vakkundig advies, relaxed, zonder verkopers aandrang maar meedenkend.
Meerdere malen contact gehad met het bedrijf over de levering en montage van vitrage. Van het kastje naar de muur gestuurd. En uiteindelijk ruim een maand later dan afgesproken de vitrage gekregen.
De eerste indruk in de winkel was meteen al positief. Direct geholpen en er werd ook goed meegedacht. Snelle offerte, waar andere winkels nogal wat moeite hadden met het opstellen daarvan. Opmeten goed geregeld. Ook het leggen ging precies volgens afspraak en vakkundig. Ook telefonisch erg goed te bereiken! En de prijs viel ook nog mee. Al met al zeer tevreden.
De samenwerking begon fijn. Ik mocht alle gordijnstalen meenemen om thuis rustig te bekijken en ik werd in de winkel goed geholpen. Vervolgens kwam er al snel iemand thuis het gordijn opmeten. Ook de communicatie via de mail was duidelijk; “als er na 6 weken nog geen contact is opgenomen voor een montage afspraak, dan mag u ons gerust bellen”. Zodoende belde ik. Eerst werd, door een meneer, op een strenge toon aangegeven dat zij normaal gesproken degenen zijn die mij zouden bellen wanneer ze binnen zijn ipv dat de klant er naar vraagt… echter is mij dat wel verteld in de mail. De gordijnen waren binnen, dus ik zou gebeld worden door de planner voor een montage-afspraak. Na 2 weken (en tussendoor bellen) wisten ze nog steeds niks, dus hebben we de gordijnen maar opgehaald om zelf te monteren. Eenmaal tijdens het ophangen bleek de gordijnrails 10 cm te breed zijn. Dit hebben we zelf uiteindelijk ingekort. Ook bleken de gordijnen 10 cm te breed te zijn, waar we dus ook voor betaald hebben.
Velux verduisteringsgordijn besteld. Deze op laten hangen, alles naar wens
In okt 22 het een en ander besproken. In begin december 22 met een andere medewerkster in de winkel alles doorgenomen. Eind december een offerte met een foutieve prijs en naar later bleek ook vraagtekens (daar heb ik over heen gelezen). Half januari dag voor het ophangen van de rails een belletje mbt die vraagtekens. Die vraagtekens waren er voor ons niet want alles was doorgesproken. Dus nog helemaal niets besteld. Wie stuurt nu een offerte met vraagtekens? Dan bel je toch eerst om dat helder te krijgen. Krijgen we in de winkel te horen dat we het dan maar niet met iemand anders hadden moeten doorspreken. Dan klopt het intern nmm toch niet.
Zeer uitgebreide collectie en mooie - merk - producten. Adviseur bij, ter plekke, thuis mogelijkheden, zeer doortastend en goed mogelijkheden door genomen. Echter, tijdens en na bestelling, communicatie met de zaak zelf, kan beter.
Top service. top geholpen in de winkel en gedurende het bestel proces. Het personeel dat kwam leggen was vriendelijk en zeer bekwaam. Alles netjes voorbereid, klaargezet en uiteindelijk opgeruimd. 100% tevreden.
Prettige, vriendelijke verkoopmedewerkers in de winkel. Vakkundige, vriendelijke en betrouwbare tapijtleggers. Goed adres voor de "aankleding" van je huis.
Ik ben bij Van Wiefferen altijd en netjes geholpen. Ook inhoudelijk kundig advies. Flexibel in de uitvoering toen onze verbouwing wat anders liep en er in twee keer gelegd moest worden. Aardige en nette monteurs.
Ons kapotte elektrische rolgordijn is snel en kundig gerepareerd, wat ons enorm veel kosten heeft bespaard t.o.v. een nieuwe.
Vakkundig personeel, er wordt goed meegedacht. Er waren wat leveringsproblemen maar in goed overleg is dit opgelost.
Vakkundig,vriendelijk en snel,
Je weet gewoon dat wat je bij jullie bestelt, ook goed afgehandeld wordt. Vakmanschap, kwaliteit en klantvriendelijkheid ervaar je zodra je over de drempel stapt bij jullie.
Vandaag heeft Van Wiefferen bij ons PVC op de trap naar zolder gelegd. Men is daar ongeveer 1,5 dag mee bezig geweest, zoals voorspeld. De ‘Legger’ was vriendelijk in de omgang en zelfstandig. Hij heeft alles netjes achter gelaten. Het PVC zit er netjes in. Enige minpuntje is dat men vooraf geen indicatie van de levertijd kon noemen vanwege moeilijke marktomstandigheden. Voor ons geen probleem, maar het gaf soms een beetje ‘verlaten’ gevoel. Wij hebben twee keeg gebeld om te vragen of er als iets bekend was.
Het team van Van Wiefferen is goed op elkaar ingespeeld. Vloer is netjes gelegd in de kamers en op de trap. Keurig afgewerkt. Het raamwerk van plissé verduistering gordijnen past perfect en de overgordijnen hangen schitterend. Omdat de verduistering gordijnen zo goed zijn bevallen hebben we besloten ook dit in de badkamer te plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over het team van Van Wiefferen!
Goed geholpen en geadviseerd. Aardige en ervaren stoffeerder. Resultaat erg mooi. Heel blij mee
Nadat ik gordijnen had uitgezocht, werd ik 4 weken later gebeld dat de stof niet leverbaar was. Toen nieuwe stof uitgezocht. Na een periode van weken werd ik gebeld dat de gordijnen op korte termijn geleverd werden. De mevrouw aan de telefoon kon mij niet vertellen -na 3 x vragen- wat op korte termijn betekent. Is dat 1, 2 of 3 weken? Ik kreeg geen antwoord en wist in feite nog niets. Toen de gordijnen kwamen, bleken ze te kort. Gelukkig kon de man die het kwam ophalen de zoom eruit halen zodat we in afwachting van nieuwe gordijnen toch iets hadden. Ik ben tevreden over de man die de gordijnen kwam ophangen. Ik ben niet tevreden over de medewerkers aan de telefoon: 1 mevrouw kon mij niet uitleggen wat op korte termijn betekent. Maar wel heel enthousiast deze boodschap brengen. Ze had net zo goed niet kunnen bellen want ze had in feite geen nieuws te melden. Een andere vrouwelijke medewerker antwoordde mij -toen ik zag dat er gebeld was- dat ze “bij God niet wist waarover ik gebeld was”. Ik vond dat een rare manier van telefonische beantwoording. Verder heb ik zelf gevraagd om een tegemoetkoming vanwege de vertraging en fout van inmeten. Die heb ik gekregen. Ik had echter verwacht dat van Wiefferen daar zelf mee was gekomen.
Alle afspraken worden gewoon goed en netjes uitgevoerd
Wij zijn heel prettig geholpen. Een prima advies en de gordijnen zijn heel netjes opgehangen
De schilder deed een prima job. Enige kanttekening: plafond slaapkamer was lichtblauw ipv wit, zoals afgesproken, maar het ziet er mooi uit.
Wij waren al lang op zoek naar een nieuw karpet. Bij Van Wiefferen waren wij nog nooit geweest. Vrijwel direct na binnenkomst lag daar het karpet dat we direct heel mooi vonden. We werden vriendelijk, maar niet opdringerig geholpen. Staaltje mee naar huis en direct de bestelling geplaatst. Bestelling werd snel bij ons thuis geleverd en door Van Wiefferen netjes in onze kamer neergelegd.
Er word goed naar de klant geluisterd.
Goed advies, goede spullen en een super vriendelijke monteur. Wat wil je nog meer?
Fijn contact met de kundige medewerker die meedacht over mijn vragen. Een mooi aanbod deed en een vakkundige montage. Prettig vakmanschap.
Nijverheidsweg Noord 65
3812 Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.