Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De voorbeelden en praktijkoefeningen spraken mij erg aan. Het is een goede training die voor inzichten en ondersteuning zorgt binnen het vak. Ik zal deze training zeker aanraden aan anderen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De concrete handvatten en praktijkvoorbeelden hebben mij erg aangesproken van deze training. De interactie met de groep was ook erg fijn. De training is een waardevolle toevoeging voor je verdere professionele carriere. Dat zal ik anderen ook vertellen wanneer zij vragen naar deze training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke persoonlijke en kleine groep, wat ik erg prettig vond. De afwisseling met theorie en praktijk was erg fijn. De het zeker een aanrader was om deze training professioneel accountmanagement te volgen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In een korte tijd veel kennis opgedaan over veranderingen. Boeiende lesstof, goede trainer. Goed verzorgd!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training was interessant als men er iets mee wilt doen. Oneindig boeiend. Theorie vs eigen inbreng sprak me aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Voor dit onderwerp, prima te doen. Persoonlijke aanpak. Training aangepast naar situatie. Veel gericht trainingsmeteriaal.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Doen, aanrader ook voor collega's die al ruime managementervaring hebben. Persoonlijk gericht en geeft inzicht in je eigen gedrag.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat mij het meeste heeft aangesproken bij de training professioneel accountmanagement is dat ik goede tips heb gekregen om echt beter te worden. Wanneer anderen aan mij vragen naar deze training zal ik zeggen dat ze zeker moeten gaan!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De training is toepasbaar in de praktijk, resultaatgericht en persoonlijk. Aan de hand van eingen voorbeelden heb ik kunnen leren. In relatief korte tijd heb ik veel inzichten gekregen zodat ik hiermee zelf aan de slag kan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Professioneel Accountmanagement
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is opgedeeld in twee delen. Dag 1 gaat meer over cold calling, hoe kom je 'binnen' bij een potentiele klant. Dag twee gaat over het gesprek aan tafel, hoe bereid je jezelf voor, hoe ga je om met bezwaren, hoe vraag je om de deal, etc. Er is veel ruimte voor jouw persoonlijke leerdoelstelling, de trainer geeft goede tips en laat ruimte voor vragen en behoeftes vanuit de groep.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Effectieve Acquisitie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat deze training enorm veel inzicht kan geven als je daarvoor open staat. De toepassing van modellen naar de praktijk sprak mij aan.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De interactie en de kennis van de trainer heeft mij het meerste aangesproken tijdens de training High Impact Leadership. De inhoud van de training was volledig en dat zal ik ook aan anderen vertellen wanneer mij gevraagd wordt over deze training te vertellen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training High Impact Leadership
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het meest heeft mij tijdens deze training aangesproken om mijn collega's te motiveren. Het is een goede training voor het aansturen van hoger opgeleiden.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training High Impact Leadership
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De manier van inzien hoe er om gegaan kan worden met verschillende mensen. Zeker een aanrader, omdat je continue met anderen in gesprek bent en het niet alleen maar luisteren is.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training High Impact Leadership
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaring , heel erg leerzaam en motiverend. Heel praktisch en persoonlijk. Veel inbreng van jezelf en acties/advies daarover gehad.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door interactie veel geleerd van elkaar. Herkanbare cases. Enthousiaste trainer. Leuke en leerzame training.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke benadering, veel tijd door praktijksituaties, oefeningen en voorbeelden. Tijd tussen trainingsdagen is goed om e.e.a. te oefenen en te leren.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel interactie met de groep, theorie wordt de hele training door gekoppeld aan momenten in de praktijk. Doen!

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een mix van theorie en praktijk. De groep met deelnemers zitten in een soort gelijke situatie en deelden ervaringen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De training is lekker praktisch , het is een goede start voor leidinggevende. Het sprak mij aan dat het praktisch is.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Je hebt heel veel aan deze training en de trainer is ook erg fijn. Veel praktijkervaringen zijn aan bod gekomen.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Praktisch Leidinggeven
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training gaat goed de verdieping in , zou wel iets langer mogen zijn en met meer intensieve momenten tussen de trainingsdagen in.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Training waarin je vooral de verdieping in jezelf gaat zoeken. Goede combinatie/connectie met de praktijk.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer waardevolle training. Koppeling met praktijk en modellen sprak mij het meest aan en de flexibiliteit.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De maatwerk vorm van deze training is heel goed, ook het sparren met andere deelnemers en de groepssamenstelling spraken mij. Een warme trainer.

  • Totaal oordeel
  • Gevolgde training Verandermanagement in 4 maanden

Bedrijfsgegevens

Gooimeer 9

1411DD Naarden

[email protected]

Over YEARTH

YEARTH Academy ontwikkelt High Impact Programma’s voor individuen, teams en organisaties die een wezenlijke stap willen maken in hun ontwikkeling. Wij zijn experts in het inspireren van individuen, teams en organisaties om het volledige potentieel uit zichzelf te halen. Wij maken het verschil door het aangaan van nauwe relaties, voortdurend gericht te zijn op vernieuwing en de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren in onze trainingsprogramma’s en diensten.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.