chalet was niet erg schoon, erg stoffig zeker in slaapkamers (ook op de matrassen). Net te krappe gordijnen waardoor er altijd een streepje licht was. Helaas een erg kleine ijskast (ok, kniesoor die daar op let)
Bij de receptie troffen wij diverse keren medewerk(st)ers met te weinig ervaring. Het camping winkeltje is voor boodschappen te verwaarlozen. Het is een hoekje waar wat producten staan.
Wij hadden de pech dat het niet zo'n mooi weer was, als het mooi weer is is een vakantie toch anders, maar wij vonden voor de ouderen de ouders er weinig te beleven viel. Wij zullen niet zo gauw terug keren naar stoetenslagh. Misschien ook meer voor de ouders organiseren.
het schelpenpad,daar loopt niemand op het doet zeer aan je voeten als je op teenslippers loopt,wij stonden tussen allemaal mensen die met meerdere stellen waren voor onze kinderen was het lastig om contacten te maken,misschien wat strenger zijn op de avond/nachtrust dat ging meerdere keren tot diep inde nacht door
Volgens ons zijn er wat campeerplaatsen bij gekomen en dan moet eigenlijk ook het sanitair uitgebreid worden. Broodjes e.d. zijn volgens ons te duur. Bij de bowling zijn te weinig ballen voor volwassenen met name met grotere gaten. Als het na 23.00 uur stil op de camping moet zijn dan geldt dit ook voor de muziek e.d.. er zijn ook kleine kinderen die niet zolang op kunnen blijven.
Bij de horeca is het soms lang wachten, ondanks als het niet zo druk is.
Jammer dat de accomodatie voor de jeugd langer openblijft als de voorzieningen voor de ouderen. Je wacht toch op de kinderen dus is het fijn als de ouders ook nog gezellig kunnen blijven zitten . Lastig de hond uitlaten als je dat 's avonds niet op de camping wilt doen en je dan helemaal om moet lopen om via de hoofdingang weer naar het achterste veld te gaan. Betaalpasjes voor de jeugd worden vaker gebruikt en als je dan de pech hebt dat die bij jou breekt ben je de borg kwijt. Dit vind ik niet helemaal terecht. Jammer dat je alleen bij de receptie de kaart kan kopen en opwaarderen want de aankomstdag is druk en voor je het weet is het 19.00 uur geweest en kan je die avond nergens meer terecht als jeugd die geen pinpas heeft.
Af en toe de stinkende lucht van het zwemmeer En een kleine camping winkel voor de vergeten boodschap
Verlichting rond de kas en terras laat te wensen over. Fietsenstalling maken bij de receptie. Winkeltje uitbreiden, aanbod is te klein.
*Wij waren op vakantie met een oude vouwwagen. De plaatsen aan de visvijver zijn erg comfortabel, maar elke keer toch wat problemen met het recht krijgen van de slaapplekken. De velden lopen wat af...voor onze vouwwagen niet handig. *De begroeiing rond de visvijver is uitbundig en voor onze plek nummer 9, hadden wij daardoor helaas geen uitzicht over de vijver. Dat vonden wij jammer. *Het wandelpad naast de doorgaande weg, nodigt niet uit, om met je slippertjes op te lopen. De schelpjes schieten snel onder je voeten. Beetje pijnlijk.
Het viswater. Advies: voerverbod. uitleg is het is een afgesloten watertje waar verzuring optreed als voer rot op de bodem en niet genuttigd wordt door de vis. met alle gevolgen van dien. constateerde overmatig voer gebruik . het zal moeilijk te controleren zijn. Maar kan wel kenbaar gemaakt worden.
Te jong onervaren personeel, slecht eten, te weinig sanitair, vies zwembadwater, slechte animatie, te kleine supermarkt.
Huisje: doorgezakt bed (2 pers) . Veren je rug voelen (1pers). Koelkast te klein voor 6 pers. En geen afzuiger in het huisje, etensgewoonten bleven hangen. Buitenwater erg vies. Binnenbad heel erg klein en ook niet schoon. De steentjes in het zwembad heel irritant. Veel jong personeel. Geen volledige campingwinkel, erg wei ik te verkrijgen. Geluid tijdens activiteiten erg hard in Fun Beach en savonds goed te horen op de velden. Eigenlijk alles net niet, we hebben zelf het beste er van gemaakt. Wij komen hier dan ook niet meer terug.
Serieuze klacht: Beslist te weinig personeel! Dit was echt niet goed geregeld, erg jammer. Te weinig vuilnisbakken langs de weg en op het strand en zeker die op het strandje werden te weinig leeggemaakt. Teveel hondenpoep! Wij hebben ook honden maar gebruikten poepzakjes, dit zou verplicht moeten worden (geef dit aan op de site en bij inchecken en zorg dat er poepzakjes beschikbaar zijn of geef deze mee aan de gasten) en daarnaast vind ik het wel zo netjes als jullie dit anders opruimen aangezien er best wat wordt betaald voor honden qua toeslag. Soms te weinig zitplaatsen bij activiteiten (avond) in Happy Fun Beach. Centrum en de faciliteiten (snackbar, restaurant, receptie etc etc) is ook niet meer aangepast aan het grote aantal gasten in het hoogseizoen, dit moet echt uitgebreid worden. Voldoet niet met zoveel bezoekers en gasten.
Als je een half uur op drinken moet wachten.en dan vergeten ze ook nog iemand. Voor eten op tafel kwam duurde veel te lang.en kreeg het voor gerecht als nagerecht. Zet er dan meer personeel neer en ieder zijn eigen tafels. Er is altijd werk. Ook als het rustig is.dit was echt een afknapper en dan zit je daar met je bezoek.
Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u ook de tijd heeft genomen om de leermomenten aan ons te melden. Ik ga het doorgeven aan de leidinggevenden van de horeca zodat we dit kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te zien op ons vakantiepark!
Het personeel is te jong sloom en erg traag van begrip er wordt onderling veel naar elkaar gesnauwd "je ziet toch dat ik bezig ben" En dat is als gast zijnde erg vervelend om naar te kijken. De broodjes corner: alle gasten gaan voor croissants en die waren al snel op dus wij vragen gaan jullie die nog bakken? Kregen we als tegenreactie ? Ja eh zo direct! Vraagt degene die de broodjes in de oven doet : zal ik dan nu eerst de appelflappen bakken? Dus pakten wij verbaasd de halfrauw afgebakken pistoletjes maar. Die avond besloten wij tapas te gaan eten ..wij hebben 3 kwartier met een leeg glas zitten wachten tot wij verder geholpen zouden worden maar niemand kwam en seinen werkte ook niet en alles om ons heen ging fout halve bestellingen werden naar de tafels gebracht of ze kregen iets wat ze helemaal niet besteld hadden. We hebben afgerekend en zijn maar naar de snackbar gegaan want we dachten dat dat sneller zou gaan...?! Daar konden we vervolgens ook nog eens 40 minuten wachten. de meiden werken knoerthard hoor en ik weet uit ervaring dat het erg pittig is maar ze hebben er gewoon totaal geen systeem in zitten alles gaat maar 1 voor 1 er moet meer gecommuniceerd worden onderling . De patatjes hebben we op het terras opgegeten kijkend naar het tafeltje waar wij eerder hebben gezeten bij het restaurant en er hebben 3 verschillende koppeltjes gezeten met onze lege glazen nog voor zich. Bij de fun beach werd er dan vaak een snauw gegeven zo ook bij mijn nicht een hele discussie omdat de kinderen een pizza salami wilden zonder groentes en tierelantijntjes dat was onmogelijk blablabla vervolgens gaat haar man heen en die krijgt het zo mee ... En de ijsjes zijn ook errug schraal getapt ... nou goed het lijkt nu alsof ik een vreselijke vakantie heb gehad maar dat is absoluut niet zo want ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. Alleen doe aub wat aan de horeca ! Want dat was gewoon bar en boos en dat maakt het geheel zo jammer
Goedemorgen Monique, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u uw ervaringen met ons wilt delen, ook de leermomenten zodat we ons kunnen blijven verbeteren. We vinden het vervelend dat de horeca niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerking zeer serieus en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.
slechte wifi op het park, vooral met tieners is dat zeer belangrijk. Geen vrouwendouche bij douchegelegenheid en bij de toiletten, bij geregeld verzoek aan personeel geen zeep bij toiletten. Veel roken op het park en geluidsoverlast na 1:00 uur.
Goedemorgen Mandy, bedankt voor uw review. Vervelend dat uw vakantie niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen meenemen en hopen dat we u nog een keer zullen zien op ons vakantiepark!
Dit is bedoeld als opbouwende kritiek.Geen inventarislijst in accomodatie wel op site. 1e dag gemeld dat er geen 5 standenstoelen aanwezig waren bij de tent wel genoteerd maar 1e dag niks mee gedaan. 2e dag door ligstoel gegaan die er leuk uitzien maar niet goed zitten(meer mensen over gehoord). gemeld bij de receptie en ook weer gezegd over de standenstoelen. Zou nu werk van worden gemaakt maar de jongens die kwamen wisten ook niet wat ze er mee moesten.3e dag 1 standenstoel geleverd en na een uur weer iemand met een standenstoel die dit niet wist van de ander. Zo was het bij de broodjes hetzelfde 3 die wachten op de croissants die uit de oven moeten komen en niemand die andere gasten alvast afrekend of brood bijvult wat nog wel achter was maar niet meer in de vitrine. Hetzelfde geldt voor het restaurant/tapasrestaurant. Eerst mensen bedienen en dan tafels afruimen als mensen iets vragen. Half uur gewacht op langskomen voor dessert wat ons toen echt te lang duurde. Ook hier is de onderlinge communicatie niet goed. In het algemeen denken wij dat de jonge medewerkers gestuurd/gecoacht moeten worden door ervaren medewerkers. Heel verhaal wat u echt als opbouwende kritiek moet zien.
Goedemorgen! Wat fijn dat u heeft genoten van uw vakantie. Bedankt voor uw opbouwende kritiek. Daar kunnen we wat mee! Het is duidelijk dat de stoelen bij ons niet helemaal goed gecommuniceerd is. Onze excuses hiervoor. Fijn dat u dit meld bij ons zodat we hier wat mee kunnen doen! Graag zien we u nog een keer op ons vakantiepark!
Animatieteam leek wat onprofessioneeel. Hebben op andere campings meer enthousiasmerende teams meegemaakt. Heeft wellicht met het opleidingsniveau te maken? Minder stagiaires, een paar echte HBO mensen wellicht?
De shop op de camping heeft een te klein assortiment vooral omdat de supermarkten redelijk ver fietsen zijn. Vooral een pak (houdbare) melk of een klein assortimentje vlees misten wij. De spooktocht voldeed helaas niet aan de verwachtingen van kinderen, erg kort en niet eng omdat het nog te licht is. Later beginnen of op leeftijd in groepen indelen zou hiervoor een tip zijn.
Douches en tassen eigen logo voor medewerkers. Gelukkig zit de cappucino nu ook in pakket elke dag een gratis kopje koffie. Het waren leuke dagen.
Meer personeel met activiteiten zoals bij de bingo
Mijn oudste gaat naar the Box s'avonds en vind het jammer dat je daarbinnen geen drinken kan bestellen. En zou als je met jonge kinderen bent wat meer achteraan op de camping gaan staan ivm de jeugd die snachts uit The Box komt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.