Gezellige camping, zeker voor kinderen

Jammer dat de kinderboerderij er niet meer is, misschien handig om uit de beschrijving te halen. Leuke diversiteit aan speeltoestellen, waarvan een aantal gedateerd en onderhoud behoeven. Leuk zwembad met glijbaan.

Prima vakantie in Coronatijd

Toilletruimtes en doucheruimtes laten te wensen over vies oud en onverzorgd Park zelf prima echter kampeerplaatsen op veld B erg krap auto met caravan van normaal formaat

Fijne camping, hoofdgebouw sanitair is uistekend. Op groot kampeerveld weing waterkranen.

Ideale ligging

Beste Anja, Bedankt voor het prachtige cijfer en uw beoordeling. Goed om te horen dat u het vakantiepark een fijne verblijfplaats vindt! Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Ideale verblijfplaats tijdens de Nijmeegse Vierdaagse

Buiten de Vierdaagse (8 jaar achtereen) hebben wij niet veel ervaring met dit park. Dit jaar was het voor het eerst ivm niet doorgaan vd vierdaagse, ook goed bevallen.

Beste Nel, Bedankt voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Goed om te horen dat u ook een prettig verblijf heeft gehad nu de 4-Daagse niet door ging. Natuurlijk hopen we dat dit volgend jaar wel weer allemaal door kan gaan, want dan is het misschien allemaal nog net iets leuker! Tot de volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Vriendelijk ontvangst, goede service bij oplossing probleempjes

Nette, wat gedateerde stacaravan (chalet). Ruimte genoeg. Kapotte luxaflexen, veel !!! te kleine toilet door idioot grote wasbak in het toilet . Verder netjes en schoon. Snelle hulp en oplossing bij technische probleempjes

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling. We nemen uw tips mee in ons volgende overleg om te kijken wat we er mee kunnen doen! - Team Vakantiepark de Oude Molen

geweldig

De camping stond vol, veel mensen van de 4 daagse. In het restaurant netjes reserveren, ieder veilig op afstand, maar belangrijkste is dat het eten super goed was, met name hete kip is aanrader, vriendelijke bediening. Receptie, vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zijn groot genoeg, slecht 8 tv zenders. Goede Wifi In het grote sanitair gebouw was de gehele dag een schoonmaakster, het gebouw was ondanks grote drukte zeer schoon. Voor mijn kleinkinderen speciale kinderdouches in Eftelingstijl. Goede afwasruimte, soms wachten omdat helft maar in gebruik was ivm Corona. Kook en was ruimte ook oke. Animatie was gericht op kinderen, treinroof, spooktocht spectaculair, game dag en goochelshow waren perfect. Weer was oke, dat scheelt, zwembad door Corona op verschillende tijden voor verschillende groepen. In de omgeving veel te zien aangaande de oorlog, Maas en Waal, Nijmegen, bootje varen op Mookse plassen. Kortom een geweldige camping alleen is 2 weken te korten, hadden nog wel 2 weken willen blijven. Zeer vriendelijk personeel. Zeker aanrader

Beste Peter, Wat een mooie en uitgebreide beoordeling! Bedankt voor uw lovende woorden en we vinden het heel erg fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad! Wijzelf hebben ook ontzettend genoten tijdens de activiteiten die u benoemd! Uiteraard bent u van harte welkom om weer terug te komen voor 2 weken (of langer). Tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Vriendelijke actieve medewerkers

Kleindochter 4jaaroud 15 minuten zoek, medewerkers komen in actie gaan gelijk met 3 karretjes en meerdere medewerkers lopend opzoek en weer gevonden (zich van geen kwaad bewust was gewoon aan het spelen ). TOPPERS BEDANKT

Beste Opa Koos, Wat een fantastisch cijfer! Bedankt voor uw beoordeling. Het was wel even schrikken zeg, dat uw kleindochter eventjes verdwenen was, gelukkig is ze snel terug gevonden! Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Dankzij perfecte locatie en vriendelijk personeel een krappe voldoende

Door omstandigheden vertoefden we in een mobil home ipv op een camping plaats . Hierdoor misten we veel gezelligheid. Daarnaast vonden we 3 zeer smalle en niet op wat vollere mensen ingestelde, deuren op nog geen vierkante meter in t mobil home echt niet kunnen. Het toilet was gewoonweg te klein . De WiFi liet te wensen over. Hopelijk verbetert dit inderdaad met 5 extra wifipunten. Gezegd moet worden dat al t personeel heel vriendelijk was! Als we op de camping hadden gestaan hadden we ongetwijfeld een veel positievere ervaring gehad.

Beste André, Bedankt voor uw feedback en jammer om te horen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. We gaan uw punten meenemen in onze evaluatie en bekijken wat we ermee kunnen doen. U bent natuurlijk van harte welkom om een volgende keer te verblijven op een van onze camping plaatsen! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Slechte sanitair

Aan de muren en op kranen zit houd vet op Zeker in deze tijd mag me dit toch niet meer verwachten Op tijd kon je dit schoonmaken nu zal je diep in de buidel moet graaien en schoonmaak aanpassen of ander in huren

Beste G.J., Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat de schoonmaak naar uw mening niet optimaal was tijdens uw verblijf. Wij gaan uw feedback aan onze collega's doorgeven. - Team Vakantiepark de Oude Molen

ERG DRUK EN SLECHT ONDERHOUDEN.

wij vonden het erg druk en slecht onderhouden, ook het toilet gebouw werd slecht schoongemaakt, na jaren gebruik te hebben gemaakt van deze camping zijn we niet meer van plan om nog eens te komen.

Beste Siebren, Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. We gaan uw punten meenemen in ons overleg. - Team Vakantiepark de Oude Molen

Het is een fijne camping en zoals altijd gezellig. Het restaurant mey terras is ook top goed en lekker eten tegen een betaalbare prijs. Een camping om aan te raden bedankt voor de fijne week vacantie.

Beste Dik, Leuk om te horen dat uw verblijf weer gezellig was en dat u een fijne vakantie heeft gehad! Wij danken u voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Super leuke vakantie!

Super leuke camping! Mooie omgeving, vriendelijke eigenaren die er echt van alles aan doen om het hun gasten naar hun zin te maken, leuke animatie, lekker restaurant het park, ruime chalets 6 persoons iets gedateerd maar wel ruim en schoon en van alle gemakken voorzien en een leuk zwembad. De kids hebben het er super naar hun zin gehad, dus wij ook! Groetjes uit Zoetermeer

Beste familie Joor, Bedankt voor uw fijne beoordeling en het mooie cijfer dat u ons geeft. Wat leuk om te horen dat u het helemaal naar de zin heeft gehad. We zien u graag terug in de toekomst! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Nette schone camping, leuke animatie. Speeltuintje op ons veldje viel wat tegen. Een schommel zou ook een mooie toevoeging zijn.

Beste Tom, Bedankt voor het cijfer dat u ons geeft en voor uw feedback. Leuk idee om een schommel toe te voegen aan een van onze speeltuinen. We zullen dit meenemen in onze evaluatie van dit seizoen! Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Leuke dynamische camping.

M.u.v. Winkeltje is alles aanwezig voor een heel leuk verblijf. Leuk zwembad en voldoende animatie. Wij hebben genoten.

Beste Serrie, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u genoten heeft tijdens uw verblijf. Omdat het centrum van Groesbeek op 500 meter afstand ligt, loopt een winkeltje niet zo goed op ons park. Dit is er in het verleden namelijk wel geweest. Toch bedankt voor uw tip! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Prettige vakantie week gehad.

Top.

Beste Tineke, Leuk om te horen dat u een week lekker heeft kunnen genieten op ons park en bedankt voor het mooie cijfer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Solide, niet modern, maar wel schoon !

Prima verblijf als uitvalsbasis voor omgeving (incl. Duitsland) en volgend jaar weer de vierdaagse...hopen we.... Oude Molen restaurant is beter dan park-restaurant; maar verschilt ook in prijs. Is maar net wat je wil. Sushi en Italiaan zijn in Nijmegen ook bij de hand immers en prima van kwaliteit. Zwembad is niet groot maar prima in orde incl. glijbaan en peuterbad. Niet te druk. Goed onderhouden qua groen. Geen last van vliegen.. ook altijd fijn. Voldoende privacy rondom; ook voldoende zon mogelijk. Groesbeek is geen big city maar heeft basaal alles; incl. terras :)

Beste Wim, Bedankt voor uw fijne beoordeling! Wij hopen ook dat volgend jaar de 4-Daagse weer gewoon door kan gaan. Dit jaar was het natuurlijk ook zeer gezellig, maar met het evenement erbij is het nog net iets leuker! Tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Goede Leuke Gezellig Camping

Een leuke en gezellige Camping. Wel zou ik persoonlijk wat meer kinderactiviteiten voor verschillende leeftijdscategoriën doen.

Beste familie Heeremans, Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. We gaan eens kijken wat we met uw tip kunnen doen. Hopelijk tot ziens! - Vakantiepark de Oude Molen

Prettig

Hele fijne camping is schoon en alles werk naar behoren. Ps er zal misschien wat afval bakken geplaatst mogen worden zeker ook voor honden afval. Verder niets tekort en allen super vriendelijk .

Beste Ria, Bedankt voor uw fijne beoordeling en het mooie cijfer dat u ons geeft. Leuk om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en wij danken u ook voor de tip die u geeft! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Leuk park met mooi zwembad

Na onze vakantie naar het buitenland te hebben verzet, kwamen we uiteindelijk via een mooie aanbieding bij Vakantiepark De Oude Molen terecht. Online leek het een leuk park en dat was het ook. Wij sliepen in een 6persoons chalet met lekkere bedden en een leuke picknickbank voor de deur. Het zwembad was heerlijk en perfect voor onze 3 kinderen van 9, 7 en 4. Ook de treinroof op woensdagavond was hilarisch. In de omgeving is ook zat te doen en te zien, speciale vermelding voor www.fietsenophetspoor.nl: echt een aanrader!

Beste Marjanne, Wauw! Wat een prachtige beoordeling. Heel erg leuk om te horen dat uw verblijf zo fantastisch was en dat u ons park om die reden ook aanraad aan anderen. Hopelijk zien we u snel weer terug! - Vakantiepark de Oude Molen

Prima camping

Wij hebben er een midweek met de tent gestaan. Helaas werkte het weer niet echt mee. Toch hebben de kinderen zich er prima vermaakt. Sanitair was schoon, vriendelijk personeel. Mooie omgeving waar genoeg te doen is. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat u ondanks het slechte weer een prettig verblijf heeft gehad. Hopelijk zien we u snel terug op het park en we duimen dan voor een zonnig verblijf! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Uitstekende plek

Ruime kampeerplek, heerlijk gestaan. Super schoon toiletgebouw. Veel faciliteiten, zoal kookplek. In het restaurant een lekkere eenvoudige kaart.

Beste A. Keijzer-Kaan, Bedankt voor het prachtige cijfer dat u ons geeft en goed om te horen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! Hopelijk tot ziens! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Hagen zouden hoger voor meer privacy

Beste Jacab, Bedankt voor uw beoordeling en uw tip! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Heel prettig!

Gewoon goede camping met ruime comfortplaatsen, schoon sanitair, cafetaria enz. Eigenlijk alles wat nodig is en het stadje Groesbeek is op loop afstand.

Beste Rob, Fijn dat u een mooie beoordeling voor ons heeft achtergelaten en ook zeker goed om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij hopen u ook in de toekomst weer van dienst te mogen zijn met een mooi verblijf! - Team Vakantiepark de Oude Molen

Heerlijk weekje weg

Vriendelijk personeel, schone accomodatie en een goed restaurant. De locatie van het vakantiepark ligt in een prachtige omgeving. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Jennifer, Bedankt voor uw mooie cijfer en uw fijne beoordeling. Leuk om te horen dat u van een heerlijk weekje weg heeft kunnen genieten en een mooi ervaring aan het park heeft overgehouden. Tot de volgende keer! - Team Vakantiepark de Oude Molen

De nieuwe eigenaren hebben de camping wat mij betreft volledig verpest

In de afgelopen 12 jaar zijn we zeker 9 a 10 keer op De Oude Molen geweest. Elke keer was het een geweldige ervaring met de oude eigenaar Frans Belgers en de beheerder Niels. Dit jaar hadden we voor het eerst een huisje gehuurd. Huisje was op zich prima. Wel erg vies, maar daar stap ik nog makkelijk overheen. De nieuwe eigenaresse en haar man hebben onze vakantie echter flink verpest. Vanaf de 1e dag had ze het voorzien op de twee oudste kinderen die bij ons waren. Twee jongens van 16 en 17 die graag zonder ouders even samen wat wilden drinken in het restaurant. Van mij mogen die jongens af en toe een biertje drinken, maar uiteraard niet in de horeca van de camping. Het personeel zei echter dat ze moesten zeggen dat ze 18 waren, dan werd er wel een biertje voor ze geregeld. ook de eigenaresse vroeg of ze 18 waren. De jongens hadden wel zin in een biertje dus uiteraard zeiden ze ja. Zonder om het id bewijs te vragen kregen ze bier. Tot zover niets aan de hand. Toen de jongens na afloop nog even van de camping af wilden kregen ze te horen dat ze er niet meer op mochten als ze weggingen. Toen ik verhaal ging halen werd het een ja/ nee discussie die niet te winnen was. De 2e dag dronken de vier kinderen een frisdrank in het restaurant en kregen ze te horen dat ze snel moesten vertrekken want er werd drukte verwacht. Volgens mij zijn 4 kinderen ook gewoon betalende gasten, maar ze werden dus wederom weggestuurd. Toen ik ging vragen wat er aan de hand was begon de eigenaresse een hele tirade waar ik niet tussen kwam. Voor ons is dit absoluut de allerlaatste keer geweest dat we naar De Oude Molen zijn geweest. Erg jammer want het was altijd een perfecte camping.

Beste Nils, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Natuurlijk vinden wij het jammer om te horen dat niet uw gehele verblijf naar wens is geweest. Ook vinden wij het vervelend dat er mogelijk een miscommunicatie is ontstaan tijdens de voorvallen die u benoemd. Echter, er zitten wel twee kanten aan het verhaal. Wanneer gasten, of dit nu volwassenen zijn of kinderen, zich misdragen in ons restaurant worden ze daar weggestuurd. Dat dit niet als prettig ervaren wordt dat is begrijpelijk, maar het is wel nodig om ook een prettig verblijf voor andere gasten te waarborgen. Wij maken hierin geen onderscheid of iemand al meerdere jaren op het park staat of niet. In onze ogen dient elke gast namelijk van een prettig verblijf te worden voorzien. Soms moet er in dit soort situaties dan helaas streng opgetreden worden. Naar onze mening is het verhaal t.a.v. het bier dat geschonken zou zijn niet helemaal zo gegaan zoals u het schetst en we hebben zeker niet direct de toegang tot het terrein ontzegt. Wel is na het voorval verzocht te vertrekken naar het chalet waar de jongens verbleven en niet af te spreken met het bedienend personeel. Nadat het voorval met u besproken was, waren de jongens gewoon weer welkom voor een frisdrankje de dag erna. Echter, ook toen is hen de deur gewezen vanwege wangedrag, niet omdat er drukte zou zijn verwacht. Het is zeker niet de bedoeling om met deze reactie opnieuw een discussie op gang te brengen, maar wij vinden wel dat een beoordeling naar waarheid dient ingevuld te worden. Desalniettemin vinden wij het zeer spijtig dat u geen prettig gevoel aan uw verblijf heeft overgehouden en hopen dat u tijdens uw verblijf wel leuke ervaringen buiten het park heeft opgedaan. - Team Vakantiepark de Oude Molen