Genoten van heerlijk schoon en gezellig huis.

Mooi huisje met heerlijke bedden , mooie badkamer en superschoon.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Heerlijk dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Matig

De ligging van het park aan het strand is mooi. Verder is het park matig.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Moderne WiFi verbinding, duidelijker aangeven verschil per woning op de site. Vi d de woning matig ook de ligging, direct achter het pannenkoekenhuis

Beste mevrouw Stroet, Hartelijk dank voor uw reactie! Onze excuses dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Fijn om daar nog even over gesproken te hebben. Elke bungalow heeft een eigen router, waardoor de wifi normaal gesproken erg goed is, de wifi in deze 6p bungalow is inmiddels gecontroleerd. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Geweldig vakantie gehad

Was een mooi huisje voor rolstoelgebruikers En de kleinkinder vonden het geweldig op het park Mooie speeltoestellen Als het ons gezondheid het toe laat komen we gauw weer Groetjes jacolien

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Restaurant 2x in de week open doen En voor de kinderen ook 2x in de iets leuks spel of knutselen Als je een week op het park bent

Beste Jacolien, Zoals ze zeggen, als de (klein)kinderen het naar de zin hebben, dan heeft meestal iedereen het naar de zin. Op dit moment is het restaurant inderdaad nog dicht in het laag seizoen, wie weet gaat het in de toekomst ook in de winter open. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie vakantie geweest

Mooie vakantie geweest in een net en luxe huis met alles erop en eraan Alles is er mogelijk en je wordt er hartelijk ontvangen bij aankomst Huisjes op wandelafstand van het strand Echt een aanrader

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Park zelf wat gezelliger aankleden

Beste Maria, Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat jullie het park aanraden aan andere gasten! Hopelijk kunnen wij jullie zelf ook nog een keer begroeten. We zullen zeker gaan kijken of we het nog gezelliger kunnen aankleden. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijn gehad

Prima accommodatie, alles wat nodig was was er ook. Super naar ons zin gehad. Jammer dat we een paar uur eerder moesten vertrekken vanwege de storm. We wilden in dit weer grrag met daglicht rijden

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Een duin over en je bent op hetsyrand

Bedankt voor uw reactie! Het waaide zeker hard. Wij begrijpen dat u ervoor gekozen hebt om eerder weg te gaan. Goed om te horen dat jullie het verder naar jullie zin hebben gehad. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Leuk

Vriendelijk personeel Pipowagen mag gezelliger ingericht worden Wij hadden een groot probleem met vocht na het douchen in de pipowagen. Overal voelde het vochtig aan. De tv haperde na herstelling nog steeds Leuke attentie voor de kinderen na ons verblijf

• Verbleven in? Pipowagen bij een circustent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Geweldige vraag! Ik zou bij aankomst duidelijker vermelden wat er precies te doen is in het park zelf, welke animatie, welke bezienswaardigheden,... Iets meer ontspanningszones met wat groen ipv alle vakantiehuisjes op een rijtje.

Beste Mieke, Hartelijk bedankt voor het schrijven van uw review! Excuses dat het niet naar wens was in de pipowagen, vervelend als alles vochtig blijft en de tv hapert. Wij zullen nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie aangepaste huisjes

Alles is prima geregeld. Alleen de huurfietsen zijn Van slechte kwaliteit. Vanwege alle bagage van onze Gehandicapte dochter hebben we geen ruimte in onze grote bus voor onze eigen fietsen. Een grote verbetering zou zijn sportievere (minder lompe) fietsen te verhuren, met méér dan 3 versnellingen waarbij de verstelling van het zadel Soepel gaat en het zadel niet om de haverklap zelfstandig naar beneden zakt.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand zee duin
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De huurfietsen verbeteren. Roken verbieden, óok in de serre. We zijn in een oude kajuit

Beste Maria, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij zullen uw tips over de fietsen intern bespreken. Met vriendelijke groet, Lisette, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Toller kleiner Platz

Super Wochenende gehabt Tolles Service Personal (Brötchensevices usw.) Fam. Cremer sagt Danke

• Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Ja, wir kommen gerne hierher
  • Reisegesellschaft Mit partner
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zum Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? NZ

Schöner Urlaub mit unseren Freunden

Wir sind mit 4 befreundeten Familien angereist und hatten einen tollen Aufenthalt.

• Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Gruppenreisen
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 14p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nähe zum Strand
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? In den Gruppenunterkünften mehr Doppelbetten und größere Zimmer

Lieber Herr Wiegerink, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön das Sie ein gute Aufenthalt bei uns gemacht haben. Mit freundlichen Grüssen, Lisette, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Heerlijke vakantie!

We hebben volop genoten in de pipowagen op het strand.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Vegan en gezonde opties in het restaurant

Beste Christel, Bedankt dat u nog een review heeft geschreven voor u verblijf in de pipowagen op het strand! Fijn om te lezen dat jullie met het gezin genoten hebben. Ik zal uw tips voor het restaurant doorgeven. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Genial für viele Personen !

Zunächst waren wir etwas enttäuscht, weil die Häuser um 15.00 Uhr, was bereits ein später checkin ist, noch nicht bezugsbereit waren. Doch als es dann soweit war, machte sich Begeisterung breit.... 2 großzügig gestaltete Gemeinschaftszimmer, die durch eine Zwischentür trennbar sind, 2 gut ausgestattete Küchen, mit recht "schlappen" Spülmaschinen. Genug Sitzmöglichkeiten, mit etwas Umräumphantasie für 12 Personen gut bestellbar.... Ruhige Atmosphäre, mit besonderer Lichtgebung, da im Umfeld zig , rund um die Uhr beleuchtete Glasgewächshäuser stehen. Es ist quasi nachts auch sehr hell....

• Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Freunde
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 14p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Nah zum Strand ! Nah an Rotterdamm und Delft ...
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Früher checkin Zeiten wären super !

Lieber Frau Sack, Vielen Dank für ihre Bewertung! Entschuldigung das die Bungalow noch nicht bezugsbereit war um 15.00 Uhr. Gut zu hören das weiter Ihre Urlaub im Bungalow gut war. Wir haben (eventuel für nächste Mal) auch ein Frühzeitig checkin am 12.00 vor €25.00. Und dann sorgen wir das es sicher um 12.00 Uhr Fertig ist :) Mit freundlichen Grüsse, Mariëlle, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

De vakantie in jullie park is goed.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? het strand en de zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? de keukens renoveren, met name de gaskookplaat.

Beste Yvonne, Fijn dat u een beoordeling heeft achter gelaten, hartelijk dank. Hopelijk kunnen wij jullie ook in 2020 weer begroeten! Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Rustig park met comfortabele chalet en dicht bij zee

Prima accommodatie, rustig park vlakbij de zee.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? meer eetmogelijkheden voorzien en eventueel winkeltje openen

Beste Nadine, Fijn dat je een review hebt achter gelaten, bedankt. Hopelijk zien wij jullie een volgende keer terug! Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima huisjes, jammer dat er maar 1 toilet is. Is met 7/8 personen behelpen.

Personeel receptie zeer vriendelijk, leuk ontvangst. Huisjes zijn knus. Park heeft weinig faciliteiten, dat is jammer zeker in wintermaanden.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Prachtige natuur
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zwembad of iets waar oudere kinderen ook terecht kunnen.

Beste Hannie, Bedankt dat u een beoordeling heeft achter gelaten, dat waarderen we zeer! Wij zeggen altijd dat er een heel groot zwembad is achter de duinen, maar dat is helaas in de winter inderdaad wel erg koud. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg.

Kamperen in een mooie omgeving

Rustige camping dichtbij het strand, leuke omgeving om te wandelen en te fietsen.

• Gastvrijheid / service
  • Schoonmaak van de accommodatie N.v.t.
  • Voldeed de accommodatie aan uw verwachting N.v.t.
  • Reisgezelschap? Met partner
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Percelen op de camping afbakenen d.m.v. haagjes / de lompe houten borden met plaatsnummers verwijderen / verharde plaatsen voor campers maken. Het was de afgelopen week erg nat en drassig. Bij het lozen van het cassettetoilet was het water om de cassette om te spoelen afgesloten. Het zou fijn zijn als dit in de winter ook toegankelijk is. Ondanks dat er best veel caravans en campers stonden was er beperkt sanitair open. Dat vonden wij jammer. Wij hebben verder wel prima gestaan, lekker rustig en we komen graag nog eens terug.

Beste mevrouw Hendriks, Hartelijk dank voor uw reactie! De feedback die u aangeeft voor de camping neem ik mee in onze volgende vergadering! Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie, rustige aangepaste woning

We hebben met het hele, uitgebreide gezin, een fijne vakantie gehad in deze mooie woning! Ons jongste kleinkind is zorgbehoevend en de bungalow was perfect voor haar.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand!
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De grote P plaats in het midden doet rommelig aan. Ik zou er een tuinarchitect opzetten om het park een mooier aanzicht te geven.

Beste Nelleke, Bedankt voor de beoordeling! U heeft dezelfde gedachte als onze directeur! Om te beginnen wordt een groot deel van de grindweg betegeld om het midden netter te maken. Daarna zal worden bekeken wat er verder gaat gebeuren. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima huisje, ruim opgezet.

Heerlijke week aan zee.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Binnen 5 minuten strandber
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Betere stoppenkast😜, oven in de huisjes, afgezette tuin voor de huisdieren, plastic apart inzamelen

Beste Marcel, Fijn dat jullie deze positieve reactie hebben achter gelaten! Ja met z'n alle in het donker is ook weer eens een aparte ervaring :). Een goed cadeau voor in het donker zou op zulke momenten goed van pas komen. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Lekker slapen en morgen gezond weer op!

Even een weekje dichter bij mijn familie was wel de doelstelling van deze week. Dat is gelukt. Tussendoor voldoende vrije tijd voor een strandwandeling, wat hebben we het getroffen met het weer. Dat liet voor de tijd van het jaar niets te wensen over. Zelfs ongewenste bezoekers de eendenfamilie werden bij ons warm onthaald met geweekt brood. Zodra de gordijnen open waren kwamen ze voor de deur staan. Wat leuk!!

• Reisgezelschap? Met partner
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? de zeelucht en mijn familie
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? de toevoegingen die ik heb genoemd bij vertrek, paar extraatjes op de badkamer zodat je als vrouw je potjes creme en make up kwijt kan. Er was maar een spiegel, alleen in de badkamer, maar ik moest mijn spullen elke keer ophalen. Een toilettas kon je niet kwijt. Kleine plankjes tussen spiegel en deur zouden veel oplossen of een spiegel op de slaapkamer met goede verlichting. Een seniorenwc pot is wel fijn. Deze was erg laag.

Beste Jos, Bedankt voor de reactie en natuurlijk voor de tips! Wat heerlijk dat u met het lekkere weer en dicht bij uw familie was en over het strand kon wandelen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Weer een heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben weer genoten van de mooie aangepaste bungalow op strandpark Vlugtenburg. Alles is aanwezig voor een onbezorgde vakantie als je in een rolstoel zit.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Oude chalets gelijk weghalen

Leuk dat jullie weer zijn geweest! U heeft wel hetzelfde idee als de directeur! :) De oude chalets worden in de toekomst ook weg gehaald, dat gaat helaas niet allemaal gelijk. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Marielle, receptie Strandpark Vlugtenburg

uitstekend

bungalow voor mindervaliden zeer goed aangepast en comfortabel. Ook fijn dat er goede voorzieningen voor bungalow en strand gehuurd kunnen worden. Vriendelijk personeel.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? toegankelijk
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? de paden naar de zorgbungalows verharden

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons op het park. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heerlijk huisje en omgeving

Fijn weekend gehad

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ben niet geschikt als directeur.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons op het park. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Ruime moderne bungalow maar wel minimalistisch

We hebben een grandioze tijd gehad. Super dat de drie hondjes mee mochten komen. Qua geluid heerlijk rustig. Zal in e zomer vast ook erg gezellig zijn.

• Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Heerlijk aan het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Spelletjes in de woningen voorzien. Radio/cd speler oven. Bredere bedden. Matrassen waren wel goed.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Bedankt voor de tips, wij zullen dit intern bespreken en kijken wat de mogelijkheden zijn. Spelletjes kunt u bij ons op de receptie lenen om te gebruiken tijdens uw verblijf. Fijn dat alles verder naar wens geweest is! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Heel fijn gehad

Huis was ruim en compleet. Vlak bij zee maar de rest van omgeving met industrie niet mooi.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee

Goedemorgen, Bedankt voor uw goede beoordeling. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooi park met goed onderhouden huisjes dichtbij strand, dorpen en steden

Zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand, dichtbij dorp en diverse bezienswaardigheden
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het restaurant met name op zondag vanaf 10.00 uur open vooral als de strandtenten dicht zijn.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Bedankt voor de tip, wij zijn ermee bezig om te kijken of het haalbaar is om volgend winter seizoen open te blijven. Wellicht dat wij dan wel vanaf 10.00 uur voor u klaar kunnen staan. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Ik heb een heerlijke tijd gehad die me wel gedaan en verkwikt heeft.

Ik vond het echt heerlijk rustig. Ik verbleef in een zorgbungalow van Avavieren omdat ik vorig jaar december rolstoel-gebonden ben geraakt en mijn huis aangepast moest worden in november dit jaar. Tijdens de passing van de doucherolstoel van Lagooni uit Monster, dit voorjaar, kreeg ik op het revalidatiecentrum van de medewerkster van Lagooni, ( https://www.lagooni.com/ ) de tip om te informeren bij Stichting Avavieren voor een tijdelijk verblijf tijdens de verbouwing. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb geen spijt gehad. Ik had een heerlijk uitzicht uit mijn slaapkamer-raam en serre, kon lekker vanuit de serre met de deur open van het uitzicht en de (zonnige) dag/avond genieten, heb met de handfiets kunnen oefenen in en om het terrein. Was al 20 jaar niet met vakantie geweest en ook al waren de redenen dat ik tijdelijk moest verkassen eigenlijk diep-tragisch, ik heb een heerlijke tijd gehad. Ik woon in een onrustige, door sommigen, flat, al jaren, en de stilte op Vlugtenburg was een verademing. Meerdere bezoekers hebben gezegd hoe rustig ze het vonden. Het huisje, nummer 35, Radijs, was tip-top verzorgd, vond ook mijn visite, sfeervol ook, mijn slaapkamer lekker knus en donker en stil. Het ging me echt aan mijn hart om weer te vertrekken. Het enige wat ik miste in het huisje waren mijn andere revalidatie-spullen, (mijn beenfunctie is nog steeds aan het terugkomen en ik oefen elke dag en kon niet alles meenemen naar het huisje), en een wasmachine. Dan zou ik er zo hebben kunnen wonen. Hans Prins van Stichting Avavieren is enkele malen wezen informeren hoe het met me ging. Ook Lex, de klusjesman, is komen vragen hoe het met me ging. Dit heeft me goed gedaan, Vriendelijke en rustige mensen, behulpzaamheid. Het heeft me allemaal wel gedaan. Ik heb een hele fijne vakantie gehad om aan terug te blijven denken. Dank jullie wel, ook voor het prachtige initiatief met de Stichting Avavieren voor de zorgbungalows. Als Vlugtenburg een dorp was, zou ik er willen wonen.

• Reisgezelschap? Alleenreizend
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust en de stilte , de natuur, de boompjes en de beestjes.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Kan eigenlijk niets bedenken.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bijzonder mooie reactie! Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons op het park en dat het u aan niets ontbrak. Wij hebben inderdaad een goede samenwerking met Stichting Avavieren en hebben er samen met hen voor gezorgd dat alles volledig aangepast is. Wij wensen u veel succes met uw nieuwe woning. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!