Fantastisch!

We hebben een pvc vloer laten leggen en een parketvloer laten slopen. Goed en vriendelijk personeel met kennis van waar ze mee bezig zijn! Wij zijn alleen maar positief.

• Ervaring met: Vloeren

van Wiefferen is een betrouwbaar bedrijf waar je door vakkundige mensen te woord wordt gestaan

In de winkel werden wij vriendelijk te woord gestaan en het goede advies heeft ons geholpen om de juiste keus te maken. De vakkundigheid van de monteur heeft ons een prachtige vloer opgeleverd. Zeer strak gelegd en mooi afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Een echte klantvriendelijke specialist

We zagen de raambekleding die we bij Van Wiefferen hebben besteld bij de buurvrouw en wisten direct dat we dat ook wilden. Naar de showroom gegaan om te kijken naar opties. Wat een vriendelijke mensen, en schakelen waar nodig direct even met de vakman. Aan de telefoon altijd vriendelijk en behulpzaam. Het product is geweldig en vakkundig gemonteerd door wederom een erg vriendelijke jongeman. Het is echt niet goedkoop, maar de service en het geruste gevoel wat je hebt na een aankoop bij hun mag ook wat kosten vind ik. Naast de raambekleding hebben we nog een offerte uitstaan voor horren die er zeker gaan komen, en ze denken ook mee met ons hoofdpijndossier vloer op de bovenverdieping. Kortom: helden bij Van Wiefferen!

• Ervaring met: Gordijnen

Kwaliteit, vakmanschap en ervaring in één bedrijf!

Ruime keuze in de winkel en een buitengewoon vriendelijke monteur die in alle rust zijn klus klaarde.

prettig bedrijf

Heel prettig geholpen. Het ging niet om mezelf maar voor cliënte van mij. Meedenkend en vanuit mogelijkheden bepaald. Ook heel fijn dat bedrijf voor mevrouw overlegd heeft met de Koperhorst zodat de vloer goedkoper uitviel voor mw.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Horren

Wat ben ik gelukkig met mijn vloer, trap en de raambekleding

Ik ben echt heel erg te spreken over het vakmanschap en de werkwijze bij van wiefferen. Ik heb in mijn nieuwbouwwoning de vloeren door hen laten leggen. De vloer en de trappen zijn zo mooi gelegd. Ook de raambekleding hebben zij verzorgd. Het plaatje klopt gewoon. Ze communiceren goed, overleggen en houden zich aan de afspraken die ze maken. Heel fijn. Als iets toch anders gaat bellen ze hier over en bespreken de opties.

Deskundige vloermensen.

• Assortiment
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Goede communicatie, goede service

Een goede ervaring met Van Wiefferen. Vloer is erg mooi gelegd, communicatie is goed verlopen en de vloer is optijd gelegd. Erg tevreden!

Geweldi

Lange ervaring gedegen bedrijf goede en vriendelijke vakmensen

• Ervaring met: Vloeren

geweldige ervaring met bestelling en levering

na plaatsing van alle gekochte artikelen zien onze woonkamer en gang er fantastisch uit,dank voor alle advies.

• Ervaring met: Gordijnen

snel, betrouwbaar en vakkundig.

Snelle levering, goede vakmensen. Een tevreden klant

Mooi materiaal slechte communicatie

Ik weet dat levertijden een probleem zijn vandaag de dag, neemt niet weg dat als de spullen geleverd zijn en er wel geteld 1x is gebeld voor een montage afspraak en klant even niet bereikbaar is, de klant hier zelf achteraan zou moeten. Daarna heb ikzelf nog 2x moeten bellen naar de winkel, want je kan dus duidelijk niet direct in contact komen met de planning voor montage...(verbeter dit puntje) Wel is het een feit dat het materiaal ook echt de moeite waard is. Je geeft wat geld uit maar dit is ook wel direct voor lange jaren plezier. Vandaar de 3 sterren en ik wil echt even benadrukken dat, als jullie je zaken vwb planning montage op orde hebben is het een zaak dat dik in orde is.

• Ervaring met: Overig

Zeer ervaren vakman die onze vloer heeft gelegd.

Helaas is het egaliseren van de vloer niet waterpas gebeurd, waardoor de keuken nu 14 mm afwijkt ten opzichte van de vloer. Dit is echt heel jammer! Vriendelijke groet, Mieke

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen en mooie duurzame producten

Ben heel goed geadviseerd bij de ruime keuze uit verschillende producten. Heel erg afgestemd op mijn persoonlijke voorkeuren. Prettige manier van omgang met mijn wensen..

• Ervaring met: Buitenzonwering

Goede service en vriendelijkheid

Wij hebben een waterlekkage gehad in de gang van ons appartement En V Wiefferen is wezen kijken en een prijsopgave gedaan voor de verzekering Die ging akkoord met de factuur ,en in een zeer korte tijd is een gedeelte v d vloer vervangen De monteur kwam en heeft grandioos werk geleverd !

• Ervaring met: Vloeren

Prettige en persoonlijke aanpak, met goed advies

Zeer goed geholpen zowel in de winkel als tijdens het bekleden van onze trap. Netjes in de benadering en afhandeling. Al met al zeer prettig.

• Ervaring met: Traprenovatie

Helemaal tevreden!

Prachtige gordijnen,mooi op maat gemaakt en bevestigd. Precies zoals ik het me had voorgesteld.

• Ervaring met: Gordijnen

Kleine "misverstanden" maar adequaat opgelost!

Voor een renovatie van een beganegrond verdieping meerdere keren in de zaak geweest. We konden ook bij het toch ( weer) veranderen van de kleuren opnieuw de stalen meenemen op locatie. Uiteindelijk tot een mooi resultaat gekomen met goed advies. Zowel bewoners als de bewonerscommissie zijn heel tevreden!!

Top bedrijf

Klantvriendelijk, met goede prijs-kwaliteit verhouding. Duidelijke, heldere communicatie zonder verassingen. Zowel de medewerkers in de winkel als de medewerkers die het werk ter plekke uitvoeren zijn vriendelijk, werken nauwkeurig en netjes. Complimenten zijn zeer zeker op zijn plaats.

Fantastische service.

Fantastische service, niets aan toe te voegen.

• Assortiment N.v.t.
  • Prijs-/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed vakmanschap

Professioneel advies en vakkundige uitvoering van het werk. Stevig geprijsd maar waar voor het geld.

• Ervaring met: Gordijnen

Prachtig wollen kleed binnen de tijd geleverd !

Altijd goede ervaringen met dit topbedrijf. We kopen er al jaren vloerbedekking , gordijnen. Kwaliteit en service!

Een prima familiebedrijf

Eerst bezoek gedaan aan winkel zeer netjes en ongedwongen geholpen keurig nette offerte gekregen waarna de monteurs kwamen inmeten vervolgens besloten tot de aankoop die keurig netjes werd opgehangen door de monteur een aanrader

Communicatie

Goede producten,vakmanschap,betrouwbaar,alleen slechte communicatie.

• Ervaring met: Horren