Een supergezellige camping.

De camping heeft super faciliteiten, het is een fijne plek om te verblijven met genoeg activiteiten en je voelt je altijd welkom. Het zwembad is geweldig met een apart en veilig prachtig peuterbad. Ik voel me altijd heerlijk ontspannen in mijn chalet op Marisheem en de camping krijgt van mij een dikke 10.

Moet nog komen

Helaas kunnen wij nog geen oordeel geven daar wij nog niet gebruik hebben ge maakt van de camping we hebben eerst de caravan geschilderd van binnen en komen in het voorjaar de puntjes op de i zetten zodat we dan hopelijk kunnen genieten van camping en faciliteiten. Gr john

• Omgeving N.v.t.
  • Faciliteiten N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Reisgezelschap: N.v.t.

Prachtige camping voor alle leeftijden

Echt prachtige camping en omgeving voor alle leeftijden. vriendelijke mensen en camping eigenaar. Er is altijd wat te doen

Mooie chalet plaatsen

Aangenaam eerste jaar op de camping

• Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

We voelden ons meteen thuis.

Sinds een half jaar hier een stawagen. Wat ouder, maar in goede conditie. Leuke plek. Vanaf het eerste contact meteen een goed gevoel.

• Reisgezelschap: N.v.t.

Seit einem Jahr auf dem Platz.

Wir sind nun seit einem Jahr auf dem Platz. Und fühlen und sehr willkommen. Der Kontakt mit den Nachbarn ist super.

Hele fijne camping

Zeer tevreden op deze camping

• Reisgezelschap: N.v.t.

Maakt de slogan rust ruimte en vrijheid zeker waar

• Reisgezelschap: met partner

Mijn ervaring is heel goed op die twee naar.

Alleen de twee medewerkers die buiten werken een woont dicht bij het b veld en dan die andere zij werken vaak samen. Ze zijn zeer klant onvriendelijk. Heb het ook van anderen mensen gehoord. Poestvrouw is een super vriendelijken vrouw echt een reclamen voor de camping . Groetjes Jan slegers

• Reisgezelschap: alleenreizend

Veel bouwgeluid

Naast veel lawaai was het sanitair slecht geregeld

• Reisperiode: april

gewoon goed

netje onderhouden

• Reisgezelschap: met partner

Netjes onderhouden met goede douche en toiliet gelegenheden Natuurlijk waren bepaalde faciliteiten gesloten zoals het zwembad en dat is jammer. Aanbeveling zou zijn om ALTIJD bij aankomst te vragen aan de gast of deze een goede reis heeft gehad, waar die vandaan komt enz,dat maakt dat deze gast zich welkom voelt en geen algemene gast is.

• Reisperiode: april

Gewoon een geweldige Camping

Sinds 2018 ben ik gast op deze camping, de vrijheid de rust en de ruimte die beloofd word maken ze meer dan waar. Nu moet ik zeggen dat we in een super leuke buurt van de camping staan waar iedereen voor elkaar klaar staat. We zijn begonnen met een stacaravan die nu is omgebouwd tot een riant chalet. Ook tijdens de werkzaamheden konden wij rekenen op een helpend handje van de buren, SUPER. Wij hopen er nog heel wat jaartjes te mogen genieten. Laantje, dank jullie wel voor het begrip tijdens onze verbouwing en jullie hulp. En dan weten die gene wel wie ik bedoel. Ook Marisheem bedankt voor jullie kans die jullie ons hebben gegeven om dit mooie chalet te mogen realiseren. We beloven dat er nog een klein feestje komt zodra dit mogelijk is in deze bizarre tijden.

• Reisgezelschap: met partner

Je moet altijd begrip voor hun hebben anders kun je vertrekken

Ondanks er versoepelingen waren door corona hadden ze geen enkel moeite gedaan. Zwembad was niet open ( moest nog schoon gemaakt worden) horeca gesloten in paas weekend. De struiken om je caravan zelf water geven met het water dat je extra moet betalen. Toilet gebouw werd 2 keer per week schoon gemaakt in corona tijd en zeep moest je zelf mee brengen. Dik 2000 euro betaald en nergens gebruik van kunnen maken. Zo kan ik nog wel even doorgaan

• Reisgezelschap: alleenreizend

Super camping

Het is een zeer gastvrije camping, zeer gezind vriendelijk. Voor rust en vrijheid ben je hier op het goede adres. De chalet plaatsen zijn zeer goed verzorgt. Marisheem is wat mij betreft een echte aanrader.

Gewoon uitstekend

Alles perfekt geregelt, mooi park, alles in orde.

Overall ok

Als ik al ergens over moet 'zeuren' is het de putten in het asfalt vlak voor mijn perceel Y-19. Andere opmerking is dat bij harde regen het regenwater op mijn perceel loopt en ook naar dat van de buren. Zij hebben daarover bij mij geklaagd en nu moet ik kosten maken om het regenwater te weren.

• Faciliteiten N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Sanitair N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Mooie Schoone camping

Camping is fijn om te wandelen. Mensen zijn vriendelijk en hulpzaam. Nu nog afwachten op onze eerste zomer hier.Ik hoor van de mensen hier dat de er veel leuke dingen te doen zijn voor kinderen. Hoop dat de corona geen roet in het eten gooit. Tot nu toe bevalt het goed hier.

• Reisperiode: N.v.t.
  • Reisgezelschap: fam. met jonge kinderen

Sehr gepflegte Anlage

Wir haben einen Jahresplatz auf dem gepflegten Campingplatz Marisheem. Wir sind mit dem Management und der Infrastruktur sehr zu frieden und können diesen Platz uneingeschränkt empfehlen.

Hebben het al vijftien jaar goed naar ons zin

Hebben het al vijftien jaar goed naar ons zin

• Reisgezelschap: met partner

Bisher sind wir sehr zufrieden

Wir sind relativ neu bei euch und bisher sehr zufrieden, sind gerne auf dem Platz, alle sehr freundlich und nett

• k.A.

Heel veel vaste gasten !! Als passanten voelden wij ons niet zo welkom . Jammerrr!

Slechts enkele plaatsen zijn nog beschikbaar voor mensen die eens een weekendje willen. kamperen. Het gevoel van welkom is daardoor minder ...voor ons geen volgende keer meer.

• Reisgezelschap: vrienden

Fantastisch!

Super fijne rustige mooie camping

• Reisgezelschap: met partner

Dat wij elk jaar er weer heen gaan.

Dat ze je altijd te woord staan. En als er dan wat is dan wordt het gelijk besproken en opgelost. Dus super kamping voor ons.

• Reisperiode: juni

Genieten!!!

We komen al jaren met heel veel plezier. Dat ondanks dat de kinderen niet meer meegaan op vakantie, ze toch nog een paar dagen komen zegt genoeg. We kunnen niet wachten op het nieuwe seizoen want het is ieder weekend en vakantie genieten.

• Reisgezelschap: fam. met oudere kinderen

Over Camping Marisheem

Marisheem is gelegen in het midden-limburgse plaatsje Echt, in ‘het smalste stukje Nederland’ en grenst daardoor direct aan de Belgische- en Duitse grens. Er is in directe omgeving genoeg aanbod aan allerlei activiteiten voor jong en oud. Het park biedt meerdere manieren van recreëren. U heeft de keuze om op een Jaarplaats te recreëren in uw chalet of voor een halfjaar op een Seizoenplaats in uw toercaravan. Voor een kortere vakantieperiode kunt u met uw caravan/camper terecht op een toeristische Kampeerplaats! Op Marisheem heerst een familiaire/persoonlijke sfeer. Wij willen dat u zich als gast bij ons geheel thuis voelt!