Van begin tot eind super!

Ik heb het afgelopen jaar diverse cursussen gevolgd via Opatel Opleidingen. Vanaf de aanvraag tot aan het behalen van een certificaat of diploma ben ik telkens goed geholpen en werd elke stap duidelijk uitgelegd. Omdat ik diverse cursussen heb gevolgd heb ik ook overleg gehad over de data om het in juiste banen te begeleiden, hierin hebben ze constant geholpen en gezorgd dat ik alles kon volgen. Veruit één van de leukste cursussen was Illustrator Gevorderd. De leraar nam de tijd en legde stap voor stap uit wat het programma kon bieden en welke opties waar verborgen zaten. Het is een groot en soms ingewikkeld programma en na deze cursus voelt het alsof ik het programma pas echt kan gebruiken. Voor iedereen die een opleiding in deze (of andere) richting overweegt, ik raad Opatel van harte aan!

• Cursus: Illustrator Gevorderd

Goede opleider

Lessen zijn goed voorbereid en de docent weet als geen andere op iedere vraag een verhelderend antwoord te geven. Goede opbouw van de lessen en mooie voorbeelden tijdens de lessen. Leren wordt weer leuk!

• Cursus: Photoshop Gevorderd

Erg fijne en leerzame lesdagen gehad

Rudi geeft geweldig les, rustig en neemt je mee in alles. Genoeg ruimte om vragen te stellen.

• Cursus: Photoshop Lightroom

Technisch leren i.p.v. functioneel leren.

Echt genoten van Rudi. Gedreven, passie en komt met een missie: mooie dingen maken.

• Cursus: Illustrator Expert

Heldere en fijne manier van lesgeven

Petran geeft duidelijke uitleg en biedt voldoende ruimte voor vragen, zonder de grote lijn uit het oog te verliezen. Fijne manier van lesgeven, informeel en met humor.

• Cursus: WordPress

Heel beel geleerd

Het hele traject van een video maken is aanbod gekomen. Van de ideeën tot en met de montage inclusief handige effecten met Adobe aftershave effect. Van beide docenten een hele goede uitleg met veel voorbeelden. Ook goede feedback op opdrachten.

• Cursus: Videoproductie

Leuke en leerzame lesdagen!

Rudi bevat veel kennis over de materie en kan dit zorgvuldig overbrengen naar de deelnemers. Ik kijk ernaar uit om vaker les te krijgen van Rudi. Tijdens de pauzes kan ik met Rudi ook een fijn gesprek houden over diverse onderwerpen en interesses.

Fantastische opleider

Fantastische opleider! Nette ontvangst, ruimtes zijn mooi en netjes ingericht en de cursussen zijn van goede kwaliteit en worden gegeven door erg goede bevlogen docenten. De docent van de fotografie cursus was enorm bevlogen en geduldig en ook de docent van de Photoshop elements cursus was fantastisch! Bevlogen, gepassioneerd en aardig. Vond het een feestje om deze cursussen bij te wonen! Het was geen moment saai en heb veel kennis opgedaan.

• Cursus: Photoshop Elements

Veel geleerd in korte tijd met duidelijke uitleg.

De uitleg was zeer duidelijk en werd dmv oefeningen nog eens herhaald. Ook het waarom en het verschil tussen bewerkingen/handelingen werd heel duidelijk uitgelegd. Ook heel fijn is het naslag in pdf uitgeprint en de videolessen.

Fijne locatie en docent

Paulus is een fijne enthousiaste docent met ruime ervaring. Veel ruimte voor je eigen inbreng. Leuke opleiding & locatie.

• Cursus: Content Marketing

Alles wat belangrijk is om een goede start in VBA te maken wordt op een heel begrijpelelijke manier

Zeer prettige en leerzame cursus. Onze docent (Frank Roos) is een bekwame en rustige man met verstand van zaken!

• Cursus: VBA Programmeren in Excel

Veel geleerd!

Er wordt aan alle programma's veel aandacht besteed. En alles is ook weer terug te vinden in de online video's. Heel handig als naslagwerk. Super docent! Met zijn enthousiasme en duidelijke uitleg vliegt de les voorbij. Het is gewoon jammer dat het maar 8 lessen zijn.

Fijne cursus

Hoop geleerd, nu zelf verder oefenen

Heel leerzaam en nuttig

Onze trainer Peter legde heel begrijpelijk en met veel voorbeelden uit hoe InDesign werkt, welke bijzonderheden er zijn en heeft alle vragen vakkundig beantwoord. Ik ben heel blij deze cursus gedaan te hebben! Opatel heeft me ook voldoende informatie gegeven om goed voorbereid te zijn voor deze training.

• Cursus: InDesign Basis

Helder, rustig, zeer uitgebreid door prettige en deskundige trainer

Wat een fijne dagen hebben we gehad met trainer Peter. Heel rustig en doordacht zijn we te werk gegaan. Alle tijd, geen vraag te gek en altijd een heel heldere oplossing. Heb echt veel geleerd, waarmee ik prima vooruit kan. Peter is echt een vakman met veel kennis met onderwijshart. Ik zou het zeker aanraden.

• Cursus: InDesign Basis

Veel nieuwe kennis en ervaring opgedaan

Goede ervaren docent

top

Peter is een heerlijke rustig duidelijke uitlegger die de tijd neemt om een 2e of zelfs een 3e x iets uit te leggen.

heel goed

Veel geleerd en een goede inleiding in Illustrator. Ik zou nu daarmee kunnen werken. Heel goed ook de informatie over hoe het zit met de kleuren en de voorbereiding voor de print. Grote dank aan de docent, heel goede uitleg en altijd hulp als ik niet verder wist.

Fijn praktijkgericht

Duidelijke informatie, veel ruimte voor vragen uit de praktijk en opdrachten die daarbij aansluiten.

Veel geleerd in 2 dagen!

De basis cursus Adobe Illustrator was zeer leerzaam. Rustig en duidelijke uitleg en toch veel verschillende tools geleerd. Nu verder zelf aan de slag :-).

• Cursus: Illustrator Basis

Wederom een ontzettend leerzame én leuke cursus!

Jazeker, omdat de eerste cursus DTP Basis mij al zo goed bevallen was, begon ik met hoge verwachtingen aan de vervolgcursus. Ook hier heeft Rudi mijn verwachtingen overtroffen. Naast alle kennis / praktische know-how, maakt Rudi het extra leuk met unieke feitjes of ervaringen die hij op een leuke, komische wijze met ons deelt. Daarnaast vond ik het ook onwijs prettig dat Rudi zijn eigen werk met ons deelt, zodat wij op deze manier inspiratie kunnen op doen. En dat is zeker het geval!

Alleen maar pluspunten

De excel basis training is mij goed bevallen. Uitleg was duidelijk en er werden ook oefeningen in de klas gedaan, wat het allemaal beter doet overkomen. De opzet is voor mij ook geslaagd het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het lokaal wel een likje verf kan gebruiken.

• Cursus: Excel Basis

Ongekende service

Zelfs jaren nadat ik mijn opleiding DTP bij Opatel heb afgerond, is Rudi Spitzers bereid geweest mij nog te helpen met een technische InDesign vraag waar ik maar niet uit kwam (ook niet met behulp van Google). Rudi blijkt een soort Google+ te zijn en hij legt onderwerpen op een hele toegankelijke manier uit. Echt top service. Bedankt Rudi!

Duidelijk en goed

Een leerzame dag met een goed gevoel deze dag afgesloten

• Cursus: Access

Korte, heldere cursus

De basiscursus vba voor excel was zeker een aanrader! De docent nam ons rustig mee door het hele programma en nam genoeg tijd voor de basis. Ook was er veel tijd voor vragen. De cursus nodigt uit om er zelf mee aan de slag te gaan.

• Cursus: VBA Programmeren in Excel