10

Geweldig . Daar kom je echt tot rust.

Wij komen daar al jaren. Goede en prettige service. Fijn personeel. Houden echt rekening met jouw als klant. Hele goede en lekkere sauna's. Zoals de open haard, infrarood en schommelsauna en heel goed eten en drinken. Lekkere warme bubbelbaden en zwembad etcetera.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima sauna, ook per minuut!

Prima faciliteiten, keurige sauna. Ook fijn dat je hier per minuut met Tapperuse kunt betalen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Account maken op de website

Zojuist een account aangemaakt op de website. Wat een gedoe is dat zeg! Precies de velden die het belangrijkste zijn (e-mailadres en wachtwoord) mag je niet kopiëren in het invoerveld. En dan nog twee keer invoeren ook. Zo 2001. Ooit gehoord van wachtwoordprogramma's waarmee je dat allemaal kan beheren? Dat wordt op deze manier helemaal onmogelijk gemaakt. Hopelijk passen ze dat voor toekomstige gebruikers snel aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste C, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met ons reserveringssysteem. We zijn ons ervan bewust dat deze aan vernieuwing toe is, daarom zijn we dan ook druk op zoek naar een passend nieuw systeem. Dit kost echter helaas redelijk wat tijd. Mocht u er in het vervolg niet uitkomen met het plaatsen van een reservering, dan kunt u ook telefonisch of via de mail contact opnemen met een van onze receptionistes. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Liz

10

Geweldig

Centre du Lac is een hele gezellige en uiterst klantvriendelijke Welness Center met een hele mooie Beautysalon met top behandelingen. Je komt hier volledig tot rust door de uiterst relaxe sfeer die er heerst. Tevens een uitstekende keuken en het personeel is uiterst klantvriendelijk en geeft je echt het gevoel een dagje uit te zijn. Mijn vrouw en ik komen hier al 30 jaar met zeer veel plezier 👍👌

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgelopen donderdag deze sauna voor het eerst bezocht. Heerlijk kleinschalig zonder overdaad aan sauna's. Heerlijke buitenruimte alwaar ik op een ligbed kon genieten van het geluid van stromend water(?) Kikker- en eenden geluiden met als kers op de taart het geloei van koeien. Mijn pad heeft 3X het pad van Kaya gekruist. Tweemaal een fijne opgieting en vervolgens een drijfsessie. Dat laatste is een echte aanrader. Ga hier zeer zeker regelmatig terugkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd vriendelijke medewerkers. Lekker eten. Goede faciliteiten. Knus. Gezellig. Met mooi weer heerlijk buiten vertoeven. Loly s zijn heerlijk. Alles voor een ontspannen dagje is in huis👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Persoonlijk vind ik de randen in het zwembad vies en vettig. ( heb in zwembad gewerkt en daar werd dat met grote regelmaat handmatig met schuursponsje schoongemaakt met lach niet....jif! misschien een idee?) Ook blijf ik de volière wat zielig vinden. Als het druk is en slecht weer is er te weinig ruimte om even te liggen. Maar....kwestie van pech hebben? In de rustruimtes zou het ook fijn zijn als de mensen daar stil zijn en ook niet continu met de krant of tijdschrift ritselen. Als HSP er is dit heel erg irritant. Helaas snurk ik....dus ik mag niet in de rustruimte 😂😂
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

het is een leuke sauna maar prijskwaliteitverhouding is erg duur zowel de sauna zelf €32.50 voor zo kleine sauna is erg prijzig en de horeca is op zich prijzig

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De rust, de sauna's het eten en drinken, Heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Het caldararium vind ik niet zo fijn door het geluid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sauna net klasse!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eten is lekker vriendelijke goede opgietingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Beter in de horeca naar de bestellingen van klanten luisteren en wat dingen vernieuwen . Oa de hangmat waar ik een goede val mee had die scheurde. Nog steeds pijn me rug door de val .nogmaals dank ervoor .jullie woorden bedankt met jullie oude troep
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke opgietingen (mag wat vaker😉), zeer goede horeca, niet goedkoop maar wel erg goed. Gelukkig niet zo massaal en gelukkig geen badkledingdagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Alles hierboven genoemd.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Men doet zijn best...

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Jazeker... Een kleine sauna...voor sommigen prettig...voor mij toch niet....erg klein zwembad en wanneer het wat druk is loopt men wel erg door elkaar heen te schuifelen... Horeca duur en nietszeggend. Ooit was deze sauna best trendy en zo maar nu blijven ze achter in allerlei zaken. Ook uiteindelijk gewoon te duur voor wat je krijgt. Helaas...
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De behandelingen waren prima en de dames die de behandelingen gaven uiterst vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Als je van een sauna houdt met een stront/rioolgeur dan ben je bij jullie aan het goede adres. Wat een enorme afknapper. Absoluut NIET genoten van het sauna bezoek. En als er dan bij de uitcheck wordt gezegd dat ze er niets aan kunnen doen omdat het aan de boer ligt omdat jullie zo lekker landelijk zijn gelegen!! Hou eens op, jullie zijn gevestigd in de Randstad! Of ik een leermoment heb voor jullie? Jaaa, informeer je gasten bij binnenkomst dat er een riool-lucht in de sauna hangt vanwege de boerse buurman die blijkbaar gemest heeft. Dan heeft de gast een keus om wel of niet gebruik te maken van de sauna! trouwens, raar dat er buiten niets te merken was van de mestwerkzaamheden van de buurman. Naar mijn mening ligt het probleem ECHT bij het riool. En om de medewerkers dan ook nog zo te instrueren om te zeggen dat er toch niets gedaan wordt ter compensatie...! Nog veel leermomentjes voor jullie....
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke personeel Goede massages

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het altijd een mini vakantie bij jullie. Een dag of een paar uur. Maakt niet uit het is altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ik vind de behandelingen iets wat aan de prijzige kant. Massages en gezichtsbehandelingen mogen iets goedkoper. Soms denk ik, ow saunatje pakken, en dan wil ik een massage maar doe ik het toch niet omdat ik het te prijzig vind. Ik kom uit zoetermeer en maak bewust een keuze om terug te komen. Terwijl ik 10 min bij Therme Houten vandaan woon. Echter zijn daar de behandelingen wel iets betaalbaarder.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele prettige sauna, met name de buitensauna's en de ligweide.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Lunchkaart was wat aan de dure kaart. (Met één broodje red ik het niet) Er mogen wel enkele eenvoudige aanvulling bij. Maar verder hebben wij een uitstekende dag gehad en komen wij graag weer terug!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Weer een geweldig relaxte avond gehad deze week in Centre du Lac. Na diverse sauna's even rust genomen om weer lekker in de Kelo Sauna van de opgieting te genieten. De opgieting is echt geweldig, de 2e ronde wordt verzorgd door Arnold! (Di-Do-Vr-Zo) Echt Super!!! Na de sauna even lekker genieten in de horeca ruimte bij Liz, Irene en Loes. Top meiden. Wat een gezelligheid. Wat ik bijna vergeet te vermelden is de gastvrije ontvangst door Claudia. Evenzo de interesse of we hadden genoten na afloop. Dank je wel allemaal en tot snel. Peter

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Huiskamersfeer altijd positief heerlijk een dag relaxen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? De dinerkaart iets eenvoudiger eten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleinschalig en zo vertrouwd na zoveel jaar. Voor mij alléén maar Centre du Lac 😊

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Nee eigenlijk niet. Misschien dat het aantal deelnemers aan de Loyly af en toe iets teveel is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie de beoordeling, spreekt voor zich.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Altijd positief, echter ik ben een roker en ook in de sauna (buiten) word je als paria weggezet. Dat is in Centre du Lac niet anders. Dat vind ik persoonlijk jammer, maar ik snap het wel. Iets meer mogelijkheid buiten (in de zomer terwijl je ligt op een van de bedden, zou gewoon fijn zijn, maar ook dat ik tegenwoordig niet mogelijk.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heerlijk en betaalbaar eten. Sauna's ook heerlijk! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Eerste bezoek
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Áls er ooit een verbouwing komt...zet het allemaal wat ruimer op. Het is nu erg 'gang en deur' werk!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vind het altijd heerlijk daar. Zie ook regelmatig weer een vernieuwing dat is een goed teken vind ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Ik kom altijd als er een leuke aktie is en bij de balie zie ik dan dat meer mensen dat doen. De normale prijs vind ik best hoog. Ook ken ik sauna waar je ter plekke een leuke behandeling kunt boeken..raysul of korte massage...dat is denk ik een mooie bijverkoop ter plekke
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd top , lekker genieten van jullie behandelingen en top qua eten en drinken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker
  • Heeft u ook leermomenten voor ons? Vindt het toilet op de boven verdieping toe aan n opknapbeurt, deze heeft n best flinke urine geur . Ziet er verouderd uit .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De all-in aktie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Horecafaciliteiten
  • Sauna/ buitenfaciliteiten
  • Algemene hygiëne
  • Diverse massage/beautybehandelingen N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ontvangst aan de receptie en uw einde bezoek
  • Persoonlijke aandacht. gastvriendelijkheid
  • Wat is uw relatie met ons? Terugkerende bezoeker

Filter op taal