk en erg interessant.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik zou andere vertellen dat ze de training moeten doen. Diversiteit, soorten van benadering praktijk/ oefenen. Eigen inzicht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is vooral gefocust op telefonische acquisitie. De trainng beviel mij goed doordat hij zo klassikaal was en je spart tijdens de training met je medecursisten in werkelijke voorbeelden. Ook is er veel ruimte voor praktijk; niet alleen maar theor

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training is aangepast naar situatie. Als iemand een persoonlijk probleem heeft gaat de trainer op zijn situatie in en geeft hem of haar persoonlijke tips. Er is veel gericht trainingsmateriaal voor een persoonlijke aanpak.

  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele nuttige training! Als je veel beter wilt presenteren een must. Je wordt persoonlijk ge�valueerd na het geven van je eigen presentatie waar je concrete verbeterpunten en tips krijgt.

  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

This training helped me get a lot of insight in my own behaviour and reaction, by means of roleplays and learning from reallife situations.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

I enjoyed the flexibility of the trainer to adapt to the need of the group and level of the team. The training increases group behavior and had some exercisies along with roleplays.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

A lot of training was a repeat of post training. It was nice to refresh my memory. Next tot that it was rewarding to see my teammates and the role playing opportunities. Great way to get new feedback.

  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

It was good to reconsider some aspects of your communication by doing different exercises. Your communication skils wil definitely improve after this training.

  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

I loved the personlized content and using specific examples provided by other traine�s. The trainer took time to change directions and remain flexible as per dynamic of group and topics.

  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

There was a lot of diversity in the material used in this training. Text, videos acting performance, etc. You'll learn that there are a lot more ways to drive a meeting to talk about problems.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uistekende training om jezelf en je goede en zwakke kanten beter te leren kennen, en zo tot betere presentaties en meer effectiviteit te komen.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Echt een training die je moet doen als je net begint met accountmanagement (ook al ben je 58 zoals ik). Er is een goede hands-on aanpak, waarbij de trainer zijn kennis deelt, maar de rest van de groep dat onderling ook doet. De training eeft je in je nieu

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is in de training veel ruimte voor het behandelen van persoonlijke leerpunten. Erg interessante training waarbij de bassisvaardigheiden voor het accountmanagement goed worden uitgelegd. Ook word je uitgedaagd om na te denken waarom je bepaalde dingen n

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doen, je wordt er beter en sterker van. Er is ruimte om het progamma aan te passen aan de behoefte van de groep.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Combinatie van persoonlijk, praktijk en theorie. Goede mix. Mag voor mij hier en daar nog net wat snelheid hebben.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een aanrader als je je persoonlijk wilt ontwikkelen als verandermanager en als persoon. Training werd aangepast aan persoonlijke behoeftes.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg toegankelijke training met een open invulling van kandidaten is mogelijk. Je raakt tijdens de training echt persoonlijk betrokken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is in de training veel ruimte voor het behandelen van persoonlijke leerpunten. Erg interessante training waarbij de bassisvaardigheiden voor het accountmanagement goed worden uitgelegd. Ook word je uitgedaagd om na te denken waarom je bepaalde dingen nu doet.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Echt een training die je moet doen als je net begint met accountmanagement (ook al ben je 58 zoals ik). Er is een goede hands-on aanpak, waarbij de trainer zijn kennis deelt, maar de rest van de groep dat onderling ook doet. De training eeft je in je nieuwe baan heel wat aanknopingspunten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Positief over de interactie, koppeling theorie en praktijk maar vooral de persoonlijke groei die ik meeneem.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geef duidelijk aan wat je leerdoelen zijn, zodat je hier aan kunt werken. Ontzettend leerzaam waarbij er een spiegel word voorgehouden met verbeterpunten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.