Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beleving te noteren. Naar aanleiding hiervan heb ik ook met mijn collega's van de receptie en saunadienst gesproken die deze dag werkzaam waren. Allereest leg ik u graag uit waarom er momenteel een toeslag wordt gerekend op entree vouchers en badenkaarten. Centre du Lac mag al enige tijd minder gasten toe laten én onze horeca gelengheid is gesloten. U kunt zich daarom wellicht voorstellen wat dit met de omzet van ons bedrijf doet. Om ons hoofd boven water te houden vragen wij bij de entree vouchers en badenkaarthouders een toeslag. Deze toeslag wordt weergegeven op de website van Momento en uiteraard op onze eigen website. Om de gasten tegemoet te komen stellen wij voor elke gast een gratis vitaliteitspakket beschikbaar. Een luxe belegd broodje, een verse sap en nootjes. Daarnaast is er voor iedereen gratis koffie, thee en gezonde snacks aanwezig. Wij hopen hierdoor het bezoek een stuk aangenamer te maken. Mijn collega van de receptie is zich er niet bewust van geweest dat ze de toeslag niet heeft benoemd. In haar beleving heeft ze dit gedurende dag wel gemeld maar is ze het wellicht toch vergeten. De dame van de saunadienst gaf aan u meermaals te hebben aangesproken op ongepast intiem gedrag. Dit is door meerdere saunagasten geconstateerd en bij haar aangegeven. Om het gevoel van veiligheid te waarborgen heeft mijn collega u daarop aangesproken. Elke vorm van ongepast gedrag is bij Centre du Lac verboden. Het is jammer om te lezen dat u zich voelt opgelicht door Centre du Lac. Dit is in geen enkel geval ons doel. Wij proberen, ondanks dat onze dienst anders is dan u van ons gewend bent, een fijne dag voor u te creëren. Uiteraard kunt u op onze eigen website ook acties vinden. In normale omstandigheden bieden wij ook arrangementen aan! Als laatste wil ik graag mijn excuses aanbieden voor de samenloop van omstandigheden. Ik hoop dat u wel heeft kunnen relaxen en genieten van de saunafaciliteiten?! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Centre du Lac
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd