Ronduit slecht

* boeking geboekt inc hond! Want die optie was er, aanbetaling gedaan. Top we gaan op vakantie! Dit deel je dan met je hele gezin en iedereen is blij. Word ik 2 dagen later terug gebeld dat de hond niet mee kan! (Goede verkoop truck) Men heeft een vakantie geboekt, is enthousiast, heeft een aanbetaling gedaan. De kans dat men annuleert omdat de hond niet mee kan is dan super klein. Waar ze anders niet eens geboekt zouden hebben omdat de hond niet mee kon! *aangekomen (zonder hond, daarvoor van alles moeten regelen) komen we aan ok 15.10u en was ons huisje nog niet eens schoon. Dus men werd overal vandaan getrommeld en stonden met 5 man het huisje te “poetsen”. Ik heb het zelf daarna over gedaan want de vloer gaf zwart af! Het gasfornuis was smerig. De vaatwasser stonk. De haren van de vorige mensen plakte nog aan de douche wand, de borden waren vies terug gezet. Het was gewoon smerig! Die bezems zijn ook echt aan vervanging toe, en laat een dwing achter zodat men ook daadwerkelijk kan dwingen als ze willen.. Ah fijn, ik dacht, ik laat me niet kennen ik ga zelf wel ff aan de poets. *de bediening in het restaurant is bar slecht! Zelf jaren als bedrijfsleider in de horeca gewerkt en ik weet wat aanpoten is, en ik geef mensen in de horeca juist de ruimte. Maar ik heb altijd iedereen geleerd dat je NOOIT met lege handen terug loopt naar de bar of keuken! Ik heb serieus 1uur met lege borden op de tafel gezeten! Waar ik zelfs iemand aansprak met de vraag of ze die mee kon nemen en ik kreeg alleen een snauw met de mededeling, ik zal iemand voor u roepen hoor mevrouw! Zeg pardon!? Zelf liep ze terug zonder iets in haar handen .... of bediening die niet vraagt of we nog wat willen drinken! En vanmorgen het toppunt, 30min op het terras zitten (nog 2 andere tafels) 3 jonge dames van de bediening die gewoon aan de bar zaten te kletsen , dit was rond 12.15u, en geen 1 die naar buiten komt lopen. Dus ik ben maar naar binnen gelopen om zelf wat te bestellen. KON NIET MEER TYPE

Deze camping is zijn 5 sterren niet waard

Vanaf 01-08-2020 voor 2 weken geboekt. Binnenzwembad erg klein. Het meer is bijzonder vies en stinkt, mijn dochter had vreselijke uitslag na een paar dagen. Veel overlast van jeugd die na sluiting van de zogenoemde "the box" lallend en schreeuwend de camping over gaan tussen 00:00 en 02:00. Beveiliging is te weinig actief aanwezig. Zelfs snachts een keer moeten bellen. De Beveiliging bestaat ook uit jongeren die dus geen overwicht hebben, dit geldt ook voor de overige medewerkers van het park. Snackbar eten was niet voor herhaling vatbaar. Veel te weinig toiletten en douches op het park waardoor je vaak lang moet wachten. Ook wordt het veel te weinig schoon gemaakt. We hebben al heel veel campings bezocht maar deze was de slechtste ooit!! Nooit meer Stoetenslagh voor ons.

Zware tegenvaller

Caravan echt smerig bij aankomst. Ik heb zelf het vuil van de afgelopen weken/maanden (?) van de grond gehaald. Was totaal niet schoon gemaakt. Matrassen smerig, kussens smerig, dekbedden idem. Douche werkte niet goed. Winkel op de camping verkoopt nog minder dan gemiddelde schoolkantine. Bij aankomst chaotisch: ergens achteraan sluiten en flinke tijd wachten op sleutel. Verder erg druk en rumoerig. Als je van enige klasse en sfeer houdt: wegblijven. Vijf sterren zijn erg ver te zoeken. Mogen er wat ons betreft vier vanaf.

Mooie maar slecht georganiseerde camping

De camping is mooi en netjes, nette chalets. Zwembad veel te klein voor het aantal gasten, ook als er geen corona zou zijn. Wat vooral opvalt is dat het ontbreekt aan leiding. Er werken voornamelijk zeer jonge mensen die het niet aankunnen. Er is niemand die verantwoordelijkheid neemt. De Box is tot 3 uur in de nacht open, veel lawaai, vechtpartijen en zeer jonge mensen die dronken over het park lopen te schreeuwen. Voor ons geen tweede keer meer naar Stoetenslagh.

Slechte klachten afhandeling en communicatie !!

Hard werken kennen ze hier niet. Communiceren is een enorm lastig vak. Klachten afhandelen kunnen ze alles behalve niet. De camping zelf is mooi en erg kind vriendelijk, leuke zwemvijver met mooie glijbanen! Leuke activiteiten voor jong en oud. Wel vervelend dat de “hangjeugd” tot laat in de nacht erg gehorig is. Tijdens ons verblijf waren er problemen met het riool, hierbij kwam het “all inclusive” er uit en liep het tot onder onze caravan door. Nadat wij dit hebben gemeld was de koffie belangrijker dan het helpen of bedenken van een oplossing, waarop wij zelf maar actie hebben ondernomen door een kuil te scheppen. Na een dikke 20 minuten kwam er eindelijk iemand van de camping lang om te kijken (in die tussentijd hadden wij zelf al een stop geproduceerd om de stroming tegen te gaan) die vervolgens 2 vakantie krachten heeft gestuurd (waar we ook weer 20 minuten op moesten wachten) om alles weg te scheppen. Hierbij dachten hun het probleem opgelost te hebben... helaas bleek dit echter niet zo te zijn en de stank werd steeds erger (hier kregen we uiteindelijk een luchtverfrisser voor!). Dit alles begon rond 11.00 uur en om 19.00 uur bedachten ze dat het toch niet zo opgelost kon worden en hebben ze toch maar een rioolbedrijf en kraantje geregeld! Wat uiteindelijk de volgende dag eind van de middag weer op de camping aanwezig was doordat het zelfde voorval weer gebeurde. Echter wisten ze dit keer wel met tempo het rioolbedrijf en kraantje te tegelen! Top service op Vakantiepark het Stoetenslagh !!

Slecht geregeld

Slechte wifi Geen mogelijkheid tot indoor zwemmen 1 ingang voor auto's. Dus uren wachten totdat je weer het park op kan. Met je klachten wordt niks gedaan

Treurig

Vandaag te horen gekregen dat de accommodatie die ik geboekt heb niet af is!! Terwijl ik over 4 dagen op dit park mijn vakantie ga doorbrengen. Er is geen vlonder en overkapping. Ik krijg in plaats daarvoor een parasol en een trapje. Wisten ze dit niet eerder ?? Tuurlijk wel. Ik kan kiezen voor een compensatie van €50,00 euro! Serieus! Wat een belediging op een week van €1000,00 Of helemaal annuleren. Waar vind ik binnen 4 dagen een nieuw park waar nog iets vrij is. Daar vertrouwen ze op dat het niet meer af te zeggen is omdat je niets anders kunt vinden op korte termijn. De compensatie is een belediging en Het hele gebeuren een vreselijke behandeling.

Geweldig!

De chalets aan het strand waren top! En er was genoeg te doen voor de kinderen.

Teleurstellend

Het niet cash kunnen betalen is een groot nadeel. Nu moet mijn dochter mijn pinpas meenemen. Niet slim. Ook het terugstorten van een borg die ik cash betaal is irritant. Verder vond ik de prijs kwaliteit van het restaurant teleurstellend. Huisjes liggen er perfect bij. Erg leuk opgezet en prima bedden. Wel was ons huisje niet schoon opgeleverd... Heb een gezellig weekend met mijn dochter gehad, maar deze camping sla ik de volgende keer over.

Mooie schone camping

Met goed weer is het heerlijk op het strandje en in de zwemplas. Het binnenzwembad is klein voor het aantal gasten. Zeker bij wat kouder weer. We hadden een huisje op een veld met overwegend stacaravans in particulier bezit, de kinderen hadden daardoor niet zo makkelijk contact met andere kinderen (en het zijn pubers dus die zijn al wat lastig in beweging te krijgen). Het was er wel lekker rustig en we hebben een relaxte vakantie gehad. Verbeterpunten: - kregen aantal losse papieren mee bij binnenkomst, kan dat ook gebundeld? - ik had geen idee wat ik in de omgeving kon doen, daar kan actiever op worden ingezet, misschien in de bundeling van de papieren - kinderen krijgen een armbandje én een los papieren kaartje voor het zwembad én (keuze) een pasje om geld op te waarderen (een systeem van een armbandje dat toegang geeft tot het zwembad en evt. op te waarderen valt, zou efficiënter zijn). - de blauwe glijbanen glijden niet, je moet jezelf naar beneden trekken: zijn verouderd, ik was ook bang dat de schroeven van de zwemtrapjes het zouden begeven. -in de zwemplas liggen her en der grote stenen (bakstenen, stoeptegels), veel geschaafde tenen in ons gezin. Verder staan er op het park prachtige accommodaties, is het eten prima, kun je een lekker rondje lopen om de zwemplas en is de inrichting leuk. Het huisje was ook heel schoon.

Fantastische marketing geeft ander beeld in werkelijkheid.

De marketing van dit park is super goed. Ook de mails die je ontvangt voor je vertrek zijn heel goed en geven een gevoel dat alles super is geregeld. Hierdoor viel het in werkelijkheid iets tegen. Het ontbrak aan professionals in het animatie team, het team was niet op de hoogte van de activiteiten die de app aangaf. Meerdere malen zijn onze kids geweest en wist men niet wat er moest gebeuren en ook het enthousiasme straalde er niet vanaf. Voor de leeftijd 13 plus is alleen de box beschikbaar vanaf 21.00... Er is ruimte voor verbetering in het animatie team en het overige personeel. Het ontbrak aan ervaren krachten, veel jongeren aan het werk. Die je niet altijd het gevoel gaven welkom te zijn. Al met al leuke camping, wij zijn er van overtuigd dat met een aantal aanpassingen dit een super camping kan worden, ook voor de wat oudere kinderen. Hier is nu alleen de box voor om 21.00 uur. Wij hebben echt de zeskamp gemist...ook hier kun je echt tieners mee binden.

Deze camping is geen 5 sterren waard

Het personeel erg vriendelijk de meeste medewerkers erg jong. Verder is het drinken etc erg duur..voor wat je krijgt. Het moet een uitnodigende camping voorstellen voor tieners/jongeren..ook via de site word dit aangeprezen dit is echter niet zo..toen een jong volwassen die mee was als vriendin van mijn dochter en zei dat de security niet op zijn telefoon mocht voor vermaakdingen kreeg ze gelijk " een houd je bek teruggeworpen..de tweede keer dat zij dezelfde security een avond later trof bleef hij onbeleefd doen..met een sigaret in zijn mond pratend..Dit is geen visitekaartje vóór de camping. Ook tieners/jongeren die in de box waren werden véél aan hun lot overgelaten en hingen er máár een beetje bij..hoorde van meerdere ..dat er geen vertier was.. Wij zelf hebben dit alles bij de organisatie gemeld..en voor de volgende vakantievierders van chalet 169 hebben we nog netjes doorgegeven dat we vaak koud water hadden. Misschien was er wat met de ketel. Ik en mijn kinderen hebben zich goed vermaakt in de zwemplas en het binnenzwembad. Alleen een 2e keer een aanrader om naar deze camping terug te komen... zeker niet!

geweldig

fijne vakantie gehad met onze klein kinderen van 10 en 12 jaar vroegen of ze volgend jaar met ons mee mochten naar deze camping

Super vakantie

Top vakantie voor het gezin met kinderen

Leuke vakantie gehad, vooral leuk voor tieners

De kinderen, 14 en 16, hebben zich prima vermaakt, dat maakt het voor ons als ouders ook een zeer leuke vakantie.

Mooie camping met smerige chalets

Ons chalet was ronduit ranzig, niet afgewassen glazen, lange haren, sokken van vorige gast lagen nog verspreid door het chalet, in de koelkast lag een laagje drab. Ronduit smerig. Verder leuk aangeklede camping, welke zelf wel schoon is. Mooi zwembad en voor campingbegrippen prima horeca. Vooral gericht op pubers. Er zijn wel activiteiten voor kleinere kinderen, maar niet overdreven veel. Met een schoon chalet was de camping een 7,5 of 8 waard.

Prima camping met leuk animatieprogramma voor jonge tieners

Mooie camping, aardige medewerkers, bij animatieteam zaten zeer enthousiaste maar ook wat minder enthousiaste medewerkers. In de eerste week werden de meeste avondprogramma’s nogal slecht gepresenteerd. De tweede week werd dit gelukkig overgenomen door zeer enthousiast personeel. Nog 2 tips ter verbetering: 1. De WiFi. Door slecht mobiel internetbereik is goede WiFi extra belangrijk. De WiFi was helaas erg slecht. 2. Het zou gezellig zijn als er een mogelijkheid was om gezamenlijk sportwedstrijden te kijken. Nu zag je bv bij paok - Ajax en formule 1 heel veel mensen met hun WiFi op de telefoon worstelen. Gezamenlijk kijken geeft gezelligheid, verbondenheid en extra omzet.

Ik zou niet nog een keer gaan

Mooi camping, grote plaatsen. Veel jongeren, die helaas ook voor overlast zorgen of muziek hele dag hard laten horen. Zat zelf bij de visvijver, waardoor privacy ver te zoeken was; er wordt veel gevist op de Stoetenslagh! Op de animatie en suffe optredens na, weinig vertier in de avond, nog geen muziekje in restaurant of op het terras. Alles vindt plaats in een grote kas...., lekker warm ook! Ik miste sfeer op de camping, veel sociale cohesie tussen oude bekenden, maar verder niet. Superklein zwembad. Ik ga hier geen tweede keer heen!

Leuk, gezellig park met ruime kampeerplekken

Heerlijke vakantie gehad. Het park ziet er gezellig, mooi en schoon uit. Een kritisch punt vond ik ons sanitairgebouw. (Zijde Jutters Beach). Deze was zeer klein en beperkt. Weinig privacy. Douchdeuren stonden vaak open waardoor je vanuit het voetbalveld direct de douche/was ruimte in keek. De deuren moesten voor de ruimte en/of frisse lucht wel open blijven. Vergeleken met andere sanitairgebouwen op het park was deze wel een minpunt.

TOP vakantie gehad

Wij zijn 2 weken geweest met ons gezin met 2 kinderen (10 en 12 jaar) en we stonden op Koraal Beach heerlijk direct aan het meer en dat was met de tropische temperaturen een heerlijke verademing. Onze kids die zagen we de gehele dag niet en dat wil wel zeggen omdat er vertier genoeg was en het was voor ons de eerste keer dat we hier waren en is zeer goed bevallen kan ik u wel vertellen

Heerlijke vakantie gehad dankzij de zon!

We lagen recht aan het water. Dit was dankzij de zon perfect. Konden heerlijk even afkoelen in het water. De wifi was erg slecht, weinig aan gehad. Ook jammer dat er geen uitgebreidere winkel bij was. Binnen zwembad was erg klein en zat vol met jeugd. Het buiten meer was perfect, veel in gezwommen. Het stonk wel erg bij de sproeier. En deze bleef ook erg lang aan. Pasje was wel makkelijk, ook om de kids af en toe zelf op pad te sturen. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

De horeca was bijzonder slecht

De camping plaatsen was mooi. De horeca was bijzonder slecht drinken in plastic bekers. De cafetaria was slecht frikandel speciaal werd niet los gesneden de saus werd er gewoon naast gegooid. De ijs machine was slecht afgesteld. Pizza waren koud. En geen camping winkel voor kleine boodschappen. En er waren douches soms lang wachten. En werden weinig schoongemaakt.

Leuk

We hebben een fijne vakantie gehad ook doordat we mooi weer hadden. Mis nog een buiten zwembad en iets meer indoor. Verder was het top. Groetjes

Leuke familie camping

Wij hebben tieners en honden en deze camping is geschikt voor beiden. De tieners hebben plezier gehad (veel andere tieners en Wifi) en de honden hebben het ook fijn gehad (veel andere honden op de speciale honden velden). Honden uitlaatveld was goed (niet veel poep op de grond). Alleen zwemmen voor de honden kon alleen maar in de visvijver als mensen niet aan het vissen waren, en inderdaad mensen vinden de hele dag door. Dus de honden hadden in de periode van 40 C graden geen verkoeling van het water. Beter was geweest om 1 poot van het meer te gebruiken voor honden. En de visvijver heeft hoge randen en kleine honden komen dus niet goed uit het water. Dus hier kan Stoetenslagh nog wat verbeteren.

geweldig klasse

rustig en toch heel gezellig druk