Een goede basis om zelfstandig mee verder te kunnen

De docent gaf een rustige en duidelijke uitleg, hij ging goed op vragen en opmerkingen in en hij nam de tijd, ook toen we iets uitliepen en wij als cursisten aangaven daar geen probleem mee te hebben.

Een geweldige cursus Storyline360

Een goede opbouw van deze interessante cursus. Robert legt het op een zeer vrolijke wijze uit en gaat niet verder met de stof voordat iedereen het begrepen heeft. Een TOP docent!

• Cursus: Articulate Storyline

Fijne introductie tot een complex programma

De afwisseling tussen klassikale instructie en demonstratie, en het zelf toepassen en vragen kunnen stellen was heel fijn. Er was een open sfeer en de docente kon individueel helpen. Ook is het overduidelijk dat de docente veel verstand van zaken had en wist ze naast de basisinstructies nog boeiende trucjes te laten zien met verschillende functies.

• Cursus: Illustrator Basis

Een goede docent is het halve werk ;-)

Rudi is een zeer ervaren en gedreven punctuele docent. Ik heb genoten van zijn kennis en hij weet het goed en rustig over te brengen op de cursisten. Nauwkeurig, netjes en maatvast werken is zijn keurmerk. Kregen in Rotterdam les in een klein groepje (4). Heel tevreden!

• Cursus: Illustrator Gevorderd

Zeer positief!

Rudi geeft fijn les en brengt de lesstof goed over. Feedback werd op een fijne manier gegeven en daardoor heb ik een goed beeld bij wat je beter wel en niet kunt doen.

• Cursus: DTP Gevorderd

Precies wat ik zocht

Heldere uitleg, ruimte voor vragen en extra focus op waar vanuit de groep behoefte aan was. Ik heb superveel geleerd en het was ook nog eens gezellig.

• Cursus: Mailchimp

Eugenio is enthousiast en heeft duidelijk zin om ons dit te leren! Stapsgewijs raak je vertrouwd met de “ denkwijze” die nodig is om dit programma te doorgronden. Met veel oefeningen die we samen uitvoeren en huiswerk wat we bespreken én natuurlijk de online lessen die Eugenio op YouTube heeft geplaatst hebben we genoeg skills om zelf aan de slag te gaan! Nogmaals veel dank Eugenio!

• Cursus: After Effects

Rudie is een topdocent!

Rudi "leeft" in Adobe; hij weet "alles". Deze Lightroom cursus is goed opgebouwd, van uitleg tot zelf-uitvoeren. De opbouw is goed en duidelijk, de uitleg uitgebreid, het naslagwerk en de videolessen zijn een prettige handreiking als je thuis aan het stoeien slaat. Heel fijn om deze cursus te volgen.

• Cursus: Photoshop Lightroom

De cursus die ik gevolgd heb wordpress voor gevorderden was gewoon slecht

Het leek een slecht voorbereide cursus. Er werden plug-ins uitgelegd en het stukje programmeren was onduidelijk door onjuiste codes die aangeleverd waren. Er is voor 1200 euro geen boek of naslagwerk geleverd. Ik heb klachten ingediend maar nooit iets vernomen van opatel.

• Cursus: WordPress

Van begin tot eind super!

Ik heb het afgelopen jaar diverse cursussen gevolgd via Opatel Opleidingen. Vanaf de aanvraag tot aan het behalen van een certificaat of diploma ben ik telkens goed geholpen en werd elke stap duidelijk uitgelegd. Omdat ik diverse cursussen heb gevolgd heb ik ook overleg gehad over de data om het in juiste banen te begeleiden, hierin hebben ze constant geholpen en gezorgd dat ik alles kon volgen. Veruit één van de leukste cursussen was Illustrator Gevorderd. De leraar nam de tijd en legde stap voor stap uit wat het programma kon bieden en welke opties waar verborgen zaten. Het is een groot en soms ingewikkeld programma en na deze cursus voelt het alsof ik het programma pas echt kan gebruiken. Voor iedereen die een opleiding in deze (of andere) richting overweegt, ik raad Opatel van harte aan!

• Cursus: Illustrator Gevorderd

Goede opleider

Lessen zijn goed voorbereid en de docent weet als geen andere op iedere vraag een verhelderend antwoord te geven. Goede opbouw van de lessen en mooie voorbeelden tijdens de lessen. Leren wordt weer leuk!

• Cursus: Photoshop Gevorderd

Erg fijne en leerzame lesdagen gehad

Rudi geeft geweldig les, rustig en neemt je mee in alles. Genoeg ruimte om vragen te stellen.

• Cursus: Photoshop Lightroom

Technisch leren i.p.v. functioneel leren.

Echt genoten van Rudi. Gedreven, passie en komt met een missie: mooie dingen maken.

• Cursus: Illustrator Expert

Heldere en fijne manier van lesgeven

Petran geeft duidelijke uitleg en biedt voldoende ruimte voor vragen, zonder de grote lijn uit het oog te verliezen. Fijne manier van lesgeven, informeel en met humor.

• Cursus: WordPress

Heel beel geleerd

Het hele traject van een video maken is aanbod gekomen. Van de ideeën tot en met de montage inclusief handige effecten met Adobe aftershave effect. Van beide docenten een hele goede uitleg met veel voorbeelden. Ook goede feedback op opdrachten.

• Cursus: Videoproductie

Leuke en leerzame lesdagen!

Rudi bevat veel kennis over de materie en kan dit zorgvuldig overbrengen naar de deelnemers. Ik kijk ernaar uit om vaker les te krijgen van Rudi. Tijdens de pauzes kan ik met Rudi ook een fijn gesprek houden over diverse onderwerpen en interesses.

Fantastische opleider

Fantastische opleider! Nette ontvangst, ruimtes zijn mooi en netjes ingericht en de cursussen zijn van goede kwaliteit en worden gegeven door erg goede bevlogen docenten. De docent van de fotografie cursus was enorm bevlogen en geduldig en ook de docent van de Photoshop elements cursus was fantastisch! Bevlogen, gepassioneerd en aardig. Vond het een feestje om deze cursussen bij te wonen! Het was geen moment saai en heb veel kennis opgedaan.

• Cursus: Photoshop Elements

Veel geleerd in korte tijd met duidelijke uitleg.

De uitleg was zeer duidelijk en werd dmv oefeningen nog eens herhaald. Ook het waarom en het verschil tussen bewerkingen/handelingen werd heel duidelijk uitgelegd. Ook heel fijn is het naslag in pdf uitgeprint en de videolessen.

Fijne locatie en docent

Paulus is een fijne enthousiaste docent met ruime ervaring. Veel ruimte voor je eigen inbreng. Leuke opleiding & locatie.

• Cursus: Content Marketing

Alles wat belangrijk is om een goede start in VBA te maken wordt op een heel begrijpelelijke manier

Zeer prettige en leerzame cursus. Onze docent (Frank Roos) is een bekwame en rustige man met verstand van zaken!

• Cursus: VBA Programmeren in Excel

Veel geleerd!

Er wordt aan alle programma's veel aandacht besteed. En alles is ook weer terug te vinden in de online video's. Heel handig als naslagwerk. Super docent! Met zijn enthousiasme en duidelijke uitleg vliegt de les voorbij. Het is gewoon jammer dat het maar 8 lessen zijn.

• Cursus: DTP Gevorderd

Fijne cursus

Hoop geleerd, nu zelf verder oefenen

Heel leerzaam en nuttig

Onze trainer Peter legde heel begrijpelijk en met veel voorbeelden uit hoe InDesign werkt, welke bijzonderheden er zijn en heeft alle vragen vakkundig beantwoord. Ik ben heel blij deze cursus gedaan te hebben! Opatel heeft me ook voldoende informatie gegeven om goed voorbereid te zijn voor deze training.

• Cursus: InDesign Basis

Helder, rustig, zeer uitgebreid door prettige en deskundige trainer

Wat een fijne dagen hebben we gehad met trainer Peter. Heel rustig en doordacht zijn we te werk gegaan. Alle tijd, geen vraag te gek en altijd een heel heldere oplossing. Heb echt veel geleerd, waarmee ik prima vooruit kan. Peter is echt een vakman met veel kennis met onderwijshart. Ik zou het zeker aanraden.

• Cursus: InDesign Basis

Veel nieuwe kennis en ervaring opgedaan

Goede ervaren docent