Duidelijk en goed

Een leerzame dag met een goed gevoel deze dag afgesloten

• Cursus: Access

Korte, heldere cursus

De basiscursus vba voor excel was zeker een aanrader! De docent nam ons rustig mee door het hele programma en nam genoeg tijd voor de basis. Ook was er veel tijd voor vragen. De cursus nodigt uit om er zelf mee aan de slag te gaan.

• Cursus: VBA Programmeren in Excel

Topdag gehad met programmeren in Excel (maatwerk)!

Als regelmatig gebruiker van Excel en zo af en toe programmeer ik in Excel had ik behoefte aan een opfriscursus Programmeren in Excel. Via Opatel werd de oplossing aangedragen om een dag 1-op-1 met de docent een maatwerkcursus te volgen bij Frank Roos. In 1 dag hebben wij in een prettig tempo de belangrijkste onderwerpen behandeld. Erg prettig vond ik dat hij ruim van te voren mijn opleidingswensen had geinventariseerd en daarop een les had gemaakt. Vooral door de interactie en de vraagstukken die wij behandeld hebben is het voor mij een zeer leerzame dag geworden. Een echte aanrader om bij deze trainer/docent programmeren in Excel een cursus te volgen!

• Cursus: VBA Programmeren in Excel

Een nieuwe wereld werd ontsloten

Als fervent excel gebruiker zag ik eindelijk mijn kans om de VBA training te volgen. Vanwege Corona kwam trainer Frank Roos naar mijn werklocatie en kreeg ik een volledig op mijn eigen werk toegespitste introductie in VBA. De tijd tussen de trainingsdagen was wat kort om alle oefeningen te doen en te herhalen in combinatie met mijn reguliere werk, maar dankzij de instructies kan je na afloop van de training goed zelfstandig verder. Telkens werd duidelijker wat ik allemaal kon automatiseren en hoe ik mijn werk en de presentatie van mijn werk daardoor naar een hoger plan kon trekken. De trainer was zeer communicatief en paste zich goed aan aan mijn leermogelijkheden. Er ging een wereld van mogelijkheden open die ik nu langzaam maar met geweldig veel plezier aan het ontdekken ben.

• Cursus: VBA Programmeren in Excel

Informatieve dag in fijne informele sfeer

Goede cursus met een ervaren docent. De dag is redelijk vrij ingedeeld met veel ruimte voor vragen. Door het aangeboden naslagwerk heb je hier na de cursus ook nog veel plezier van.

• Cursus: Excel Expert

zeer goede en nuttige cursus

Goede cursus, goede docent, veel ruimte voor eigen inbreng, kleine groep (3 cursisten). gewoon goed.

• Cursus: Excel Expert

Duidelijke uitleg

Al meerdere trainingen hier gevolgd, ook deze training weer een duidelijke uitleg en genoeg naslagwerk. De catering vind ik wel minder geworden!

• Cursus: Toegankelijke Pdf met InDesign en Acrobat

Ondanks protocollen fijn dat training op locatie mogelijk was

Veel info en compact, cursus moet zeker niet korter

• Cursus: Toegankelijke Pdf met InDesign en Acrobat

Zeer leerzame en gestructureerde training

Fijn dat de grootte van de groep 4-5 personen is, een echte pre. De trainer geeft duidelijk en enthousiast de training. Het cursus materiaal is voldoende en handig.

Kort maar krachtige cursus

In twee dagen de basisbeginselen van InDesign geleerd. Middels de oefeningen erg fijn om dit op deze manier te leren.

• Cursus: InDesign Basis

goed uitgebreide training met veel oefenen

Intensief deze twee dagen in een klaslokaal, maar heb wel het gevoel dat ik nu wat dingen kan in Indesign en dat ik het taaltje een beetje begrijp.

• Cursus: InDesign Basis

Erg interessante en praktische training

Mooie kennismaking met Adobe InDesign gehad!

• Cursus: InDesign en Interactieve PDF

ik kan weer verder

persoonlijk, ruimte voor vragen en gewoon veel oefenen. ook mooie materialen om weer mee aan de slag te gaan.

• Cursus: InDesign Basis

Zeer leerzame training met een top trainer

Rudy Spitzers is een trainer met heel veel kennis van de Adobe programma's. In mijn geval: Indesin, Illustrator en Photoshop. Hij brengt de stof zeer goed en rustig over. Naast de standaard kennis van de programma's heeft hij ook heel veel leuke en leerzame tips en trics over de programma's, design, websites etc. Zijn naslagwerk, in de vorm van video's, is ook heel fijn. Zeker om op een later moment nog eens naar terug te kijken. Na een training van Rudy ga je naar huis vol kennis, inspiratie en energie.

• Cursus: InDesign en Interactieve PDF

een zeer goede cursus

vakkundig

Duidelijk, leerzaam en luchtig

Klein groepje cursisten, goede en duidelijke uitleg, gemoedelijke sfeer, goed tempo qua stofbehandeling.

• Cursus: Photoshop Basis

Informatieve en leerzame dag (Indesign basis )

In een korte tijd veel geleerd van de basis curcus Indesign Basis. Duidelijke en heldere uitleg van Frans (leraar) die erg betrokken is tijdens de lessen. Zelf moet je ook veel doen om de stof te herkennen, dit mag je zeker niet vergeten. Overal een zeer leerzame curcus

Duidelijke uitleg

Goede informatie en materiaal om mee te oefenen

Veel info, duidelijke opdrachten

Ik ben zonder voorkennis van Indesign aan deze cursus begonnen. Er wordt veel info gegeven en je moet echt bij de les blijven. De opdrachten zijn helder.

• Cursus: InDesign Basis

Veel informatie, gezellige groep en goed verzorgt

De cursus basis is ook echt de basis. Zelf ben ik blij dat ik de gevorderde cursus er nog bij doe. Ik heb veel nieuwe foefjes erbij geleerd om nog sneller te werken maar vond het af en toe lastig dat het niveau erg verschilde in de groep. Voor mij had er iets meer in mogen zitten maar qua niveau en tijd snap ik het progromma

• Cursus: InDesign Basis

Veel geleerd in een korte tijd!

Het was een leuke en leerzame training. Goed gestructureerd en de trainer doet alles op de tempo van het team. Enorm veel gedaan, maar het is wel verstandig om ook de gevorderde te volgen. Dit omdat je toch merkt dat een basis training wel iets te weinig is wil je veel werken met InDesign en je hebt nul ervaring.

duidelijk

Heb in 2 dagen de basiskennis onder de knie gekregen.

Fantastisch!

Ik heb enorm veel geleerd tijdens deze tweedaagse cursus Indesign Beginner. De uitleg is heel helder en de oefenmaterialen sluiten goed aan bij de theorie. Kortom; veel geleerd en zeker dorstig naar meer!

Zeer leerzame training InDesign

Zeer leerzame training InDesign gevolgd van Frans van der Geest. Duidelijke uitleg, goede begeleiding en extra hulpmiddelen, zodat je thuis er goed mee verder kunt.

• Cursus: InDesign Basis

Heel duidelijk, stap voor stap heb ik heel veel geleerd

Zoals hierboven kort al omschreven. Eerder een Indesign cursus bij jullie gevolgd en deze cursus is wederom ook erg duidelijk.

• Cursus: Excel Databases en Lijsten