Perfecte mini vakantie gehad

Ideaal binnenrijden op kenteken Geweldig mooi huis, schoon, 2 aan elkaar gekoppeld dus super groot. Met een vriendengroep van 13 volwassenen en 2 honden was het goed verblijven in het huis. Lekker dicht bijnier strand. Geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het park dus die kan ik niet beoordelen. Volgend jaar willen we weer. Want waarom verder zoeken als het prima is.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Beste Carry, Heel erg bedankt voor uw positieve review, Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad met uw vriendengroep. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke lach Lisa, receptie Strandpark Vlugtenburg

Super schoon huisje en de clieten hebben het super naar hun zin gehad.

Mooi huisje en aardig personeel

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand

Beste Robert, Bedankt voor de goede review. Wat leuk dat het verblijf goed is bevallen. We hopen jullie snel weer te zien! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Positiv überrascht

Ganz toll fanden wir, was für die Kinder geboten wurde. Ganz großes Lob dafür

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt?
  • Wert für Geld
  • Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Komfort 14p
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? k.A.

Am Besten Paul, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Das wissen wir sehr zu schätzen. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Park :) Mit freundlichen Grußen, Meena, Rezeption strandpark

Fijn vakantiepark alleen ‘snachts onrustig.

Fijn vakantiepark alleen ‘snachts onrustig.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en omgeving
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zorgen dat het ‘snachts rustig is op het park.

Beste W.p. van Dreumel, Bedankt voor het achterlaten van een review! Goed om te lezen dat u net als wij zo geniet van het strand:) Vervelend dat u onrust in de avonduren heeft ervaren. Op ons park hanteren wij de regel dat het na 23:00 uur stil moet zijn. Wij zijn erg gesteld op de rust. Voor dit soort onaangename situaties hebben is onze noodtelefoon beschikbaar. Zo kunt u ons altijd bereiken, ook als de receptie gesloten is. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Mooi gastvrij park

Goed weekend met onze camper gehad. Er was een broodjes sevice en de broodjes werden aan de camper gebracht smorgens. Fijn restaurant, met heerlijk eten. Lekker dichtbij het strand. We hebben het naar onze zin gehad.

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand op loopafstand.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Zorgen voor verkoop van gasflessen voor campers en caravans. Wij hadden de gastank leeg,en geen fietsen mee. Met de camper moesten we dan naar de Welkoop. Is fijner als er een gasfles op het park verkrijgbaar zou zijn.

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw prettige review! We zijn blij dat u een fijne tijd heeft gehad op ons park:) De tip over de gasflessen en de verkoop hiervan onthouden we, wij kunnen ons altijd verbeteren. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Mooie rustige camping buiten het hoog seizoen.

Mooi dicht bij het strand maar de camping was wel heel drassig op de staanplaatsen.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand en den haag

Beste Gja, Bedankt voor het achterlaten van een review. We zullen uw opmerking over de drassige plek intern bespreken zodat u hier hopelijk volgend verblijf geen last van heeft. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

hele fijn midweek

Het huis is fantastisch met alle aanpassingen die we nodig hadden .Alle mensen die er werkzaam zijn heel aardig en behulpzaam. Vooral dat we nog gebruik konden maken van de strandrolstoelen dat was een fijne ervaring en toevoeging

• Reisgezelschap? Familie met oudere kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dichtbij het strand wandelen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ik zou het niet anders doen maar ik zou zeker het personeel in ere houden

Beste Ria, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze goede beoordeling. Fijn om te horen dat jullie weer zo genoten hebben! Tot de volgende keer. Met een vriendelijke lach, Sabine, receptie Strandpark Vlugtenburg

Unkompliziert, freundlich, klasse!

Super unkomplizierte Buchung, sehr freundlicher Kontakt. Der Platz war auch im November noch richtig gut, das Frühstück perfekt - „Start with a smile“ ist hier Programm und wir haben unsere spontane Mini-Auszeit zum Saisonende sehr genossen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft k.A.
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt? k.A.
  • Wert für Geld
  • Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Nein, das war das erste Mal
  • Reisegesellschaft Familie
  • Geblieben in? Camping / Stellplätze
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? k.A.

Besten Christina, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben. Wir bekommen ein Lächeln auf unser Gesicht, wenn wir Ihre Bewertung lesen. Wir hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen! Mit einem freundlichen Lächeln, Miranda, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Mooi kleinschalig park vlak aan zee.

Heerlijk weekend gehad. Compliment aan het personeel. Hulpvaardig en vriendelijk.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Kleinschalig en rustig.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Niets

Beste Ineke, Bedankt voor de goede review. We zullen de complimenten doorgeven aan het team van Vlugtenburg. Tot een volgende keer! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prim camping, vriendelijk personeel

Goede voorzieningen. Netjes schoon.

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Geen eindtijd om 12 uur s middags. Camper aard komen vaak maar twee dagen en dan is om twaalf uur weg moeten zijn, erg kort dag en duur betaald.

Beste Corine, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de camping. We hopen u graag nog eens terug te zien! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Hebben een fijn verblijf gehad.

Ondanks ziekte en dat mijn zus , nichtje en hond etc. niet aanwezig konden zijn. Bij uitchecken kreeg ik ongevraagd deze onkosten voor extra schoonmaak hond etc. vergoed omdat we met minder personen aanwezig waren. Top.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee

Beste Karina, Wat fijn dat u even de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten, hartelijk dank daarvoor. We hopen dat het beter gaat met uw zus en we wensen haar veel beterschap. Hopelijk kan uw zus, nichtje en hond een andere keer alsnog een keer komen. Jullie zijn van harte welkom! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Very happy campervaners!

Very nice site in a great location with all the facilities we needed

• Would you recommend us? Yes
  • Hospitality / service
  • Cleaning of the accommodation N/A
  • Did the accommodation meet your expectations N/A
  • Value for money
  • Restaurant N/A
  • Environment / location of the park
  • Have you been to us before? No, this was the first time
  • Travel party? With partner
  • Stayed in? Camping
  • What did you like best about the area? We have passed through europoort on many occasions usually on route to France/Germany & Belgium and never considered the Netherlands as a holiday destination but we loved everything about our stay in the Hoek Van Holland and will definitely return again and discover more of the Netherlands
  • If you could be a director for a day, what would you do differently? N/A

Dear Ray, Thank you very much for your good review. We are glad that you are so enthusiastic about the Netherlands. It's great that you had a good stay. We hope to welcome you again at our park in the future. And hopefully you will have a good time again. Kind regards, Miranda, reception Vlugtenburg

Heerlijk park

Altijd een feestje om op strandpark Vlugtenburg te zijn! Verander alsjeblieft niets, het is een heerlijk park.

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Niets

Beste Linda, Wat heerlijk dat u heeft kunnen genieten van het feestje op het park. Misschien zien we u nog eens terug! Met een vriendelijke lach, Miranda, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Prachtige huisjes

We hebben een fijn lang weekend gehad. Iedereen was supervriendelijk en niets was ze te veel. Omdat onze zoon in de rolstoel zit konden we alle aanpassingen krijgen die we nodig hadden en het stond er allemaal toen we aankwamen dat was top! Ook hadden we nog een elektrische strand rolstoel besproken wat was dat toch fijn dat alles op op het park aanwezig is, we voelden ons daardoor erg welkom! Het enige minpuntje was dat we aan 2 kanten buren hadden die er permanent verbleven ivm werk en die leven dan anders als dat je er op vakantie bent.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De mensen die er voor werk verblijven zou ik dan meer bij elkaar laten verblijven zodat de vakantiegangers meer omgeven worden door andere vakantiegangers en dan is dit een prettigere sfeer voor iedereen ;-)

Beste Anja, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te horen dat u last heeft gehad van de buren. Bedankt dat u uw eerlijke ervaring deelt. We nemen dit zeker mee. We hopen u in de toekomst nog eens tegen te komen op het park. Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

fijn onderkomen in een mooie omgeving

Het was een mooi én schoon huisje, maar de inrichting enigszins gedateerd. De skai overtrek op de bank van de eethoek was kapot en ook een hoek van een eetstoel was goed beschadigd, jammer.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? nabijheid zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? kleuren in het huisje licht maken

Beste Elly, Wat fijn dat u even de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten, hartelijk dank daarvoor. Bedankt ook voor de tips. Hopelijk tot een volgende keer. Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Wij vinden het een top camping mensen zijn heel vriendelijk staan voor je klaar als wat is goed restaurant en voor de kinderen is er van alles te doen wij komen heel graag weer terug

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand

Beste Jolanda, Wij worden ontzettend blij van uw review! Hartelijk dank voor uw enthousiasme en lovende woorden met betrekking tot meerdere afdelingen op ons park. We zien u graag snel weer :) Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Genieten

Heerlijk gelegen vlak aan het strand en dan met de camper ook nog het geluk hebben om in november supermooi weer te hebben. De WiFi was niet zo goed. Het restaurant heerlijk.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De WiFi op de camping versterken

Beste Inge, Wat een fijne review! Goed om te horen dat u het naar u zin heeft gehad en wat heerlijk dat u het in deze tijd van het jaar nog zo getroffen heeft met het weer. Uw tip nemen wij mee, wij willen ons blijven verbeteren. We zien u hopelijk snel terug. Met vriendelijke lach, Meena, receptie strandpark Vlugtenburg

Fijne plek en betaalbaar

Fijne plek om een paar nachten door te brengen. Op wandelafstand van het strand. Op de 'nieuwe' camperplekken zijn de plaatsen ruim en de toiletgebouwtjes (Twee van de 4 ruimtes waren open) netjes en schoon. (Gecombineerde wc en douche ruimte, inclusief wc-papier en warmwater). Inclusief elektriciteit voor een zeer schappelijke prijs. Duidelijk een terrein in ontwikkeling voor de komende jaren. Het terrein ziet er wel wat rommelig uit. Kom hier zeker nog eens terug.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Duinen en strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Verder gaan met renovatie, let speciaal op dat het terrein meer een eenheid gaat uitstralen. Het komt bij mij nu wat rommelig en chaotisch over. Bijvoorbeeld geen mooie 'lijnen' in de paden en wegen. Ook verschillende soorten bestrating. Verschillende bouwstijlen door vernieuwingen door de jaren heen door sloop en renovatie van vakantiehuisjes op het terrein. Ook geen eenheid in de begroeiing (struiken, gras en bomen). Misschien meer open maken. Begroeiing ziet er wat verwilderd uit.

Beste Roel, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Uw tips zullen we meenemen voor de toekomst. We hopen jullie nog eens tegen te komen bij ons op het park. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Toller Wohnmobil Stellplatz

Super schöner und sauberer Wohnmobilstellplatz. Toller Service vor Ort, gutes Restaurant und ein unschlagbarer Preis!

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Nähe zum Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Bessere Zahlungsmöglichkeiten in der App

Lieber Dany, Vielen Dank für die positive Bewertung. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder im Park zu sehen. Mit freundlichen Grüssen, Lisette Rezeption Vlugtenburg

Good value for money!

A warm welcome from a well-trained receptionist, thank you. The pitch (#278) was in a good location for the sanitary facilities, too - unfortunately, the weather prevented me from spending much time outside my campervan. It was only a few minutes’ walk to the bar/restaurant, where we were both (my dog and I) made very welcome by the efficient staff. I enjoyed my meal, and the beer was good, as well. Staff brought my dog a bowl of water each time we went in, another plus. The campsite is in an excellent location, only a stone’s throw from the cycle path and walkway ……not having to worry about cars and other vehicles was great. Walking along the dunes was so enjoyable, particularly when the sun decided to shine on the Saturday, and we were able to go onto the beach towards Monster, where dogs are allowed off-season. I’ll bring my bike and dog trailer on my next visit to Strandpark Vlugtenburg - I can then cycle further along the coast. The bus stop is a 5-minute walk away, and the #31 took us into Hook of Holland, where we caught the metro into Rotterdam (I had booked an appointment for my dog’s tapeworm treatment, prior to our return to the UK). Next time, I will take the #31 in the opposite direction and explore The Hague a little. I ordered rolls to be delivered each morning, and it was a real treat having fresh bread for breakfast. Apart from the rain, I had a very enjoyable stay at the campsite. Even although it was low-season, it was extremely well-priced for my stay. There were more visitors than I had anticipated, but I can understand its popularity.

• Would you recommend us? Yes
  • Hospitality / service
  • Cleaning of the accommodation N/A
  • Did the accommodation meet your expectations N/A
  • Value for money
  • Environment / location of the park
  • Have you been to us before? Yes, if only it were vacation all year round
  • Travel party? Traveling alone
  • Stayed in? Camping
  • What did you like best about the area? The freedom to move about in safety
  • If you could be a director for a day, what would you do differently? I think the pitches should be a combination of grass/hardstanding …..in inclement weather the mud/dirt inside my campervan wasn’t very nice. Hardstanding for the vehicle (campervan/caravan), with grass for canopies/awnings would make for a more enjoyable stay.

Dear Dorothy, Thank you for leaving a good review about the campsite and the restaurant. We are glad that you enjoyed your holiday at the campsite, the dunes and the surrounding area. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Lisette, Reception Vlugtenburg

Mooi, schoon park

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Prijs prima voor zelfvoorzienende camperaar in deze tijd van het jaar. ' s Zomers voor ons te duur. Veel fiets- en wandelmogelijkheden in de nabije omgeving. TIP: Verhard de camperplaatsen want bij regen wordt het te drassig met risico van vastzitten.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Fietspaden en strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Camperplaatsen verharden

Beste Tilly, Bedankt voor het achterlaten van een review. Uw tips zullen wij intern bespreken. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij ons op het park. Met een vriendelijke lach, Lisette, receptie Strandpark Vlugtenburg

Wij hebben met onze bewoners een heerlijke mid-week vakantie gevierd op Strandpark Vlugtenburg. Met alle gemakken voorzien! Heerlijk!

• Reisgezelschap? Groepreis
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Hoe dichtbij het bij het strand is en lokaal gelegen voor onze bewoners.

Goede dag, Bedankt voor deze goede beoordeling! Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf op de park. Tot een volgende keer! Met een vriendelijk lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Prachtige locatie...alles super schoon..top! Alleen.... geadverteerd met gratis wifi....

Wifi werkt voor geen meter.... zeer slecht dus.... zeker in t najaar zeer vervelend

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Voor goed werkende wifi zorgen...is tegenwoordig n pré

Beste Helma, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Vervelend om te lezen dat de WIFI niet naar wens was. We zijn bezig met het aanpassen en verbeteren van het WIFI netwerk. Goed dat u deze feedback doorgeeft. We hopen u in de toekomst nog eens terug te zien op het park. Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

het was een top weekend

het was een top weekend.

• Reisgezelschap? Familie met jonge kinderen
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 16p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? lekker uit waaien op het strand

Goede dag, Bedankt voor het achterlaten van een review. Tot volgende keer! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Mooie ruime camping dichtbij zee maar ook dichtbij Den Haag en Rotterdam

Fijne uitvalsbasis voor zowel strandgangers als voor de stedenliefhebbers.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand- en duingebied

Beste Peter, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat u heerlijk heeft kunnen genieten van de prachtige omgeving. Zowel het strand als de stad bied leuke mogelijkheden. We hopen jullie snel weer te zien bij ons op het park! Met een vriendelijke lach, Miranda, receptie Strandpark Vlugtenburg

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!