Ja, slechte start, waarom, is bij het park bekend huisje albatros 33 .
Jammer dat er geen zwem moment is voor de honden in het meer. bijv s'morgens voor 9 uur en s'avonds na 20.00 uur. De box zou wat ons betreft open Mogen tot 24.00 uur en op vrijdag en zaterdag tot 01.00 uur.
Goedemorgen ik lees zojuist uw reactie en wil graag hierop reageren: Wij zullen volgend seizoen zeker uw punten meenemen!
Alles zag er netjes uit.
We stonden met de caravan op eiland beach nr 10 hier was de waterafvoer niet goed waardoor we 3 cm water in de voortent hadden daarom hebben wij de caravan verplaatst naar nr 7 waar we geen problemen hadden maar wel last van muizen.Wat ons wel tegenviel was dat er s'ävonds geen beveiliging op de camping was we hebben 3 weken gestaan en niemand gezien waardoor er dingen worden vernield in de voorgaande jaren zag je nog wel eens een beveiliger.
Goedemorgen ik lees zojuist uw reactie en wil graag hierop reageren: jammer dat u dit zo heeft ervaren, we gaan dit zeker volgend jaar met d toezichthouders meenemen! en de natte plek zullen we bekijken wat we ermee kunnen doen deze winter.
Wij zijn vijf jaar in limburg geweest op het Leukermeer, een vergelijkbare camping. Voordeel daar was dat er voor pubers van 15 tot 19 meer leeftijdgenoten waren, en hierdoor meer te doen is. Op jullie camping wordt reclame gemaakt voor pubers, maar ouder dan 14-15 jaar heb ik ze niet gezien. Daarnaast moeten jullie ook denken aan de ouders, er wordt bier geschonken in plastic in het restaurant, voor mij persoonlijk vind ik dit niet kunnen. schenk in plastic waar het nodig is, waar eventueel problemen zouden kunnen ontstaan. Als er geen jeugd is boven de 18, waarom moeten volwassenen dan bier drinken uit plastic?
Goedemorgen ik lees zojuist uw reactie en wil graag hierop reageren: wat betreft de tieners ligt het net aan de periode die u bij ons bent en de bezetting, wij hebben in de top minimaal 2 tot 300 tieners, dus genoeg aanbod denk ik. Glaswerk is een bewuste keuze omdat niet te doen! Toen we glaswerk hadden, kregen we veel verwondingen omdat gasten het glaswerk in de recreatieplas gooiden. En dat willen we zeker niet weer hebben, hierdoor hebben we geen andere keuze om het zo te laten, sorry
soms weinig personeel zodat klanten lang op hun drinken moeten wachten,zo lopen mensen weg. karaoke splitsen tot een bepaalde tijd voor de kids en later op de avond voor de volwassenen . en zodra een activiteit is afgelopen in de hal waarom dan gelijk het grote licht aan,zet een gezellig muziekje op en laat de grote lampen uit,zodat mensen blijven zitten. weer een bar in de box zodat kinderen daar wel fris kunnen kopen want dat kan alleen binnen ,maar dat is om 24 uur dicht en de box tot 0100 uur.
Goedemorgen ik lees zojuist uw reactie en wil graag hierop reageren: wij gaan de punten waar mogelijk meenemen, bedankt voor de opmerkingen
Een week voor de vakantie via een mail vernomen dat de terrasverwarmers weggehaald zijn ivm problemen. Tijdens het verblijf wordt hier niets meer over gezegd en gecompenseerd. Er is wel voor betaald, maar niets voor gekregen. Beter communiceren naar de klant en standaard compensatie geven en niet pas op het moment dat de klant een klacht indient. Wachtwoord aanbrengen op het ontvangen van wifi. Is nu door iedereen te gebruiken, dus ook door kwaadwilligen. Zeker in deze tijden is het raadzaam om aan elke klant een wachtwoord af te geven die alleen tijdens het verblijf actief is en voor een aantal apparaten gebruikt kan worden.
Goedemorgen ik lees uw reactie en wil hier even op reageren: De terrasverwarmers waren weggehaald omdat ze meer kapot als heel waren, dus niet vanwege een andere reden! WIFI is goed afgeschermd in de software dus dit kan geen problemen geven, maar goed dat u het doorgeeft. Het heeft en had onze aandacht al!
Toen het drukker begon te worden merkten we dat de toiletgebouwen viezer werden. De schoonmaak leek het op dat moment niet aan te kunnen. Toiletten die vies waren en toiletpapier dat regelmatig op was. Meer wasmachines en drogers plaatsen en een reserveringsysteem hiervoor invoeren. Dat scheelt een hoop frustratie (op vakantie) en meerdere malen voor niets komen. Beter systeem voor de zwembadkaartjes invoeren. Koppel dit aan een armbandje dat iedereen krijgt (van wat betere kwaliteit dan de kinderarmbandjes die snel kapot gaan). De toegangspoort werkte vaker niet dan wel en was erg gevoelig als de kaartjes een keer nat geworden waren. Een algemene toegangsdeur maken bij het zwembad, zodat je niet per se door de kleedkamers hoeft om het zwembad te betreden. Wanneer alle kleedkamers bezet zijn en op slot zitten kun je het zwembad niet betreden of verlaten. Broodjes waren wel prijzig.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: Het sanitair is altijd een discussie, d dames doen erg hun best, maar het ligt ook deels aan de gasten. Zwembadkaartjes is een bepaald systeem en je kunt dit niet zo maar even aanpassen, maar we zullen de opmerking meenemen. Wat betreft de algemene toegang zullen we kijken of we dit kunnen oppakken. Wat betreft de wasmachines is dit voor zo'n korte piek bezetting altijd een probleem maar we zullen het meenemen! bedankt voor uw punten
doordat er blauwalg was, later weer niet, viel allerlei activiteiten uit. Ook het zwemmen in het zwembad hadden de kinderen snel bekeken, bad is voor grotere kinderen niet boeiend genoeg. tentlodge is leuk, we hadden 6 dagen mooi weer, maar va zaterdagnacht regende het, en dan mis je op den duur wel een kacheltje, koud en klam.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: Wij hebben dit seizoen geen blauwalg gehad, maar groenalg. Het is een wettelijke verplichting om bij verdacht dit te melden ondanks dat wij weten dat er gewoon gezwommen kan worden. Wij zullen kijken of er iets te regelen is met verwarming in de tentlodge. Het zwembad heeft onze aandacht maar dat is een grote investering, dus word langere termijn. bedankt voor uw punten
Na jaren vol tevredenheid op de camping geweest te zijn, was dat dit jaar niet het geval, vanwege het zeer onveilige gevoel op veld schelp. Daarom zijn we ipv de geboekte 2 weken na 1 week vertrokken! Het leermoment moet dus zijn, dat je vakantie (zeker in nederland) een fijn en veilig gevoel moet geven!!!!
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: Het probleem is bij ons bekend, en wij hebben veel overleg om te kijken hoe we dit beter kunnen oplossen. Omdat het probleem door derden word veroorzaakt is dit erg lastig, ondanks dat allerlei instanties ons proberen te helpen. Het heeft onze aandacht, sorry voor de overlast erg spijtig!
Zwempasjes zijn voor langer verblijf niet goed genoeg! Pasjes zijn snel onbruikbaar! Jammer dat er in de box geen mogelijkheid meer is waar een drankje/consumptie gehaald kan worden.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: De Box word volgend jaar met een automaat opgelost! het is ons bekend, sorry dat we dit niet eerder konden doen!
Chalet niet schoon. Laatste week geen alternatief activiteit bij weinig kinderen.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: Bedankt voor uw punten, wij zullen het meenemen
velden met kinderen van ongeveer de zelfde leeftijd.
Ik zag dat de eigenaar reageerde op negatieve reacties van mensen op zoover. Voordat wij kwamen had ik dit gelezen. Ik zou dit niet doen. Nergens voor nodig.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: bedankt voor uw steun, wij reageren al een hele tijd niet meer op Zoover, omdat wij er eigenlijk geen waarde meer aan hechten. Bedankt voor uw steun
wij hebben een fijne vakantie gehad alleen jammer dat de plaats waar graag willen staan in 2016 alweer weg was en dat was dit jaar ook zo dat vonden we niet leuk
Onze jongens wilde vaker poolen maar dat was niet zo vaak mogelijk en 1 pooltafel is niet zoveel op zoveel campinggasten, ook waren er geen volleyballen aanwezig.en misschien een punt van aandacht: wij hebben we onze twijfels over de kwaliteit over het frituurvet op 23 aug. Wij hebben daar wel darm en maagklachten van gehad.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: Wat betreft de pooltafels heeft dit onze aandacht. Het frituurvet of wat dan ook had niet mogen gebeuren, sorry hiervoor
De steentjes rond om en in het zwembad is niet handig gemaakt.
op aankomstdag 17 aug was balie/receptie personeel gehaast, kwam niet professioneel over. Later op de avond in de beach club gezellige muziek moeten draaien, dan blijven de ouders nog even gezellig zitten, nadat er iets te doen was stroomt hal leeg, jammer. Personeel patatkraam onhandig en vaak lomp, kunnen drukte niet handelen! Uitleg over chalet dmv infoklapper: dat er bijvoorbeeld 2 koffiezetters zijn, dat er een combi magnetron/bakoven in zit, dat eethoektafel uitgeklapt kon worden, dat er opberg ruimte zit onder de banken etc.. Hier allemaal zelf toevallig achter gekomen.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: wij zullen uw punten zeker meenemen
het zou goed zijn als men smorgens broodjes haalt dat die al afgebakken zijn voordat de winkel opengaat. hebben meegemaakt dat als de winkel openging dat de oven aangezet werd voor de broodjes af te bakken' dit is het enige negatieve. mvg j zegveld
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: wij zullen uw punt zeker meenemen
deze keer was de schoonmaak echt niet goed van de accommodatie en we hadden van deze nieuwe accommodatie veel meer verwacht dan dat we kregen, er zat een gat in de bank , de vloer was een stuk van af, besteklade knalde bij het open maken, ook de inhoud aan inventaris klopte van geen meter, toilet pot was vergeelt Meerdere keren hier melding van gemaakt alles in goed overleg in orde gemaakt door naar de receptie te gaan en bij navraag stond er niks over in de computer dat de TD had moeten komen voor de knallende bestek la was geen melding van gemaakt terwijl het in bij zijn wel was genoteerd. Bij boeking gevraagd over er een overkapping zat bij de chalet zoals de joepie uitvoering en werd bevestigend op gereageerd maar bij aan komst bleek het gewoon een schaduw doek te zijn die bij regen al de regen er door heen kwam ook vond het een min punt dat de veranda geen afzetting heeft en ook geen terras verwarming meer dat moet toch echt terug komen dat ik zo gemis en ook de ruimtes in de chalet was erg klein en je miste echt een voorraad kast om je spullen aan eten waren in op te bergen. voordeel zijn de 2 toiletten en de 2 badkamers maar wij zouden nooit geen chalet de luxe huren voor zoveel geld meer en mindere ruimtes. De betaalpassen vonden wij niet echt praktisch want als je in de avond wat wil drinken en je bent vergeten de kaart op te laden en je heb je pinpas niet bij je dan kan je dus niks kopen ook het assortiment van de waterijs was er maar 2 raket of angry bird stinkend water uit het meer nodigt echt niet uit om te gaan zwemmen ook al word er gezegd dat kwaliteit van water goed is honden toe laten want hierdoor is het aantal gasten minder en er mogen geen honden op bepaalde veldjes maar de honden mogen wel in de happy fun beach
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: wat betreft de chalet zullen we dit zeker meenemen. Het eerste jaar is het altijd lastig met nieuwe accommodaties om alles in 1 keer op orde te krijgen, maar dat is geen echt excuus. wat betreft huisdieren is een keuze die we gemaakt hebben.
-Bij de vaatwasplaatsen een trekker (voor ramen) neer te hangen (desnoods aan een ketting o.i.d) om de aanrechten schoon te trekken. Niet iedereen laat het aanrecht netjes achter, en dan heb je de vaardoek al vies voor je begint. -De steentjes rondom het zwembad ervaren wij als zeer onprettig.
Goedemorgen ik las net uw reactie en wil hier graag even op reageren: wij zullen uw punt meenemen, wat betreft het grind is een keuze van ons, die voor en nadelen heeft. Dit is ons bekend
Onze caravan was niet schoon! Er was zeker niet geveegd laat staan gedweild. Dit hebben we ook aangegeven bij de receptie. Er ontbrak het e.e.a. aan huisraad, ook dit is gemeld bij de receptie en netjes opgelost. Op onze vertrekdag gingen wij om 08.30 uur om broodjes; deze moesten toen nog de oven in! Wachten duurt dan lang. Samen met een hoop andere mensen. Verder is dit als opbouwende kritiek bedoeld! Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.