Perfekter, gemütlicher Aufenthalt mit top Service und angeboten

Der erste Eindruck war schon schön, komplett ausgestatteter Wagen mit Mega Blick auf das Meer. Haben einmal Frühstück und einmal BBQ bestellt was beides auch super lief. Haben auch einmal e-Bikes gemietet was auch keine Probleme gab. Super Aufenthalt, sehr gerne wieder !

• Restaurant k.A.
  • Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Pipowagen am Strand
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zu den haag und Rotterdam, Strand und Dünen
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

mooie safaritent maar te koud

We hadden de tent op het laatst geboekt vanwege een verbouwing. De tent op zich was prima maar uiteraard niet warm te krijgen. Ook was er voor kinderen in de leeftijd van 12-13 jaar bij slecht weer niet veel te doen. Na drie nachten zijn we maar naar huis gegaan en hebben de tent uitsluitend gebruikt om te douchen

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? activiteiten voor oudere kinderen regelen ook bij slecht weer

Korte vakantie in onze ‘achtertuin’. Hardstikke leuk!

We hadden slechts 2 dagen om hier te verblijven maar het was echt leuk. Voor ons en zeker voor ons kleinkind. Dat moeten we dus nog eens doen maar dan wat langer.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? het Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Een haagje plaatsen tussen de grijs/zwart waterlosplaats en het speeltuintje.

Beste Frank, Wat leuk om te horen dat uw verblijf zo naar wens was bij ons en fijn dat u nog een keertje terug wilt komen! Uw tip die u heeft achter gelaten, is zeker een goede tip en dit ga ik intern bespreken. Tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima en gezellige Camping,

Zonnig, verzorgd, hygiënisch, goed ontvangst, kind vriendelijk,

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Nee, dit was de eerste keer, Ja, wij komen hier graag op vakantie
  • Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij het strand.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De prijzen van het restaurant aan de hoge kant! dus dat zou goedkoper mogen zijn.

Beste Alida, Wat fijn om te horen dat u zo'n fijn verblijf op ons park heeft gehad! We hopen dat u genoten heeft op onze camping en natuurlijk van het strand. Hopelijk tot een volgende keer. Met een vriendelijke lach, Larissa, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Wat een cadeautje!

Heerlijke break, altijd zicht op zee, maar ook de faciliteiten van een vakantie park. Perfecte ingrediënten voor een ontspannen vakantie.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zorgen voor een completer ontvangst, bagage werd wel naar de pipowagen gebracht, maar alleen om een bepaalde tijd. Niet handig, wij checkte eerder uit en moesten zelf sjouwen. Ook maar 1 rolletje toilet papier, handdoeken waren vergeten klaar te leggen. Voor de prijs die betaald dient te worden, kan dit beter

Beste Caroline, Bedankt voor uw prettige review! Leuk om te lezen dat u fijn heeft kunnen ontspannen op ons park en dicht bij zee! Jammer en excuses van de handdoeken. Uw tip over het uitbreiden van de ontvangstservice zullen we in bespreking nemen. U bent altijd welkom om speciale verzoeken neer te leggen bij onze receptie. We denken graag mee en passen onze mogelijkheden waar nodig aan. Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena Komdeur

Voor de 3e x op de camping, super plek !

Voor de 3e x op de camping, super plek !

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Beste Janine, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Graag tot de vierde keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Mooie locatie aan het strand. Camperplekken zijn na een regenbui een ‘zwembad’.

De locatie vlak aan strand een zee is perfect. De camperplekken zijn een modderpoel en zwembad na een regenbui. Het sanitair is gedateerd, maar wordt uitstekend schoon gehouden.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Camperplekken up to date maken met een goede drainage.

Beste Gerrit Jan, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te lezen dat u heeft genoten zo vlakbij zee. Vervelend dat het zo hard geregend heeft, waardoor de camperplekken zo drassig werden. Als wij het weer konden bepalen, dan zou het enkel zonneschijn zijn! De drainage van de camping is recent vervangen, maar het blijft lastig wanneer er in een korte tijd veel regen valt. Dan heeft de grond toch tijd nodig om die hoeveelheid water te laten zakken. Hopelijk zien we u wel weer terug op ons park :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

es war super

• Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.

Liebe Therese, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie einen schönen aufenthalt hatten. Wir hoffen, Sie wieder in Vlugtenburg Strandpark zu sehen. Mit einem freundlichen Lächeln, Melissa, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Onwijs leuk

Wij hebben 2nachten in de trekkershut geslapen hele goede bedden en dekbedden misschien kijken naar iets meer gevulde kussens!. Park was heel netjes en wc waren goed verzorgd. Voor ons zeker een geslaagde uitje en komen graag nog eens terug. Groetjes shirley

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Een hele goede uit gangs punt voor leuke uitstapjes

Beste Shirley, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Bedankt voor de tip over de kussens. Graag tot de volgende keer! Met een vriendelijke lach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Strand. Fijne fiets omgeving

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en duinen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Niet veel

Beste Toine, Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u van het strand en de fijne fiets omgeving heeft genoten. Wij hopen u nog eens te zien bij strandpark Vlugtenburg. Met een vriendelijke lach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Het was weer heel fijn om bij jullie te zijn!

Opgevallen: ontvangst minder hartelijk dan vorige keren, geen uitleg over vuilnis- scheiden en hoe, plastic konden we niet kwijt-geen extra zakken en blokjes voor de afwasmachine; zeker nodig voor een groter huisje. Bedjes te smal voor wat steviger persoon! De sloten van beide huisjes 20 + 21 waren problematisch! Leuk is altijd een bloemetje bij binnenkomst te krijgen! De sfeer op het park ervaren we altijd als heel prettig en veilig, met name voor de kinderen!

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand dichtbij! Ideaal voor kinderen met speeltuin en animatie!
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Naast het 2- persoonsbed nog een groter bed inbouwen, gezinnen worden kleineren volwassenen zwaarder

Beste Elleke, Hartelijk dank voor uw review. Bedankt voor de tips, ik zal ze doorgeven aan de desbetreffende afdelingen. Wij hopen u nog eens te zien bij strandpark Vlugtenburg! Met een vriendelijke glimlach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Prima kampeerplek.

We hadden een kampeerplek voor de caravan. Lekker ruime plek. De sanitaircabines voldoen prima. Mooi uitvalsbasis voor fietstochten. Pluspunt is het restaurant bij de camping.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Mooie fietspaden

Beste heer/mevrouw Bongers, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u nog eens te zien bij strandpark Vlugtenburg. Met een vriendelijke lach, Melissa, receptie strandpark Vlugtenburg

Kansloos

Lijkt me duidelijk met onterechte kosten factureren. En vakantie was dit ook niet. Dit was noodgedwongen tijdelijk in vakantiehuizen verblijven of op straat staan. Kijkduin was verder weg maar een veel fijner park met betere faciliteiten.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Endroit très propre, très calme, très agréable pour les vacances

Nous avons passer 5 jours vraiment très chouette dans ce logement. Nous étions 15 et avions de la place comme il faut pour tout le monde, sans se marcher dessus. Environnement très calme, reposant, qui donne vraiment envie de revenir. Je me permets de revenir sur la demande d'information concernant une tente. J'avais appelé pour savoir s'il était de réserver chez vous un emplacement pour une tente au cas où 4 jeunes souhaiteraient nous rejoindre. Pour moi ce n'était pas une réservation. C'était simplement une demande d'information car mon garçon qui entre en gendarmerie ne savait pas s'il allait pouvoir poser des jours. C'est pour cela que je n'ai pas répondu tout de suite. Puis une fois confirmation, j'ai envoyé un mail pour dire qu'ils ne pouvaient pas poser de jours dans les jeunes. Le souci est que l'on me réclame maintenant la moitié de la somme. Pourriez vous re voir ce petit souci qui vient mettre un peu d'ombre dans ces 5 merveilleux jours passés chez vous ? en vous remerciant par avance

• Reisgezelschap? Familie
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? oui vraiment beaucoup

Leuk vakantiepark, zeker voor kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar

We hadden het grootste vakantiehuis gehuurd ivm een familie midweek vakantie. Ruim vakantiehuis, waarin alles voorhanden was voor een heerlijk verblijf. Gunstig was dat het park op loopafstand van de zee was, waar leuke strandpaviljoens liggen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Iets meer verlichting op de parkeerplaats als je net de slagboom door bent gereden. Het was daar ‘‘s avonds best wel donker.

Beste Ruud, Bedankt voor uw fijne review! Goede tip wat betreft de verlichting, deze zullen we in onze bespreking meenemen. Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

In de meivakantie met 5 personen, 2 ouders en 3 pubers van 16/18/19 en een hond genoten van een 6 persoons kajuithuis. Super schoon en frisruikend bij binnenkomst. Keurig verzorgd. Fijn sanitair. Lekker slapende bedden. Alles aanwezig om te relaxen. Warm welkom van het personeel met zelfs een welkomsplantje gebracht bij het huisje en direct een check of alles naar ons zin was ;-). TOP! Rustig park dichtbij zee waar honden op een gedeelte van het strand mogen, fijn! Geen auto geluiden. Wel prachtige natuurgeluiden. Tof ook de Jutterskeet en het inspirerende gesprek met de eigenaresse. Direct vanaf de camping mooie fietsroutes, fietsen te huur op de camping en relaxt in te leveren de volgende ochtend. Wij komen heel graag nog eens terug. Laat dit pareltje vooral zo blijven bestaan.

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust, de natuur, op loopafstand van strand, het gevoel er echt even tussenuit te zijn.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Verrassende vraag ;-) Als directeur zou ik een uitvoerende opdracht geven om bij de oversteekplaats van het restaurant/fietspad een hekje te plaatsen zodat jonge kinderen nooit plotseling over kunnen steken (electrische fietsen en wielrenners gaan echt hard).

Beste Saskia, Hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en uitgebreide positieve terugkoppeling. Heel fijn om te lezen dat u en uw familie hebben genoten tijdens deze zonnige week! Uw tip zullen wij in onze bespreking meenemen, dankuwel. Graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Great site, excellent facilities, very helpful staff.

Great site, excellent facilities, very helpful staff. Late arrival system was excellent. We will recommend this site to friends & family. Thank you for a great experience. We will return.

• Would you recommend us? Yes
  • Hospitality / service
  • Cleaning of the accommodation N/A
  • Did the accommodation meet your expectations N/A
  • Value for money
  • Restaurant N/A
  • Environment / location of the park
  • Have you been to us before? No, this was the first time
  • Travel party? With partner
  • Stayed in? Camping
  • What did you like best about the area? Everything
  • If you could be a director for a day, what would you do differently? Nothing, it was perfect.

Dear John, Great to hear that your experience with us was good. We'll welcome you again with open arms the next time! See you then :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Fijne tijd gehad

Prima voor een paar dagen weg, lekker dichtbij het strand

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en natuurreservaat dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Douche goed laten reinigen, betere afzuiging. Afwasborstel en vaatwasmiddel in het huisje om met de hand af te kunnen wassen. Groenere inrichting park rondom restaurant en speeltuin. Doorgaan met bijdragen aan natuur en milieu (educatie)

Beste Hetty, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie zo dicht aan zee! Uw tips zullen we in onze bespreking meenemen :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Super Familienurlaub mit Hund

Der Wohnpark ist super schön und sauber. Wir wurden sehr freundlichen empfangen. Der Bungalow war sauber und ausreichend ausgestattet. Die Strandnähe ist wirklich toll, in 15 min ist man am Strand. Auch die Restaurantmöglichkeiten am Strand waren sehr gut. Das Park eigene Restaurant war leider sehr voll und dadurch sehr laut. Daher hatten wir Essen to go, welches okay aber sehr teuer war. Preisleistung war hier schlecht. Eine Sache die wir super gefunden hätten, wäre ein Snack- und Kaffeeautomat der immer zugänglich wäre. Dann könnte man an Sonn- und Feiertagen sowie morgens bevor das Restaurant aufmacht sich einen Kaffee holen. Und auch dienstags wenn das Restaurant zu hat.

• Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Strandnähe
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Einen Snack- und Kaffeautomaten, der immer zugänglich ist.

Am Besten Sinah, Vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Wie schön zu lesen, dass Sie den Strand genossen haben, der tatsächlich wunderbar nahe liegt. Ihr Tipp mit einem zusätzlichen Snack-/Kaffeestand ist auf jeden Fall richtig und ich kann Ihnen sagen, dass dieser bald in die Tat umgesetzt wird. Wir freuen uns auf das nächste Mal! Mit freundlichen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Vakantie die perfect aansluit bij cliënten die slecht ter been of rolstoel gebonden zijn.

We hebben van 15 april t/m 19 april de gekoppelde zorgbungalows gehuurd. Wij waren er met vijf cliënten (waarvan drie met rolstoel) en vier collega's. Het was voor ons een erg aangename week waarin de cliënten erg genoten hebben van de vele verschillende activiteiten die stichting Avavieren aanbiedt. Zo waren de strandrolstoelen een groot succes, de cliënten die rolstoel-gebonden waren konden op deze manier goed het strand op. Ook de rups was erg leuk en zeker een aanrader voor personen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten!

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? We konden snel op het strand zijn als we dat wilden en konden het gemakkelijk aangeven als we iets wilden huren via Avavieren. We hebben gebruik gemaakt van de strandrolstoelen en de rups waarmee we met alle cliënten gemakkelijk over het strand konden rijden.

Beste Bas, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad en samen met de cliënten hebben genoten van het strand. We zullen jullie mooie woorden ook doorgeven aan Avavieren! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooi park

Mooi huis we waren met een groep. Onze gasten hadden zorg nodig, ook waren er een aantal zelfstandig, miste in badkamer handgrepen aan de muur.

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Beste Marja, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad. Er zijn in de zorgbungalows standaard handgrepen naast het toilet aanwezig. Uw tip over extra handgrepen zullen we meenemen, zo kunnen we ons blijven verbeteren. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Fijne plek, goed verzorgde bungalow en dichtbij zee.

We komen met enige regelmaat een aantal dagen naar het park, met de hond. Ideale plek om lange strandwandelingen te maken. De bungalows zijn altijd goed verzorgd en schoon. Broodjesservice is fijn alsook het restaurant. Maar eerlijk gezegd eten we vaker bij een strandpaviljoen als die open zijn.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij zee en op een aangenaam park.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Oven in de bungalows plaatsen

Beste Marian, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en uw mooie cijfer! Fijn om te lezen dat u graag bij ons verblijft en geniet van de mooie omgeving. Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

erholsamer Urlaub

Ein ausgesprochen hervorragender blitzsauberer Bungalow bescherte mir einen unvergesslichen Aufenthalt. Der herzliche Empfang am Parkeingang mit allen Informationen ausgestattet und am Bungalow ein Entenbegrüßungspaar mit geschnatter an der Terrassentüre. Welch nette Begrüßung, die sofort für gute Laune sorgt. Der Park bietet stabiles, schnelles und geschütztes Internet. Die Ausstattung des Bungalows ist genial. Das Meer ist mit einem Spaziergang schnell erreicht und bietet einen wunderbaren langen sauberen Sandstrand. Für die kompetente Betreuung der Damen an der Rezeption bedanke ich mich nochmals.

• Reisegesellschaft Alleine reisen
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? die Lage des Parks
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? alles wunderbar

Am besten Barbara, Vielen Dank für Ihre netten Worte und Komplimente. Das freut uns sehr! Schön zu lesen, dass Sie eine schöne und wundervolle Zeit in unserem Park hatten! Wir freuen uns auf ein Wiedersehen beim nächsten Mal! Mit freundlichen Lächeln, Meena, Rezeption strandpark Vlugtenburg

Heerlijk gekampeerd, jammer van het weer

Fijne camping, mooie plekken vlak aan zee

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Top

Beste John, Hartelijk dank voor uw fijne review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark

Een mooie locatie met alles wat je nodig hebt voor een ontspannen weekje aan zee!

Met drie generaties was de 8 persoons luxe bungalow zeer geschikt om een midweek te verblijven.

• Reisgezelschap? Familie
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? rust en nabijheid van de zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Service startpakket uitbreiden met afwasmiddel, koffie en thee, peper en zout

Beste Leonie, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park, we zien u graag een volgende keer weer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

t Louwtje 10 2691KR

0174-412 420

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!