Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzame, effectieve en interessante training. Afwisseling tussen praktijk en theorie: rollenspellen zorgen ervoor dat je theorie toepast in praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Waardevolle training. Je leert goed naar jezelf te kijken en leert dingen van jezelf die je nog niet wist.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel positief, leerzaam, praktijkgericht. De interactie tussen de mensen-openheid/eerlijkheid en de middelen om dit op de werkvloer toe te passen spraken mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training heeft zeker een toegevoegde waarde. Kregen direct feedback plus de oefeningen spraken mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leerzame training waar je goed op vooruit kunt. Informatie breed, bruikbaar. Deelnemers goed bij elkaar passend.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training spoort aan na te denken en ander gedrag op gebied van leidinggeven. Goede combinatie tussen praktijk en theorie.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is fijn om handvatten te leren om een presentatie in elkaar te zetten en zelf mee te oefenen. De training was zeer leerzaam en leuk. De persoonlijke aandacht (mede door een kleine groep) was erg prettig.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Presenteren: Presentatiestijlen en -technieken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bewust worden van technieken en klanten te laten verbinden. Met deze training wordt je bewust van andere mogelijkheden van presenteren en dat het vrij simpel toe te passen is. Teasers gebruiken om publiek de aandacht te houden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Presenteren: Presentatiestijlen en -technieken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het geeft je meer inzicht in je eigen voorkeur binnen communicatie en dat van de ander. Kans om daarover na te denken incl. begleiding.

  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat mij aansprak aan deze training was dat je directe feedback kreeg en de praktische toepassingen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede training, interessant en info up to date. Rollenspellen, uitleg theorie en praktijkkennis van de trainer spraken mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training vond ik een aanrader. Wat mij het meest heeft angesproken in deze training waren de rollenspellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Onderhandelen Nieuwe Stijl
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het lesmatariaal heeft mij veel informatie opgeleverd, alles gelezen in prettige vorm. Trainer brengt het super.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Coachend Leiderschap
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training was kleinschalig en informatief. Niet saai. Bevlogen, geintereseerde trainer. Positief ervaren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Conflicthantering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat ik anderen zou vertellen over de traning is dat je veel leert van de feedback , en de feedback uit rollenspellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze cursus geeft een goede basis om betere communictatie te krijgen. Goede interactie tussen lesstof en praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou anderen vertellen dat deze training een aanrader is. De bewuste bewording spraak me het meest aan in deze training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede oefening in een prettige kleine groep. Goede diversiteit van de onderwerpen die aan bod kwamen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Persoonlijk Profileren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het schema over Assertief/ Assertief/ Agressief/ Assertief heeft indruk op mij gemaakt. Sta open om te leren, leer te durven tijdens deze training. Gewoon doen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De interactie, lesstof afgewisseld met actieve opdrachten waarbij de trainer dit perfect bij iedereen persoonlijk de kern weet te raken.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De combinatie tussen theorie en de oefeningen samen met de interactie binnen de groep maakte dat er een fijne sfeer hing tijdens de trainingen. Een fijne training waarin je in een vertrouwde omgeving kunt leren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een fijne groep. Een goede mix van theorie en praktijk. De trainer Carmen weet precies de vinger op de zere plek te leggen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Assertiviteit: Training Assertief Optreden en Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik zou de training gewoon doen! De trainer weet het goed te brengen. Kleine groep , verschillende karakters.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inzicht in manieren van communiceren en ook de schema's daarvan zijn fijn voor me. Ik zou de training aanraden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleine groep met leuke mensen. Het gezamenlijk aanpakken van problemen, heldere uitleg en toevoeging van trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Communicatie training: Effectief Communiceren

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.