Leuke activiteiten

+ Leuke begeleiding + Lekker eten + Fijne bedden + Genoeg vrije tijd + In overleg veel mogelijk

Avontuur en gezelligheid

Ik vond het heel leuk. Vooral dat je af en toe met muziek werd wakker gemaakt. En we hebben heel veel bewogen - dat vind ik echt leuk. We hebben ook een obstakel run gedaan. De leiding was heel aardig en het eten was heel lekker.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Fantastisch kamp ondanks slecht weer

Mijn dochter gaat al een paar jaar met enorm veel plezier naar de kampen van Club Adventure. Alles is netjes verzorgd en er is leuke betrouwbare leiding.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Bijna alles was heel leuk!

Heel veel leuke activiteiten gedaan (crea girls kamp). Alleen de vrije tijd was heel saai, want we moesten wachten op een plein. Ik wilde graag het bos in of iets anders actiefs wilde doen. Ik mocht zelfs niet rennen…

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Leuk, maar minder gamen dan verwacht

Onze zoon vond de activiteiten erg leuk en heeft halverwege zelfs verlengd. Enige minpuntje vond hij dat er minder gegamed werd dan hij verwacht had. Het klimbos vond hij geweldig!

Het was een super kamp

Mijn zoon heeft genoten van zijn Game kamp. Juist de afwisseling van gamen en echte spellen vond hij geweldig. Het waren 4 super leuke dagen. Dank jullie wel. En wie weet tot volgend jaar.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Sietse heeft genoten en de communicatie na ons als oudersntoe is uitstekend

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Onze dochter had een top week!

Na de ontvangst in Overasselt heeft onze dochter een stopweek gehad! En voor ons was het heel goed georganiseerd. Strak georganiseerde ontvangst, pro actieve benadering door begeleiders. Dat geeft een welkom en positief gevoel.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Heel gaaf

Ik vond het heel erg leuk alleen was het niet echt survival, ik had nog iets meer echt een survival moment er in willen hebben. Het was meer activiteiten fun kamp

Viel een beetje tegen

We vangen in ons gezin 2 pleegkinderen op die allebei naar een ander kamp gingen. Onze pleegdochter ging naar club adventure en naar aanleiding van de website, reviews en prijs van de kampweek had ik hoge verwachtingen. Dat viel best tegen. De locatie van het kamp was heel groot, donkere gebouwen en nogal oud en eenvoudig. Het gebouw ademt geen gezellige sfeer uit en er is niet voor gekozen om deze gezellig te maken (bijvoorbeeld door vlaggetjes enz.) Ook bij de kennismaking vond ik het voor de kinderen niet prettig dat deze samen werd gedaan met oudere kinderen en ouders. Op dat moment was het niet overzichtelijk welke kinderen er bij elkaar in de groep zaten. De kinderen maakten daarna pas kennis met de leiding. Ik heb geen goed beeld gekregen van persoonlijke begeleiding en aandacht voor de kinderen. Als ouder vond ik het begin en eind best onpersoonlijk. De week was wel goed georganiseerd en het is leuk dat je als ouder een verslagje krijgt wat ze elke dag hebben gedaan. Onze pleegdochter heeft het redelijk naar haar zin gehad maar wilde wel graag weer naar huis.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Outdoor Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Onze dochter vond het erg leuk

Enige punt van attentie is schoonmaak. Slaapkamers vies en het stonk naar urine.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Geweldig kamp!!

Onze dochter(9 jaar) is een week op survival kamp geweest bij club adventure. Ze heeft een geweldige week gehad! En kwam met enorm veel geweldige verhalen terug. Ze heeft zoveel leuke dingen gedaan. Klimbos, boogschieten, lasergamen, vuur maken, escaperoom, vlot maken en nog heel veel meer! Begeleiding was erg proffesioneel en de locatie geweldig. Onze dochter zei direct; ik ga volgend jaar weer. Absoluut een aanrader!

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Na 8 jaar nog altijd leuk!

Na 8 jaar nog altijd leuk!

Zooo geweldig

Ik ben een jongetje van 7 jaar en heb het heel leuk gehad op mijn outdoor kamp. We hebben van alles gedaan en alles vond ik fantastisch om te doen. Ik ga volgend jaar weer komen maar dan ga ik survivalen. Iedereen was ook lief. Tot volgend jaar allemaal.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Outdoor Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Super leuk

Mijn dochter heeft het ontzettend naar haar zin gehad. Alles is goed geregeld en er is elke dag een kamp update. Dit is voor de thuisblijvers heel fijn.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Goed om volgend jaar terug te komen

Geen dag verveeld, elke dag wat anders gedaan en toch genoeg tijd gehad om lekker te gamen.

Leuke ervaring

Onze zoon was super enthousiast. Goede begeleiding. Het was een erg leuk en creatief programma.

Onvergetelijk kamp

Mijn kinderen hebben deze zomer het Grijze Jagerkamp gedaan en hebben het enorm hun zin gehad. Ze vonden het fantastisch om de hele tijd in het bos te zijn en zoveel leuke activiteiten te doen (boogschieten, klimmen, vlot bouwen, vuur maken, meswerpen, zwaardvechten, escape room, enz.) Ze vertelden zelf dat ze het fijn vonden dat er duidelijke structuur rondom maaltijden e.d. was, ze hadden het gevoel dat er goed voor hen werd gezorgd. Ik merkte bij het ophalen een echte kampsfeer in de groep en met de leiding, compleet met inside jokes en eigen kamplied.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Mijn dochter heeft het geweldig naar jaar zin gehad!

Goed geregeld, heel veel leuke activiteiten, een onvergetelijke tijd. Mijn dochter wil volgend jaar weer op survivalkamp.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Ervaring van de kinderen: superrrrr leuk!

Goed geregeld, goed geïnformeerd, een hartstikke leuk programma!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Ik wil volgende week nog een keer

Gé heeft het enorm naar zijn zin gehad, hij mist zijn nieuwe vrienden enorm. Hij zei op weg naar huis “ik wil volgende week nog een keer”. Bedankt voor de goede zorgen.

Leuk!

Een zeer fijn kamp met goede begeleiding en een zinvolle dagrapportage voor de thuisblijvers.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Wat een ontzettend goeie manier om met toffe mensen leuke dingen te doen.

Wie een Grijze Jager kamp leidt of meedoet is sowieso een leuk iemand, maar de omgeving en de faciliteiten maakten het helemaal top. De plek is leuk, de boshutten (om te slapen) praktisch maar wel gehorig als het regent en onweert. Het eten was goed. De leiding was lief, humoristisch en enthousiast, maar pas op voor de Hoemannen, die kunnen serieus hard vechten. Met het leren van de Grijze jager skills en het genieten van kampvuur was er een mooie balans van actie en rust.

Heel erg leuk!

Leuke ervaring, gezellig. Aardige leiding, eten was lekker, activiteiten waren leuk, ondanks het slechte weer. Ik wil volgend jaar weer!

Een bijzonder avontuur

Mijn dochter van 11 heeft een geweldige week gehad. Het enige wat ze wat minder vond, waren de bedden en kussens. Ze heeft zich geen moment verveeld en ondanks het tegenvallende weer hebben ze alles kunnen doen wat op de planning stond. De hele organisatie is erg professioneel. Na een week kregen wij een heel blij meisje mee naar huis! Voor herhaling vatbaar.

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!