Hier is het altijd heerlijk.

Rustig park met heerlijke ruime huisjes en dichtbij het strand.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Meerdere in en uitrij sleutels meegeven aan de verhuurders van een 10 persoons huisje. Stoffer en blik in het huisje. Oven! Niet alleen voor wielrenners een aanbieding in het restaurant maken maar ook voor de gasten.

Heerlijk ,lekker dicht bij de zee en het strand

Even lekker er tussen uit

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rust
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De oudere witte huisjes achtervolging het park opknappen

Prima vakantiehuis

Wij hadden een 10 persoonshuis voor 2 gezinnen. Er is 1 grote slaapkamer en 4 hele kleine slaapkamers. Die kleine slaapkamers zijn eigenlijk te klein en omdat er verder ook geen opbergruimte is moet alles in de la onderbed en dat is gewoon te klein. Het huisje is eigenlijk toegericht op 8 personen want met 10 personen tegelijk eten aan tafel is niet te doen. Verder prima ervaring.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 10p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand en duinen
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? toegang tot de huisje met je auto om de spullen uit te laden.

Prima locatie vlak bij zee en vriendelijk personeel

Prima locatie vlak bij zee, fijn huisje en vriendelijk personeel.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? strand en zee dichtbij
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De EV laadplekken niet bezet houden als je niet aan het laden bent.

Altijd fijn om weer even in Vlugtenburg te zijn.

Wederom genoten!

• Omgeving / ligging van het park
  • Bent u al vaker bij ons geweest? Ja, was het maar het hele jaar door vakantie!
  • Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Zee strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Uitchecktijd iets later, oven in t huisje plaatsen

het huisje was goed misschien een opstapje voor in de keuken als je niet zo groot bent dan kan je niet goed bij de kastjes waar het servies staat

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? de rust
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? N.v.t.

Prachtige plek, matige faciliteiten

Einde seizoen nog een weekend aan het strand om te kiten en uit te waaien. Dit is een ideale spot, op het strand, breed zandstrook bij eb, alle ruimte voor ons voor kitebuggy etc zonder andere strandgangers in de weg te zitten. Helemaal top. We komen hier dan ook al een aantal jaar. De pipowagen op het strand is vrij basic. Daar is niks mis mee, er is een douche, een keukentje en basis meubilair inclusief bank, en meer heb je ook niet nodig als je voortuin de vloedlijn is. Je betaalt vooral voor de locatie (overigens zijn de prijzen behoorlijk gestegen afgelopen seizoe). Wat echt tegenviel was de kwaliteit van de uitrusting. Stoel en tafel met loszittende poeten, een geiser die de douche soms niet eens warm krijgt, loshangend deurtje keuken etc. Dat moet voor die prijs toch echt anders. Wel top overigens dat de haal en breng service voor bagage alle onze kite gear + buggy ophaalde op de dag van vertrek. Vanwege verhoogde prijs en staat van onderhoud 3 sterren. Maar het blijft een mooi plekje!

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? op het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? betere controle op technishce staat, iets meer luxe (dan maakt de hogere prijs ook niet meer uit)

Geweldig en zo dicht bij het strand

We komen nu al 6 jaar op Vlugtenburg waar het steeds weer thuis komen is. Fijne kajuit bungalow met alles er op en aan. Fijne plezierige medewerkers. Het weer moet wel meewerken anders is het een trieste boel. Om met regen de omgeving verkennen is ook geen pretje. Dus op naar volgend jaar.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Het strand en wandel mogelijkheden.
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De menukaart restaurant aanvullen.

Mooi gelegen

Prachtige omgeving, maar ook super de luxe sanitair in de mooie compartimenten.

• Verbleven in? Camping
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Niet veel van gezien, vanwege slecht weer
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Kampeerplekken betegelen. Nu was het erg zompig

De bungalow was prima en vriendelijk personeel

Wij hadden erg veel regen en het viel ons op dat er daardoor wel heel grote plassen op het terrein ontstonden die voor minder mobiele mensen wel een probleem vormden.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De zee en het strand

Rustige accommodatie

Coronaproof op t strand

• Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Rust

Super meedenkend personeel

Wij hebben hier een week gezeten na het overlijden van onze vader.. Gelukkig dacht dit personeel gelijk goed mee en was er geen probleem om op de dag zelf in te checken en te boeken. De bungalow was top en ook het strand was dichtbij waar we heerlijk konden lippen en praten met zijn allen. We komen zeker nog een keer terug alleen dan om vakantie te houden.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? De rust
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Ik zou het menu van het restaurant wat uitbreiden

geweldig verblijf in een gezellige kajuitbungalow

Een erg mooi verblijf met een mooie indeling waardoor we in deze Corona tijd toch een weekendje met de familie weg konden

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Luxe 14p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dichtbij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? niets

Beste Willemien, Bedankt voor dit mooie cijfer! Super leuk om te horen dat jullie zo een fijn verblijf hebben gehad met de familie. Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

mooie locatie, schoon huisje maar wel gedateerd

Huisje was keurig schoon, bedden opgemaakt maar wel met gaatjes in dekbedden en onderlakens. keuken en sanitair gedateerd. Kregen een leuk plantje aangeleverd door personeel. Prijs kwaliteit verhouding vind ik prima.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? zee op loopafstand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? renovatie organiseren

Mijn ervaring is dat we weerkomen

Heel fijn midweek gehad.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Loopafstand strand

Dichtbij zee

Met de fiets lekker toeren door de duinennaar s Gravenzande en Hoek van Holland. Alles dichtbij

• Verbleven in? Chalet 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dichtbij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Campingwinkel

Beste Sonja, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat u goed van de omgeving heeft kunnen genieten. Wij hebben inderdaad geen campingwinkel op ons park. Wie weet in de toekomts :) Wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Goed verzorgd alles

Super vriendelijk personeel Goed onderhouden Lekker dicht bij het strand

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Zorg 8p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Looppaden
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Het grind van de paden wegdoen

Fantastisch

Wij hadden een safaritent geboekt. Was geweldig. Echt knus en echt heel schoon, wat een verademing! Fijn ook dicht bij het strand. Was een leuke midweek en komen zeker nog een keer terug!

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Strand

Beste Karin, Wow een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op ons park. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Het was genieten

Wat meer verlichting in de safaritent. Bijvoorbeeld een schemerlamp voor het lezen van een boek.

• Verbleven in? Safaritent
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Park ligging op loop afstand van het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? Doorgaan op ingeslagen weg

Beste Willem, Bedankt voor deze beoordeling. Dit is een goede tip waar wij wat aan hebben. Wij gaan er zeker naar kijken of het mogelijk is om hier wat mee te doen! Wie wee tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Het was echt een heel bijzonder, goed verzorgd weekend op een prachtige locatie - wat een service!

Wij verbleven met onze zoontjes van 2 jaar en 4 jaar bij Strandpark Vlugtenburg. Zij hebben denk ik de mooiste vakantie van hun leven gehad en wij ook. Dit kwam doordat zij zich geen moment hoefden te vervelen, er was zoveel te doen op het park en het strand. De faciliteiten en de service waren echt heel goed geregeld. Elke dag verse broodjes, jus en hapjes (bezorgd bij onze deur) en een accommodatie waaraan echt niets ontbrak (TV, internet, kachel, goede douche, goede matrassen!). Echt heel fijn. Ze sliepen heerlijk 's avonds en overdag gingen ze enorm tekeer - wat een pret. Het pannenkoeken huis is zeer aan te bevelen, de speeltuin en de Juttershut vinden kinderen echt heel leuk. En het strand is, ook met storm en regen, een hele leuke plek om te zijn. De strandtenten zijn heel gezellig en de pizza's bij De Pit zijn goed! Wat vooral heel fijn is, is dat je veel dingen kunt dóen bij Vlugtenburg: surfen - blokarten - speeltuin - schelpen zoeken etc.. en dat je niet steeds op stap hoeft om iets leuks voor de kinderen (en jezelf) op te zoeken. Alles is echt daar op het park en het strand. Toen wij er waren was er storm en regen, en we verbleven in een Pipowagen op het strand. Dat is echt een hele mooie ervaring, ook met slecht weer, want we waren juist heel veel buiten en de kinderen konden er geen genoeg van krijgen. We gaan ook nog eens met warm weer, maar zeker weer als het herfstachtig is. Bijna geen TV gekeken of achter andere schermen gezeten, we waren steeds bezig, met hele leuke dingen.

• Verbleven in? Pipowagen op het strand
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Dat er zoveel is te doen op het park, we hoefden niet weg om (betaalde) activiteiten op te zoeken. Dat scheelde heel veel tijd, dus hadden we meer vakantie.

Beste Alexander, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat is het leuk om te horen dat jij en je gezin hier zo een leuke tijd beleefd hebben! Hier doen wij het allemaal voor :) Wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Receptie Strandpark Vlugtenburg

Ruhig und entspannend

Waren zum zweiten Mal bereits in Vlugtenburg. Die Nähe zum Strand ist super. Die Deluxe Bungalows sind ebenso toll und schön eingerichtet. Ein wenig Kritik habe ich einzigst am Restaurant He Pannenkoek. Die bestellten Pizzen waren allesamt am Boden verbrannt (schwarz) und steinhart. Für knapp 50 Euro dann doch eine große Enttäuschung. Ansonsten wieder ein wunderschöner Urlaub, selbst bei schlechtem Wetter.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Gastfreundschaft / Service
  • Reinigung der Unterkunft
  • Hat die Unterkunft Ihre Erwartungen erfüllt?
  • Wert für Geld
  • Umgebung / Lage des Parks
  • Warst du schon mal bei uns? Ja, wir kommen gerne hierher
  • Reisegesellschaft Familie mit kleinen Kindern
  • Geblieben in? Bungalowhütte Luxus 6P
  • Was hat Ihnen an der Gegend am besten gefallen? Der Strand und die Dünen. Wunderschön! Zudem die Nähe zur Stadt und den Metropolen.
  • Wenn Sie einen Tag lang Regisseur sein könnten, was würden Sie dann anders machen? Wohnzimmer-Tisch sehr wackelig. Stabilere Tische besorgen. Sitzgelegenheit im Wohnbereich für 6 Personen sehr klein. Couch viel zu klein. Mehr Speisenangebote im Restaurant wären schön, es gab nur Frites, Pizza oder Burger.

Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. In Bezug auf die Pizzas werden wir sicherlich mit dem Restaurant durchgehen. Dies ist natürlich nicht die Absicht. Trotzdem ist es toll, dass der Aufenthalt zufriedenstellend war. Mit Freundlichen Grußen, Daniëlle, Rezeption Strandpark Vlugtenburg

Knus aan zee

Fijn verblijf gehad in huisje van alle gemakken voorzien. Pal aan zee in het Westland tussen de kassen. Hond mocht mee. Lekker uitwaaien. Weer beter dan weersvoorspelling beloofde. Aanrader!

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? Nabijheid van het strand

niet echt

Na het aankomst kwam ik tegen dat ik niet met Visa caard kan afrekenen , dus heb ik met contant gedaan , en na het vakantie bijft jullie e-mails verstuuren dat bedrag nog niet betaald is ........Maar goed , omdat wij met klein kind kwamen , heb ik ook voor en kiderbedje gevraagd , en die stond netjes n het huisje maar beejtje jammer dar die vies als een varken was . Wij hebben ook ondbijt besteld bij het restaurant , ging om twee dagen . Op zaterdag was netjes gebraht en op zondag niet . helemal niks . Dus ik was daar met twee kinderen op zondag ochtend , zonder onbijt ddie ik betaald had . Nooit meer ! Twee steren voor het liging van park zelf , dicht bij strand . eigne goede punt van verhaal

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? N.v.t.

Goedemiddag, Vervelend dat u het verblijf zo ervaren heeft. Jammer dat er geen melding is gemaakt tijdens uw verblijf, misschien hadden we u dan verder kunnen helpen :) Ik kreeg u telefonisch helaas niet te pakken. Wellicht kunt u contact met ons opnemen als u hiervoor in de gelegenheid bent. Wellicht is het een misverstand, maar u heeft helaas alleen de helft contant voldaan. U gaf aan de rest te hebben overgemaakt. Met vriendelijke groet, Daniëlle, Strandpark Vlugtenburg

Een gastvrij welkom

Op het vakantiepark werden we vriendelijk welkom geheten. Na uitleg over het park, kregen we de sleutel en konden we met de auto binnenrijden. Bij gebrek aan een föhn in het huisje, kregen we 's avonds een föhn en welkomstplantje overhandigd. Erg attend in het Westland wat grotendeels uit kweekkassen bestaat. Het enige minpuntje is het lawaai van de reclamemolentje aan het begin van het park. Bij de flinke wind, draait dit molentje en maakt een irritante geluidsoverlast.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 4p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? vlak bij zee
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? De accommodatie beter schoonmaken

geweldig

Gevarieerd niet te groot park. dicht bij zee . Veel wandelingen mogelijk. Er werken leuke mensen. Je krijgt een bloemetje of plantje in je huisje.

• Verbleven in? Kajuit Bungalow Comfort 6p
  • Wat vond u het fijnste aan de omgeving? dicht bij het strand
  • Als u voor een dag directeur zou mogen zijn, wat zou u dan anders doen? niets

Over Strandpark Vlugtenburg

Op Vlugtenburg vindt u altijd een geschikte accommodatie. Of u nu op zoek bent naar een mooie kampeerplek, sfeervolle pipowagen, duin chalet of een comfortabele kajuit bungalow: u vindt het op Strandpark Vlugtenburg! Groepen verblijven comfortabel in een geschakelde bungalow met meerdere bad- en slaapkamers. Gezinnen genieten van de vakantie in de knusse pipowagen en kampeerders zijn altijd welkom op de camping. Maar waar u ook verblijft: u kunt altijd rekenen op de gastvrijheid en service van Strandpark Vlugtenburg!