Leuk kamp, veel gedaan

Leuke activiteiten, leuk kampterrein, leuke crew. Prima eten.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Ik vond het leuk maar ook soms stom

We deden veel leuke dingen, maar sommige kinderen deden stom. Ook hadden we vaak niets te doen tussen 14:00 en 17:00 uur. Ik mocht dan niet uitrusten op bed.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk terwijl het simpele activiteiten zijn.

Ik heb erg genoten van het kamp! Ik raad het iedereen aan om er is een keer naar toe te gaan. Het is voor jong en oud en je kan er niet genoeg van krijgen! Bij elk kamp beleef je wel weer een nieuw avontuur.

Ik vond het heel leuk

Ik vond het een hele leuke week. Ik kwam alleen, maar ik heb gelijk super leuke vrienden gemaakt. Het eten mocht van mij wel wat minder gezond. De activiteiten waren ook heel leuk en de leiders en leidsters waren super aardig.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Super top kamp! Goed georganiseerd!

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun for kids Camp

Leuk, gevarieerd en avontuurlijk.

Ik vond het kamp super leuk en ik raad het zeker aan om te gaan doen, want er zijn veel leuke activiteiten zoals, klimmen, abseilen en nog veel meer. De groep en de begeleiders zijn erg leuk, maar de regels kunnen iets soepeler.

Tot volgend jaar!!

Het kamp was echt super vet! Ik heb veel nieuwe evaringen meegemaakt en ook veel nieuwe leuke mensen leren kennen. Het klimmen en abseilen waren mijn hoogtepunt! De bonte avond staat ook in men geheugen gegrift! De meest toffe crew en groep die ik kon wensen. Kan niet wachten op week 33 in 2023 ;) De Belg der Nederlanders. Mijn zoon ging voor het eerst op kamp en het was een top ervaring. Een gelukkig kind mogen ophalen, met ontzettend veel verhalen vol van gelach en plezier. Blij dat we Summer Camps Holland gekozen hebben! Top organisatie, waarvoor mijn dank! De mama van de Belg :D

Leuk

De eerste 2 dagen waren net wat minder leuk maar de rest van de week was heel gezellig en leuk

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Lots of new frends

I had lots of fun with all the activities and games. I didn't rate it top because I thought that being it international there were more nationalities and I would have appreciated less Dutch during games that sometimes made me feel left out.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Super leuk en gezellig

Altijd wel iets te doen, duidelijke regels, aardige begeleiding en heel gezellig in de tent. Alle activiteiten van dierenverzorging kamp waren erg leuk vooral Burgers Zoo. In de avond leuke avondspellen en dropping. Het eten was ook lekker. Kortom een super week

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenverzorging Camp

Leuk en gezellig!

Ik vond het gewoon heel heel leuk en gezellig dat ik in mijn eentje nieuwe vriendinnen hebt gemaakt. De activiteiten waren heel leuk.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Dierenkamp

Super leuk en het meeste eten was ook lekker.

Ik vond Movie Park Germany echt wel het leuks, maar het vlot bouwen, palenpa, bowlen, tokkelen, boogschieten, de dropping, de kanospeurtocht en nog meer was allemaal ook echt leuk De crew was hartstikke aardig maar ik zou de kinderen niet meer wakker maken met het wakker worden lied van Jochem Mijer het was wel grappig maar als je dat elke ochtend moet horen is het wat minder.

Leuk

Wat ik niet leuk vond was het zwemmen in het meer omdat het heel erg ondiep was en het wakker gemaakt worden met lawaai

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? 4 daags kamp

het was heel leuk.

heb veel vrienden gemaakt en veel mooie ervaringen. het eten was heerlijk. (maar de boontjes niet).

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Adventure for kids Camp

Onze zoon Jack heeft genoten: het buitenzijn, de mooie lokatie en de leuke groep

Wat mijn man en ik niet zo leuk vonden was de ontvangst bij het ophalen: in de brochure werd melding gemaakt van een lunch en fotopresentatie, maar er was niets, en ook geen 'overdracht'. Dit zijn we bij andere kampen van onze zoontjes heel anders gewend (en mijn man heeft veel kampen geleid en er veel ervaring mee). Dit willen we adviseren te veranderen.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Ardennen Adventure Camp

Avontuurlijk en leuke uitjes!

slapen in en tent, samen spelen met andere kinderen, disco en kampvuur, dat vond ik allemaal heel leuk

Een tof en leuk kamp

Ik vond het een leuk kamp omdat we veel verschillende activiteiten deden, die altijd wel leuk waren. Ik vond het heel leuk om naar het pretpark (Moviepark) te gaan. De leiding vond ik aardig. Ga zo door! Groetjes, Sven

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun Camp

Een gezellige week waar ik veel mensen heb ontmoet.

Ik vond het een gezellige week waar veel verschillende mensen bij elkaar komen. Wel vond ik de uitjes soms saai en er was veel tijd tussen de bezigheden. Ook begrijp ik dat dit deels komt door de warmte waar jullie natuurlijk niet aan kunnen doen. -Siebe Krijnen

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Robinson Camp

Leuk, met geweldige activiteiten.

Leuke tijd gehad, met leuke mensen en crew. Slapen op het vlot was absoluut hoogtepunt Push up-punishment voeren we nu thuis ook in! :-)

Super leuk en gezellig

Het is een leuk kamp want er zijn veel leuke dingen te doen. Het kamp is ook gezellig van er zijn leuke mensen en leuke begeleiders.

Super leuk!

Er was heel veel te doen en alles was goed geregeld, leuke activiteiten. De begeleiding was super aardig en het eten was lekker.

Leuk kamp lekker eten en aardige leiding

Leuk kamp lekker eten en aardige leiding

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Fun & Pretpark Camp

Super avontuurlijke week gehad!

Geweldige groep, superleuke begeleiders, topactiviteiten, fijne verdeling tussen activiteiten, vrije tijd, eten en slapen. Leuke en mooie locatie, lekker eten.

Leuk, maar geen chillkamp

Onze dochter heeft deelgenomen aan het chillkamp. Gelukkig houdt ze ook wel van dingen ondernemen, want is best een actief kamp uiteindelijk! Kanoën, klimmen, fietsen, bowlen, veel zwemmen, naar een stadje, etc. Het was die week ook erg warm, waardoor de activiteiten soms best pittig waren, en dat terwijl het programma hier en daar al was aangepast. Wat zij wel miste was een plek om zich even terug te trekken, doordat je met alle meiden van twee kampen in één grote tent slaapt heb je niet echt een plekje om je even af te zonderen. Het eten was redelijk, sanitair etc schoon.

• Aan welk kamp heb jij deelgenomen? Chill Camp

Als ouder van dochter 14, fantastische verhalen en avonturen!

Wat een herinneringen, zal niet alles verklappen wat ze gedaan hebben maar ze heeft zelfs een vis schoongemaakt en op een vlot geslapen. Het was een echt stoer Robinson weekje en ze heeft ook leuke mensen leren kennen. De begeleiding was super, er zijn kadootjes gekocht bij afscheid dus dat zegt wat iets. Het was een feest dat blije koppie weer te zien. Bedankt allemaal voor super leuke week!

Gildeweg 7

7047AR Braamt

Over Summer Camps Holland

Summer Camps Holland organiseert vanaf 2006 Zomerkampen in verschillende leeftijdsgroepen van 8 tot en met 16 jaar in Nederland ( Achterhoek en Friesland) en de Belgische Ardennen. De mooie reviews en soms een mindere beoordeling is het eerlijke verhaal! Wij besteden veel aandacht aan onze crew met opleiding en crew-coaching. En ondersteunen we continue de crew om er mooie kampweken van te maken. Het borgen van sociale veiligheid, positieve sfeer en benadering en veiligheid zijn belangrijke waarden. Met het Tuv-Veiligheids certificaat borgen wij de veiligheid op alle activiteiten. Door de diversiteit in aanbod streven wij ernaar om voor ieder kind een mooi kamp aan te bieden. De kracht van een geslaagd kamp zit in de de kunst om de juiste kampbeleving te creëren die past bij het kind.