Voldeed niet aan onze verwachtingen

Onze zoon is 3 dagen in de herfstvakantie naar het Servival Herfstkamp in het Buitencentrum Overasselt geweest. Hij had er erg veel zin in, maar een aantal dingen vielen hem tegen zoals het feit dat hij perse in het glow in the dark-klimbos moest klimmen in het donker, hij vond het super eng. Een jongen die flink aan het hoesten was wilde perse bij hem in bed zitten, dat vond hij erg vervelend. Dinsdagavond werden we helaas niet door mijn zoon gebeld, tien heb ik even geappt naar de coördinator, die zei dat hij niet wilde bellen en dat hij het erg naar z'n zin had, maar mijn zoon vertelde het weer anders, hij kwam op de een of andere reden niet aan de beurt om te bellen en hij had het juist niet naar z'n zin. Mijn eigen indruk van de locatie was redelijk, het gebouw oogt wel erg sober, alleen de ontbijtzaal zag er leuk aangekleed uit. Maak de boel wat vrolijker en dus uitnodigender! Ik vond het ook jammer dat de ouders de slaapvertrekken niet mochten zien en hoe gaat het douchen in z'n werk? Gezamenlijk of aparte douches, is er wel voldoende privacy? Met dit soort vragen blijf je dan zitten, ernaar vragen voelt ook ongemakkelijk. Het terrein zag er wel goed uit met voldoende faciliteiten. Aangezien het best prijzig is verwacht je niet dat ze nog zakgeld mee moeten nemen voor snoep, ik zou of niks aanbieden, of gratis of laat ze zelf iets meenemen of dit verbieden, dus alleen de gezonde snacks op het kamp. Dagboek zou ik de kinderen zelf bij laten houden, bv in een schrift van Club Adventure, leuk aandenken voor later.

• Geslacht deelnemer Jongen

Wij stellen het zeer op prijs dat ervaringen met ons worden gedeeld. Hiermee sturen wij binnen onze organisatie om onszelf continue te verbeteren. Helaas hebben wij (nog) géén contact met elkaar gehad om de ervaringen te delen. In diverse genoemde punten herkennen wij onszelf niet als organisatie en de kwaliteit waar we voor staan. Daarnaast zijn er ook zeker punten van aandacht die wij meenemen in onze evaluaties en voorbereidingen voor volgend jaar!

Top vakantie!

Mijn dochter heeft in de herfstvakantie aan het Survival kamp deelgenomen. Wat heeft ze het leuk gehad! Ze was erg enthousiast en vond alles leuk. Ook het eten vond ze erg lekker! Voor de ouders is de Club Adventure-app erg handig, blijf je toch een beetje op de hoogte door middel van foto's en een dagverslag. Volgend jaar is ze zeker weer van de partij.

• Geslacht deelnemer Meisje

Super gave dingen gedaan zoals vuur leren maken!

Leeftijden waren samengevoegd. Vonden wij jammer. Ons kind (8) moest ook met 12 jarigen optrekken. Daardoor (?) heeft hij nieuwe scheldwoorden gehoord. Vonden wij niet zo nodig. Over het programma waren wij en hij tevreden.

• Geslacht deelnemer Jongen

Goed om te lezen dat je leuke dingen hebt gedaan en het programma naar wens is geweest. De opmerking over het samenvoegen van leeftijdsgroepen nemen we zeker mee, bedankt daar voor!

Mijn zoontje heeft t erg leuk gehad! Leuk!

Goed geïnformeerd, erg leuke site. Goed georganiseerd met ieder een persoonlijke inlog ruimte. Erg mooi gedaan! Mooie locatie! Erg flexiebel: Ik wist niet of mijn zoontje wilde blijven slapen. Alles was mogelijk. Uiteindelijk heeft hij 2 nachten geslapen en kreeg ik netjes achteraf een factuur voor 2 nachten slapen. goed telefonisch bereikbaar. 1 puntje dat is anders zou aanpakken. Leuk dat ouders worden geïnformeerd middels foto s en verhaaltjes maar hier zou ik zeker meer aandacht aan spenderen. Foto s vind ik tegen vallen en pas laat krijgen we de 1e foto s en verhalen te zien. Daar zou ik graag wat meer enthousiastme in terug willen zien... ik denk niet dat het overdreven is om 1 iemand volledig in te zetten alleen voor dit onderdeel. Maar .... verder.... zeker voor herhaling vatbaar!!

Suuuuuper leuk!

De survival herfstkamp was super leuk. We hebben veel actieve dingen gedaan en ik heb nieuwe kinderen leren kennen. Volgende keer doe ik zeker weer mee! Groetjes Yara

Gezellige, enthousiaste leiding

Mijn dochter heeft erg genoten van alle spelletjes & liedjes. De band met de leiding was erg goed.

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp

Fijne organisatie!

Sofie wilde zelf op survivalkamp en na goed zoeken op internet kwamen wij steeds weer bij Club Adventure terecht. Zeker omdat we met het coronavirus te maken hadden, vonden we het extra spannend als ouders. We kregen veel vertrouwen in de organisatie door de informatie op de website en de informatie die we vooraf ontvingen. Ons vertrouwen werd helemaal bevestigd bij het wegbrengen. Alles was super geregeld. En wat een geweldige week heeft Sofie gehad! Complimenten en wat professioneel zeg! En wat fijn dat wij als ouders tijden de kampweek continue op de hoogte worden gehouden met de app. We hebben net weer geboekt voor het Survival herfstkamp.

Geweldige tijd!

Mijn dochter heeft een geweldige tijd gehad afgelopen zomer. Ze komt nog steeds met leuke verhalen en heeft zelfs een beetje heimwee. Dat zegt genoeg! Volgende zomer weer.

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Just Girls Camp
  • Geslacht deelnemer Meisje

Er werd onvoldoende voor kinderen gezorgd tijdens hittegolf

Prima kamp voor meisjes tot en met groep 7. Dus mijn dochter vond het kamp het vorig jaar fantastisch. Daarom ging ze dit jaar weer. Maar je merkte dat het iets minder uitdagend was voor kinderen die naar de middelbare school gaan. Ze ging maar een halve week waardoor ze de activiteiten die juist voor haar leeftijd waren heeft gemist. Het was erg warm in de accommodatie vanwege een hittegolf. Dit maakte slapen lastig. De deuren stonden open en mijn dochtertje kon niet zo goed tegen al het licht.

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Just Girls Camp
  • Geslacht deelnemer Meisje

Er is telefonisch contact geweest om de ervaringen met elkaar te delen. In de betreffende vakantieweek was het zeer warm wat het voor iedereen lastig maakt om goed te slapen. Wij werken met een hitteprotocol: o.a. programma / intensiteit aanpassen, extra rust- en drinkmomenten.

heel bijzonder

'Ik was zo gelukkig op kamp, mam. Ik lachte de hele dag!' Aldus dochterlief een week nadat ik haar had opgehaald. Tot ze op kamp ging, had ze tijdens logeerpartijtjes vaak last van heimwee; dat heeft ze daar heel gemakkelijk kunnen overwinnen. Ze heeft nu vrienden door het hele land en onvergetelijk mooie survival-ervaringen op zak.

Het was superleuk!

Ik heb heel snel nieuwe vriendinnen gemaakt. Het was warm maar toch hebben we alle activiteiten kunnen doen. Het was superleuk! Ik hoop dat ik volgend jaar weer mag!

Super ervaring

Wij hebben beide kinderen, (6) en (9), naar survival kamp en kids outdoor kamp gedaan voor een halve week. Maar dat bleek veel te weinig. Stralende gezichten, vol verhalen kwamen ze weer terug. Of ze volgend jaar weer mogen. Organisatie is professioneel, vrolijke kamp staf en goede ontvangst en verzorging. Je kan je kind rusteloos achter laten. Programma was uitdagend, in de vrije tijd worden er samen gespeeld en als je kind een schouder nodig heeft staan ze daar klaar om ze te steunen. Erg goede ervaring. Zeker een aanrader.

Leuk!

Goede organisatie, leuke activiteiten, geschikte en enthousiaste begeleiders, persoonlijk, goede sfeer. Aanrader!

• Geslacht deelnemer Jongen

De jongens vonden de Adventure Days geweldig!

Onze jongens hebben een paar keer met de Adventure Days meegedaan; met zóveel toffe activiteiten dat ze moe, maar voldaan en vol verhalen aan het einde van de dag thuis kwamen. Klimbos, klimbomen, vuurtje maken, een toffe obstacle run, lasergamen in het bos, boogschieten en op de warme dagen een geweldige water-buikschuifbaan; kortom, zéker voor herhaling vatbaar!

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Adventure Day (dagkamp)
  • Geslacht deelnemer Jongen

Hij kwam elke dag thuis met enthousiaste verhalen

Super kamp! Leerzaam avontuurlijk en ook heel gezellig!! We hadden voor de eerste week 3 dagen geboekt. Hij vond het zo leuk dat hij de laatste week ook nog 2 keer is gegaan. En nu wil hij volgend jaar weer en dan met slapen!!! De smaak te pakken. Tot volgend jaar!!

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Adventure Day (dagkamp)

Was leuk

Het was een leuk kamp, alleen toen Roan bedacht had langer te blijven was hij niet meer blij en ik had een bericht gestuurd Aan club Adventure, dat ik me zorgen maakte, omdat hij een ongelukkige indruk maakte! Dit werd een beetje genegeerd, jammer! Ook vertelde Roan dat hij de indruk kreeg dat het team graag wilde dat kinderen bleven, ook kinderen met heimwee! Ook vertelde hij dat hij zoveel mogelijk z’n plas op hield, omdat de toiletten erg stonken! Hij zegt wel ook heel duidelijk dat hij volgend jaar niet nog eens wil naar dit kamp! Erg jammer, het was namelijk een behoorlijk prijzig kanp!

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Game & Reality Camp
  • Geslacht deelnemer Jongen

Een paar leuke dagen, met tegenvallende game-faciliteiten.

Het was best een leuk kamp alleen niet zo veel gamen. Het leek meer op een activiteiten kamp. Er was geen Fortnite omdat die game 12+ was, maar er waren wel allemaal andere games die 12+ waren. De meeste kinderen die interesse hebben in een game-kamp spelen Fortnite. Het is dan gek dat juist dat spel er niet is om dubieuze redenen. De activiteiten waren wel leuk maar ik kwam voor het gamen naar dit kamp en niet zozeer voor de activiteiten. Een tegenvaller was ook dat ik in de avond niet makkelijk in slaap kon komen, omdat de andere kinderen op de kamer de hele avond nog kletsten. We konden maar een keer naar huis bellen en dat vond ik wel jammer want op de site stond dat het een paar keer kon. Op de site stond ook dat er PC's en wii's zouden zijn, maar die waren er niet. Tijdens het gamen heb ik bijna alleen maar zitten kijken naar de rest. Er waren niet genoeg consoles voor iedereen en ik vond dat er niet zo'n leuke games waren. Ik had het op prijs gesteld als er meer controle was op wie en wanneer op welke console aan het spelen was zodat iedereen aan de beurt kon komen. Het eten was wel lekker. Groeten Storm

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Game & Reality Camp
  • Geslacht deelnemer Jongen

Dag Storm, Goed om te lezen dat je een fijn gamekamp hebt gehad! De tips die je ons gegeven hebt, nemen we zeker mee, bedankt daarvoor. Ons Game & Reality kamp is wel een mix tussen gamen en buiten lekker actief bezig zijn. Dat zal ook in de toekomst zo blijven. Het spel Fortnite zal ook niet op onze gamekampen worden gespeeld. Het is een spel waar je zeker als individu veel plezier aan kan beleven. Wij kiezen ervoor om meer samen te gamen in groepsverband met meerdere spelers op een gameconsole met o.a. Fifa, Formule 1, en nog veel meer.

Mijn zoon had het erg naar zijn zin!

Namens mijn zoon: geweldig

Alles was goed: locatie, begeleiding, activiteiten, eten, samenstelling groep.

Wederom zeer blije kinderen

Voor onze zoon was dit alweer de vierde keer en voor onze dochter de tweede keer. Ze kwamen vol verhalen terug en hebben weer een heerlijke week achter de rug. Echt een aanrader! Volgend jaar gaan ze zeker weer. En dan mag hun kleine broer ook (eindelijk).

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Outdoor Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar
  • Geslacht deelnemer Meisje

Een veelzijdig kamp met leuke activiteiten

Het was een geweldig kamp en je verveelde je nooit. De kinderen om mij heen waren heel gezellig en ze waren altijd gastvrij, grappig en er gebeurde altijd wel iets. Mijn favoriete activiteit was bivakken omdat er altijd wel iets gebeurde. In dit kamp doe je van allerlei dingen zoals boogschieten , film avond en klimmen. Dit was een zeer geslaagde zomer kamp en ik wil het zeker nog een keer doen.

superleuke dagen

Superleuke dagen. Vorig jaar hetzelfde kamp, jammer soms dat er veel hetzelfde was.

• Aan welk vakantiekamp is er deelgenomen? Outdoor Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar
  • Geslacht deelnemer Meisje

gezellig met verhaal als rode draad voor activiteiten

Onze dochter kwam moe maar blij terug en nog weken daarna kwam er af en toe ineens weer een verhaal boven over wat ze had beleefd. Ze wil graag volgend jaar weer gaan.

Superleuk!

Mijn zoon kwam enorm enthousiast huis. Met nieuwe vrienden en nieuwe ervaringen. ‘Volgend jaar weer!’ Was het eerste wat hij riep. Ook voor het thuisfront vonden wij het fantastisch georganiseerd. We genoten van het dagelijkse verslag En de leuke foto’s. Hartelijk dank voor de goede zorgen! Floor Onland

• Geslacht deelnemer Jongen

alleen maar enthousiaste verhalen van zoonlief

Zelfs in Coronatijd zijn jullie er in geslaagd om volgens mijn zoon een topkamp te organiseren, Hij vond alles leuk maar ook als je iets niet leuk vond of niet kon meedoen was er een alternatief of werd een kind op een andere manier betrokken bij een activiteit

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve kinderkampen voor de jeugd van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!