Laden reviews...
Laden reviews...
68 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overall, guests appreciated the camping experience with many praising the layout and facilities. While some noted noise and occasional service gaps, the atmosphere remained welcoming. The location and wide pitches were repeatedly highlighted as strong points. The reviews indicate a solid, dependable park that guests are happy to return to.
De douchebakken bij het open veld zijn spiegelglad. Ik vond de campingplaatsen veel te klein en te dicht op elkaar. Ik mis de bomen op het openheid. Te weinig schaduw.
Beveelt niet aan
26 June 2026
Hannie
Hardenberg
Beste Hannie,
Dank je wel voor je review. Fijn dat je zo tevreden was over de vriendelijke dames bij de receptie.
De gladde douchebakken nemen we serieus en geven we door. Ook je opmerkingen over de grootte van de plaatsen en het gebrek aan schaduw begrijpen we en nemen we mee ter verbetering.
Dank voor je feedback!
Met vriendelijke groet,
Team Vakantiepark de Oude Molen
Wij hebben er 4 dagen gestaan.Een super mooie plaats.Een goed restaurant erbij.Lekker gegeten.Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Een heel gemoedelijke camping.Alles was netjes.Ook her sanitair werd goed bij gehouden.wij hebben weer een week geboekt voor de bouwvak.Echt een een aanrader..Ook ons hondje Thieske vondt het geweldig. Het was top grtjes Anita
Beveelt aan
25 June 2026
Anita Van schayk
Berghem
Beste Anita,
Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide review!
Wat fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf, de ruime plaats, het restaurant en de gemoedelijke sfeer op de camping. Ook uw complimenten over ons personeel en het schoonhouden van het sanitair waarderen wij enorm. We geven deze graag door aan ons team.
Geweldig dat u direct weer een week heeft geboekt voor de bouwvak! En natuurlijk vinden we het extra leuk om te horen dat ook Thieske het zo naar zijn zin heeft gehad.
Wij kijken ernaar uit om u, en Thieske, binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een heerlijke vakantie.
Met vriendelijke groet,
Het team van het Vakantiepark
Wir waren zum 2. Mal hier die Nähe zum Ort sowie die Angebote zum Essen und Trinken gefallen uns sehr. Ideal für ein schönes Wochenende. Der Platz wird gefühlt von 95% Holländern genutzt was uns sehr gefallen hat - alle freundlich und nett. Wohnmobile sind eher wenige. Wir waren mit unserem Le Voyageur dort und hatten keine Probleme Sanitär immer sauber Personal immer freundlich Pflege der schönen Stellplätze könnte besser sein Hecken usw. Zufahrt auf dem Platz etwas eng und zu tief hängende Äste Wir kommen wieder
Beveelt aan
24 June 2026
Wolfgang
Dortmund
Liebe Wolfgang,
Vielen Dank für Ihre schöne und ausführliche Bewertung!
Es freut uns sehr, dass Sie bereits zum zweiten Mal bei uns zu Gast waren und die Nähe zum Ort sowie die gastronomischen Angebote in der Umgebung genießen konnten. Schön zu hören, dass Sie unser Campinggelände als ideal für ein entspanntes Wochenende empfinden und sich bei der freundlichen Atmosphäre unserer Gäste wohlgefühlt haben.
Besonders danken wir Ihnen für Ihr Lob bezüglich der Sauberkeit der Sanitäranlagen und der Freundlichkeit unseres Teams. Das geben wir gerne weiter.
Vielen Dank auch für Ihre Hinweise zur Pflege der Hecken und Stellplätze sowie zu den tief hängenden Ästen und der teilweise engen Zufahrt auf dem Platz. Solches Feedback hilft uns, unsere Anlage weiter zu verbessern, und wir werden diese Punkte in unsere zukünftigen Pflegearbeiten einbeziehen.
Wir freuen uns schon darauf, Sie und Ihren Le Voyageur bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen
Wij stonden op plek 220,door de harde regen stroomde heel veel water onder onze tent door,het was of we op een waterbed liepen,gelukkig hebben we een vast grondzeil,zodat het binnen droog bleef.Wat ook niet fijn was,dat het watertappunt,zeer laag is en deze plek bijna zonder nekkebrekerij niet te bereiken is,mede door de modderpoel,voor de kraan.Dient absolute aandacht. De plaats was niet erg gelijk,veel kuilen en hobbels. Wij komen hier vaker met vacantie,dus vinden we de camping een top camping,zeer aan te bevelen. Dit jaar was minder geslaagd.
Beveelt aan
23 June 2026
Willem en Lia
Heiloo
Prachtige camping in een zeer mooie omgeving. Zeker ook om te fietsen. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. We hopen nog een keer terug te kunnen komen.
Beveelt aan
22 June 2026
Henk
Wierden
Bedankt voor je mooie review, Henk!
Wat fijn om te lezen dat je hebt genoten van onze camping, de omgeving en de mooie fietsroutes. Ook leuk om te horen dat je ons team als vriendelijk en attent hebt ervaren.
Het doet ons veel plezier dat je graag nog eens terug wilt komen. Jullie zijn van harte welkom voor een volgend verblijf!
Met vriendelijke groet,
Vakantiepark de Oude Molen
Een positieve ervaring, het weer was dan wel wat minder maar genoeg te doen in de omgeving. Toiletgebouw een bezienswaardigheid en zeker netjes.
Beveelt aan
21 June 2026
L.Kay
Terneuzen
Bedankt voor je mooie review L. Kay!
Wat fijn om te lezen dat je genoten hebt van ons vakantiepark tussen de bomen en dat er, ondanks het mindere weer, genoeg te beleven was in de omgeving. Ook leuk dat ons toiletgebouw zo'n positieve indruk heeft gemaakt. We besteden veel aandacht aan netheid en onderhoud, dus dat waarderen we enorm.
Graag tot een volgende keer, hopelijk met wat meer zonneschijn!
Met vriendelijke groet,
Team Vakantiepark de Oude Molen
Goed
Beveelt aan
18 June 2026
Leo Beuling
Avenhorn
Beste Leo,
Bedankt voor je mooie review en de 8! Fijn om te horen dat je een goede tijd hebt gehad. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Team Vakantiepark de Oude Molen
2 weken op camping de oude molen gestaan Fijne camping , het begint bij de receptie met hele vriendelijke medewerkers ! Met net verwarmd sanitair gebouw was wel prettig inverband met het minder mooie weer . mooie staanplaatsen ! Leuke snackbar met lekker eten en vriendelijke personeel ! Rekje bij de receptie met mooie fiets en wandel routes ! Geen gedoe met doucemuntjes of afname van stroom . En een nette prijs door de campingkaart van ACSI Prettige camping om er een keer naar terug te keren . Ad en Nel
Beveelt aan
18 June 2026
Ad
Waalwijk
Tijdens het Pinksterweekend was veld K bijna overbevolkt. Het daar aanwezige sanitairgebouw is echt onder de maat. Er was beperkt warm water aanwezig. De douches zijn gevaarlijk vanwege ontbreken van een mengkraan. Ouderwets mengen van warm en koud water is risicovol, omdat het warme water gloeiend heet is. Als kleine kinderen daar alleen zouden gaan douchen verbranden ze als ze niet goed opletten. De toiletten zijn niet hygienisch.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Leo
Melkert
Beste Leo,
Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Jammer om te lezen dat je verblijf tijdens het Pinksterweekend niet naar wens is geweest.
We vinden het belangrijk dat onze sanitaire voorzieningen veilig en goed bruikbaar zijn voor al onze gasten, ook in drukke periodes. Je opmerkingen over de temperatuur van het water, de douches en de hygiëne nemen we serieus en we gaan dit intern bespreken om te kijken waar verbeteringen mogelijk zijn, zeker tijdens piekmomenten zoals het Pinksterweekend.
We hopen dat je ondanks deze ervaring toch een paar prettige momenten hebt gehad, en dat we je in de toekomst nog eens mogen verwelkomen zodat we een betere indruk kunnen achterlaten.
Met vriendelijke groet,
Team Vakantiepark de Oude Molen
Es ist ein schöner Platz mit mit einem schönen, sauberen Waschhaus. grösszüger Stellplatz. Strom und Wasser inclusive. Sehr freundliches Personal. Die Mitcamper waren nett, man führte niederländisch-deutsche Gespräche. Gute Busverbindung nach Nijmegen und ein guter Fahrradweg nach Kleve, immer neben der Draisinenbahn lag. Groesbeck ist eine schöne, kleine Stadt mit einem schönen Markt. Wir werden bestimmt nochmals wiederkommen um die weitere Umgebung zu erkunden, hatten nicht ausreichend Zeit, da es viel geregnet hat und dies uns die Lust am fahrradfaheren vermist hat. Danke für 4 schöne Übernachtungen auf dem Platz.
Beveelt aan
16 June 2026
MartinM. Wilczynski
Hatten
Hallo Martin,
Vielen Dank für Ihre schöne und ausführliche Bewertung sowie für die 10 Punkte! Es freut uns sehr zu lesen, dass Ihnen der großzügige Stellplatz, die sauberen Sanitäranlagen, die Umgebung und die angenehme Atmosphäre auf unserem Campingplatz gefallen haben. Schade, dass das Wetter während Ihres Aufenthalts nicht ganz mitgespielt hat, aber umso mehr Grund, uns noch einmal zu besuchen. Wir freuen uns darauf, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen, damit Sie auch den Rest unserer schönen Umgebung entdecken können. Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und hoffentlich bis bald! 😊
Mit freundlichen Grüßen,
Vakantiepark de Oude Molen
Ondanks de onophoudelijke regen een fijn verblijf. Veel mogelijkheden om de buurt te verkennen
Beveelt aan
9 June 2026
Hans
Emmen
Goedemorgen Hans,
bedankt voor je mooie review en fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad ondanks de regen. We hopen jullie hier nog eens terug te zien, regelen jullie of wij het zonnetje? ;)
Fijne dag vandaag!
Geweldige camping met mooie plaatsen en schoon toilet.
Beveelt aan
9 June 2026
Leon
Wijchen
Goedemorgen Leon,
Bedankt voor je mooie review en lieve woorden. We hopen dat we je nog eens mogen ontvangen hier in Groesbeek! :)
Was weer heerlijk
Beveelt aan
4 June 2026
Lenie
Arnhem
Goedemorgen Lenie,
Bedankt voor je review! Hopelijk weer tot een volgende keer.
Very helpful and competent staff
Beveelt aan
4 June 2026
Nicholas Schofield
Norwich
Hi Nicholas,
Thank you for your lovely review! We're glad you enjoyed your stay and appreciated our team's service. Hope to see you again soon! 😊
Wij komen er graag
Beveelt aan
3 June 2026
Remi
Nijmegen
Bedankt voor je review Remi 😊
Wat leuk om te horen dat jullie graag bij ons komen. Fijn dat jullie het vakantiepark als leuk ervaren, daar doen we het voor!
We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf! ☀️
- Team Vakantiepark de Oude Molen
We hadden een mooie plek met veel schaduw en rust. Heerlijk! Fijne camping, prima en schoon sanitair, zwembadje, restaurant op de camping en een hotel-restaurant met terras ernaast. Fietsafstand van de winkels. Hele mooie omgeving en het bevrijdingsmuseum zit ernaast. TOP! De groepsaccomodatie is ook goed met mooi weer. Vorig jaar regende het en met 60 man is de acoustiek minder. Uitstekende faciliteiten (sauna en kleine bioscoop).
Beveelt aan
2 June 2026
Hanneke van Doornik
Eindhoven
Wauw, een 10! 🤩
Wat geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten van de rust, de schaduwrijke plek en de mooie omgeving. Fijn ook dat het sanitair, het zwembad en de faciliteiten goed bevielen. En inderdaad: het bevrijdingsmuseum naast het vakantiepark maakt de locatie extra bijzonder. 😊
Ook leuk om te lezen dat de groepsaccommodatie goed is bevallen, én dat jullie de sauna en kleine bioscoop konden waarderen. Met mooi weer is het natuurlijk helemaal genieten!
Bedankt voor jullie enthousiaste en uitgebreide review. Daar worden wij ontzettend blij van. Heel graag tot een volgende keer! ☀️
- Team Vakantiepark de Oude Molen
Prima camping alleen in het ACSI boek staat in het laag seizoen 19€ maar de toe gewezen plaatsen zijn 29€ , toch hebben wij het hier fantastisch gehad.
Beveelt aan
2 June 2026
Aad
Spanbroek
Beste Aad,
Dankjewel voor je leuke review. Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van het restaurant en het verblijf op het vakantiepark.
De basisplaatsen zijn inderdaad €19 per nacht in het laagseizoen, terwijl de comfortplaatsen wat hoger geprijsd zijn. Wellicht hebben jullie lekker mogen genieten op zo’n comfortplaats.
We vinden het heel fijn dat jullie het hier zo naar jullie zin hebben gehad en hopen jullie nog eens terug te zien!
- Team Vakantiepark de Oude Molen
Mooi toilet gebouw.lekker gegeten in het restaurant
Beveelt aan
31 May 2026
Ha en Nel nouwen
Beringe
Beste Ha en Nel,
Bedankt voor jullie mooie review en het fijne cijfer 8!
Wat leuk om te lezen dat jullie ons verzorgde vakantiepark, het vriendelijke personeel en het toiletgebouw heeft gewaardeerd. Ook fijn dat het eten in ons restaurant goed is bevallen.
We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een prettig verblijf!
Met vriendelijke groet,
Team Vakantiepark de Oude Molen
Goede Mooie camping goed restaurant Hygiënisch sanitair Komen hier al v.a.2014
Beveelt aan
28 May 2026
John
Scheveningen hen
Bedankt voor je prachtige review. Leuk om te lezen dat jullie hier al jaren met plezier komen. Hopelijk tot een volgende keer dan ook weer! :)
Fijne grote plek, vlak bij de speeltuin en zwembad. Op de vrijdagavond en zaterdagavond was het muziekgeluid erg luid en storend. Geen onderling gesprek mogelijk. Zwembad was niet schoon, dreven veel blaadjes en viezigheid in.
Beveelt niet aan
27 May 2026
Jaco
Hoevelaken
Goedemiddag Jaco,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jullie tevreden waren over de ruime plek en de ligging vlak bij de speeltuin en het zwembad.
Afgelopen weekend vond er op vrijdagavond inderdaad een muziekfestival plaats en gedurende het weekend was er kinderanimatie op de camping. Daardoor was het levendiger en was er meer geluid dan gasten normaal van ons gewend zijn. Jammer om te horen dat jullie hier hinder van hebben ervaren.
Ook vinden we het vervelend dat het zwembad niet schoon genoeg was tijdens jullie verblijf. Door het warme weer en het intensieve gebruik kunnen er sneller blaadjes en vuil in het water terechtkomen, maar uiteraard hoort dit goed bijgehouden te worden. We nemen jullie opmerking hierin mee.
Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om jullie ervaring te delen. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens verwelkomen voor een rustiger verblijf.
Wir standen im Bereich K, große Wiese mit freier Platzwahl. Schön ruhig, kleines Sanihaus an der Ecke. Wir haben uns wohl gefühlt!
Beveelt aan
19 May 2026
Roland
Gräfenhainichen
Guten Tag,
Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung! Wie schön zu hören, dass Sie sich auf unserem Platz wohlgefühlt haben. Der Bereich K mit der großen Wiese und freier Platzwahl wird von vielen Gästen wegen der ruhigen Atmosphäre geschätzt. Toll, dass Sie das genauso erlebt haben.
Auch freut es uns, dass Ihnen das Sanitärgebäude in der Nähe gut gefallen hat. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Het was een zeer prettig verblijf op vakantiepark De oude molen, kom daar zeker terug. Wel een opmerking: wanneer men op een veld staat dan zou het prettig zijn indien alle campers en caravans met de voordeur gericht staan naar voren richting veld i.v.m. een vrijer uitzicht. zie foto.
Beveelt aan
13 May 2026
Theo Dinnessen
Beuningen
Beste Theo Dinnessen,
Bedankt voor uw mooie review en fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf op vakantiepark De Oude Molen.
Dank ook voor uw tip over de plaatsing van campers en caravans op het veld. We nemen uw suggestie mee.
Graag tot ziens!
Team Vakantiepark de Oude Molen
Wir hatte das erste mal auch das Schwimmbad benutzt. Es hat Spaß gemacht. Wir werden auf jedem fall wieder kommen. Was schade war das an Samstag Abend sehr lange laute Musik war. Es war aber rechzeitig vor 24:00 Uhr beendet. Mit freundlichen Grüßen Hans-Dieter Molé
Beveelt aan
8 May 2026
Hans-Dieter
Dormagen
Lieber Hans-Dieter,
vielen Dank für Ihre nette Nachricht! Es freut uns zu hören, dass Sie unser Schwimmbad zum ersten Mal genutzt haben und es Ihnen gefallen hat. Schön, dass Sie auf jeden Fall wiederkommen werden 😊
Vielen Dank auch für den Hinweis bezüglich der Musik am Samstagabend. Wir verstehen, dass dies als störend empfunden werden kann. Wir werden dies berücksichtigen, damit wir diesem Punkt besondere Aufmerksamkeit widmen können.
Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Ferienpark!
Mit freundlichen Grüßen,
Team Vakantiepark de Oude Molen
De ligging van de Safaritenten op de camping is naast een drukke weg en naast de parkeerplaats van het vrijheidsmuseum, daarnaast is er entertainment op de camping met harde muziek naast de tent (niet iedere avond). En ligt er een voetbalveldje met een hekwerk eromheen achter de tent. Daarvoor zijn we verschillende keren uit de tent geweest laat in de avond, doordat er geschreeuwd word en de ballen tegen het hekwerk aan getrapt worden. De safaritenten zelf zijn behoorlijk stoffig en er wordt weinig schoongemaakt. Al het servies stonk bij aankomst, waarschijnlijk nat in de kast gelegd.
Beveelt niet aan
3 May 2026
S. Todd
Nijmegen
Beste gast,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons zeer om te lezen dat uw verblijf in de safaritent niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij onze gasten willen bieden.
We vinden het vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de ligging van de safaritenten. De nabijheid van de weg, parkeerplaats en het speelveld zijn onderdelen van de indeling van het park die helaas niet eenvoudig aan te passen zijn. Voor gasten die meer rust zoeken, adviseren wij inderdaad de chalets die verder achter op het park liggen.
Wat betreft het entertainment: deze wordt alleen aangeboden tijdens de meivakantie, Hemelvaart, Pinksteren en de zomervakantie. Het kan dus helaas voorkomen dat er in andere weken minder rust of zelfs overlast wordt ervaren door het gebruik van speelvoorzieningen en de muziek van ons animatieteam.
Uw opmerkingen over de schoonmaak van de safaritent en het aangetroffen servies nemen wij zeer serieus. Dit hoort absoluut niet zo te zijn en wij zullen dit intern bespreken met ons schoonmaakteam om dit te verbeteren.
We begrijpen goed dat dit alles uw verblijf negatief heeft beïnvloed en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Vakantiepark team
Het is een mooie camping in een mooie omgeving.
Beveelt aan
26 April 2026
Remi
Nijmegen
Beste Remi,
Hartelijk bedankt voor je mooie review!
Fijn om te horen dat je ons park en de omgeving zo ervaren hebt. Hopelijk tot een volgende keer!
- Team Vakantiepark de Oude Molen
Wylerbaan 2 A
6561KR Groesbeek
Branch
Recreation, Tourism
Specializations
Travel, Holiday
Other Companies