SLECHT, MUIZENPLAAG IN CARAVAN. OUD EN VIES.

Op de fotos van de website leek het allemaal prachtig, bij aankomst was het echt slecht. De chalet was oud, van binnen vies en de inboedel was niet compleet. De kastjes hingen scheef en konden niet normaal dicht, klemmetjes voor de deuren waren afgebroken, de buiten deuren konden niet normaal open, deze klemde op het terras. In de kastjes was het vies met muizenuitwerpselen net als onder het 2 persoonsbed. Snachts met slapen begon het muizencircus. meerdere muizen rende door onze chalet. De kinderen werden er wakker van en waren doodsbang geworden. De volgende ochtend waren de boodschappen door de muizen aangevreten, konden alles weggooien. Het hele verhaal de volgende ochtend gemeld bij de receptie, hun oplossing...het plaatsen van een lokdoosje. Het kon wel een paar dagen duren voordat het zijn werk deed. Sorry? we zijn hier maar een week. De volgende nacht begon het circus zo opnieuw waarbij we de volgende ochtend onze spullen hebben gepakt en naar huis zijn gegaan. Onze vakantie is verpest...komen hier noooit weer.

Teleurgesteld en onveilig vroegtijdig vertrokken

We hadden chalet 6 persoons beach lodge. De foto's op internet waren mooi. De werkelijkheid was anders. Het is gedateerd en is de chalet is echt klein. Douche cabine plastic ding met een vreselijke kraan die niet fatsoenlijk de juiste temperatuur wilde geven. Keukenkasjes schuin en voorplaat laat los. Ik had veel meer verwacht voor die prijs. Er lag nergens gebruiksaanwijzingen van apparatuur en nog erger er was geen calamiteiten nummer aanwezig. Bij het zwembad was geen toezicht en je kan alleen via deels buiten en deels een gang naar het andere zwembad in je badkleding. Het restaurant nodigde ons niet uit om daar te eten maar in dedemsvaart hebben we gezellig gegeten. De Kids hebben zich prima vermaakt het animatieteam doet zijn best maar ons verblijf eindigde na 1 nacht door rook en een doorgebrande meterkast. Wij voelde ons daar niet meer veilig. Resterende geld is terug gestort maar onze vakantie is naar de knoppen.

Neemt klanten en klachten niet serieus

Wij kamperen op veld de vuurtoren. Het was/toilet gebouw ernaast heeft geen warm water en een kapotte glaswand in de kinder/baby doucheruimte. De afgelopen week al 5x door ons gemeld en wordt niet gerepareerd. Hoe serieus ben je dan als park? Vandaag melding gedaan van een flinke dak lekkage in hetzelfde gebouw bij de dames WC. Dan denk je dit wordt serieus aangepakt. Nee hoor ff wegdweilen en 4 emmers neerzetten. En het blijft lekken. Niet ff op het dak kijken of de regen afvoer verstopt zit. Wat een amateurs zooitje bij dit park. Ze hebben alleen aandacht voor het zo snel mogelijk neerzetten van kamp stacaravans. Het management van dit park bestaat uit sukkels en personeel ook.

Massa is ook hier kassa

Personeel bestaat uit onervaren pubers Die totaal niet weten waar ze mee bezig zijn Huisjes staan hutje mutje op elkaar (die in 2021 geplaats zijn) Bandjes worden zonder pardon afgeknipt door het puberale personeel Is niet meer wat het geweest is wij komen hier nooit meer terug.

vreselijk!

Kleine huisjes . Vuilnis en vuile beddengoed van de vorige bewoners lag er nog en huisje was echt smerig NOOIT WEER en voor dat geld echt schandalig

Dramatisch slecht en vies

Het huisje oogde van buiten mooi en locatie aan het water ook. Maar dan kom je binnen alles verouderd. Slecht onderhouden. Vieze vlekken overal op de muren. Het behang wat los komt op verschillende de plekken. De douche vol met schimmel en vieze grijze kit. Voor alles wat er te doen is moet je reserveren. En zit daardoor ook snel vol. De mensen wat er werken is voornamelijk jeugd en niet zeer klant vriendelijk. Al met al zeer slechte ervaringen en 1 keer en nooit meer.

Overdag goed vertoeven, vanaf 21:30 begint de ellendee!

Overdag met goed weer hebben de kids het naar hun zin met de glijbanen. Vanaf 21:30 begint het feest. Luidruchtige jongeren die schreeuwen waar niks mee gedaan wordt. Meerdere malen geklaagd bij de receptie, ze zouden het doorgeven. Helaas is de beveiliging niet mans genoeg om de jongeren aan te spreken. Oh ja je kan bellen met de noodlijn dan komt de beveiliging langs. Belachelijk dat op een 5 sterren camping de gast hier zelf actie op moet ondernemen. Capfun pas je regelement aan ipv om 1:00 is het hier stil, om 1:00 begint hier het Feest! Kleine kinderen die tot laat luidruchtig zijn (dit ligt aan de ouders) ook hier mag de beveiliging meer aandacht voor hebben. Het winkeltje wat een aanfluiting en 1 euro voor 1 croissant! Jammer dat ook andere gasten de wc niet netjes achter laten, doe dat lekker thuis!

Drukte

Drukte en lawaai. Wil je met tieners op vakantie ga dan met een groep want eenlingen gaan dit niet leuk vinden. Activiteiten snel vol en leeftijdsgrenzen niet gehandhaafd. We hadden te hoge verwachtingen. Wij hebben het restaurant maar over geslagen, zag er voor ons niet aantrekkelijk uit. Paden door de struiken die gebruokt worden als korte route langs je tent. Hondenpoep laten baasjes liggen. Voor ons nooit meer. Er was nog een klein beetje kampeerderssteer op de velden maar die lijkt door de vele huisjes te worden opgeslokt. O ja, neem voldoende klrding mee want de wasserette is zeer beperkt.

Overlast langzame bediening doen weinig met klachten

Keiharde muziek op de velden.je kan elkaar niet verstaan in je eigen huisje.bewaking doet er weinig mee

Hoop verwacht maar viel tegen.

Meer en glijbanen zijn leuk! Geen muziek of iets in de avond voor ouders. De “winkel” slaat helemaal nergens op. Stop daar gewoon mee. De broodjes zijn vaker niet dan wel aanwezig. Sommige ochtenden waren er helemaal geen witte of bruine broodjes. Je geeft het iedere keer aan, er veranderd helemaal niks. Investeer in een extra oven!! Allemaal jonge mensen, dus daar kan je niet veel van verwachten. Huisje schoner opgeleverd dan toen wij erin kwamen. Veel verwacht maar het viel tegen.

Van top naar flop!

2 jaar geleden prima camping!! Nu zeer slecht, meiden gingen met zijn 3en van de glijbaan buiten ze gingen volgens Stephan (16) te snel achter elkaar en mochten meteen niet meer op de glijbanen, geen waarschuwen maar meteen een verbod hier liet ik het niet bij zitten en maakte een klacht meiden mochten weer op de glijbaan. Stephan zelf ook aangesproken, hij had als antwoord een gewaarschuwd mens telt voor 2 ja klopt als je ze inderdaad eerst waarschuwd! De box is gesloten staat niet op de site, jongeren onder de 18 heeft niet eens 1,5 meter!! Vorig jaar was de box gewoon open! Nu hebben ze buiten iets wat op de box niet lijken maar niet echt! Met regen kunnen de jongeren niks want de buiten box is niet overdekt en een tent komt pas wanneer het weer beter is. Het weer is een paar dagen van te voren bekend! Geen goede oplossing wel de hoofdprijs betalen. Jammer dat deze camping van top naar flop is gegaan!!!!

Tegenvaller

Er zijn nieuwe chalets gebouwd, dit staat niet vermeld op de site. Wat je boekt is niet wat je krijgt. Het nieuwe veld is volgebouwd met weinig privacy. Tevens nog niet af, glas op de grond en aanblik van gasflessen en generators. Veel lawaai op de camping. Jammer, de kinderen hebben wel genoten van de glijbanen en speelkasteel.

Nog veel verbetering nodig

Chalet aan het strand gehuurd samen met kinderen en kleinkinderen, totaal 3 chalets op een rij. Wat opviel was dat maar 1 chalet voorzien was van verwarming in de 3 slaapkamers en badkamer. Dit was zeker gezien de buitentemperatuur ( erg koud 's nachts) wel nodig. Huisje was niet echt schoon, onder de bedden dikke stofwolken en tijden niet gedweild of geveegd , er zat nog bestek in de afwas machine, vieze vette spatel in de besteklade en dus ook niet goed gecontroleerd door Park zelf. Bediening in winkel , restaurant waren erg jonge en welwillende mensen maar deskundige leiding, sturing ontbrak waardoor erg lange wachttijden. Bij aankomst zeer lange file voor de incheck, blijft raar dat er maar 1 ingang naar het park is en de stroom auto's van beide kanten aan komt rijden, kwam erg chaotisch over. Ook hierin geen begeleiding van bijv. een verkeerregelaar. Onlangs is park overgenomen door Cap Fun met hoge pretenties zoals hoge glijbanen en veel ( teveel ) nieuwe chalets op het park, massa is kassa ???? Helaas gaat dit ten koste van de sfeer en persoonlijk zal ik hier niet meer terug gaan komen. Capaciteit van het stroom circuit schiet fors tekort waardoor er meermalen stroomuitval heeft plaats gevonden, ook hierin zal zeker veel verbeterd moeten gaan worden.

Fantastische camping. Glamping tent kan beter

Nette camping met genoeg entertainment voor de kids. Jammer genoeg klopt de inhoud Vd glamping tent niet met de online video’s. Meubilair binnen ontbreekt ieder zit gemak. Stoelen / bank te ondiep, geen lekkere kussens. Buiten standaard “Hartman” stoelen ipv lekker ligbedden . En een picknick tafel die aan vervanging toe is en door de luifel niet in de zon te krijgen is. Ook de Senseo is een standaard filter koffie automaat

Ronduit slecht

* boeking geboekt inc hond! Want die optie was er, aanbetaling gedaan. Top we gaan op vakantie! Dit deel je dan met je hele gezin en iedereen is blij. Word ik 2 dagen later terug gebeld dat de hond niet mee kan! (Goede verkoop truck) Men heeft een vakantie geboekt, is enthousiast, heeft een aanbetaling gedaan. De kans dat men annuleert omdat de hond niet mee kan is dan super klein. Waar ze anders niet eens geboekt zouden hebben omdat de hond niet mee kon! *aangekomen (zonder hond, daarvoor van alles moeten regelen) komen we aan ok 15.10u en was ons huisje nog niet eens schoon. Dus men werd overal vandaan getrommeld en stonden met 5 man het huisje te “poetsen”. Ik heb het zelf daarna over gedaan want de vloer gaf zwart af! Het gasfornuis was smerig. De vaatwasser stonk. De haren van de vorige mensen plakte nog aan de douche wand, de borden waren vies terug gezet. Het was gewoon smerig! Die bezems zijn ook echt aan vervanging toe, en laat een dwing achter zodat men ook daadwerkelijk kan dwingen als ze willen.. Ah fijn, ik dacht, ik laat me niet kennen ik ga zelf wel ff aan de poets. *de bediening in het restaurant is bar slecht! Zelf jaren als bedrijfsleider in de horeca gewerkt en ik weet wat aanpoten is, en ik geef mensen in de horeca juist de ruimte. Maar ik heb altijd iedereen geleerd dat je NOOIT met lege handen terug loopt naar de bar of keuken! Ik heb serieus 1uur met lege borden op de tafel gezeten! Waar ik zelfs iemand aansprak met de vraag of ze die mee kon nemen en ik kreeg alleen een snauw met de mededeling, ik zal iemand voor u roepen hoor mevrouw! Zeg pardon!? Zelf liep ze terug zonder iets in haar handen .... of bediening die niet vraagt of we nog wat willen drinken! En vanmorgen het toppunt, 30min op het terras zitten (nog 2 andere tafels) 3 jonge dames van de bediening die gewoon aan de bar zaten te kletsen , dit was rond 12.15u, en geen 1 die naar buiten komt lopen. Dus ik ben maar naar binnen gelopen om zelf wat te bestellen. KON NIET MEER TYPE

Deze camping is zijn 5 sterren niet waard

Vanaf 01-08-2020 voor 2 weken geboekt. Binnenzwembad erg klein. Het meer is bijzonder vies en stinkt, mijn dochter had vreselijke uitslag na een paar dagen. Veel overlast van jeugd die na sluiting van de zogenoemde "the box" lallend en schreeuwend de camping over gaan tussen 00:00 en 02:00. Beveiliging is te weinig actief aanwezig. Zelfs snachts een keer moeten bellen. De Beveiliging bestaat ook uit jongeren die dus geen overwicht hebben, dit geldt ook voor de overige medewerkers van het park. Snackbar eten was niet voor herhaling vatbaar. Veel te weinig toiletten en douches op het park waardoor je vaak lang moet wachten. Ook wordt het veel te weinig schoon gemaakt. We hebben al heel veel campings bezocht maar deze was de slechtste ooit!! Nooit meer Stoetenslagh voor ons.

Zware tegenvaller

Caravan echt smerig bij aankomst. Ik heb zelf het vuil van de afgelopen weken/maanden (?) van de grond gehaald. Was totaal niet schoon gemaakt. Matrassen smerig, kussens smerig, dekbedden idem. Douche werkte niet goed. Winkel op de camping verkoopt nog minder dan gemiddelde schoolkantine. Bij aankomst chaotisch: ergens achteraan sluiten en flinke tijd wachten op sleutel. Verder erg druk en rumoerig. Als je van enige klasse en sfeer houdt: wegblijven. Vijf sterren zijn erg ver te zoeken. Mogen er wat ons betreft vier vanaf.

Mooie maar slecht georganiseerde camping

De camping is mooi en netjes, nette chalets. Zwembad veel te klein voor het aantal gasten, ook als er geen corona zou zijn. Wat vooral opvalt is dat het ontbreekt aan leiding. Er werken voornamelijk zeer jonge mensen die het niet aankunnen. Er is niemand die verantwoordelijkheid neemt. De Box is tot 3 uur in de nacht open, veel lawaai, vechtpartijen en zeer jonge mensen die dronken over het park lopen te schreeuwen. Voor ons geen tweede keer meer naar Stoetenslagh.

Slechte klachten afhandeling en communicatie !!

Hard werken kennen ze hier niet. Communiceren is een enorm lastig vak. Klachten afhandelen kunnen ze alles behalve niet. De camping zelf is mooi en erg kind vriendelijk, leuke zwemvijver met mooie glijbanen! Leuke activiteiten voor jong en oud. Wel vervelend dat de “hangjeugd” tot laat in de nacht erg gehorig is. Tijdens ons verblijf waren er problemen met het riool, hierbij kwam het “all inclusive” er uit en liep het tot onder onze caravan door. Nadat wij dit hebben gemeld was de koffie belangrijker dan het helpen of bedenken van een oplossing, waarop wij zelf maar actie hebben ondernomen door een kuil te scheppen. Na een dikke 20 minuten kwam er eindelijk iemand van de camping lang om te kijken (in die tussentijd hadden wij zelf al een stop geproduceerd om de stroming tegen te gaan) die vervolgens 2 vakantie krachten heeft gestuurd (waar we ook weer 20 minuten op moesten wachten) om alles weg te scheppen. Hierbij dachten hun het probleem opgelost te hebben... helaas bleek dit echter niet zo te zijn en de stank werd steeds erger (hier kregen we uiteindelijk een luchtverfrisser voor!). Dit alles begon rond 11.00 uur en om 19.00 uur bedachten ze dat het toch niet zo opgelost kon worden en hebben ze toch maar een rioolbedrijf en kraantje geregeld! Wat uiteindelijk de volgende dag eind van de middag weer op de camping aanwezig was doordat het zelfde voorval weer gebeurde. Echter wisten ze dit keer wel met tempo het rioolbedrijf en kraantje te tegelen! Top service op Vakantiepark het Stoetenslagh !!

Slecht geregeld

Slechte wifi Geen mogelijkheid tot indoor zwemmen 1 ingang voor auto's. Dus uren wachten totdat je weer het park op kan. Met je klachten wordt niks gedaan

Treurig

Vandaag te horen gekregen dat de accommodatie die ik geboekt heb niet af is!! Terwijl ik over 4 dagen op dit park mijn vakantie ga doorbrengen. Er is geen vlonder en overkapping. Ik krijg in plaats daarvoor een parasol en een trapje. Wisten ze dit niet eerder ?? Tuurlijk wel. Ik kan kiezen voor een compensatie van €50,00 euro! Serieus! Wat een belediging op een week van €1000,00 Of helemaal annuleren. Waar vind ik binnen 4 dagen een nieuw park waar nog iets vrij is. Daar vertrouwen ze op dat het niet meer af te zeggen is omdat je niets anders kunt vinden op korte termijn. De compensatie is een belediging en Het hele gebeuren een vreselijke behandeling.

De chalets aan het strand waren top! En er was genoeg te doen voor de kinderen.

Teleurstellend

Het niet cash kunnen betalen is een groot nadeel. Nu moet mijn dochter mijn pinpas meenemen. Niet slim. Ook het terugstorten van een borg die ik cash betaal is irritant. Verder vond ik de prijs kwaliteit van het restaurant teleurstellend. Huisjes liggen er perfect bij. Erg leuk opgezet en prima bedden. Wel was ons huisje niet schoon opgeleverd... Heb een gezellig weekend met mijn dochter gehad, maar deze camping sla ik de volgende keer over.

Mooie schone camping

Met goed weer is het heerlijk op het strandje en in de zwemplas. Het binnenzwembad is klein voor het aantal gasten. Zeker bij wat kouder weer. We hadden een huisje op een veld met overwegend stacaravans in particulier bezit, de kinderen hadden daardoor niet zo makkelijk contact met andere kinderen (en het zijn pubers dus die zijn al wat lastig in beweging te krijgen). Het was er wel lekker rustig en we hebben een relaxte vakantie gehad. Verbeterpunten: - kregen aantal losse papieren mee bij binnenkomst, kan dat ook gebundeld? - ik had geen idee wat ik in de omgeving kon doen, daar kan actiever op worden ingezet, misschien in de bundeling van de papieren - kinderen krijgen een armbandje én een los papieren kaartje voor het zwembad én (keuze) een pasje om geld op te waarderen (een systeem van een armbandje dat toegang geeft tot het zwembad en evt. op te waarderen valt, zou efficiënter zijn). - de blauwe glijbanen glijden niet, je moet jezelf naar beneden trekken: zijn verouderd, ik was ook bang dat de schroeven van de zwemtrapjes het zouden begeven. -in de zwemplas liggen her en der grote stenen (bakstenen, stoeptegels), veel geschaafde tenen in ons gezin. Verder staan er op het park prachtige accommodaties, is het eten prima, kun je een lekker rondje lopen om de zwemplas en is de inrichting leuk. Het huisje was ook heel schoon.

Fantastische marketing geeft ander beeld in werkelijkheid.

De marketing van dit park is super goed. Ook de mails die je ontvangt voor je vertrek zijn heel goed en geven een gevoel dat alles super is geregeld. Hierdoor viel het in werkelijkheid iets tegen. Het ontbrak aan professionals in het animatie team, het team was niet op de hoogte van de activiteiten die de app aangaf. Meerdere malen zijn onze kids geweest en wist men niet wat er moest gebeuren en ook het enthousiasme straalde er niet vanaf. Voor de leeftijd 13 plus is alleen de box beschikbaar vanaf 21.00... Er is ruimte voor verbetering in het animatie team en het overige personeel. Het ontbrak aan ervaren krachten, veel jongeren aan het werk. Die je niet altijd het gevoel gaven welkom te zijn. Al met al leuke camping, wij zijn er van overtuigd dat met een aantal aanpassingen dit een super camping kan worden, ook voor de wat oudere kinderen. Hier is nu alleen de box voor om 21.00 uur. Wij hebben echt de zeskamp gemist...ook hier kun je echt tieners mee binden.