De leukste week van de zomervakantie

Onze dochter heeft een geweldige week gehad, de kampleiding was leuk, alle activiteiten vond ze fantastisch en de groep gezellig

Topweek!

Onze zoon heeft dit kamp voor een 2de keer gevolgd en weet nu al dat hij volgende jaar weer wil komen. Veel aandacht voor de kinderen. Gecontroleerd gamen. Veel leuke buitenspellen. Goed eten. Wel veel kinderen op één kamer, er wordt weinig geslapen volgens onze zoon. En er is geen kastruimte voor de kinderen voorzien, althans volgens onze zoon. Koffers staan (en liggen) door elkaar op de grond van de toch al beperkte slaapruimte. Mijn zoon heeft dit opgelost door zijn koffer op het voeteinde te leggen. Dit maakte zijn bed korter maar hielp hem om overzicht te houden.

• Geslacht deelnemer Jongen

Goede organisatie en leuke activiteiten

Mijn zoon vond het fantastisch. Erg leuk om niet alleen Grijze Jager activiteiten te doen, maar ook nog een mooie rode draad met een eigen verhaal! Dagelijkse kamp updates werden zeer gewaardeerd

Geweldig!!!!!

Ik heb dit jaar 2 kampen gedaan: Adventure & Fun en Survival. Allebei super leuk en zeker aan te raden.

• Geslacht deelnemer Jongen

Prima verzorgd, goede begeleiding en alles was heel duidelijk

• Geslacht deelnemer Jongen

Professioneel op papier en website

De site en het daadwerkelijke kamp verschillen erg veel van elkaar.

Het was heel leuk

Ik vond het leuk omdat je vooral buiten was, en het was eigenlijk allemaal avontuur, en we gingen ook dingen doen die we ook in het echt zouden doen.

• Geslacht deelnemer Jongen

Goed georganiseerd en voor ouders zorgeloos zomerkamp

Onze dochter heeft het op haar eerste zomerkamp super naar haar zin gehad. Goede ontvangst, super leuke dagelijkse updates gedurende de week met leuke foto's voor de ouders. Het girls camp zat vol met leuke activiteiten, waar onze dochter echt van genoten heeft. Betrokken begeleiders, die allemaal erg enthousiast zijn. Een aanrader.....

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Heel erg leuk

Het is een heel gezellig kamp met leuke activiteiten, begeleiders en kinderen. Eten is lekker en afwisselend.

Verwaarlozing hygiëne, loze beloftes

Er is duidelijk geïnvesteerd in goede PR en marketing. De informatie die wordt verstrekt staat echter in schril contrast met de realiteit ter plekke. Wat er op het vlak van persoonlijke hygiëne gebeurt is op of over het randje van verwaarlozing. Er is in de hele week voor onze zoon één keer de gelegenheid geweest om te douchen. Voor zijn groep stond dit nog een tweede keer ingeroosterd, maar toen is hij niet aan de beurt gekomen. Gezien alle buitenactiviteiten zou zelfs twee keer in een week douchen veel te weinig zijn geweest (en ook veel minder dan de beloofde dagelijkse douchebeurt). Eén keer is gewoonweg absurd. Zeker als er bijzondere omstandigheden zijn: iemand die in de nacht van zondag op maandag in bed plast en zich pas op dinsdagavond kan wassen is gewoonweg te schandalig voor woorden. Vrijwel even bizar is het dat de kinderen maar één keer per dag de gelegenheid kregen om hun tanden te poetsen, wat ingaat tegen elk professioneel advies hieromtrent, waarbij twee keer per dag het minimum is. Deze gang van zaken is sowieso schrikbarend, maar helemaal stuitend in het licht van de informatie waarmee ouders vooraf worden gelokt. De mooi opgemaakte folder meldt: “De reisleiding ziet er op toe dat de kinderen zich persoonlijk goed verzorgen. Denk hierbij aan schone (onder)kleding aantrekken, tanden poetsen, handen wassen en douchen. Na de avondactiviteit, vlak voor het slapen gaan, is er de gelegenheid om te douchen.” Als we vooraf hadden geweten hoe de realiteit zou afwijken van deze marketingpraat zouden we onze zoon nooit hebben laten meedoen aan het kamp. Ondanks de leuke activiteiten is een en ander reden om dit kamp zeer hartgrondig af te raden.

• Geslacht deelnemer Jongen

Er is telefonisch contact geweest met de vader om ervaringen uit te wisselen. Het bedplassen is op locatie discreet opgepakt. Er is voldoende gelegenheid en capaciteit om dagelijks te douchen. Wij zullen hier in het vervolg beter op toe zien dat er niet te vrijblijvend mee om wordt gegaan. De reisleiding ziet er, zeker bij de jongere kinderen, op toe dat zij zich persoonlijk goed verzorgen. Bij de oudere leeftijdsgroep gaan wij er van uit dat ze dit zelf kunnen en zitten we er wat minder strak bovenop.

Geweldige week gehad, vol verhalen thuis

Zoon (10) heeft een geweldige week gehad! Hij zou 4 dagen gamekamp doen maar heeft verlengd. Het kamp is goed georganiseerd en de leiding was top. Zijn medicatie had de begeleider al helemaal in beeld, dus vanuit ons geen zorgen. Volgend jaar weer!

• Geslacht deelnemer Jongen

Echt een geweldige ervaring !

Mijn dochters kwamen terug met veel verhalen om te vertellen.

Doorzetters

Mijn zoontje had heel veel last van heimwee, niet alleen heeft hij doorgezet, maar ook zijn begeleiders hebben met man en macht geprobeerd hem er doorheen te trekken. ( en de ouders!!) Wat een topbegeleiders, Als punt van aandacht zou ik zeggen de ‘vrije momenten’ daarin was momenteel (ook door Corona) minder te doen heb ik vernomen en dat was dan ook een moment om heimwee te krijgen. En direct na die vrije tijd kun je dan evt met je ouders bellen, wat bij ons iig , juist tot meer verdriet heeft geleid.

Super leuk kamp!

Mojn 12 jarige zoon had het enorm naar zijn zin. Bij het halen en brengen kregen wij als ouders de indruk dat het goed opgezet is: professioneel, vriendelijk, gezellige sfeer en uitstekende dagelijkse communicatie via de ouderapp.

• Geslacht deelnemer Jongen

Kids vonden t weer super dit jaar

Onze twee kinderen gaan al voor t vierde en derde jaar op club adventure kamp. Zij hebben een week vol leuke activiteiten en wij ouders hebben ook een week vakantie. Iedereen blij. Het is fantastisch verzorgd door leuke, kundige jonge begeleiders. Volgend jaar weer. Misschien zelfs twee weken voor de jongste, die niet kan kiezen welk kamp. :-)

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar
  • Geslacht deelnemer Meisje

Mijn zoons vonden het bushcraft kamp geweldig!

Leuke, betrokken leiding. Professionele organisatie. Belangrijkste doel van Club Adventure is dat de kinderen een topweek hebben, dat merk je aan alles. Mijn zoons willen volgend jaar weer met een Club Adventure kamp mee. Echt een aanrader!

Super kamp!

Het kamp was fantastisch! Ik heb heel veel leuke verschillende activiteiten gedaan! De leiding en de andere kinderen waren heel aardig. Ik wil volgend jaar weer op kamp gaan.

• Geslacht deelnemer Jongen

Onze zoon heeft een paar heerlijke dagen gehad.

Goed verzorgd, goed georganiseerd en goeie communicatie. Verbeterpunt: iets meer begeleiding bij het inpakken voor vertrek naar huis en op orde houden van de spullen tijdens het kamp. Onze zoon is ruim de helft van zijn spullen kwijtgeraakt. Ook een verbeterpuntje voor onze eigen opvoeding ;-)

• Geslacht deelnemer Jongen

"De leukste week uit mijn leven"

Zoveel leuke dingen gedaan en geen tijd (en zin?) om even naar huis te bellen. Alexandra was nog nooit langer dan één nacht van huis en voelde zich meteen helemaal op haar plek. Mooi hoor!

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Crea Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Super leuk!

Leuke ervaringen zoals vuur maken boogschieten, (plastic) messen werpen, vlotten bouwen en nog veel meer!

• Geslacht deelnemer Jongen

Mijn dochter heeft het heel erg naar haar zin gehad en wil volgend jaar graag weer.

• Geslacht deelnemer Meisje

Zorgzaam voor onze kinderen en heel veel plezier gegeven. Goed geotganiseeerd en veilig

ik vond het heel leuk!

ik vond het heel leuk, maar in de vrije tijd zou het leuk zijn als we dan ook op de speelplek bij het hoofdgebouw mochten spelen. Maar verder waren de activiteiten enzo heel leuk! geen verdere opmerkingen.

Ik vond het heel leuk.

Ik vond alles leuk, vooral het gamen natuurlijk. Mijn lievelingsgame is Wrackfest. We een gezellige groep en een leuke kamer. Het eten was ook lekker.

• Geslacht deelnemer Jongen

Het was super goed georganiseerd en heel leuk voor de kids

Wij hadden onze zoon en dochter opgegeven voor Codecamp Game Editie maar dat kamp ging wegens te weinig aanmeldingen niet door. We konden gelukkig nog terecht bij het Game & Reality kamp in dezelfde week. Het jonge en enthousiaste team heeft onze kinderen een leuke week bezorgd. En wij hadden eigenlijk steeds het vertrouwen dat alles goed zou verlopen doordat de informatievoorziening heel goed was, en aan alles gedacht leek te zijn. De kinderen konden twee keer in de week 's avonds naar huis bellen als ze dat wilden, maar wij hebben niet van ze gehoord. Dat was dus een heel goed teken! Aan het eind van de week zag ik dat ze weliswaar doodmoe waren, maar erg lekker in hun vel zaten en een fantastische week hadden beleefd.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!