Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleine groep, iedereen persoonlijke aandacht , 2 weken tussen oefenen op werkplek en dat 2e dag delen. Uitstekende training, opzet perfect.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tijdens de training met een klein groepje, persoonlijke aandacht en het doorvragen naar eigen casussen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeker aan te bevelen. Strategisch leren denken in functie van de klant. Hoe kun je zijn behoefte inschatten? Waar ligt zijn 'pijnpunt'?

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training heeft mij heel erg geholpen door het nabootsen van situaties gedurende de training. Je wordt je beter bewust waardoor je erachter komt dat het allemaal niet zo ernstig is. Er wordt goed geluisterd naar persoonlijk kwesties in plaats van het lijstje van de trainer afwerken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er was een erg rustige aanpak van de training wat mij erg goed beviel. Ik kan de training aan iedereen aanraden. Het is een mooi stukje bewustwording van jezelf.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is een zinvolle en leuke training. Je wordt je beter bewust van jezelf en leert tactischer communiceren naar anderen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede training , vooral meer ervaren accountmanager. Verandering in hoe accountmanagement te bedrijven, aantal concrete technieken om tot een goed resultaat te komen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het is echt een goede training om te leren hoe je je assertiever moet opstellen. Ik leerde vooral veel van de feedback 4 G's.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer duidelijke communicatie, je leert er veel van er wordt veel besproken. De rollenspellen spraken mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De manier waarop de training was gegeven sprak mij erg aan. Niet per se via de powerpoint, maar meer vanuit de deelnemers en dit uitgewerkt door middel van casussen. Het is de moeite waard als je jezelf bewuster wilt maken van hoe assertief je bent en hie

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de training doen, in korte tijd alles weer opfrissen en opladen. Goede combinatie tussen theorie en praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed afgestemd op de wensen van de groep , goede praktijkvoorbeelden. Een goede introductie in het leiding geven.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Naast de gebruikte theorie, kwamen ook direct bruikbare tips/trucs en handvaten aan bot. Heel fijn. Leuke, leerzame en interactieve training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training was duidelijk, ging in een goed tempo. Goede mix tussen theorie en praktijk. Ik zou de training aanraden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aanrader, opent nieuwe inzichten ter ontwikkeling van de menselijke kant van leidinggeven. Naast de nodige theorie, ook veel praktijkoefeningen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima training en ik wil nog meer hier over leren. Je oefent veel tijdens de cursus en zit in een goed stramien.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is vooral gefocust op telefonische acquisitie. De trainng beviel mij goed doordat hij zo klassikaal was en je spart tijdens de training met je medecursisten in werkelijke voorbeelden. Ook is er veel ruimte voor praktijk; niet alleen maar theorie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kon mij goed vinden in de flexibiliteit van de trainer om onderwerpen te bespreken die relevant waren voor mij. Leerzame training voor koude acquisitie. Je leert niet alleen van de traininer maar ook van elkaar.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In deze training heb ik de mogelijkheid gekregen om bewust te worden van mijn eigen handelelen , gedrag en gedachten en die van andere.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Emotionele Intelligentie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door deze training heb ik veel nieuwe stof om toe te voegen aan mijn gesprekken in de koude acquisitie. Anderen zouden deze cursus ook moeten volgen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In deze training komt er veel interactie tussen trainer en medecursisten aan bod en wordt er goed ingespeeld op praktijkvoorbeelden. Training is zeker een aanrader.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Werk materiaal is erg fijn en compleet. Alles is goed uitgelegd.Tijdens de training geef je feedback en ontvang je feedback.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Emotionele Intelligentie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het geeft je inzicht in leidinggevende handvaten, hoe je coachend leiding kan gaan geven. Praktijk oefeningen waren erg goed, gaven veel inzicht.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training was leuk, leerzaam en inspirerend. Laat je weer even anders kijken naar je eigen handelen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is zeker de moeite waard om het te volgen. De rollenspellen en gedrevenheid van collega studenten spraken mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.