Veel info, duidelijke opdrachten

Ik ben zonder voorkennis van Indesign aan deze cursus begonnen. Er wordt veel info gegeven en je moet echt bij de les blijven. De opdrachten zijn helder.

• Cursus: InDesign Basis

Veel informatie, gezellige groep en goed verzorgt

De cursus basis is ook echt de basis. Zelf ben ik blij dat ik de gevorderde cursus er nog bij doe. Ik heb veel nieuwe foefjes erbij geleerd om nog sneller te werken maar vond het af en toe lastig dat het niveau erg verschilde in de groep. Voor mij had er iets meer in mogen zitten maar qua niveau en tijd snap ik het progromma

• Cursus: InDesign Basis

Veel geleerd in een korte tijd!

Het was een leuke en leerzame training. Goed gestructureerd en de trainer doet alles op de tempo van het team. Enorm veel gedaan, maar het is wel verstandig om ook de gevorderde te volgen. Dit omdat je toch merkt dat een basis training wel iets te weinig is wil je veel werken met InDesign en je hebt nul ervaring.

duidelijk

Heb in 2 dagen de basiskennis onder de knie gekregen.

• Cursus: Photoshop Basis

Fantastisch!

Ik heb enorm veel geleerd tijdens deze tweedaagse cursus Indesign Beginner. De uitleg is heel helder en de oefenmaterialen sluiten goed aan bij de theorie. Kortom; veel geleerd en zeker dorstig naar meer!

Zeer leerzame training InDesign

Zeer leerzame training InDesign gevolgd van Frans van der Geest. Duidelijke uitleg, goede begeleiding en extra hulpmiddelen, zodat je thuis er goed mee verder kunt.

• Cursus: InDesign Basis

Heel duidelijk, stap voor stap heb ik heel veel geleerd

Zoals hierboven kort al omschreven. Eerder een Indesign cursus bij jullie gevolgd en deze cursus is wederom ook erg duidelijk.

• Cursus: Excel Databases en Lijsten

Leerzame en leuke cursus !!! Bedankt Rudi.

Rudi heeft ons op een vlotte en leuke manier ontzettend veel kennis bijgebracht. Zijn manier van lesgeven hebben wij als zeer prettig ervaren. Rudi's zijn geduld in combi met de duidelijke instructies en een vleugje humor, hebben er voor gezorgd dat ik met veel plezier naar de lessen ging. Hij nam echt de tijd voor ons. De groep was ook klein, wat fijn was. De lessen waren logisch opgebouwd. De videolessen en de mappen die je meekrijgt, fungeren als uitstekend naslag materiaal. Hoe goed je de theorie op den duur beheerst, hangt uiteindelijk van jezelf af: oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

• Cursus: DTP Basis

Zeer grote vooruitgang geboekt en bezielende begeleiding van Frans

Goede docent. Erg betrokken en gedldig en altijd scherp.

uitstekend

helder, praktisch en to the point

• Cursus: InDesign Basis

Zeer fijne cursus gehad, de dagen zijn voorbij gevlogen!

ik heb een fijne ervaring gehad tijdens de cursus. de leraar was ervaren en kon alles goed en rustig uitleggen. er zat wel een cursist bij de groep die veel aandacht vroeg en het eigenlijk niet zo goed kon of zijn huiswerk niet maakte, waardoor het tempo soms wat laag lag voor mijn gevoel. Ik denk als die persoon niet bij het groepje had gezeten we nóg meer hadden kunnen leren.

• Cursus: DTP Basis

Zeer goede cursus gevolgd. Compleet en veel geleerd

• Cursus: Excel Basis

Zeer geduldige trainer in de praktijklessen

Zeer geduldige trainer in de praktijklessen, die in een geweldig videoles-naslagwerk alles nog een keer verduidelijkt.

zeer leerzaam!

Als beginner op het gebied van Indesign, maar wel met enige ervaring met Adobe-pakketten, was dit echt de perfecte training! Ook zonder Adobe-kennis is het een aarader, de trainer legt alles rustig en stap voor stap uit, de kracht zit 'm zeker ook in de herhaling van oefeningen.

• Cursus: InDesign Basis

Prima opzet v.d. training (basis InDesign)

goede opzet. wel echt basis training. locatie/lunch zijn niet bijzonder maar gewoon prima. heel fijn dat we met een groep van 5 waren. Tempo in de de les sloot aan bij de groep. Kennis van de trainer was goed!

• Cursus: InDesign en Interactieve PDF

Zeer leerzame inhoudelijke cursussen

Heb samen met een collega diverse Excel cursussen gevolgd ter voorbereiding op het mos excel examen. Docent Frank Roos had een heldere en duidelijke uitleg van de lesstof en het geduld en tijd om extra uitleg te geven. Ik heb met enorm veel plezier zijn lessen gevolgd in Utrecht. Deze cursussen zijn een aanrader om alle kneepjes van Excel te leren.

• Cursus: Excel Expert

Doeltreffend!

Ging hier heen zonder enige beheersing van Photoshop, maar mét de tools van Adobe Illustrator en InDesign. Overeenkomsten zijn er, maar zonder deze cursus zou ik mij geen weg hebben kunnen banen in Photoshop. Al met al een aanrader voor beginnende photoshoppers.

Leerzaam

Veel geleerd in korte tijd. `Ik hoop dat ik het allemaal kan onthouden. En dat ik de fouten van mijn collega's kan herstellen zodat ik ook vooruit kom op mijn werk.

ontspannend leerzaam

Lessen op een ontspannende manier kunnen volgen vanwege weinig noteren, veel en rustige uitleg en verhelderende videolessen. Ik verheug me op de vervolgcursus

Mooi programma maar en een fijne en duidelijke trainer

Ik heb dankzij de cursus ontdekt hoeveel mogelijkheden Illustrator wel niet biedt. Met Illustrator kun je zoveel meer doen dan in Photoshop en InDesign. De trainer bouwde de lessen goed op. Begon met achtergrondinformatie die je echt nodig hebt, wil je het programma echt leren kennen. Daarnaast bouwde hij de lessen goed op en bood duidelijke uitleg bij iedere stap. Hele fijne lessen gehad.

Leuke, leerzame en interactieve cursus, gegeven door een gepassioneerde InDesign trainer.

Hele leuke en leerzame cursus, veel geleerd over het programma en alle mogelijkheden er omheen. De interactieve lessen met een kleine groep heb ik ervaren als zeer prettig. Zeer tevreden over de trainer die alle ins en outs weet van het programma.

geweldige docent

Het programma klinkt moeilijker dan het is. Docent was erg goed en legde alles netjes uit. Ook met heel veel geduld. Ik heb gemerkt dat de docent met veel enthousiasme de training geeft. In de ochtend gezamenlijk de stappen doorlopen en in de middag zelf aan de gang met gelegenheid tot vragen. Aan het eind van de middag wat leuke weetjes en tips. Huiswerk was erg leuk en de filmpjes op youtube zijn een top-aanvulling op de training. Je kan alles stap voor stap terug zien. De groep was erg leuk, niet te groot. Lunch was goed geregeld en genoeg pauze momenten tussendoor.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helder/ duidelijke en rustige uitleg.

• Locatie: Rotterdam
  • Functie: planner