Mooie camping

Één opmerking het oprijden en vooral het vertrekken vanaf de camping is een kwestie van heel goed uitkijken vooral als er een lange rij met caravans staat te wachten beetje begeleiding zou goed zijn!!!

Beste Koen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u ons Vakantiepark als mooi heeft ervaren! We zullen uw opmerking wat betreft de begeleiding van het wegrijden bij het Vakantiepark meenemen in ons volgend overleg. Hopelijk zien we u nog eens terug. Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Prima camping

Vooral voor de Vierdaagse! Sanitair soms te druk! Wachttijden bij de douches! Veder fijn: geen pasjes voor warm water/ douches etc! We hebben weer een prima week gehad en willen graag volgend jaar weer komen!

Beste Henny, Hartelijk bedankt voor het invullen van een beoordeling! Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Alles is super op een klein dingetje na.

Het water bij de afwas is lauw, mag wat warmer. (In het mooie sanitair gebouw)

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Uw tip over het afwaswater zullen we doorgeven aan onze technische dienst. Hopelijk zien we u nog eens terug op het vakantiepark! Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Elk jaar weer een mooie tijd op Vakantiepark de Molen. Het park is goed verzorgt en ook het restaurant is aan te bevelen

Beste Patrick, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Het is fijn om te horen dat u het al jaren naar uw zin heeft op ons Vakantiepark! Hopelijk zien we u volgend jaar weer terug, tot dan! Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Prima verzorgd buffet diner

Voor 2022 was mijn klacht dat de groente wat doorgekookt was, slap. Nu sterk verbeterd. Vriendelijke bediening en voldoende keus iedere dag. Bij elkaar een aanrader voor 2024.

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u het eten dit jaar tijdens de week van de 4-Daagse als heerlijk heeft ervaren. Hopelijk zien we u in 2024 weer terug! Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Het aangeven van de plaats op de camping kan wel beter

Beste Aaltinus, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw tip! Met vriendelijke groet, - Team Vakantiepark de Oude Molen

Goede camping, groen beter beheren en het zwembad en omgeving hoed schoon houden

Wij misten een kleine winkel op de camping, waar de eerste levensbehoeften gekocht konden worden, zoals brood/broodjes, kaas, boter, eieren, vleeswsren, melk, frisdrank, enz. Verder uitstekende camping met goede sanitaire voorziening

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! De reden dat er geen winkel op het park is, heeft ermee te maken dat er op 10 minuten loopafstand winkels (AH, Aldi, Jan Linders, Hema, Kruidvat, Etos, etc), bakkers en een slager zijn waardoor het voor ons als vakantiepark niet lonend is om een winkel te openen. Fijn om te horen dat u het verblijf op ons park verder als uitstekend heeft ervaren! Met vriendelijke groet, -Team Vakantiepark de Oude Molen

Mooi park met veel permanente bewoners

Met het park is niets mis. Er zijn mooie ruime afgebakende plaatsen, het sanitair is netjes en de omgeving nodigt uit tot verkennen. Toch vrees ik dat op termijn de situatie zal veranderen door de aanwezigheid van nogal wat kampeerders met een vaste staanplaats. Zij zijn door de hoeveelheid duidelijk aanwezig en doen soms afbreuk aan de rust waar je ook naar op zoek bent.

Beste Raymond, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat uw ervaring met onze faciliteiten naar wens was. Ook goed dat u het andere punt benoemd. Wij willen namelijk niet dat de aanwezigheid van gasten, of dit nu de gasten zijn die een heel seizoen staan of andere gasten, afbreuk doen aan de rust van anderen. We vinden het vervelend dat u hier last van heeft gehad en we gaan kijken op welke manier we dit op kunnen pakken. Mocht u specifieke voorbeelden hebben waaruit blijkt wat er vervelend was, zou u dit dan naar ons op de mail kunnen zetten? Alvast bedankt voor het meedenken. Hopelijk zien we u in de toekomst nog eens terug. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Altijd erg goed maar nu veel last van mebsen die daar slapen om te gaan werken

We zijn meerdere keren geweest maar weet niet of wij nog terug komen, de avonden wat luid en de ochtend vanaf 1/2 6 auto's die wegrijden om te gaan werken dit duurde tot ongeveer 7 uur maar daarna slaap je niet meer, erg jammer

Beste Silvia, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wat jammer om te horen dat uw ervaring deze keer wat minder was. Excuses voor het ongemak. We gaan in intern overleg eens kijken of we de regels met betrekking tot uw punt wat aan kunnen scherpen en dit ook beter kunnen handhaven op het terrein. Wanneer u nog terukomt, bent u natuurlijk weer van harte welkom. We gaan ervoor dat we u dan een verbetering van ons handelen hierop kunnen laten zien. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Mooie camping

Mooie camping ruime plaatsen mooi super schoon toiletgebouw met een mooie aangepaste kinder ruimte en in het restaurant kan men heerlijk eten Zwembad met mooie glijbaan de plaatsen waar de verhuur chalets stonden vond ik persoonlijk iets minder

Beste Harm, Bedankt voor uw review, En wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen op ons park! - Team Vakantiepark de oude molen.

Een super goed verblijf op de camping gehad. Als er iets is, wordt het opgelost. Klasse.

Beste Denise, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad! We staan graag voor u klaar. Hopelijk zien we u weer terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

prettige beleving

Een plek precies zoals we wensten: rustig en ruim, met het comfort dat je wenst als je gaat voor een week van dolce far niente met mogelijkheden tot fietstochten. Ook de wijde omgeving werkte mee: wat is het mooi bij jullie in de buurt.

Beste Thecla, Wat goed om te horen dat u zo'n fijne tijd bij ons op het park en in de omgeving heeft gehad. Bedankt voor uw beoordeling! Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Geweldig park

Een geweldig park. Perfekt sanitair. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunt is de ligging van de camper service om vuil water te lozen. Midden op de camping en een super smalle inrit die te bereiken is over vele voor campers te hoge verkeersdrempels. Bij een lange camper schuurt de bodem van de camper over de drempel hetgeen beschadigingen geeft. De vele krassen op de drempels spreken boekdelen.

Wow, wat een mooie beoordeling. En wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Wij zullen uw punt meenemen en dit bespreken. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen op ons park! - Team Vakantiepark de oude molen.

Hele fijne camping

Heel vriendelijk personeel op een kindvriendelijke camping. Met SUPER kindersanitair. En hele goeie ligging.Zeker een aanrader.

Beste Henriëtte, Bedankt voor uw mooie beoordeling, wij vinden het fijn dat u een goede ervaring hebt gehad op ons park. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Vakantiepark de Oude Molen

Prima verzorgd

Goed sanitair, prima service en ontvangst.

Beste J.A Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Vakantiepark de Oude Molen

Mooie camping alles goed verelkaar

Netjes

Beste Henk en Jeanet, Bedankt voor jullie beoordeling en het mooie cijfer dat u ons toekent! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Fantastisch!

Goed verzorgde camping, bij de receptie denken ze met je mee, we wilden graag een weekend langs Komen met de caravan bij mijn ouders helaas was de camping bijna helemaal vol, mijn ouders stonden achteraan de camping en wij zouden dan voor staan bij het zwembad We hadden de plaats net geboekt en we werden al gebeld dat we naast ze kunnen staan. Ze vertelden dat ze even hadden geschoven in de planning, helemaal fantastisch. Wat we ook leuk vonden is dat er 2x per dag een treintje rijdt voor de kinderen Wel hebben we gemerkt dat het een familie camping is waar veel familie’s samen komen denk aan grote tenten op het veld maar totaal geen last van gehad! Na 10 uur is het muis stil op de camping. Grote plekken met hegjes er tussen zodat je toch apart zit.

Beste Jeroen, Wat goed om te horen dat u het fijn heeft gehad op ons vakantiepark! Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Team Vakantiepark de Oude Molen.

Fijne camping aan de rand van Groesbeek

Fijne camping, niet al te groot met ruime plaatsen. De camping ligt gunstig voor tal van mooie fietsroutes. Fijn dat Groesbeek zo dichtbij ligt dat je er heen kunt lopen om een hapje te eten of wat te drinken.

beste Jellina, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring op ons park! Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Pinksterweekend was heerlijk

Ondanks dat het helemaal vol was geboekt, hebben we daar weinig van gemerkt. WC en douches waren netjes en hoefde niet te wachten

Beste E, Wij vinden het fijn om te horen dat u het goed heeft gehad op ons park. een 10 wauw! daar zijn wij natuurlijk heel blij mee! Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Kind vriendelijk

Wij stonden op veld K. Keken op veel campers en caravans..Dus als je leuk wil staan raad ik een comfor plek aan. Het eten was heerlijk, wel alleen Japans. Vriendelijke mensen. De speeltuintjes leuk voor kinderen tot 12 jaar. Wij waren er met Hemelvaart, lang weekend, erg genoten met ons kleinkind van ander half.

Beste C Peese, Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad! Hopelijk zien we u een volgende keer weer terug op ons Vakantiepark! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Prima campi g in mooie omgeving

Gezellige camping wel druk met auto's op de veldjes.

Beste Cees, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Hopelijk zien we u nog eens terug! - Team Vakantiepark de Oude Molen

super tevreden

vriendelijk en voor de kinderen super veel georganiseerd

Mooie week op prachtige camoing

Netjes, schoon, goede kwaliteit en vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Camping om terug te komen.

Nette service, goed Chinees restaurant op de camping, lekker rustig

De baliemedewerkers gaven goede en snelle info. Het Chinese restaurant op de camping heeft zeer vriendelijk en klant gerichte mensen en zijn flexibel (er werd voor mij een vegetarisch gerecht bedacht) Ondanks dat het een redelijk grote camping is, is het er erg rustig. Het sanitair op het basisveld is goed, maar wel aan een opknapbeurt toe.

Fijne ontspannende camping.

Komen nu 12 jaar op de camping en vaak meerdere keren per jaar.

Beste J. Wildervank, Bedankt voor dit prachtige cijfer! We vinden het leuk dat we jullie vaker zien en fijn om te horen dat jullie zo'n goede ervaring hebben. Tot de volgende keer weer! - Team Vakantiepark de Oude Molen