Jongens vonden het geweldig

3 zonen zijn naar outdoor en survivalkamp gegaan. Het was hun eerste keer. 5, 8 en 10 jaar. Ze vonden het heel leuk en willen nu volgend jaar weer.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Outdoor Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 5-8 jaar

Fantastische week gehad

Super leuke dingen gedaan met leuke/lieve begeleiders. Ze maken er echt een feestje van voor de kinderen. Mijn dochter komt graag terug op zomerkamp.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Kids Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Tot in de puntjes goed georganiseerd!

Het Grijze Jager Kamp is een een zomerkamp om niet te vergeten. Vanaf het moment dat je aankomt is alles al in de sferen van het boek en voel je dat het goed geregeld is. Goede verblijfplaatsen, netjes sanitair, leuke leiding die de kinderen écht zien en super mooi vorm gegeven activiteiten. Als ouders werden we via de app met mooi geschreven berichten op de hoogte gehouden en konden we 'meeleven'. Kortom een mooie beleving voor de kids en ouders!

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

De kinderen vonden het geweldig en hebben nieuwe vriendschappen gesloten. De leiding was super!

Het kamp zit goed in elkaar, overal is aan gedacht. Dit maakt het een fijne plek om je kinderen met vertrouwen achter te laten.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Club adventure heeft alles tot in de puntjes goed geregeld en erg pedagogisch ingesteld. Mijn dochter heeft het super naar haar zin gehad, leuke andere kinderen en hele toffe begeleiding.

• Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Onze dochter van 8 heeft een fantastische week vol avontuur gehad. Erg tevreden over de organisatie!

Excellent!!!!

My son stayed at Grijze Jager camp. He absolutely loved it!!! Asked to stay for the second week and wants to come back next year. As the parents, we found it well organized, with excellent communication (parents app, pictures, detailed programme/menu overview, day description). This was the first time our son (10 years old) stayed in the overnight camp, but everything went smoothly and he called us only once at the end of the week (was asked to contact the parents by the camp leaders). We'll be definitely back to camps of Club Adventure!

Al jaren fan :-)

Van het bushcraft kamp enkele jaren geleden in Oldebroek, meerdere Grijze Jager kampen in Overasselt en nu ook alweer twee jaar op rij het 8-10 Survivalkamp: onze kinderen en wij als ouders zijn trouwe fans van Club Adventure. De kampen en activiteiten zijn ieder jaar goed georganiseerd, de sfeer is altijd gezellig, de begeleiding van de kinderen zeer goed en hun verhalen na afloop ieder jaar weer even enthousiast. Kortom: graag tot volgend jaar!

Geweldig organisatie

Onze dochter heeft een geweldige week gehad. De organisatie heeft ons het gevoel gegeven haar in goede handen te hebben gegeven. Een week vol entertainment en vooral die missies waren een groot succes hier. Een min punt, de sanitaire ruimte had wat schoner gemogen. Maar al met al fantastisch. Ik kan het allen maar aanraden Zelfs glutenvrij eten kan geregeld worden. Dus volgend jaar kijken wij of het ook met coeliakie een succes kan worden

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Kids Camp

matig

Mijn dochter deed het meidenkamp. Ze had best wat opmerkingen, ze vond het jammer dat bijna alle activiteiten op het kamp waren, er waren maar 7 meiden, het was ook niet zo duidelijk dat er veel gedaan zou worden samen met de kinderen van andere kampen, de accomodatie viel wat tegen etc. Maar dat kan gebeuren dat het een beetje tegenvalt. Maar met name vond ze de kampleiding erg streng. Ze is 13 en moest elke dag om 21.00 douchen en naar bed, en er werd erg streng opgetreden als er toch werd gekletst in bed. De meiden hadden besloten samen op een kamer te slapen, maar omdat het te rumorig was geweest mocht dat niet meer. Dat is later wel weer teruggedraaid. Maar zodare er werd gepraat kwam er leiding binnen en werd de deur open gezet zodat de leiding op de gang kon horen of het stil was. Ik denk dat het toch met name de bedoeling is dat de meiden een leuke tijd hebben, dat is helaas niet helemaal gelukt.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Super duper leuk! zegt mijn dochter

Mijn dochter heeft zich goed vermaakt! Te druk om naar huis te bellen en iedere avond lekker gegeten. Lekker grote lunchpakketten gemaakt. Ze vond het zo leuk dat ze komend jaar weer wil! De verhalen blijven komen.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Weer een geweldig zomerkamp voor onze zoon!

Onze zoon van 10 heeft voor het tweede jaar een geweldige ervaring bij het survival zomerkamp. Het contact met de leiding was prettig, zijn verhalen heel enthousiast en alles was goed verzorgd.

Erg leuk

De bivak vond ik het leukste onderdeel het was gezellig en avontuurlijk. Ik vond de leiding ook heel tof en we werden wakker gemaakt door muziek in de ochtend. Dit was mijn vierde kamp en mijn laatste (volgend jaar ben ik te oud). Leiding herkende mij van vorige jaren. Zelf zou ik in de toekomst ook graag leiding worden, dit mag vanaf 16 jaar heb ik gehoord.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Dit was een week om nooit te vergeten.

Het was voor mij een waar paradijs. We hebben zoveel leuks gedaan, geleerd en fantastische vriendschappen gesloten. De leiding was beter dan ik had kunnen wensen.

Gezellig, very fun

Gezellig, very fun, leuke activiteiten, eten is okay, slapen erg gezellig en chaotisch, beetje veel huisregels, veel buiten, gelachen

Leuk!

Hele goede combinatie van lekker gamen met allerlei andere sociale en buiten activiteiten!

Leuke activiteiten

+ Leuke begeleiding + Lekker eten + Fijne bedden + Genoeg vrije tijd + In overleg veel mogelijk

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Bushcraft Lodge Camp

Avontuur en gezelligheid

Ik vond het heel leuk. Vooral dat je af en toe met muziek werd wakker gemaakt. En we hebben heel veel bewogen - dat vind ik echt leuk. We hebben ook een obstakel run gedaan. De leiding was heel aardig en het eten was heel lekker.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Bushcraft Lodge Camp
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Fantastisch kamp ondanks slecht weer

Mijn dochter gaat al een paar jaar met enorm veel plezier naar de kampen van Club Adventure. Alles is netjes verzorgd en er is leuke betrouwbare leiding.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Adventure & Fun
  • Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Bijna alles was heel leuk!

Heel veel leuke activiteiten gedaan (crea girls kamp). Alleen de vrije tijd was heel saai, want we moesten wachten op een plein. Ik wilde graag het bos in of iets anders actiefs wilde doen. Ik mocht zelfs niet rennen…

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Crea Girls Camp
  • Leeftijdsgroep 8-10 jaar

Leuk, maar minder gamen dan verwacht

Onze zoon vond de activiteiten erg leuk en heeft halverwege zelfs verlengd. Enige minpuntje vond hij dat er minder gegamed werd dan hij verwacht had. Het klimbos vond hij geweldig!

Het was een super kamp

Mijn zoon heeft genoten van zijn Game kamp. Juist de afwisseling van gamen en echte spellen vond hij geweldig. Het waren 4 super leuke dagen. Dank jullie wel. En wie weet tot volgend jaar.

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Sietse heeft genoten en de communicatie na ons als oudersntoe is uitstekend

• Leeftijdsgroep 10-13 jaar

Onze dochter had een top week!

Na de ontvangst in Overasselt heeft onze dochter een stopweek gehad! En voor ons was het heel goed georganiseerd. Strak georganiseerde ontvangst, pro actieve benadering door begeleiders. Dat geeft een welkom en positief gevoel.

• Aan welk zomerkamp is er deelgenomen? Just Girls Camp

Heel gaaf

Ik vond het heel erg leuk alleen was het niet echt survival, ik had nog iets meer echt een survival moment er in willen hebben. Het was meer activiteiten fun kamp

Hoogstraat 52

6611 BZ Overasselt

024 365 63 45

Over Club Adventure

Club Adventure organiseert avontuurlijke en actieve zomerkampen voor kinderen van 5 t/m 13 jaar. Wij zijn een duidelijke weg ingeslagen en onderscheiden ons dan ook door kwalitatieve, onvergetelijke en avontuurlijke vakanties met duidelijke structuur, heldere regels in een veilige en natuurlijke omgeving. Alle kinderen krijgen persoonlijke begeleiding en aandacht, waarbij natuurlijk wordt gekeken naar het individu. Om dit te kunnen realiseren werken wij met de beste veiligheidssystemen, hebben wij locaties midden in de echte natuur, werken we met de beste mensen en zijn we volkomen transparant in alles wat wij doen!