Heerlijk voor een rustig mid-weekje weg, super service!

Prima huisje en lekker dicht bij het strand.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bewegwijzering verbeteren vanaf provinciale weg.

Top locatie met top personeel en voorzieningen!

Heel leuk “ouderwets gezellig” park dat voor iedereen een place to be is of kan zijn. Voor jeugd allerlei dingen te doen, vooral strand en zee om te surfen of boarden of wat dan ook. Wat een genot om ze leuk zingend de afwas te horen doen! En wat een pracht om te horen en te zien dat jongelui zo mooi met elkaar en hun omgeving om kunnen gaan! Voor kleine kinderen is er veel te spelen en te ontdekken en voor de papa’s, mama’s en anderen een heerlijk ontspannen park, vlakbij de duinen en de zee! Wat wil je nog meer! Aanrader!

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De ligging tov de duinen en het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Weinig anders dan alleen op alle kleine puntjes mss nog een i te zetten. Verder goed zo door gaan!

Leuk park, mooie ligging, voldoende faciliteiten

We hebben een fantastische vakantie gehad met Avavieren. De samenwerking tussen deze organisatie en Vlugtenburg is fijn en is voor ons van meerwaarde. De mogelijkheid om ook buiten de vakantieperiodes een (aangepaste) bungalow te huren én daarbij gebruik te maken van de faciliteiten van Avavieren is heel fijn. Wij hadden een niet aangepaste bungalow (Kajuit 12) die voor 6 personen bedoeld is. Wij waren er met 3 personen en vonden het toch wel erg klein, vooral het sanitair is niet ruim. Wat ik echt gevaarlijk vond (voor kinderen) is het gebrek aan een thermostaatkraan. De warme kraan is héél erg heet en verbranding is zo gebeurd. 's Morgens vroeg (5-6 uur) vonden wij het nogal lawaaierig door al vroeg vertrekkende mensen met auto's, luid praten en lawaai bij de containers.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee en strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Aanpassen sanitair, containers op andere locatie (meer bij ingang park)

Mooi park aan het strand

In ons chalet miste een kapstok, braadpan erg groot, voor 6 pers wel beetje krap.

• Verbleven in? Chalet 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Prima week gehad

Ivm enkele dagen slecht weer helaas veel binnen verbleven in de 6- persoons bungalow. Dit ging prima met ons vieren. Maar met z’n zessen zouden wij het wel te klein vinden. De WiFi deed het niet in onze bungalow. Verder prima week gehad!

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Mooie omgeving om te fietsen. Dichtbij een mooi en schoon strand.

Top verblijf

Mooi park alles keurig en netjes. Het 8 persoons huisje was van alle gemakken voorzien. Twee koelkasten en twee badkamers en ruim genoeg is echt fijn.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand niet te druk
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zo laten

Goed.

Een paar aanvullende punten m.b.t. het huisje: -te kleine koelkast voor 6 pers. -1 spiegel; misschien iedere kamer een eigen spiegel op de deur.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand/zee

Goed geregeld

Ontbijtservice op de camping was top!! Ook aankomst na sluittijd vd receptie is prima geregeld. We zijn maar 1 nacht geweest, maar gaan zeker int najaar terug, als t niet zo druk is.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Geen pitbulls toestaan....

Heerlijk en ontspannen

Een goede week voor ons gezin. Het weer zat erg mee, dus elke dag strand. De 6-up safaritent is heel luxe en staat op een mooi plekje.

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Misschien een zwembad

Fantastische vakantielocatie op steenworp afstand van het strand

Gastvrij, vriendelijk en behulpzaam bij de receptie. Fraaie bungalow, ruim opgezet, van alle gemakken voorzien.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Vorm van zonwering aanbrengen tbv de serre. Verder kan in de 'volwassen' slaapkamer alleen maar een deur open voor ventilatie. Zou erg mooi zijn dat deze deur kan kantelen, zodat er ook een tochtstand is.

Goede en snelle service, ook als er calamiteiten zijn

Goede en snelle service, ook als er calamiteiten zijn

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor uw mooie review! Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Net gezellig park met diverse mogelijkheden om te verblijven.

Aankomst was goed. Mooi huisje, genoeg groen rondom en leuk dat er gecontroleerd werd of alles goed was en dat daarbij een plantje werd gebracht. Stapelbed kamer niet zo comfortabel. Was voor ons oke, maar als je met 6 volwassenen zou gaan dan is dat erg klein. Mooi dat er ook huisjes zijn voor minder validen en dat er ook bij de speeltuin inrichting aan gedacht is. Fijn restaurant en goede broodjes die rond gebracht werden. Fijn dat er aan energie van mens en natuur wordt gedacht door de elektrische vervoersmiddelen en er stonden ook drie windmolentjes op het terrein.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De stapelbedkamer anders . Eventueel 1 bed

Beste Hennie, hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het ook altijd erg leuk om de plantjes bij de gasten in de accommodaties langs te brengen :). Het stapelbed is inderdaad ietsje smaller dan de andere bedden. Ik zal uw tip meenemen. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fantastische plek met prima huisjes

Het was een leuke vakantie, de plek van het park tegen de duinen was perfect. De 6-persoons huisjes waren prima, voorzien van alles wat je nodig hebt. Maar omdat de mensen uit de mindervaliden huisjes naast ons al om 8 uur s ochtends buiten flink wat kabaal maakten hebben we kort van onze nachtrust genoten.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dat het tegen de duinen aan zat
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Alleen weken, midweken en weekenden verkopen, sommige aanvullende kosten verwerken in de basisprijs want aanvullende kosten van 30% op een weekendje komt toch wat vreemd over. Verder rekening houden met situering zorgwoningen tov andere woningen. Vermenging is leuk maar niet tijdens vakantie, wij hebben geluidsoverlast ervaren op het vroege ochtenduur.

Beste Stefan, hartelijk dank voor uw review en bedankt voor het meedenken! Fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Ik snap dat het op vakantie vervelend is wanneer u niet kunt uitslapen. Mocht u nog een keer willen komen, kunt u altijd een voorkeur doorgeven voor een bungalow. Hopelijk tot ziens! Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Enigzins verouderd

Maar voldoet prima.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Hans, hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn dat u even de tijd hiervoor heeft genomen. Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijn en ruim schoon huisje

We hebben ons uitstekend vermaakt, ook met twee pubers. Het was dan ook mooi strandweer. Van de faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt dus daar kan ik geen oordeel over geven. Jammer dat de WiFi slecht is( bij de receptie wel te ontvangen).

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Vlakbij het strand

Beste Maria, Bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het park en het strand. De wifi gaan we even na laten kijken. Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Super gezellige sfeer!!

Onze 1e keer op dit park met de tent en de hond in het Westland. We kregen een camperplek wat zeer ruim, enige nadeel zijn de kiezels door het hele park wat niet erg fijn is met lopen en voor de hondenpootjes niet, en veel te weinig toiletten en douches. Verder een erg gezellig park, fijn aan zee, fijn met restaurants dichtbij, leuk personeel. Fantastische vakantie gehad.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee natuurlijk!
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Meer toiletten en douches neerzetten en meer verdeeld. Ook overal vaste stroom met waterput op de camping.

Beste Vinke, Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad. De opmerking over het sanitair en de stroom/waterpunten gaan we intern bespreken. Wie weet kunnen we dit in de toekomst verbeteren. Tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

het is een prima park

wij hebben met 17 personen een fijn weekend gehad op Strandpark Vlugtenburg, in de Kajuit BungalowComfort,goede accommodatie, alleen de slaapkamers waren wat klein en geen kastje om iets op te zetten of grotere kastruimte, verder is het een mooi park. We misten wel een wat groter speelveld, waar je kunt voetballen, vollyen etc., het veldje wat er is , is vaak druk bezet. Fijn is de loopafstand naar het strand. de kleine kinderen konden zich ook vermaken in de speeltuin

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? groter speelveld(gras)

Beste Lieske, Bedankt dat je een reactie hebt achtergelaten. Wat fijn om te lezen dat jullie een leuk weekend hebben gehad met jullie groep. Bedankt voor de opmerkingen. Deze zullen wij intern bespreken. Wie weet kunnen we hier iets mee in de toekomst. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Een fijne ervaring op een mooi gelegen park!

We werden heel gastvrij ontvangen, het park heeft een perfecte ligging en alles is in de buurt.

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dat het strand dichtbij ja
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Meer trekkershutten plaatsen

Beste Marit, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn dat jullie een leuk verblijf hebben gehad. We hopen jullie snel weer te zien! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijk genoten

Alles aanwezig in het huisje en op het park. Tevens lekker veel privacy

• Verbleven in? Chalet 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee en er is veel te doen in de regio
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Als ik een dag directeur zou zijn dan zou ik de kwaliteit van de hoofdgerechten verhogen, het animatieteam activeren en duidelijker aangeven wat, waar en wanneer. Ik zou zorgen voor meer bagagewagens zonder lekke banden.

Beste Jan, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn dat jullie een leuk verblijf hebben gehad. De bagagekarretjes gaan wij direct nakijken. Uw tips over het restaurant en animatie zullen wij intern bespreken. Tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Alles super

Es hat uns sehr gut gefallen

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Liebe Sabrina, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Hoffentlich bis zum nächsten Mal. Mit freundlichen Lächeln, Mariëlle, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Lekker aan zee

De plek had een mooie ligging en zo dicht aan zee was een topper. Alles was schoon en goed onderhouden. De Wifi was praktisch onbruikbaar op de camping velden. We vonden het jammer dat we zo geïsoleerd stonden. We verbleven een week waarin we vrijwel op een leeg veld stonden of af en toe fietsvakantie buren die voor dag en dauw al vertrokken waren, terwijl er op andere plekken, net te ver weg, ook leuke mensen afgezonderd stonden voor langere tijd. Is het niet mogelijk de langere blijvers dichter bij elkaar te zetten?

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Ligging aan zee

Beste Steven, Fijn dat jullie het goed hebben gehad zo lekker dicht bij zee. Excuses dat niet alles helemaal was zoals verwacht. Ik heb het met de technische dienst nogmaals over de wifi gehad en hopelijk kunnen zij dit snel verbeteren. Toen u er was hadden we inderdaad weinig gasten op de tentplaatsen die er meerdere dagen verbleven. U mag altijd aangeven bij een eventuele volgende reservering dat u het gezellig vindt om tussen andere gasten te staan. Op de kampeerplaatsen hebben wij wel vaker gasten die meerdere nachten verblijven. Hopelijk tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Je bent waar je wil zijn

Prachtige, rustige plek op het strand. Wil je vertier, zijn er strandtenten in de buurt! Ongedwongen sfeer.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rustig en op het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bolderkar zou ik vervangen: veel te zwaar en te kleine wielen

Beste Loes, Bedankt voor de goede beoordeling! Wat fijn dat jullie hebben genoten op het strand! De tip over de bolderwagen zullen wij intern bespreken. Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fantastisch!

Super ruim opgezet zorgbungalow met alle gemakken van dien! Ligging vh park erg goed! Faciliteiten prima! Personeel heel vriendelijk! Heel tevreden over Stichting Avavieren. Hans Prins verdient een award!!! Echt fantastisch!

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Aan het strand, stichting Avavieren
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Betere wifi…

Beste Karen, Wat een fijne review om te lezen. Hier doen we het voor! Fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf. Wij zullen de award aan Hans geven;) Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie strandpark Vlugtenburg

Gezellige, rustige camping vlak bij duin en strand

Prima camping met ruime plaatsen op een steenworp afstand van zee. Sanitair op alle tijdstippen van de dag schoon, een compliment waard. Van restaurant en andere voorzieningen geen gebruik gemaakt.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand, zee en restaurants dichtbij. Inkopen in 's-Gravenzande met camper goed te doen.

Beste Anita, Bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het sanitair goed schoon was! We hopen jullie snel weer eens te zien. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Zalig aan het rustige en ruime strand.

Verukkelijke midweek gehad direct op het strand. Het is geweldig om wakker te worden en uit je bed het strand op te rollen. We hebben genoten.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand is schoon ruim en niet druk, wel zijn alle voorzieningen aanwezig.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De check out tijd van de Pipo wagens op het strand later maken. Kwart over negen is wel erg vroeg na zo'n heerlijke vakantie.

Beste Jesse, Bedankt voor de goede beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de Pipowagen op het strand. Dat is inderdaad heerlijk wakker worden! Bedankt voor de tip over de uitchecktijd. Deze zullen wij intern bespreken. Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!