Sfeervolle fijne sauna!

Precies genoeg verschillende sauna’s, niet te groot, waardoor overzichtelijk. Opgietingen zijn altijd heerlijk. Horeca ruimte is sfeervol en goeie keuken. Kortom: het is genieten om hier een dag door te brengen.

Heerlijke dag gehad maar de horeca is om te huilen, zo jammer

Kleinschalig / Vertrouwd en niet zo massaal

Als vaste klant voelt het als thuiskomen. Een dagje tot rust komen op mijn vertrouwde adresje. De persoonlijke aandacht die ze je geven of alles nog naar wens is en een praatje als het even niet zo druk is maakt het allemaal heel knus. Horeca is prima en de bediening is gastvrij Tip! Een ruimere fietsenstalling zou welkom zijn, want steeds meer mensen hebben elektrische fietsen aangeschaft.

Voor het eerst bij Centre du lac en voor het laatst

Het begon bij het afspraak maken. Mijn naam is Arif. Ik heb meer dan 6 keer mijn naam gespeld en herhaald konden ze nog steeds niet mijn naam juist in het systeem zetten. Ik wist dat ze nog steeds niet correct typen, want ik gad geen mail ontvangen voor de afspraak bevesteging. Maar voor een naam van 4 letters ga je niet 15 minuten bezig zijn! Ik zei:ik heb nog steeds geen mail, ook niet in ongewenste mailbox. Ik denk mijn naam klopt niet. Mijn naam is A R I F Zo staat ie in, mevrouw.ik weet niet waarom u de mail niet binnen krijgt. Ik zei ok, ik zet het in mijn agenda zodat ik het niet vergeet! Ik ging daar heen, ik was dicht bij de center had de weg kwijt daardoor was ik uiteindelijk 10m laat. Ik had om 16:45 de afspraak, om 16:48 ben ik gebeld door dame van receptie. ik ben er bijna maar ik heb de weg even kwijt.zei ik. Ze zei waar bent u?ik vertelde haar de straat naam. Ze zei ik ken die straat niet. toen zei ik:ik ben over een paar minuutjes daar. De dame heel bot en droog en onvriendelijk zakkelijk zei: de tijd gaat van u behandeling af! ik zei waarom? Ze zei omdat u te laat bent. Ik zei wat bedoelt u? Moet ik extra betalen of? Ze zei nee, de behandeling gaat korter worden. (Dus minder kwaliteit!) Ik zei ik ben nu aan het rijden ik wil niet bellen, over paar minnutjes ben er. Ik was om 16:56 bij de receptie! Ze waren ter plekke weer niet klantvriendelijk. Ik gaf zelf aan dat ik hen net aan de lijn had. Zonder enkel klantvriendelijke woord en of uitleg wat van mijn behandelingen af gaat zei de dame: 1ste verdieping dan rechts dan bent u bij de beauty kamer. Da dame die de behandelingen(manicure en Padicure) voor me deed was heel vriendelijk en ze ving me heel netjes en heel vriendelijk! Ze deed in no time de voeten klaar, maar ook netjes. Ik dacht aha de 10 minuten die ik laat was, gaat hier van af! Zij heeft de handen ook netjes en aandachtelijk uitgevoerd. Later toen ik thuis was zag ik velletjes voorbijnagelriem. Voor de rest deed ze heel goed!

Uitstekend, met name de massage!

Vandaag dagje sauna Centre du Lac; heerlijke sauna’s, super lekker broodje pikante kip met cashewnoten en een excellente massage door Vanity!

Gezellig en heerlijk tot rust komen,

Alleen wat ik minder vind, is dat wapperende sauna normaal zou de geuren sterk zijn en lekker ruiken, ik rook haast Nieks, en het vrouwtje die daar werkt zo langzaam normaal moet het met zo een natte handdoek over je heen wapperen, nou dat doet ze helemaal niet alleen met zo een waaier, van mijn mag het wel wat meer van dat lekker geur gedaan worden, en wat tempo erin gooien. Voor de rest is het echt heerlijk lief personeel en het restaurant kan je ook lekker eten., er zijn haast geen saunas meer waar het alleen vrouwedag is, dus ben erg blij met cķentre du lac.

Geweldig . Daar kom je echt tot rust.

Wij komen daar al jaren. Goede en prettige service. Fijn personeel. Houden echt rekening met jouw als klant. Hele goede en lekkere sauna's. Zoals de open haard, infrarood en schommelsauna en heel goed eten en drinken. Lekkere warme bubbelbaden en zwembad etcetera.

Prima sauna, ook per minuut!

Prima faciliteiten, keurige sauna. Ook fijn dat je hier per minuut met Tapperuse kunt betalen.

Account maken op de website

Zojuist een account aangemaakt op de website. Wat een gedoe is dat zeg! Precies de velden die het belangrijkste zijn (e-mailadres en wachtwoord) mag je niet kopiëren in het invoerveld. En dan nog twee keer invoeren ook. Zo 2001. Ooit gehoord van wachtwoordprogramma's waarmee je dat allemaal kan beheren? Dat wordt op deze manier helemaal onmogelijk gemaakt. Hopelijk passen ze dat voor toekomstige gebruikers snel aan.

Beste C, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons reserveringssysteem. We zijn ons ervan bewust dat deze aan vernieuwing toe is, daarom zijn we dan ook druk op zoek naar een passend nieuw systeem. Dit kost echter helaas redelijk wat tijd. Mocht u er in het vervolg niet uitkomen met het plaatsen van een reservering, dan kunt u ook telefonisch of via de mail contact opnemen met een van onze receptionistes. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Liz

Centre du Lac is een hele gezellige en uiterst klantvriendelijke Welness Center met een hele mooie Beautysalon met top behandelingen. Je komt hier volledig tot rust door de uiterst relaxe sfeer die er heerst. Tevens een uitstekende keuken en het personeel is uiterst klantvriendelijk en geeft je echt het gevoel een dagje uit te zijn. Mijn vrouw en ik komen hier al 30 jaar met zeer veel plezier 👍👌

Afgelopen donderdag deze sauna voor het eerst bezocht. Heerlijk kleinschalig zonder overdaad aan sauna's. Heerlijke buitenruimte alwaar ik op een ligbed kon genieten van het geluid van stromend water(?) Kikker- en eenden geluiden met als kers op de taart het geloei van koeien. Mijn pad heeft 3X het pad van Kaya gekruist. Tweemaal een fijne opgieting en vervolgens een drijfsessie. Dat laatste is een echte aanrader. Ga hier zeer zeker regelmatig terugkomen.

• Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek

Altijd vriendelijke medewerkers. Lekker eten. Goede faciliteiten. Knus. Gezellig. Met mooi weer heerlijk buiten vertoeven. Loly s zijn heerlijk. Alles voor een ontspannen dagje is in huis👍

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Persoonlijk vind ik de randen in het zwembad vies en vettig. ( heb in zwembad gewerkt en daar werd dat met grote regelmaat handmatig met schuursponsje schoongemaakt met lach niet....jif! misschien een idee?) Ook blijf ik de volière wat zielig vinden. Als het druk is en slecht weer is er te weinig ruimte om even te liggen. Maar....kwestie van pech hebben? In de rustruimtes zou het ook fijn zijn als de mensen daar stil zijn en ook niet continu met de krant of tijdschrift ritselen. Als HSP er is dit heel erg irritant. Helaas snurk ik....dus ik mag niet in de rustruimte 😂😂

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het is een leuke sauna maar prijskwaliteitverhouding is erg duur zowel de sauna zelf €32.50 voor zo kleine sauna is erg prijzig en de horeca is op zich prijzig

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker

De rust, de sauna's het eten en drinken, Heerlijk!

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Het caldararium vind ik niet zo fijn door het geluid

Sauna net klasse!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eten is lekker vriendelijke goede opgietingen

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Beter in de horeca naar de bestellingen van klanten luisteren en wat dingen vernieuwen . Oa de hangmat waar ik een goede val mee had die scheurde. Nog steeds pijn me rug door de val .nogmaals dank ervoor .jullie woorden bedankt met jullie oude troep

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke opgietingen (mag wat vaker😉), zeer goede horeca, niet goedkoop maar wel erg goed. Gelukkig niet zo massaal en gelukkig geen badkledingdagen.

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Alles hierboven genoemd.

Men doet zijn best...

• Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Jazeker... Een kleine sauna...voor sommigen prettig...voor mij toch niet....erg klein zwembad en wanneer het wat druk is loopt men wel erg door elkaar heen te schuifelen... Horeca duur en nietszeggend. Ooit was deze sauna best trendy en zo maar nu blijven ze achter in allerlei zaken. Ook uiteindelijk gewoon te duur voor wat je krijgt. Helaas...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De behandelingen waren prima en de dames die de behandelingen gaven uiterst vriendelijk.

• Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Als je van een sauna houdt met een stront/rioolgeur dan ben je bij jullie aan het goede adres. Wat een enorme afknapper. Absoluut NIET genoten van het sauna bezoek. En als er dan bij de uitcheck wordt gezegd dat ze er niets aan kunnen doen omdat het aan de boer ligt omdat jullie zo lekker landelijk zijn gelegen!! Hou eens op, jullie zijn gevestigd in de Randstad! Of ik een leermoment heb voor jullie? Jaaa, informeer je gasten bij binnenkomst dat er een riool-lucht in de sauna hangt vanwege de boerse buurman die blijkbaar gemest heeft. Dan heeft de gast een keus om wel of niet gebruik te maken van de sauna! trouwens, raar dat er buiten niets te merken was van de mestwerkzaamheden van de buurman. Naar mijn mening ligt het probleem ECHT bij het riool. En om de medewerkers dan ook nog zo te instrueren om te zeggen dat er toch niets gedaan wordt ter compensatie...! Nog veel leermomentjes voor jullie....

Vriendelijke personeel Goede massages

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker

Ik vind het altijd een mini vakantie bij jullie. Een dag of een paar uur. Maakt niet uit het is altijd goed.

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ik vind de behandelingen iets wat aan de prijzige kant. Massages en gezichtsbehandelingen mogen iets goedkoper. Soms denk ik, ow saunatje pakken, en dan wil ik een massage maar doe ik het toch niet omdat ik het te prijzig vind. Ik kom uit zoetermeer en maak bewust een keuze om terug te komen. Terwijl ik 10 min bij Therme Houten vandaan woon. Echter zijn daar de behandelingen wel iets betaalbaarder.

Hele prettige sauna, met name de buitensauna's en de ligweide.

• Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Lunchkaart was wat aan de dure kaart. (Met één broodje red ik het niet) Er mogen wel enkele eenvoudige aanvulling bij. Maar verder hebben wij een uitstekende dag gehad en komen wij graag weer terug!

Weer een geweldig relaxte avond gehad deze week in Centre du Lac. Na diverse sauna's even rust genomen om weer lekker in de Kelo Sauna van de opgieting te genieten. De opgieting is echt geweldig, de 2e ronde wordt verzorgd door Arnold! (Di-Do-Vr-Zo) Echt Super!!! Na de sauna even lekker genieten in de horeca ruimte bij Liz, Irene en Loes. Top meiden. Wat een gezelligheid. Wat ik bijna vergeet te vermelden is de gastvrije ontvangst door Claudia. Evenzo de interesse of we hadden genoten na afloop. Dank je wel allemaal en tot snel. Peter

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker

Huiskamersfeer altijd positief heerlijk een dag relaxen

• Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De dinerkaart iets eenvoudiger eten