Vriendelijke mensen op de receptie Mooie grote plek heerlijk rustig en heerlijk zwem en speel plezier voor de kinderen

• Reisperiode: N.v.t.
  • Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Wunderschöner Campingplatz

Wunderschöner Campingplatz mit sehr freundlichem Besitzer und auch die Mitarbeiter sind top. Das Sanitärgebäude ist immer sauber und rein. Super ist auch im Sommer immer die Poolanlage für die Erwachsenen, wie auch die super schöne Poollandschaft für Kinder. Die Gastronomie ist auch gut, vor allem die Bingoabende und die Mottoabende in der Ferienzeit. Man fühlt sich immer willkommen. Danke 👍🏼👍🏼👍🏼

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ
  • NZ

positieve ervaring

Wij zijn vaste campinggasten. Moet zeggen dat we tevreden zijn over zowel de plaats als de voorzieningen die er zijn op de camping!

• Reisgezelschap: met partner

Tevreden met de voorzieningen en plek.

Op zich zeer tevreden echter de in en uitrijd tijden zijn te beperkt. Tevens uitrijd mogelijkheden tijdens nood is slecht geregeld. Dat zou fataal kunnen aflopen omdat je er met de auto gewoon niet uit komt na sluitingstijd van de slagbomen.

• Reisperiode: mei
  • Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Goed verzorgd met een heerlijk zwembad en een mooie omgeving.

Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Gebouw nr. 1 mag wel een beetje met de tijd mee gaan. Wifi ontvangst niet altijd goed. Personeel altijd zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Geweldige camping

Heele mooie camping met luxe plaatsen en met vriendelijke medewerkers en een super goede eigenaar die alles goed onder controle heeft. Park wordt heel netjes onderhouden en heeft een heerlijk zwembad. En in de zomer zijn er ook wat leuke avonden georganiseerd. Dat is wat Camping zo leuk maakt. Hier kan jij tot rust komen en van je plekje het gehele jaar lekker genieten.

• Reisgezelschap: met partner

Zeer goed onder houden camping

Een echte familie camping

• Omgeving N.v.t.
  • Personeel
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Super!!

Fijn verzorgde camping met uitstekende uitstraling. Tot dusverre veel aardige en beleefde mede campingbewoners/gasten ontmoet. Merk ook dat er veel disipline en duidelijkheid is op de camping. Alles ook duidelijk beschreven m.b.t. vestiging, regels e.d. Al met al: UITSTEKEND!!

• Reisgezelschap: N.v.t.

Een camping waar je je thuis voelt.

Klant vriendelijk en ruime camping.

• Reisgezelschap: met partner

Zijn er pas en tot nu toe alles goed

• Reisperiode: augustus
  • Reisgezelschap: met partner

Vriendelijke en zéér behulpzaam team.

Alleen maar positief tot nu toe.

• Reisperiode: september

gewoon goed !

Prettig

• Kindvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid

Redelijk rustig

Vonden het in het begin mooi en ruimtelijk, nu is het wel erg vol gebouwd en is het ruimtelijke verdwenen. Maar verder toch wel een mooie camping geen overlast of zo.

Mooue camping met prachtig zwembad

Vriendelijk behulpzaam.

Een net verzorgd park. Men is er vriendelijk en behulpzaam. Leuke mensen om ons heen en we hebben een leuke plaats.

heerlijk

wij vinden het heerlijk op de camping we zijn al 2jaar vasten gasten. eigenaars en personeel zeer vriendelijk .

Mooie camping voor op rust te komen!!

Geweldige camping

We staan nu een dik jaar op dit park. We hebben er toen meerdere bekeken maar wat is deze keus goed geweest. Mooie plaatsen/ leuke mensen en heel fijn en behulpzaam personeel. We kunnen ons niks beters wensen.

Thuis komen!!

Camping Marisheem heeft de verzorging, een super leiding en daardoor een weldaad om er te verblijven!!

Mooie camping alles goed verzorgd fijne plaatsen vriendelijk personeel

Leuke Camping voor het hele gezin

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst aanwezig geweest we gaan komend jaar voor het eerst eens bekijken hoe de avonden zijn op Camping Marisheem. Een ding kan ik zegen de eigenaars zijn super aardige Beheerders die een luisterend oor hebben dat is echt fijn. Fam Mot

Altijd goed

Leuke camping

niets op aan te merken perfect

ik voel mij helemaal lekker als ik bij jullie ben

Wat hebben we het leuk gehad. Lekkere rustige camping. Toiletten en de douches waren erg schoon. Wat hebben onze kinderen zich vermaakt in het zwembad, de glijbaan was toch wel de grote pluspunt. Waarom 4.5 ster? De WI-FI wat was die slecht. Op sommige momenten erg goed en dan viel de Wi-Fi zo uit. Helemaal top natuurlijk dat ze het hebben, maar dan moet het wel werken. Verder geen klachten een camping om tot rust te komen met leuke en gezellige feestavonden. Kortom voor ieder wat wils.

Een aanrader voor wie een leuke kleinschalige kindvrienselijke camping zoekt

Het bevalt me prima. ik kom hier nu zo'n 4 á 5 jaren achter elkaar met tienerdochter. Vriendelijk personeel, gezelligheid in hoogseizoen. Zeer goed onderhouden toilet/douche gebouwen. Dankzij ck en acsi ook goed betaalbaar voor mensen met een kleine beurs. Minpuntjes....... Erg koud zwembad Misschien nog een wasmachine erbij. 2 is weinig in het hoogseizoen.

Over Camping Marisheem

Marisheem is gelegen in het midden-limburgse plaatsje Echt, in ‘het smalste stukje Nederland’ en grenst daardoor direct aan de Belgische- en Duitse grens. Er is in directe omgeving genoeg aanbod aan allerlei activiteiten voor jong en oud. Het park biedt meerdere manieren van recreëren. U heeft de keuze om op een Jaarplaats te recreëren in uw chalet/stacaravan of voor een halfjaar op een Seizoenplaats in uw toercaravan. Voor een kortere vakantieperiode kunt u met uw caravan/camper terecht op een toeristische Kampeerplaats! Op Marisheem heerst een familiaire/persoonlijke sfeer. Wij willen dat u zich als gast bij ons geheel thuis voelt!