De bungalow was netjes en voldeed aan onze verwachtingen.

Jammer dat er geen mogelijkheid was om de meegenomen fietsen in een schuurtje of iets dergelijks te zetten.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Fietsmogelijkheid door de duinen.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Parkeerplaatsen moderniseren, zodat je na een dikke regenbui niet met de voeten in het water staat om bij de auto te komen.

sehr gepflegter Campingplatz

sehr netter Empfang, unkomliziertes Check-In und Check-Out

• Restaurant NZ
  • Warst du schon mal bei uns? Ja, wir kommen gerne hierher
  • Reisegesellschaft Freunde
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? die Nähe zum Strand und zu Hoek van Holland
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? NZ

rustig vakantie park heerlijk aan zee

Uiteraard voor de wintertijd een rustig vakantiepark, heerlijk aan zee. Bungalow voldeed prima, alleen zou ik langzamerhand de pannen en borden enz gaan vervangen. De vaatwasser droogde niet, de schuifdeuren van de douchcabine wil na sluiten weer moeilijk open.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rust
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Verlichting op het park sterk verbeteren, en zie punten boven.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zullen uw punten zeker meenemen en intern bespreken. Wat betreft de verlichting op het park, hier zijn wij al druk mee bezig om te kijken naar een passende oplossing. Fijn dat u ondanks deze puntjes toch een heerlijk verblijf heeft gehad bij ons op het park! Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

perfect voor een weekje aan zee

Op een klein eenvoudig park een heerlijke ervaring met de camper. Het park lijkt gedeeltelijk ook permanent bewoont. Er was al vroeg geluid van vertrekkende auto's. Zelf waren we met onze hond, prima! Helaas wel wat hondenpoep wat niet werd opgeruimd door eigenaren. Laat je hond uit buiten het terrein en niet op het camping gedeelte. Sanitair netjes en schoon. Geweldige speeltuin!

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? vlak aan zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? hondenpoep opruimen

Goedemorgen Jolanda, Bedankt voor uw beoordeling! Overlast en hondenpoep op het park is inderdaad niet de bedoeling, wij zullen dit intern bespreken en kijken wat we hieraan kunnen doen. Fijn dat u desondanks een heerlijk verblijf heeft gehad bij ons op het park. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

perfect

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Goedemorgen Jurgen, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Fijn Familie weekend

We hebben genoten van de omgeving, en de mooi gerenoveerde kajuitbungalow.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Misschien een winkel op het park?

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons op het park. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

Es war einfach nur schön.

Wir konnten für ein paar Tage unseren Alltag vergessen. Wir werden wieder kommen.

• Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Geblieben in? Kabine Bungalow Pflege 8p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? NZ

Guten Tag, Vielen Dank für Ihren Gute Bewertung! Schön das Sie ein gute Aufenthalt bei uns gemacht haben. Vielleicht bis zum nächstes mal! Mit Freundlichen Grüsse, Linsey, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Fijn ruime accomodatie en klantvriendelijk personeel

Heerlijk relaxed weekend gehad met mijn kinderen, we hebben ons uitstekend vermaakt.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? duinen en strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? vertellen hoe je met vloerverwarming om moet gaan. Vertellen hoe je op het park afval kunt scheiden en zorgen dat dat kan. Een combimagnetron plaatsen.

Goedemiddag Tine, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zullen uw tips meenemen en intern bespreken wat de mogelijkheden zijn. Wat betreft het afval scheiden, dit willen afvalverwerkers tegenwoordig liever zelf doen omdat dit nu veel beter ontwikkeld is. Wij hebben dit dus inderdaad niet op ons park, echter hebben wij wel een Jutterskeet waar veel attributen worden uitgezocht. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Linsey, receptie Strandpark Vlugtenburg

leuk familiepark

Van alles te doen in de omgeving: wandelen, fietsen, citytrip, shoppen,... Ook voor kinderen speelparken e.d.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? toegangspaadjes naar de huisjes verharden ipv kiezeltjes.

Beste Marc, bedankt voor de leuke beoordeling. Om het park echt te verbinden met het strand, hebben we nu paden van kiezelstenen. Wie weet gaat het ooit nog veranderen. Wel vinden we het fijn dat onze gasten met ons mee denken! Met vriendelijke groeten, Mariëlle receptie Strandpark Vlugtenburg.

Der Park ist sehr gut.

Ohne Frage, eine Interressante Anlage. Wer HILTEN-Service möchte, der muß ihn auch bezahlen.

• Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal, Ja, wir kommen gerne hierher
  • Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Der Strand *** und die Lage.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Für einen Oktober-Urlaub nicht Berechtigt !!!

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Vielleicht können wir Sie nächtsten Mal in Sommer begrüssen? Mit freundlichen Grüssen, Mariëlle Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Fijn en leuk om met zoveel mensen in een huis te kunnen verblijven

Het is een ruim huis waar je goed met 16 personen kunt verblijven. Er was voldoende ruimte, voldoende toiletten en douche gelegenheden. Ook de slaapkamers waren prima. Het huisje was netjes en schoon.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Lekker dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? We vonden de verlichting van het huisje erg donker. Waardoor het in het huisje zelf ook wat aan de donkere kant was. Als ik iets zou aanpassen in het huisje is het sterkeren spotjes in de plafond verlichting en sterkere spaarlampen in de lampen boven de bank en boven de eettafel. Ook zou ik een stamper bij het keuken servies toevoegen. Dit was niet aanwezig en het is dan best lastig om stampot te maken.

Goedemiddag Daniëlle, Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Daar worden wij erg mee geholpen! De tip over de verlichting nemen we mee, bedankt voor het doorgeven. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Super mooie kajuit huisjes, we waren met 13 pers..Heel gezellig en fijne speeltuin voor de kleinkinderen..lekker wandelen naar de zee..aanrader voor een fijn weekend.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Wi-Fi voor de hele tijd..

Goedemiddag Francien, Een heerlijk familieweekend achter de rug, we zijn blij dit te horen! Komt u nog eens terug met uw kleinkinderen om te genieten aan de kust? We hopen het! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima verblijf

Fijn huis en alles prima in orde aangetroffen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Om zo naar zee te kunnen lopen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Geen idee

Goedemiddag familie van Ingen, Uw eerste keer op Strandpark Vlugtenburg is naar wens geweest, goed om te horen! We zijn blij te horen dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan. Misschien komt u nog een tweede keer langs! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Onthaasten

Met 3 gezinnen kunnen onthaasten in een luxueuse kajuit: genoeg ruimte en voldoende materiaal aanwezig. Vriendelijke medewerkers op het park. Elke dag wel gebruik gemaakt van de sevice van het Pannekoekenhuis (gourmet, fritjes, pizza). Speeltuin = leuk

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, wij komen hier graag op vakantie, Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Reisgezelschap? Vrienden
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Nabijheid strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Een combi-oven in plaats van alleen een magnetron zou praktischer zijn.

Goedemiddag mevrouw Hilde, Wauw! Elke dag gebruik gemaakt van onze service, daar zijn we u erg dankbaar voor. Het maakt ons enthousiast om alle gasten op ons park nog meer te helpen. Ook wij zijn heel blij met onze nieuwe speeltuin naast het restaurant, een fijne plek om te genieten van het zonnetje. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Leuke schone bungalow, welkoms kadootje en prachtig herfst weer.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Onbeperkt WiFi

Goedemiddag Bianca, Allereerst hartelijk dank voor het zorgvuldig invullen van de beoordeling. Fijn om te horen dat u in deze herfstdagen ook zo heeft genoten van de bungalow. Uiteraard zouden wij ook blij zijn met het hele jaar vakantie. Dat is nog eens genieten! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prima accommodatie! Mooie ligging voor uitstapjes.

Goed verblijf gehad op jullie park. Het park ligt perfect om diverse dagjes uit te gaan. Personeel vriendelijk. De kajuit bungalow was prima in orde. Enige minpunt is het gebrek aan kledingkasten. 1 kledingkast is wel erg summier met 6 mensen. Maar qua ruimte ook geen optie voor meer kasten. Onder de bedden wel lades maar vind ik niet handig. Bedden verder prima, douche goed etc Wij komen zeker terug.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Genoeg te ontdekken
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De grote stenen bij de gasten parkeerplaats weghalen. Mijn ouders reden te ver door richting slagbomen, moesten dus terug naar de naast gelegen parkeerplaats. De draai is heel erg krap. Hoorden dat van meer mensen. De grote keien liggen in de weg.

Beste Estelle, hartelijk dank voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. De ingang naar de bezoekersparkeerplaats is inderdaad smal. Wij zijn op dit moment aan het kijken om de gehele ingang naar de bezoekersparkeerplaats te verbreden. Wellicht kunnen we alvast stenen weghalen. Wanneer jullie weer komen, kunt u wellicht zelf het resultaat zien! Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Mariëlle, receptie Strandpark Vlugtenburg

Unterkunft okay, der Park um die Häuser ungepflegt

Buchung verlief reibungslos. Die Einrichtung ist veraltert. Besonders die Küchen sollten erneuert werden. Geschirrspüler spülten nicht sauber. Wünschenswert wäre ein Backofen oder eine Mikrowelle mit Backofen. Betten waren gut. Bestuhlung und Tisch auf Terrasse sehr abgenutzt.

• Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 14p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Den Haag, Scheveningen
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Die Parkanlage um die Häuser besser gestalten und pflegen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung Thomas. Wir nehmen Ihre Tipps mit und der technische Service überprüft die Spülmaschine! Verbessern von die Parkanlage ist auch auf unsere Wunschlist und wir können das hoffentlich bald realisieren. Mit freundlichen Grüsse, Mariëlle, Rezeption Strandpark Vlugtenburg.

Dicht bij zee in fijn huisje.

Wij hadden in leuk weekend in leuke huisjes. Het strand op loopafstand, waar onze hond erg blij mee was. Heerlijk gegeten in het restaurant en de broodjes service is perfect!

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en zee

Beste Jelleke, We zijn blij om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Met de hond een stukje wandelen over het strand is inderdaad een fantastische aanrader. Bedankt voor het compliment over het restaurant en het ontbijt! Komt u nog een keertje terug? We zouden het erg leuk vinden om u nog een keer te zien. Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Für ein paar Tage ideal

Der Service war gut und freundlich, die Wohnung sauber und zweckmäßig eingerichtet. Wir hätten gerne etwas mehr Besteck und Geschirr gehabt, um die Spülmaschine effektiv beladen zu können, außerdem fehlte uns ein Toaster und bei längerem Urlaub wäre ein Backofen schön gewesen. Leider war unser Haus nur durch eine Verbindungstür zu den Nachbarn getrennt, so dass es etwas hellhörig war. Wünschenswert wäre auch eine etwas bessere Beleuchtung gewesen, Lesen im Wohnzimmer war kaum möglich. Trotzdem konnten wir uns gut erholen, und der gute Service (z. B. Brötchendienst) hat uns positiv überrascht.

• Restaurant NZ
  • Warst du schon mal bei uns? Ja, wir kommen gerne hierher
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Zugang zum Dünengebiet und Strand

Guten nachmittag, Vielen Dank für die umfassende Bewertung. Mit Ihren Tipps und Ratschlägen können wir uns weiter verbessern. Wir freuen uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Urlaub zufrieden sind und hoffen, wir sehen uns wieder! Mit freundlichen Grüßen, Miranda, rezeption Strandpark Vlugtenburg

Prima park en bungalow.

Fijn vriendelijk en behulpzaam personeel. De dienst om broodjes te bezorgen is erg op prijs besteld. Prima om een weekje te vertoeven.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand

Goedemiddag Theo, Wauw, wat een complimenten! Met alle plezier helpen wij u een handje voor een zorgeloze vakantie. Altijd fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Hopelijk zien we u nog een keer terug. Met vriendelijke groet, Miranda, receptie, Strandpark Vlugtenburg.

Erg goed

Wij hebben gebruik gemaakt van een borgbungalow en die voldeed ruim aan oze verwachtingen.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De paden naar de zorgbungalows verharden.

Goedemiddag mevrouw van Kemenade, Hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling! Fijn dat u zo genoten heeft van de zorgbungalow en dat deze aan uw verwachtingen voldeed. Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Genoeg verbeterpunten maar voor een midweek al met al een prima verblijf gehad!

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Goedemiddag Marloes, Fijn dat u de verbeterpunten nog telefonisch wilde toelichten. Dit helpt ons enorm! Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Entspannte Ferien am Meer

Wir waren als Familie im Strandpark Vlugtenburg. Der Bungalow war schön, gemütlich und sauber. Der Park befindet sich direkt hinter den Dünen. Das Personal ist sehr freundlich und auch die Animation für die Kinder ist toll. Dank des Lieferfrühstücks konnten wir auch morgens ganz entspannt in den Tag starten.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Den Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Das Frühstück etwas verändern (Gemüse dazu, weniger Verpackung).

Guten nachmittag Vielen Dank für das Abschließen dieser positiven Antwort! Was für eine hohe Bewertung! Wir freuen uns zu hören, dass der Bungalow zufriedenstellend war. Die Damen des Animationsteams geben ihr Bestes, um die Kinder in jedem Urlaub zu unterhalten. Wir haben die Komplimente zum Frühstück an die Kollegen des Restaurants weitergegeben. Ein erholsamer und angenehmer Urlaub, das freut uns zu hören! Ich hoffe, wir sehen uns beim nächsten Mal! Mit freundlichen Grüßen, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie nette lokatie, gastvrij ontvangen

Net huisje, fijn dat er een goedwerkende stofzuiger aanwezig was. Erg handig bij het verblijf met een hond in de rui. Zo blijft het binnen ook leefbaar na een lange wandeling op het strand Helemaal top Fijne douche en bedden zijn prima

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij het strand en Den Haag

Goedemiddag mevrouw Jans, Uitwaaien met de hond is heerlijk op het 's-Gravenzandse strand. Fijn dat u zo genoten heeft van het 6-persoons bungalow. Wellicht zien we elkaar nog eens een keer. Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Leuke locatie vlak bij de zee.

Prima locatie op loopafstand van het strand. Leuke speeltuin en pannenkoekenrestaurant. Huisje schoon en groot genoeg voor ons tweetjes, voor 6 personen aan de kleine kant.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand vlakbij

Goedemiddag mevrouw Kuijpers, Hartelijk dank voor het invullen van uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat u zo genoten heeft van de faciliteiten op ons park. We zijn ook erg trots op de komst van de nieuwe speeltuin! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!