Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De interactie met de andere OR-leden sprak me aan. Ook een goede begeleiding en kennis van de trainer hielpen bij de goede ervaring. Een leuke, leerzame en energieke training!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Intervisie en Teamcoaching
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een hele volledige en complete training. Vermogen om veel elementen te belichten en te delen. De training gaf goede handvatten en zette aan tot denken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Intervisie en Teamcoaching
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training wsa goed voor teambuidling en elkaar beter leren begrijpen. Goede praktische oefeningen die leiden tot concrete eerste acties om snel op te pakken. Deskundige begeleiding met goede balans. Prikkelen zonder bot te zijn. Respectvol ingrijpen waa

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Intervisie en Teamcoaching
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training heeft mij heel erg geholpen door het nabootsen van situaties gedurende de training. Je wordt je beter bewust waardoor je erachter komt dat het allemaal niet zo ernstig is. Er wordt goed geluisterd naar persoonlijk kwesties in plaats van het li

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind de training een aanrader. Goede basis om mee verder te kunnen gaan en veel persoonlijke aanpak .

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben positief over deze training. Leuke training en trainer. Training biedt genoeg handvaten om jezelf te onwtwikkelen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training met een kleine groep, leren kritisch naar jezelf te kijken. Handvaten betreft onzekerheid aanreiken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij aansprak in deze training was de kennis en de ervaring van de trainer, geen vaste handvatten, dus erg lastig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze training was een handvat om bewuster te communiceren. Bewust worden van non verbaal en verbaal in communicatie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is een goede manier om te kijken waar je verbeterpunten liggen in accountmanagement. Inzicht krijgen in een andere manier van zaken doen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Strategisch Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Intressant, leerzaam, aansluitend op persoonlijke voorkeur/eigenschappen/intresses. Veel interactie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kan deze training aan iedereen aanraden, hij is zeker niet te theoretisch, want er komt veel praktijk in voor.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De manier waarop de training was gegeven sprak mij erg aan. Niet per se via de powerpoint, maar meer vanuit de deelnemers en dit uitgewerkt door middel van casussen. Het is de moeite waard als je jezelf bewuster wilt maken van hoe assertief je bent en hierin wilt groeien.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Iedereen zou heel veel van deze training kunnen leren. Je wordt je echt beter bewust van jezelf door de goede feedback die je krijgt.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor iedereen die beter wil communiceren is het zeker een aanrader. Positieve houding van de trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is zeer leerzaam. Je krijgt een spiegel voor. Eerst nadenken voordat je een gesprek aangaat.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed ge�rganiseerd, trainer met veel kennis, veel voorbeelden (herkenbare voorbeelden). Psychologie achter be�nvloeden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was heel erg fijn dat de training makkelijk aangepast kon worden naar de wensen van de cursisten. Je steekt er veel van op in de zin van bewustwording en inzichten.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzame training, goed inzicht in je eigen gedrag. Toepasbaarheid in de praktijk. Goede trainer. Erg leerzaam!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou aan andere vertellen dat deze training een aanrader is! Goede inhoud in het algemeen en praktische toepasbaarheid.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectief Beïnvloeden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zeg doen! Leerzaam en je evt. Ontwikkeling inzien. Het systeem van de communicatie sprak mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb door deze trainng vel inzicht over mezelf en anderen gekregen in bepaalde situaties. Je oefent veel praktijksituaties en is ook erg interactief.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Absoluut, zeker een aanrader. Veel geleerd, voor mezelf hoe het niet moet en dat luisteren en lichaamstaal erg belangrijk is.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel kennis opgefrist, practische handvaten gekregen. De training was een mooie combi van theorie en praktijkoefeningen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is zeker een aanrader als je op onderdelen vastloopt in communicatie aspecten. Geen routine lesje, maar toegespitst op de individuele persoon/situatie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.