Veel nieuwe dingen geleerd en gedaan

Veel lol gehad met begeleiding en andere kampeerders. Veel uitdaging gekregen en mooi programma

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Leuk maar

Onze dochter vond de activiteiten (dropping, klimbos, tokkelen) leuk maar ze klaagde dat er te veel vrije tijd was. Ze verveelde zich en zei dat de begeleiders niet actief met de deelnemers bezig waren. Ze is het kamp van Summer Moves (voorheen van de KNGU) gewend, en daar is simpelweg meer te doen en is er meer enthousiasme vanuit de begeleiding. Daarbij komt dat het Summer Camps kamp twee keer zo duur is, dus de prijs-kwaliteit verhouding viel wat tegen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

Hallo Bas, de programmering van de kampen is zo dat er ieder dagdeel een programma is gepland. In het -4- daags kamp is ze naar de Struisvogelboerderij en klimpark geweest naast de zeskamp, survival en s avonds het bowlen en dropping. We horen vaker terug dat het programma soms te vol is dan andersom. Op het kampterrein zelf hebben we de Palenpa (huttenbouwen) en ander spelmateriaal waar de crew samen met de kinderen kan spelen tussendoor. Dat is zeker ook gebeurd, maar we zullen ook de crew blijvend hierop feedback geven. Op de dinsdag was het 38 graden! en hebben we de programma's logischerwijs op een laag pitje gezet, en doorgeschoven naar een ander moment. Door de inkoop naar externe uitstapjes en de taxibusjes is het prijsniveau met het andere kamp zeker wel aanwezig. Maar is ook een beetje appels met peren vergelijken. Wat natuurlijk niks af doet aan de beleving van het kind.

Supertof

Heel goed kamp, gezond en goed eten, aardige crew, leuke activiteiten, veel te doen, veel mensen, leuk terrein en een hele leuke ervaring is allemaal op dit kamp!!

Geweldig.

Ik vond het echt heel leuk! Het was een supergezellige sfeer en de crew was erg aardig! Je deed ook activiteiten die heel sociaal zijn en om elkaar te leren kennen. Ik heb veel vrienden gemaakt en heb er nog steeds contact mee! De activiteiten die we deden waren een erg leuke ervaring! Ik vond het supergezellig en raad het zeker aan!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? International Camp

Het was heel plezant

Heel leuk maar soms ook wel best vermoeiend.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Het was heel leuk en ook goed georganiseerd.

Het was leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en om met die nieuwe mensen zoveel leuke activiteiten te doen. De crew was heel goed.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Very Exciting and funny experience. Love it.

Totally different experience during the one week summer camps, professional coach, friendly campers, I will keep it in my great memory. Thanks.

Super leuk

Mijn zoon Lotti heeft het zomerkamp heel leuk gevonden. Hij heeft leren waterskiën en heeft gewonnen met boogschieten. Jullie hebben heel veel met de kinderen gedaan. Hartelijk dank daarvoor. Alleen het eten vond hij niet lekker, maar dat is ook moeilijk met zo veel kinderen. Groeten Roos, zijn moeder.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Het beste kamp ooit, zeker naar toe gaan!

Mijn zoon heeft het heel erg naar zijn zin gehad afgelopen week! Direct vanaf het begin kreeg hij een warm welkom en is de positieve en enthousiaste energie van alle leden van de leiding voelbaar en merkbaar. Het is duidelijk dat deze mensen gemotiveerd zijn er iets onvergetelijks van te maken voor de kinderen en ook dat ze het onderling leuk hebben met elkaar. Dit gaf een hele fijne sfeer! Tobias was nog nooit op kamp geweest maar na deze geweldige ervaring wil hij volgend jaar heel graag weer! Hij heeft vrienden gemaakt zowel onder de kinderen als onder de leiding en angsten overwonnen bij de diverse activiteiten die ze hebben gedaan! Het was helemaal top!! Superbedankt nogmaals voor alles!! Groetjes en tot volgend jaar!! Liefs Tobias

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Super fun and great experiences

Our sons had a fantastic days. Crews were thoughtful to bring kids into one and let them make freinds easily. Great experiences of challenging many activities made our sons learn many things.

• N/A

Erg leuke week gehad! Bedankt!

Veel leuke activiteiten, goede sfeer.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Chill Camp

Amazing

Great experiencie for my daughter, fun and educational. Very motivated and friendly staff. I recomend it and will come back next year.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, wil volgend jaar weer!!

Leuke dingen gedaan en echt gelachen met 'golden oreo cookie' (bijnaam van een van de begeleiders) Aldus mijn dochter. ... Ze heeft genoten, had veel te vertellen. Een mooie ervaring voor haar om lang van na te genieten ;-)

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Super gezellig grappig en uitdagend

Ik vond de leukste activiteit naar het pretpark gaan! En de leiding was super aardig lief maar vooral grappig!

heel leuk kamp

ik heb het heel leuk gehad! Leuke vrienden gemaakt en super leuke activiteiten gedaan. Crew was heel aardig en grappig.

Very happy Kamal enjoyed it

Overall happy - well organized and the crew are very supportive and the whole experience fun for Kamal. Two complaints: 1) the crew did not remind Kamal to take his medicine twice a day (which is unacceptable!) and 2) the food was the only other negative - the dinner was not good enough and sometimes could not be eaten. Also, toast for breakfast is insufficient.

• N/A

Ik heb een hele leuke week gehad

Het is erg goed geregeld en ik heb hele leuke activiteiten gedaan. Je hebt altijd wel wat te doen en als je geen activiteit hebt dan zijn er altijd nog complete spelletjes, een bal een frisbee en andere dingen. Er is heel veel te doen op het terrein. Het eten prima en er is altijd genoeg. Alle crew zijn ook heel aardig! Bedankt voor de leuke week! Het enige nadeel is dat er veel wespen zijn.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Wakeboard camp

Héél gezellig met een super aardige crew!

Het was een gezellige week. Veel dingen gedaan, veel vriendinnen gemaakt en héél veel gelachen. Leuke opdrachten en je verveelt je geen seconde.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Leuke activiteiten; eten minder.

Het was een gezellig kamp met leuke activiteiten. Het eten is niet fantastisch; kan beter. Het zwemmen in het zwembad was het leukst. Het wakker worden op een liedje waar je gek van wordt is niet fijn… tip: wakker worden op de macarena of we will rock you is gezelliger…

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Een leuk, gezellig en heel actief kamp

Ik vond alles leuk. Filmavond, de groep kinderen, de leiding, zwemmen, mountainbiken, waterskiën, bbq… ALLES!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure Camp

Het was super leuk en gezellig.

Ik heb heel veel nieuwe dingen geprobeerd en geleerd.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Toffe vakantie met super klimbos!

Het klimbos vond ik het leukst, maar alle andere dingen ook, zoals survivalen, marshmellows roosteren over het kampvuur, tokkelen, het uitje naar de boerderij waar we de kalfjes namen mochten geven en natuurlijk de kano-speurtocht. :) Behalve het afwassen...

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Meivakantie: Fun & Adventure Camp Meivakantie: Fun & Adventure Camp

Kei gezelliiiiigggg

Hoi hoi Mijn kamp was geweldig !,!!! Samen met een vriendin. Ging ik op kamp en ontmoete er nog 25 het was een kei gezellige ervaring. Heb genoten. Graag wel een nieuwe chef aannemen a.u.b Verder hadden wij een topweek gehad samen met de leiding was het kei gezellig. Op dit moment hebben we al weer geboekt voor het derde jaar. Vriendelijke groetjes van Eva en Lotte en Mara en Eva en Hanna en lieve #KEI GEZELIIG

Leuke week echter…

Onze dochter heeft een leuke week gehad op een aantal punten na die toch het meest zijn blijven hangen: - De toilet(gebouw)en waren niet schoon, en niet alleen van de modder! Dit is door meerdere personen meermaals doorgegeven, echter zonder resultaat - De fietsen die gebruikt werden waren gewoon onveilig onder meer qua remmen - De bedtijden waren voor onze dochter veel te laat en niet afgestemd op de verschillende behoeften van deelnemende kinderen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Hallo Tom, Fijn om te horen dat uw dochter het leuk heeft gehad, jammer dat de drie puntjes hebben geleid tot een onvoldoende. Wij hebben de hele zomer twee keer per dag ons toiletgebouw laten schoonmaken. Om dit op elk moment bij te houden is voor ons een enorme uitdaging aangezien ieder kind vuil mee naar binnen neemt. Komend jaar hebben we geïnvesteerd in nieuw sanitair die makkelijker schoon te houden is waardoor dit hopelijk beter gaat. Wij hebben in 2021 nieuwe Summercamps fietsen gekocht met een achterruit trap rem én handrem, dit werkt prima maar was wellicht wat onwennig in het begin. De bedtijden is een lastig punt, kids kunnen naar bed maar het kan zijn dat tentgenootjes nog wat langer bij een kampvuurtje blijven en later de tent in komen. We zullen intern bespreken wat we hier mee kunnen doen.

Ondanks dat het al een tijdje geleden is gaat het er bij ons thuis nog geregeld over! Ze kunnen hier niet wachten tot ze volgend jaar weer kunnen! Ze hebben zelfs afgelopen week afgesproken met wat vriendinnen die ze tijdens het kamp hebben leren.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.