Wir haben uns trotz dem Wetter sehr wohl gefühlt.

Die sanitär Anlagen und das Umfeld waren super. Wir wurden freundlich empfangen und beraten. Es war auch super das es eine gute Anbindung nach Nimwegen gab und ein kurzer Weg nach Grosbeck. Wir kommen bestimmt wieder. Vielleicht bei wärmeren Wetter wegen dem Bad.

Al ca.12 jaar geweldig

Belangrijk voor mij de prijs van de camping de plaats en het aller belangrijkst is het schone sanitair op welk moment van de dag en wil daarom de dame die dit waarmaakt een heel groot compliment geven.

Prettige camping in mooie omgeving

In september 2024 een aantal dagen op deze camping gestaan. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitstekend sanitair bij de comfortplekken. Honden welkom, er is zelfs een douche voor de hond! Het grote kampeerterrein heeft eigen sanitair, dat is wat verouderd maar wel schoon. Jammer genoeg iedere avond en nacht last van vuurwerk gehad, wat met een zeer angstige hond geen pretje is!

Uitstekend komen er al v.a 2015 en altijd met plezier Groetjes

Een prima vakantie en dito weer!

Het is jammer dat het zwembad zo vroeg werd gesloten!

Sehr schöner Platz

Stellplatz war super geeignet für unser Equipment, sehr gutes WIFI, schönes kleines Schwimmbad mit toller Wasserrutsche. Das Personal war nett und haben sich sehr bemüht. Beim Restaurant haben mir ein bisschen die niederländischen Spezialitäten gefehlt. Ansonsten gut. Wir kommen gerne wieder.

Fijne camping

Hele mooie plaatsen voor elk wat wils, schoon sanitair. Dicht bij Groesbeek

Geweldige camping

Wij komen hier al vele jaren en meerdere keren in een jaar. Het is een heerlijke camping met grote plaatsen, sanitair is altijd super schoon, eigenaren en het personeel zijn super vriendelijk, je kunt er heel goed eten en de sushi is ook aan te bevelen. En vergeet vooral de animatie niet die is geweldig. Groesbeek is een gezellig plaatsje en het is prachtig fietsen rondom Groesbeek. Dus een heerlijke camping, ik voel me hier thuis. Zeker een aanrader.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

C 27 een geweldige plek om te staan. gezellige buren/mede kampeerders. Dicht bij het sanitair gebouw. Vriendelijk en behulpzaam bij de receptie. Volgend jaar voor de zesde keer naar De Oude Molen. K ampeerder U itermate T evreden Echt waar

Al 28 jaar genieten !!!

Al voor het 28e jaar op onze seizoen plaats. Helaas dit jaar voor het laatst, want.... Wij hebben op deze heerlijke camping een Chalet aangeschaft. We hopen hier ook weer 28 jaar te genieten !!! Altijd gezellige mensen om je heen, Vriendelijk personeel, Schoon toiletgebouw, Heerlijk eten in het restaurant, Mooie omgeving, 3 geweldige mountainbike routes, enz... En altijd een geweldige sfeer tijdens de 4-daagse van Nijmegen ( en de week daarna ).

Bugs in the sofa and no compensation given

I would strongly recommend not staying at this accomodation. We arrived late and spotted bugs living in and around the sofa area. This obviously made us feel very uncomfortable. We went to report this at the reception but it guess what... It was shut for a week! There was an emergency number to contact but we were unable to call it. Raised the issues via email during our stay. There were also other issues like a leaking toilet, kettle not working and a general unpleasant smell in the chalet. They eventually replied to us via email after we had left and despite these issues we faced have refused to offer any compensation or acknowledge any wrong doing on their part. They even had the cheek to tell us we didn't take the garbage out! Extremely disappointed in this whole situation and will not be returning.

• Would you recommend us? No

Geweldige camping

Mooie goedverzorgde camping met schoon sanitair. Prachtige wasruimte voor kinderen in Eftelingstijl. Mooie ruime plaatsen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Eenvoudig restaurant met een complete kaart.

Prima camping met schoon sanitair.

Mooie schone camping in een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel! We hebben genoten

Fijne camping

Fijne camping met ruime plaatsen. Mooi sanitairgebouw wat ook goed schoongehouden werd. Prachtige omgeving en het leuke Groesbeek op loopafstand. Wij hebben genoten!

Mooie plaatsen, mooie omgeving

We voelen ons er thuis

Voor het eerst op jullie camping we hebben genoten. Het sanitair was heelnetjes, het eten in het restaurant was heerlijk. Voor de kleintjes was er volop te doen ze werden door het animatieteam vermaakt. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug volgend jaar.

prima camping

goede receptie

Geweldige mooie schone camping.

Wat hebben we weer genoten, deze camping voelt echt als thuiskomen. Mooie plaatsen, een super schoon sanitair, je kunt er heerlijk eten ook de afhaal sushi is heerlijk, super vriendelijk personeel en de eigenaars zijn zo ontzettend vriendelijk en dan nog de animatie voor de kinderen dat is helemaal top, wat ze heel de dag doen voor de kinderen echt geweldig. En je kunt er prachtig fietsen. In een woord een geweldige camping en zeker een aanrader, tot volgend jaar.

Super sauber und gut organisiert

Wir waren nun schon das zweite Mal da und waren wieder hellauf begeistert.

Prachtig mooi park

Alles keurig geregeld. Veel activiteiten voor de kinderen Nette en schone douce toiletten keurig

Wij komen al een aantal jaren met de trike achter de camper op de oude molen altijd staan wij op het grote veld,we hebben daar ruimte om de trike en aanhanger op de plaats en een prachtig uitzicht en een goede prijs. Sanutair is top resraurant ookkomen steeds met veel plezier en worden hartelijk ontvangen.

top camping!

hele fijne camping. Het enige aandachtspunt vinden we dat de entree tot de camping erg krap is: we zagen hoe een vrouw van de fiets viel doordat het pad langs de slagboom erg smal en ongelijk is aangelegd. ook het parkeren voor het inchecken is erg beperkt.

Een fijne plek om met kinderen vakantie te vieren.

Ik ben nu voor de 3e keer hier geweest met 6 kleinkinderen. Zij vinden het een fijne plek, veel speelruimte, zwembad, leuke animaties. Ik vind het ook prettig, rustig en toch levendig. Het chalet is ook voldoende, alleen de schoonmaak zou wat beter kunnen. Onder de bedden erg stoffig en rommeltjes. Lichtknoppen, ramen etc smoezelig. Matrassen zijn viezig. Twee matrassen zijn omgeruild, doorgezakt en vol schimmel! De vraag voor andere matrassen en reparatie van de trap werd meteen geregeld, dat was fijn.

Buiten het mindere weer was het aangenaam vertoeven op de camping

Mooie groene camping alleen de wifi was niet best.

De oude molen is thuiskomen

Wij komen al heel veel jaren op de oude molen. En met plezier. De toiletten z o jn schoon en netjes. Op de receptie is er aandacht en de bereidheid tot helpen zonodig. Wij verheugen ons nu al weer op 2024. Fijn dat er zoveel bomen staan en dat je nu al kunt boeken vo o r 2024 op dezelfde plek.

Company details

2 Wylerbaan A